Cytat:
|
Od razu na docsie, jak miło ^^ Póki co wydaje się w porządku, ale mechanika to tylko szkielet, teraz czekam na mięsko ;) Proszę tylko abyście pamiętali, że gracie w trójkę, więc fajnie byłoby ustalić przynajmniej część wspólnej historii oraz wzajemne relacje - ostatecznie wasze postaci należą do jednej Sfory. Dodaję, bo niejasność pojawiła się w innym temacie: wyjaśniam: zamiast robić postać normalnie, podałem górne granice np: Dyscypliny 10 co oznacza, że jeśli ktoś zrobi postać z 12 kropkami w Dyscyplinach to mu jej nie zaakceptuję. 10 to maksimum. Ale nie obowiązek. Jeśli ktoś chce zrobić postać, która np: ma niskie wszystkie Atrybuty Społeczne, to nie musi do nich na siłę dodawać kropek, bo ja podałem, że przysługuje wam 25 i gdzieś je trzeba upchnąć. Można wziąć mniej (gracze nieczęsto z tej opcji korzystają, ale zdarza się, jeśli ktoś ma jakiś bardzo konkretny koncept na postać). Co do Zalet/Wad (Merits/Flaws) to nie przepadam za nimi pod względem mechanicznym, dlatego ich nie uwzględniłem. Co nie znaczy absolutnie, że nie można ich wykorzystać pod względem fabularnym! Wręcz przeciwnie! Miło będzie jeśli pomyślicie o tym, żeby ewentualne Zalety zbalansować Wadami albo zmniejszeniem sobie jakiejś innej cechy, nie zmuszam jednak do tego, żeby zostawić wam jak najwięcej wolności przy dopracowaniu waszego bohatera Zaś jeśli chodzi o wartość Ścieżki/Człowieczeństwa - tu podobnie, śmiało sobie ustalcie taką wartość jaką sądzicie, że do waszej postaci pasuje, pamiętając, że będziecie musieli to odgrywać, toteż nie polecam szczególnie wysokich wartości (7 i wyżej), ale nie zabraniam, jeśli komuś się marzy postać "z zasadami". |
Cytat:
|
Cytat:
Z dodatkowych uwag: - nie wpisałaś na jakim poziomie Ścieżki startuje twoja postać. Możesz wybrać tą wartość dowolnie, zgodnie ze swoim przekonaniem w którym miejscu twoja postać się obecnie znajduje. - prosiłbym o dodanie do karty rozpisanego bardziej charakteru, motywacji, może jakichś manieryzmów nawet. Może być krótko i konkretnie, ale chciałbym, żeby było, abym mógł może przewidzieć nieco jej sposób zachowania przy planowaniu wydarzeń ;) |
Przepraszam, że dopiero teraz, nie wiedziałem że Kesseg mnie tu wrzucił. Dzięki za przyjęcie. Ogólnie rzecz biorąc, nie znam gry, więc: 1. z koncepcjami dopasuję się do reszty graczy 2. poproszę o jakiś link do fluffu/historii 3. Kesseg - tak, mechaniczna strona będzie wymagać twojego dużego wkładu :) |
No to myślę, że możemy zrobić tak - twoja postać będzie Świeżakiem, niedawno przemienionym wampirem, który jeszcze nie wie jakimi prawami się Świat Mroku rządzi. Co oznaczałoby, że musiałbyś tylko zaserwować nam koncept twojej postaci w czasach, gdy była jeszcze człowiekiem. Ja to przerobię na mechanikę, a Wisienki i Melkor przedstawią ci historię grupy i jej cele już In Character podczas samej gry. Czy takie rozwiązanie jest przez was akceptowalne? |
Fabularnie tak to sobie mniej więcej wyobrażałem. |
Ewentualnie dajmy to wglądu Philowi kartę postaci Wisienki (moją może dziś zrobię) to będzie łatwiej? |
Jasne. Zaraz mu prześlę link przez PW |
Ja robię Ravnosa antriribu inspirowanego częściowo postacią Leonarda Snarta w serialu Flash - cynik, indywidualista i hedonista, lubiący zuchwałe kradzieże i napady. Postać Wisienki jest też indywidualistką, i ma problemy z hierarchią Sabatu. Pytanie czy będą jacyś NPC w naszej sforze? E - ewentualnie ktoraś z naszych postaci mogłaby być stwórcą postaci Phila - do rozważenia. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:02. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0