Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-09-2017, 19:32   #1
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
Kocie Łby - materiały i komentarze

SZEPTY KOCICH ŁBÓW


ZAŁOŻENIA OGÓLNE

Dwa ghule należące do jednego wampira starają się o przeistoczenie, doprowadzenie go do zagłady by uwolnić się od jego wpływu i przejąć jego ziemie, lub cokolwiek wpadnie im do głów spaczonych krwią niosącą szaleństwo.

Realia


Księstwo Burgundii, druga połowa XV wieku. Urokliwe miasteczko leżące w zakolu Mozy, w Ardenach zwie się Coiville, liczy sobie kilkuset mieszkańców i jest całkowicie poza nurtem wydarzeń otaczającego je świata. Biskup Liege myśli, że miasto należy do ks. Burgundii, księciu wydaje się, że miasteczko przynależy do diecezji Liege. Jest to jest wynikiem intrygi wampira, który obrał sobie za leże zamek na wzgórzu nad miasteczkiem. Cisza, spokój, góry na zadupiu.
Coiville żyje ze spławu drewna i kamienia pod budulec. Kilka okolicznych osad drwali i prężnie działający kamieniołom są rozrzucone wokół miasteczka i zapewniają mu towar na wymianę z kilkoma kupcami kursującymi w górę i w dół Mozy. Ważnym zwornikiem miejscowości jest karczma, której właściciel podobnie jak burmistrz i kilka lub kilkanaście innych osób w okolicy wie o wampirze i z dobrodziejstwem inwentarza przyjmuje ten stan rzeczy. Karczmarz zapewnia pierwszą linię obrony przed przyjezdnymi w aspekcie tego “kto jest panem tych terenów”, dla dobra siebie i miasteczka, które ma się świetnie gdy nie odwiedzają go poborcy ani księcia, ani biskupa… i bardziej pod tym kątem, a nie dla wampira utrzymuje ten stan rzeczy.

Wampir - Malkav, żyje w zamku, ale nikt nie wie gdzie dokładnie sypia. Właściwie nie wiadomo jak dokładnie wygląda. Znane jest jego najczęstsze oblicze, gdy przedstawia się jako Elijah - miejscowy lutniarz i bajarz, jego ghule jednak wiedzą, że czasem bywa też służącą Derwą oraz żebrakiem Jednookim, a czasem... nie trudno zgadywać, że wampir może mieć jeszcze więcej wcieleń, o których oni nie wiedzą. Wampir wydaje się mieszkać w zamku od dawna, 50 lat co najmniej.

Kocie Łby (Tetes de Chats) - zamek nad Mozą w Ardenach.


POSTACIE GRACZY


Aila de Barr - młoda kasztelanka z Beaune, typ salonowej lwicy, najładniejsza i najmądrzejsza z szóstki rodzeństwa, toteż rodzice nie oszczędzali na jej edukacji, licząc na jej bogate zamążpójście. Była nawet moja o zaręczynach z pewnym księciem, potrzebowała jednak wstawiennictwa jakiegoś wysoko usytuowanego krewnego. Jej wybór padł na starego wuja - zasłużonego w wielu bitwach rycerza Torina de Barra, głównego doradcy włodarza zamku Kocie Łby. Jak się jednak okazało, władcy zamku zmarło się już kilka lat temu, a Torin z racji starczych dolegliwości leżał w łożu nie bardzo poznając ludzi wokół siebie, a co dopiero daleką krewną. Młoda szlachcianka zwróciła jednak uwagę kogoś innego... Elijaha nie mógł wszak oprzeć się tak słodkiemu i pięknemu kąskowi, który niemal sam pchał mu się w ręce. Nie zdradzając jednak konkretnych swoich pobudek, wampir uzależnił Ailę od swojej krwi, przekonując do zamieszkania w zamku i “zajęcia się” dogorywającym wujem. Rodzina dziewczyny przyjęła tę decyzję ze zdziwieniem, lecz wykazała zrozumienie - wszak bezdzietny rycerz mógł obiecać dziewczynie, że odda jej po śmierci swoje bogactwa. A może nawet powierzy opiece nieco zaniedbane, ale wciąż monumentalne Kocie Łby.

