lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   Abandon All Hope: ADAM I EVA „A32E93” - horror 18+ - KOMENTARZE (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/12907-abandon-all-hope-adam-i-eva-a-za32e93a-horror-18-komentarze.html)

Armiel 15-12-2013 20:14

W sumie faktycznie obce zwróciła mi uwagę, że nie dałem terminu :)

Powiedzmy, że postarajmy się posty z Waszej strony wrzucić do jutrzejszego wieczora :) Jakby był problem dam z maks + 1 dzień, chociaż komplet postów nie musi być.

Deklaracje zapadły - kto zejdzie pierwszy już wiem :p

:devil:

Bebop 16-12-2013 21:46

Mój post dzisiaj, ale trochę kiepsko się czuję, więc raczej późnym późnym wieczorem, bo dzisiaj wszystko idzie mi wolniej ;)

Armiel 17-12-2013 10:26

Post jest - proponuję wyrobić się z odpowiedzią w ciągu 3-5 dni - wystarczą mi deklaracje działań. Ze względu na czas przedświąteczny wiem, że może być problem z pisaniem dłuższych postów, czy - co by pasowało w tej turze najlepiej - granie przez GG docka.

W zasadzie możemy zrobić też tak, że otrzymam od Was deklaracje (mogą być na PW lub w komentarzach) co w ciągu najbliższej tury planują zrobić Wasi bohaterowie a podobnie jak przy Pacyfikatorze - odpiszę Wam, co w Waszych postach.

Możemy zrobić też tak, iż po tych deklaracjach, po prostu napiszę kolejnego posta MG.

Tak czy siak terminy są takie:
a) jeśli piszecie własne posty z deklaracjami działań waszych bohaterów (krótkie) - do 21 grudnia 2013r

b) jeśli chcecie napisać posty po wcześniejszej deklaracji do mnie na PW i moich "wytycznych" - czas do 22 grudnia 2013r

c) jeśli chcecie dać mi deklaracje bym uzupełnił post swój - czas do 19 grudnia 2013r


Decyzję pozostawiam w Waszych rękach moi drodzy.
b) jeśli

Baczy 17-12-2013 11:39

Ośmielę się stwierdzić, że krótkie deklaracje starczą, w końcu to zaledwie sekundy na zastanowienie.

Ale mam pytanka:
1. Mlaskacz idzie ze strony, w którą powinni iść do agrodomów, czy z przeciwnej? Czy może z prostopadłej?
2. Jest to zwykły korytarz, czy skrzyżowanie? Czy w zasięgu wzroku jest jakieś skrzyżowanie?
3. Jak dużo widać bez użycia latarki?
4. Ile naboi zostało w karabinku Luigiego?
5. Czy korytarz jest pusty, czy może są tam jakieś osłony? Cokolwiek, za czym można się schować, choćby częściowo.
6. Da się poznać, czy zawodzenia i mlaski są zbiorowe, czy należą do jednego stwora?

Mira 17-12-2013 14:31

Ja tez wybieram bramkę nr 1

Armiel 17-12-2013 15:53

Cytat:

Napisał Baczy (Post 466644)
Ośmielę się stwierdzić, że krótkie deklaracje starczą, w końcu to zaledwie sekundy na zastanowienie.

Ale mam pytanka:
1. Mlaskacz idzie ze strony, w którą powinni iść do agrodomów, czy z przeciwnej? Czy może z prostopadłej?

Nadchodzi z boku. Mogą odejść i go minąć.


2. Jest to zwykły korytarz, czy skrzyżowanie? Czy w zasięgu wzroku jest jakieś skrzyżowanie?

Zwykły korytarz. Za plecami chyba mają skrzyżowanie. Z przodu są raczej cele. Ale ręki sobie za to uciąć nie da.


3. Jak dużo widać bez użycia latarki?

Jakieś 3 kroki do przodu. Błysk oczu, zębów, zarys sylwetek - jednym słowem jest diabelnie ciemno. Sektor wyraźnie nie ma zasilania. Nie ma prądu.

4. Ile naboi zostało w karabinku Luigiego?

4 wielkokalibrowe sztuki, dodatkowo truposzczak miał przy sobie 8 kul.

5. Czy korytarz jest pusty, czy może są tam jakieś osłony? Cokolwiek, za czym można się schować, choćby częściowo.

Tylko ściany, jakieś skrzynki, pozwalają się ukryć góra w 1/4.


6. Da się poznać, czy zawodzenia i mlaski są zbiorowe, czy należą do jednego stwora?

Raczej jeden stwór, ale w takich tunelach nic, nigdy nie jest pewne.

obce 17-12-2013 20:42

Ja bym wybrała bramkę nr 3, czyli C.
Deklaracje do 19stego.

Ale tutaj mam pytanie - czy ja mam cokolwiek deklarować? Bo post mocno podkreśla Ortegę jako jednostkę czynną i deklarującą. Nie Bladego.

Więc może ja sobie po prostu poczekam i popatrzę :faja:

Armiel 17-12-2013 21:03

Obce - możesz deklarować różne rzeczy - chęć wyjścia i pomocy Ortedze, chęć przyspieszenia ruchów związanych z wejściem do dziury itp :)

Lub chęć na inne "chęcie", których na razie nie przewidziałem w swoim MG-owym umyśle ;-)

Baczy 18-12-2013 13:33

Ja tak naprawdę miałem na myśli dwie bramki, "a" oraz "c", bo obie mi pasują, "c" nawet bardziej (LEŃ!). Właściwie to moja deklaracja może wyglądać tak:

Torch Proponuje ustawić się bliżej agrodomów, żeby w razie czego móc wycofać się w ich kierunku. Oleg przyklęknie przy jednej ścianie korytarza, Carla przy drugiej, oboje przygotowani do strzały. Bass za jednym z nich, z latarką, na znak starca oświetli nią korytarz, żeby strzelcy widzieli, w co strzelają. W pogotowiu będzie miał przygotowany palnik, na wszelki wypadek (tak, wiem, później musi nie zapomnieć go nie zgubić).
Oto mapka sytuacyjna:

X - Strzelec 1
X - Strzelec 2
X - Bass

A................................................. ..........RURA
G . . ____________________________[ ]____________
R . . . . . . . .X
O
D . . __ X _ X _________| . . . |______________________
O.....................................| . . . |
M.....................................| . . . |
Y...................................POTWORA


Tak to sobie wyobrażam. W najgorszym razie odciągniemy potwora od rury i zwiejemy w stronę celu (a przynajmniej, będziemy dzielnie próbować). A jeśli rura, jest bliżej agrodomów (czy też ścieżki, którą wg. Torcha można tam się dostać) to "okopujemy się" przy róże, i taktyka podobna - jakby było bardzo źle, można zwiewać w dobrym kierunku.
Ewakuacja jest podstawą w planie Torcha, ale to informacja tylko dla MG, postaciom Miry i Bebopa tego nie mówi ;)

Jak źle coś zarozumowałem, Armielu, to popraw mnie:)

No i, Mira i Bebop, możecie śmiało się wypowiadać, co Wasze postacie na to. I za kim Bass woli stać ;)

Armiel 18-12-2013 17:10

Bardzo dobrze zrozumiałeś :) Sam bym lepiej planu nie wykminił :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172