Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2012, 16:20   #101
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Dzięki. I dzięki też za zabawne filmiki. Był jeszcze taki komiks Unspeakable Vault (of Doom), ale zdjęli go z sieci - choć pod koniec już nie był fajny. Autor oszalał czy coś.
 
Anonim jest offline  
Stary 08-11-2012, 21:45   #102
 
Issander's Avatar
 
Reputacja: 1 Issander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodzeIssander jest na bardzo dobrej drodze
Cóż to za tchórzostwo? :P Nie godzi się tak zostawiać towarzyszy zwłaszcza jeżeli to de facto z naszej winy znaleźli się z powrotem w lesie, pppp

Mam nadzieję, że ktoś przynajmniej Issowi podziękuje
 
Issander jest offline  
Stary 09-11-2012, 12:14   #103
 
pppp's Avatar
 
Reputacja: 1 pppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skał
Cytat:
Napisał Issander Zobacz post
Cóż to za tchórzostwo? :P Nie godzi się tak zostawiać towarzyszy zwłaszcza jeżeli to de facto z naszej winy znaleźli się z powrotem w lesie, pppp

Mam nadzieję, że ktoś przynajmniej Issowi podziękuje
Trzeba było nie zabierać kanapki :P
 
pppp jest offline  
Stary 12-11-2012, 09:59   #104
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Naszym thulhu i nam już się wydobrzało, czy trzeba więcej czasu?
 
AJT jest offline  
Stary 12-11-2012, 16:39   #105
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Naszym thulhu i nam już się wydobrzało, czy trzeba więcej czasu?
Już się wydobrzało.
 
Anonim jest offline  
Stary 15-11-2012, 22:47   #106
 
pppp's Avatar
 
Reputacja: 1 pppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skał
Nowy system walki jest skomplikowany. Zgodzę się na niego tylko jeśli będziemy go rozgrywać w przestrzeni o geometrii hiperbolicznej.
 
pppp jest offline  
Stary 16-11-2012, 10:58   #107
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Jak się wcztać, to nie jest skomplikowany. A i po pierwszej walce każdego pewnie stanie się jasny Spróbujmy Wydaje mi się, że może być ciekawy, bardziej taktyczny, a to dobrze

Ja mam jedno pytanie:
Cytat:
5. Wykonanie Dodge, gdy nie jest się atakowanym zwiększa ograniczenie Ruchu o 3 - Szybki Atak (czyli Dodge, w czasie biegu użycie Injure, czy Trap i odbiegnięcie) pomija zasadę Ataku Okazyjnego i przeciwnik ma prawo tylko do Dodge.
6. W jednej turze można wykonać 1 Ruch i 1 z Injure, Frighten, Dodge, Trap. IFDT można użyć przed Ruchem, w trakcie i na końcu Ruchu. Jedynie zasada z punktu 5 sprawia, że po Dodge można jeszcze użyć Injure lub Trap.
Rozpisując mechanicznie:
1- Jeżeli bym pierwszy atak wykonał dodge. Mam kość jest 4 więc wyjdzie.
2- To ruch zwiększa mi się do 8.
3- Poza tym mogę podbiec do przeciwnika (E5)
4- Wykonać kolejny atak (Injure) - tu rzuty
5- I po ataku się wycofać (B7) bez żadnego zagrożenia kontratakiem?

Proszę daj mi znać, czy to jest ok. Czy jak gdzieś popełniłem błąd w rozmyślaniu, to gdzie.


Jeśli dobrze myślę, to co jakbym nie użył kości w pkt1, a rzut by mi nie wyszedł? Wtedy zaplanowałbym turę, a nie miała by ona szans powodzenia przez pierwszy rzut. Jak by wyglądała ona?
 

Ostatnio edytowane przez AJT : 16-11-2012 o 11:31.
AJT jest offline  
Stary 16-11-2012, 11:30   #108
 
pppp's Avatar
 
Reputacja: 1 pppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skałpppp jest jak klejnot wśród skał
Nie chcę taktyki, obecny system mnie całkowicie satysfakcjonuje. Walki są dla mnie dostatecznie ciekawe, nie mam ochoty na zabawę w minigrę bitewną
 
pppp jest offline  
Stary 16-11-2012, 11:31   #109
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Ja na obecny nie narzekam, ale takie właśnie minigry bitewne zdecydowanie mi się podobają
 
AJT jest offline  
Stary 16-11-2012, 19:15   #110
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Rozpisując mechanicznie:
1- Jeżeli bym pierwszy atak wykonał dodge. Mam kość jest 4 więc wyjdzie.
2- To ruch zwiększa mi się do 8.
3- Poza tym mogę podbiec do przeciwnika (E5)
4- Wykonać kolejny atak (Injure) - tu rzuty
5- I po ataku się wycofać (B7) bez żadnego zagrożenia kontratakiem?

Proszę daj mi znać, czy to jest ok. Czy jak gdzieś popełniłem błąd w rozmyślaniu, to gdzie.


Jeśli dobrze myślę, to co jakbym nie użył kości w pkt1, a rzut by mi nie wyszedł? Wtedy zaplanowałbym turę, a nie miała by ona szans powodzenia przez pierwszy rzut. Jak by wyglądała ona?
Tak, bez żadnego zagrożenia kontratakiem chyba, że przeciwnikowi uda się Dodge i on ciebie skubnie. Dzięki temu Siła i Szybkość równoważą się... przynajmniej w teorii.

Bez udanego pierwszego rzutu w Dodge twój thulhu po prostu skieruje się do punktu docelowego - skoro nie będziesz teraz atakować to domyślnie odsuwasz się (ale nie na pole graniczne, bo to by była przegrana).

Cytat:
Napisał pppp Zobacz post
Nie chcę taktyki, obecny system mnie całkowicie satysfakcjonuje. Walki są dla mnie dostatecznie ciekawe, nie mam ochoty na zabawę w minigrę bitewną
Jutro wymyślę alternatywę, choć to poprzednie wydawało mi się... no, wydawało mi się, że niepotrzebnie spowolniło grę i było... hmm... ani taktyczne, ani losowe - coś pomiędzy, ale nie tak fajnie jak być powinno. Wymyślę coś, żeby była minigra bitewna i alternatywnie coś dla tych, którzy nie mają ochoty na minigry bitewne
 
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172