Alexander d’Eu - około trzydziestoletni skryba z Eu. Niewiele wiadomo o jego przeszłości, pojawił się w Kocich Łbach ciągnięty na sznurze za koniem Andrusa de Tetes-de-Chats, po jego powrocie z około tygodniowej wyprawy po górach. Pana na zamku Alexander niewiele interesował sam w sobie z pewnością zatem upolował go na życzenie swego sire, wampira mieszkającego na zamku. Jednak czemu? To jasnym nie jest. Podobno jest nieślubnym synem Karola z Artois, hrabiego Eu, spłodzonym z angielską służką podczas blisko 25 letniej niewoli Karola w jaką popadł po bitwie pod Azincourt. To by oznaczało, że bękart jest w ósmym pokoleniu potomkiem króla Ludwika VIII Lwa, oraz jedynym synem nie mającego więcej potomstwa hrabiego Eu. Podobno hrabia zabrał urodziwą angielkę ze sobą gdy został zwolniony, ale znudziwszy się nią kilka lat później zesłał ją wraz z bękartem do jakiegoś klasztoru. Sam Alex omija temat swojej przeszłości zręcznie omijając te tematy.
Na zamku pełni rolę zamkowego skryby i zawiaduje kancelarią Torina de Barr, oraz wampira, pełni też rolę zamkowego kapelana, choć (o czym wie kilka najwyżej postawionych osób w zamku) nie ma święceń i żaden z niego ksiądz. Wampir wie jednak, że służba zamkowa potrzebuje duchowego wsparcia, a sam brak takiej osoby na zamku byłby dziwny i groziłby częstymi wizytami plebana z Coiville. Służba widzi w nim zatem księdza, a ci co wiedzą że tak nie jest, zakazane mają o tym mówić. Im bardziej poznaje się Alexa tym bardziej jasne jest iż wampir usadowił go jako kancelarystę-kapelana z perwersyjnej radości pognębienia sługi. Epatujący siłą i pewną aurą brutalności mężczyzna czuje się z tym strasznie źle, a mogłoby się zdawać, że jego charakter pasuje do wyznaczonej funkcji jak pięść do nosa.

 
__________________
Konto zawieszone.

Ostatnio edytowane przez Mira : 14-11-2017 o 09:34.
Mira jest offline  
Stary 01-10-2017, 00:41   #2
 
Leoncoeur's Avatar
 
NPC

R.I.P[*]
  • Torin de Barr - złożony chorobami i wiekiem rycerz, wychudzony staruszek, który non stop bredzi z rzadka miewając tylko przebłyski przytomności. Stary wiarus, klucznik zamku Kocie Łby, wieloletni przyjaciel wielmoży Andrusa z Kocich Łbów (złośliwi twierdzą, że był dla pana zamku kimś więcej, zważywszy, że obaj nie doczekali się potomstwa i nigdy nie byli żonaci). Pierwszy z nieprawnych zarządców zamku. Zmarł ze starości jako cień człowieka, którym był kiedyś.
  • Andrus z Kocich Łbów - ostatni pan na zamku, zmarł złożony gruźlicą 5 lat wcześniej, nie pozostawiając po sobie żadnych potomków czy testamentu.
  • Hansel - doświadczony łowca wampirów, udający wikariusza księdza Jeana, który przybył zastąpić Alexa w posłudze kapłańskiej przy kaplicy. Ubity przez Alexandra na prośbę Aili.
  • Valentino - młody łowca wampirów (pomocnik Hansela), który przybył do Kocich Łbów na rozpoznanie. Ubity przez Ailę, gdy miał rzec jaka drzemie w niej prawdziwa natura.
  • Armand - opat klasztoru w którym więziono Alexa i jego matkę. "Chwilowy" ghul Elijahy. Ubity przez Alexandra na krew dla Theresy
  • Peterzoon - dezerter z armii Filipa III Dobrego, zuy bandita co ghulem został. Zabity w tajemniczych okolicznościach w lochach Kocich Łbów, być może przez Elijahę
  • Theresa - wampirzyca, Toreadorka, znajoma Elijahy. Zabita przez Ailę w przypływie złości i żalu.
  • Kornelia - młodziutka siostra Aili. Zabita przez Elijahę.

Kocie Łby
  • Maria - dawna piastunka i główna służąca Aili.
  • Teodor - opiekun scriptorium i pomocnik Alexandra.
  • Jan z Krakowa - bibliotekarz.
  • Luise de Fou - skarbnik.
  • Honorata - ochmistrzyni.
  • Bernard - pachołek “od wszystkiego”.
  • Aloise - psiarczyk.
  • Noel - pomocnik stajennego.
  • Tamara - szwaczka.
  • Giselle - szwaczka z Namur, branka banitów, dziewka Pieterzoona, służka na Kocich łbach.

Coiville
  • Jan Hagen - przewodniczący rady miejskiej i burmistrz
  • Tomasz Gisoreux - przewodniczący ławy miejskiej
  • Robert Bothencourt - członek rady miejskiej
  • Noel z Gandawy - członek rady miejskiej
  • Johann Niemiec - właściciel karczmy “Lorelei” i nabrzeża portowego
  • Gaspard Everett - piekarz
  • ksiądz Jean - proboszcz miejski.

Inni
  • Patricia - ghulica Theresy, wojowniczka, gustuje w kobietach.
  • Roderick - ghul i (oficjalnie) mąż Theresy, szlachcic z duńskiego rodu.
  • Hrabia Jean de Nevers - hrabia bez ziemi, brat hrabiego Nevers, bliski krewny księcia Burgundii Filipa III Dobrego, intrygant związany pośrednio z Elijahą, beneficjent tragedii Alexandra, współsprawca wolnego statusu Kocich Łbów i Coiville (postać historyczna).

 
__________________
"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur."

"za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!"

Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 15-11-2017 o 12:25.
Leoncoeur jest offline  
Stary 04-10-2017, 22:03   #3
 
Leoncoeur's Avatar
 
TIMELINE
1.
  • piątek, 18 września 1456 roku
    Wieści o ultimatum przeora/opata” względem banitów, plan pozbycia się banitów, przybycie Valentino, wieczerza na” zamku, sen Aili o Alexandrze.
  • sobota, 19 września
    “Spowiedź” Valentino, wyprawa do klasztoru, zasadzka bandy Pieterzoona, gwałty jatka i inne zabawy, śmierć Valentino, wizyta sire u Aili, wizyta sire u Alexandra.

2.
  • niedziela, 20 września
    Śmierć Torina, testament, kłótnia Aili i Aleksandra, przygotowania do pogrzebu, kombinacje Giselle, sen Alexandra o Aili, nocne rozmowy Aili i Aleksandra + poznanie własnych historii związków z Elijahem, macu-macu przy ćwiczeniu mieczem, buzi-buzi, wezwanie Alexandra przez sire.
  • poniedziałek, 21 września
    Zawiadomienie miasteczka o wystawieniu ciała Torina na zamku, przybywanie mieszkańców Coiville z hołdem dla Torina, zniknięcie Alexandra.
  • wtorek, 22 wrzesnia
    Aila sprawująca rządy nad Kocimi Łbami, przybywanie mieszkańców Coiville z hołdem dla Torina.
  • środa, 23 września (równonoc, święto plonów)
    Torin zaczyna sobie radośnie śmierdzieć i już nikt nie przybywa do niego, pogrzeb Torina, stypa, powrót Alexandra.
  • czwartek, 24 września
    “Złodziej ciał” o poranku, rozmowa Aili i Alexandrze o sire, spotkanie Aili z sire.
  • piątek, 25 września
    Rozmowa Aili i Alexandra o testamencie i łowcy wampirów, niebezpieczne zabawy wilkami i Alex naturysta, Aila celująca w sprawność pielęgniareczki, skrybowe bara-bara z Giselle.
  • sobota, 26 września
    Nauka szermierki, srogie rozmowy Aili i Alexandra o miłości i o sire, zaręczyny, sexy przy wodospadzie, zapowiedzi ślubu w Coiville, rozmowa Alexa z Giselle, Alexander u sire i dane mu dylematy.

3.
  • niedziela, 27 września
    Rozmowa Aili i Alexandra o wyborach danych przez sire, wyjazd Alexandra do schroniska dla zwierząt po psiaka, Aila i motyw: “stary poszoł, chata wolna, oooooj byndzi baaaal” i przygotowuje ślub, Przybycie wampiciotki z ghulami, Alexander pije, Alexander się miota, Alexander szuka wilka, Alexander napada na rycerski obóz, Alexandra bijo.
  • poniedziałek, 28 września
    Aila przygotowuje ślub i flirtuje z “ghulowujkiem”, rozmowa Alexandra z Janem de Nevers, powrót Alexandra z wilkiem
  • wtorek, 29 września
    Opowieść Alexandra, rozmowa Aili z księdzem Jeanem, końcowe przygotowania do ślubu, ślub, weselicho z wesołymi mnichami, pokładziny i noc poślubna
  • środa, 30 września
    Rozmowa Aili z Alexandrem o “prezencie ślubnym”, rzeź klasztoru,
    Aila poznaje się z martwo teściowo, sexy w wanna, zabawy Theresy w lochach
  • czwartek, 1 października
    Poranna jatka, kłótnia Aili z Alexandrem o łowcę, oczekiwanie na sire
  • piątek, 2 października
    Rozmowa Aili z Alexem o miłości, Aila żąda głowy Hansela i dostaje ją, wizyta ks. Jeana z zaproszeniem do klasztoru, lodzik, wyprawa w góry i nauka szermierki, przybycie do Wilczych Dołów, gościna u wieśniaków, sexy na sianie
  • sobota, 3 października
    Wyjazd do klasztoru, bitwa, Alexander nie ma łapki, przesłuchanie Armanda, spalenie klasztoru, przyjazd na polanę banitów, zarżnięcie Armanda, pojenie Theresy

4.
  • niedziela, 4 października
    Picie z Theresy, Rozmowa Aili z Alexandrem o tym co dalej czynić, kąpiel i deklaracje planów czasowego celibatu, pisanie listów, wyjazd do Kocich Łbów na pocztę, do apteki i do sklepu, wieści o “strzydze”, powrót na polanę banitów, babskie żale
  • poniedziałek, 5 października
    Cały dzień seksów, polowanie Aili, bicie konia do krwi, pojenie Theresy i picie z niej
  • wtorek, 6 października
    Wyjazd do Coiville, zatruwanie chlebków, rozmowa z radą miasta w “Lorelei”, pomoc mieszczan, powrót na zamek, odkrycie “lochów szaleństwa”, Giselle i martwego Pieterzoona, rzezie szaleńców i wieści od sire, kłótnia Aili z Alexandrem o spotkanie z sire, wyjazd Aili z zamku, znalezienie ciała dziewczynki w leżu sire, Aila nie wraca na noc
  • środa, 7 października
    Sprawdzanie czy trupek to wampir, powrót Aili i odkrycie śmierci siostry, Alex każe Aili paszoł won, kłótnia Aili z Alexandrem, wizyta w “lochach szaleństwa”, rozmowa Aili i Alexandra o przyszłości.
    Rozstanie we łzach, FIN

 
__________________
"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur."

"za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!"

Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 05-10-2017 o 08:59.
Leoncoeur jest offline  
Stary 14-11-2017, 08:37   #4
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
WSPOMNIENIA KOCICH ŁBÓW

ZAŁOŻENIA OGÓLNE

Ponad pięć lat później (wiosna 1462). Jako wyszkolony łowca wampirów Alex zabija wreszcie Elijahę i jako obiecał Aili, chce ją odnaleźć. Listy od żony przestały do niego przychodzić jakieś 2 lata temu, toteż rusza od ostatniej lokalizacji jej śladem. Aila oficjalnie stała się mniszką - mieszka w zamkniętym klasztorze] niedaleko Sionu w Szwajcarskim kantonie Valais, w Alpach. Nieoficjalnie - jest jedną z ghulic Tremere’a Merlina
By żyć w spokoju i szczęśliwie, oboje muszą znaleźć sposób, aby zdjąć z Aili więzy krwi, problem w tym, że sire Aili może i chętnie zwolniłby służkę… ale ma mocnego, dybiącego na niego wroga....

REALIA


Kanton Walis i biskupstwo Sion w szwajcarskich Alpach, druga połowa XV wieku. W oddalonym od Sion o dzień drogi klasztorze w jednej z górskich dolin (o którym nie wie prawie nikt) rezyduje wampir Merlin badający wszelkie informacje o bytach nadnaturalnych i prowadzący bibliotekę skupiająca tę wiedzę. Szkoli w niej również we własnym, niewiadomym celu mniszki, oraz koresponduje z wampirami z Wiednia.
W pobliżu doliny klasztoru jest druga, na której krańcu mieści się malownicza wieś Wygódki, od ponad dekady zmagająca się z plagą zniknięć mieszkańców. Pogłoski i lokalne opowieści mówią jakoby wieś przesladowana była przez nieumarłych.

Dobry Wampir - Merlin, Tremere, żyje w klasztorze od dziesięcioleci, przynależy do luźnego sojuszu protoCamarilli i działa z jego ramienia.
Zuuuy Wampir - Marcus, Gangrel, uwięziony w szwajcarskich alpach, wrogi wszelkim projektom układania się z ludxmi, których ma za ‘bydło’.


Bezimienny klasztor - monastyr w szwajcarskich Alpach, kryjówka Merlina.
 
__________________
Konto zawieszone.
Mira jest offline  
Stary 14-11-2017, 08:56   #5
 
Leoncoeur's Avatar
 
NPC

R.I.P[*]
  • Filip - Karczmarz i sołtys Wygódek, ojciec Aliny i Urszuli współpracujący z wampirami. Powiesił się aby uniknąć linczu gdy wyszło to na jaw
  • Karczmarzowa - żona Filipa, matka Aliny i Urszuli. Spłonęła w pożarze karczmy
  • Otto - członek świty Alexandra. Zginął podczas ataku wampirzyc podczas wesela
  • Lukrecja - wampirzyca, córka w krwi Marcusa. Zniszczona w promieniach słońca podczas egzekucji w Wygódkach
  • Donatella - wampirzyca, córka w krwi Marcusa. Zniszczona w promieniach słońca podczas egzekucji w Wygódkach

Klasztor
  • Merlin - wampir, kronikarz i badacz związany z protoCamarillą, porwany i związany krwią przez Marcusa
  • Hue - jedna z mniszek Merlina

Wygódki
  • Hans von Hallwyl vel Heinrich - rycerz z rodu lojalnego konfederacji szwajcarskiej ukrywający się przed bratem chcącym go zabić, mąż Aliny (postać historyczna)
  • Alina - córka karczmarza Filipa, żona Heinricha vel Hansa von Hallwyla
  • Urszula - córka karczmarza Filipa
  • Jakub - ojciec karczmarza Filipa
  • Babka - teściowa karczmarza Filipa
  • Kaspar “Jagódka” - druh Jakuba, jeden ze starszych mieszkańców Wygódek.
  • Jan “Niedzielnik” - druh Jakuba, jeden ze starszych mieszkańców Wygódek.
  • Eugen - młynarz w Wygódkach
  • ks. Adrian - ksiądz w Wygódkach
  • Celina - gosposia księdza.
  • Marcus - stary wampir, ojciec w krwi Lukrecji i Donatelli, sire Merlina

Orszak Alexandra
  • Bernard - giermek, dawny domownik Kocich Łbów
  • Noel - stajenny i oboźny, dawny domownik Kocich Łbów
  • Giselle - służka, dawna domowniczka Kocich Łbów
  • Jiri - zbrojny, Czech, wyśmienity kusznik

Sion
  • ’Karczmarz’ - właściciel karczmy “Pohulanka”, sutener młodego bękarta Supersaxo
  • Grzegorz Supersaxo - młodziutki bękart biskupa Sion, Waltera (postać historyczna)
  • Fabio “Kulawy” - obrotny kupiec handlujący z klasztorem Merlina i kilkunastoma wsiami w okolicach Sion

Wiedeń
  • Mistrz Schmutz - kartograf, łącznik Merlina i wiedeńskich wampirów z protoCamarilli
  • Josef von Bauren - wampir, Nosferatu mieszkający na zamku Kreuzenstein, jedna z ważniejszych postaci protoCamarilli.
  • Federico di Padua - wampir, Nosferatu mieszkający na zamku Kreuzenstein, adoptowany syn von Baurena
  • Matylda - służka wampirów na zamku Kreuzenstein


 
__________________
"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur."

"za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!"
Leoncoeur jest offline  
Stary 14-11-2017, 08:56   #6
 
Leoncoeur's Avatar
 
TIMELINE
1.
  • niedziela, 13 kwietnia 1462 roku
    Przybycie Alexandra do klasztoru i uwięzienie go, rozmowa Aili z Alexandrem po latach rozłąki, rozmowa z wampirem Merlinem, sami ze sobą po 5 latach… napad na klasztor, decyzja o pójściu Merlinowi na pomoc.
  • poniedziałek, 14 kwietnia
    “Dotarcie do Wygódek, znalezienie gościny u księdza, rozmowa Alexandra z księdzem o zniknięciach we wsi, rozmowa Aili i Alexandra o wampirach, wyprawa do karczmy i zbieranie informacji, gosposia Cecylia poluje na Ailę, drzemka, wieczerza u karczmarza Filipa i jego rodziny, poznanie Heinricha, przeszukiwanie izdebki wikarego, sen Alexandra o wampirzycy.
  • wtorek, 15 kwietnia
    Kapiel Aili u Cecylii, rozmowa Aili z Heinrichem, przybycie orszaku Alexandra i wściekłość Aili o Giselle, kłótnia Aili i Alexandra, ślub Heinricha i Aliny, konfrontacja Aili i Giselle, Aila szczela focha, wesele, atak wampirzyc i zakołkowanie jednej, Aila znów daje nogę, rozmowa Alexandra z karczmarzem Filipem, próby przesłuchania wampirzycy Donatelli przez Alexandra, Aila w mocy wampirów.
  • środa, 16 kwietnia
    Wyprawienie Giselle i Urszuli do Sion, brutalne przesłuchanie wampirzycy Donatelli przez Alexandra, bezwstydny sen Aili, rozmowa wampirzycy Lukrecji z Ailą i piętnowanie, dowiedzenie się Aili o więzach krwi Merlina, próba samobójstwa Aili, odbicie Aili przez Alexandra podczas próby wymiany, zapowiedź zemsty wampira Marcusa, rozmowa i pojednanie Aili i Alexandra, Heinrich to tak naprawdę Hans von Hallwyl, Hans podrywa Ailę, pożar karczmy
  • czwartek, 17 kwietnia
    Spalenie słońcem wampirzyc Donatelli i Lukrecji, przygotowywania do wyjazdu,decyzja o nawiązaniu próby przymierza z wampirami z organizacji Merlina, decyzja o przyszłości Aliny i Hansa, wyjazd z Wygódek, noc na górskim trakcie.
  • piątek, 18 kwietnia
    Przybycie do karczmy “Pohulanka” pod Sion, spotkanie z Giselle i Urszulą, kolejna konfrontacja Aili i Giselle, Alina i Urszula dowiadują się o śmierci rodziców, von Hallwyl dalej podrywa Aila, wyprawa do karczmy “Pod Kozłem” i noc ‘Aili służki’.
  • sobota, 19 kwietnia
    Rozkosze leniwego dnia “Pod Kozłem”

2.
  • niedziela, 20 kwietnia
    Powrót do “Pohulanki”, zniknięcie Urszuli, poszukiwania Urszuli, napaść wilków pod starym młynem, odnalezienie Urszuli, zniknięcie von Hallwyla, bekart biskupa Supersaxo, spijanie się i Aila na extasy.
  • poniedziałek, 21 kwietnia
    Wyjazd z “Pohulanki” i z dala od Sion, napaść siepaczy biskupa, ucieczka w góry.

3.
  • wtorek, 22 kwietnia - czwartek 22 maja
    Wyprawa do Wiednia.

6.
  • piątek, 23 maja
    Przybycie do Wiednia, rozmowa Aili i Alexandra o spotkaniu z wampirami.
  • sobota, 24 maja
    Poszukiwanie kontaktu z wampirami, kartograf i umówienie spotkania na noc, zwiedzanie Wiednia, podróż do zamku Kreuzenstein, poznanie wampirów Federico di Padua i Josefa von Bauren, rozmowa z von Baurenem o polowaniu na Marcusa, lubieżne fantazje w kąpieli.

7.
  • niedziela, 25 maja
    Zwiedzanie zamku Kreuzenstein, spotkanie i rozmowa z Federico di Padua.
  • poniedziałek, 26 maja
    Powrót do Wiednia, zaproszenie dla Aili od Mistress Fanchon na ucztę w Hofburgu, przygotowania strojów, kłótnia Aili i Alexandra o Giselle, wampiry i toczącą ich oboje chorą zazdrość, rozstanie i wyjazd Alexandra.
  • wtorek, 27 maja
    Aila na uczcie w Hofburgu, rozmowa z Fanchon, rozmowa z Angusem, przemiana Aili w Wampira.

8.
  • środa, 28 maja - piątek 6 czerwca
    Wprowadzanie Aili przez Angusa w świat wampirow, podróż Alexandra do klasztoru.

10.
  • sobota, 7 czerwca - sobota 21 czerwca
    Podróż Alexandra do klasztoru, podróż Aili do klasztoru.

11.
  • niedziela 22 czerwca (Noc Kupały)
    Obserwacja klasztoru przez Alexandra, Podróż Aili do klasztoru.
  • poniedziałek 23 czerwca
    Próba infiltracji klasztoru przez Alexandra i jego dostanie się do niewoli Marcusa, podróż Aili do klasztoru.

12.
  • wtorek 24 czerwca - piątek 4 lipca
    Podróż Aili do klasztoru.
  • sobota 5 lipca
    Odnalezienie przez Ailę obozu Alexandra, spotkanie i rozmowa z Marcusem, utrata Isotty, obsadzenie pustego klasztoru przez Angusa, Ailę, Viligaiłę i ich ludzi.

13.
  • niedziela 6 lipca
    Poszukiwania śladów po Alexandrze przez Ailę, decyzja Angusa o powrocie Aili do Wiednia.
  • poniedziałek 7 lipca
    Ukrywanie się Aili, przeistoczenie przez Marcusa Alexandra w wampira, przybycie Marcusa z Isotta i Alexandrem do klasztoru, rozmowa w dawnej bibliotece, układ i zawieszenie broni, Alexander zakładnikiem Angusa, Angus śle wieści do Wiednia, nieumarła namiętność, odnalezienie wrót do podziemi.
  • wtorek 8 lipca
    Oczekiwanie na wieści z Wiednia, rozmowa Aili i Alexandra o byciu nieumarłymi, polowanie Alexandra, Aila i Angus odkrywają wampirzyce w podziemiach, powrót Alexandra, zimna rezerwa Aili i rozmowa z Angusem o polityce nieumarłych.
  • środa 9 lipca
    Oczekiwanie na wieści z Wiednia.
  • czwartek 10 lipca
    Oczekiwanie na wieści z Wiednia, oferta Urszuli, rozmowa Aili i Alexandra o piciu z Urszuli.
  • piątek 11 lipca
    Oczekiwanie na wieści z Wiednia, pożywianie się Alexandra na Urszuli, rozmowa Aili i Alexandra o wampirach, wyprawa poza klasztor, spotkanie z wilkiem, spotkanie z Marcusem i ucieczka Aili, kąpiel i picie krwi z siebie do świtu..


 
__________________
"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur."

"za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!"

Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 20-12-2017 o 13:51.
Leoncoeur jest offline  
Stary 08-12-2017, 08:37   #7
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
Isotta d’Este - Ventrue 9 pokolenia, przyrodnia siostra księcia Modeny, ofiara rozgrywek między Ventrue (Camcia) i Lasombra (Anarchy) w środkowych Włoszech. Sire Ventrue został zniszczony w czasie walk, a wychodzący z tego starcia zwycięski Lasombra kontrolujący śmiertelną rodzinę d’Este chciał ją ubić.
Isotta deklaruje się procamarillowo, ale nie ma zaufania do niej. Jest pewne podejrzenie, że Lasombra w Modenie ją zbondował i Isotta jest ukrytym agentem anarchistów. Ta misja, to dobry sposób na przekonanie się po której stronie frontu Isotta faktycznie stoi.

Viligaiła - Telyavelic Tremere 8 pokolenia, litewski kriwe i opiekun żmudzkiego chramu spalonego przez Ventrue podczas pacyfikacji pogan. Uchodząc został złapany przez Tzimizce, który trzymał go u siebie jako obiekt sadystycznych zabaw. Przejęty podczas ataku Tremerów na leże jego oprawcy i zabrany do Wiednia.
Rada zatrzymała go i związała, aby dzięki Viligaile badać pogańską ścieżkę taumaturgii (Sielanic). W zamian litewski wampir ma azyl, jest jednak podejrzenie, że pogańska magia blokuje jego bond i jego lojalność stoi pod znakiem zapytania.
 
__________________
Konto zawieszone.
Mira jest offline  
Stary 31-01-2018, 09:48   #8
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
No to ofiszal, ogromne podziękowanie Leon za to, że w ogóle zgodziłeś się na ten projekt wspólnego grania/miszczowania. I za to, że zasypywałeś dziury, które macki robiły w szale tffurczym. I za wytrwałość. I cierpliwość. I w ogóle, w ogóle.
Kocie Łebki dostarczyły mi naprawdę wielu emocji, pewnie nieraz jeszcze będę sobie je poczytywać.
 
__________________
Konto zawieszone.
Mira jest offline  
Stary 31-01-2018, 10:41   #9
 
Aiko's Avatar
 
Czytałam obie części

Bardzo fajna sesja i mam nadzieję, że nie ostatni tego typu projekt z waszej strony.
 
Aiko jest offline  
Stary 31-01-2018, 15:17   #10
 
Leoncoeur's Avatar
 
@Mira, ja też dziękuje. kozio-kocio się grało/współtworzyło

@Aiko, dzięki, z pewnosicio nie ostatni, ale czy na LI, to inna bajka

@MiRaaz, jakbyś mógł nie usuwać na razie komentarzy do archiwum, póki timeline i NPC nie uzupełnię...
 
__________________
"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur."

"za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!"
Leoncoeur jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168