@GreK światotworzenie flory, jak fauny jest jak najbardziej w porządku. Zastrzegamy sobie prawo veta, na wszelki wypadek, gdy dany pomysł jawnie jakoś kłócił się ze światem. Cyferki, które przedstawiłeś sprawiają, że postać według mnie jest niegrywalna. Zera w sile, inteligencji i charyźmie sprawiają, że ta postać to kaleką, który potrzebuje ciągłej opieki. Czekam na wyjaśnienie takiego przydzielenia punktów i opis wad, jakie idą za zerami w trzech cechach. Ketharian dziękuję za dobro słowo. Mam nadzieję, że zarówno świat, jak i opowieść przypadną Ci do gustu. |
Miszczu, zatem poprawka do cyferek. Czy teraz pasuje? Fizyczne 5 Siła * Zręczność * Wytrzymałość *** Społeczne 3 (+1) Charyzma Opanowanie * Korzenie *** Umysłowe 7 (-1) Inteligencja ** Percepcja ** Ayther / Dusza ** |
Ja natomiast proszę o podpowiedź do atrybutów, które mogą rezonować z umiejętnościami barda. Ayther jest dla mnie raczej oczywiste, ale domyślam się, że nie decyduje z miejsca o byciu dobrym ribaldo. Czy Charyzma wpłynie na zaangażowanie słuchaczy, a Inteligencja poprawi jakość muzyki? Zastanawia mnie również relacja Zręczności z biegłością gry na samym instrumencie. Nie chciałbym wystawiać poczucia estetyki współgraczy na próbę ;). |
Chciałbym powiedzieć, że niektórym pióro stępiało przez lata nieużywania, ale nie mogę i nie powiem. Ofuczany jestem. |
Powiedzieć zawsze możesz :) Szczególnie jeśli dopadło Cię słynne zwierzę bagienne, fukacz pospolity i ofukało agresywnie. |
Chciałbym, ale nie mogę, bo kłamać nie będę, yookie pióro*. I na Kaytula, proszę mnie nie wciągać w tą dyskusję, aż się nie odfuczę! * ciężkie przekleństwo Mo-Czarowe |
Na początku przepraszam za zwłokę z postem, ale ostatnio multum pracy różnorakiej mnie osacza, a co już do pisania usiądę, to mi coś przeszkadza i skupić się nie pozwala. Stąd też prace nad Itiniariuszem tyle trwały. W końcu jednak jest. Udało się prace zakończyć i choć na pewno wiele poprawek on wymaga, to oddaje go w Państwa ręce byście mogli się z nim zapoznać i wiedzę o Mo-Czarach pogłębić. Brakuje w nim ilustracji, nie ma wzmianki o klanach, tatuażach, maskach i jeszcze kilku innych rzeczach. Dlatego też to taki mini przewodnik, a nie kompletne kompendium. Stosowne PW zaraz zostanie wysłane. Itiniariusz z założenia miał być pisany z perspektywy oficjalnej wykładni Kabalarzy. Czyli jest to przedstawienie dominującej narracji i poglądów, jakie prezentuje większość ludzi. Opisując świat zawsze chciałem to ukazywać oczami różnych jego mieszkańców. Co do postu, to za nim przejdziemy do rytuału Otoki, czyli ceremonii, która poprzedza polowanie, macie wszyscy czas, by podjąć jakieś działania. Już w tym momencie możecie zacząć dociekać prawdy lub sami zacząć próbować sterować wydarzeniami. @Caleb Co do biegłości we władaniu lutnią, to największe znaczenie ma niewątpliwie Charyzma, która pozwoli Twojej postaci nawet bez sięgania do aytherowych mocy, skupić na sobie uwagę słuchaczy. Inteligencja, tak jak piszesz, przyda się przy tworzeniu pieśni. Zręczność natomiast przydać się może w grze na instrumencie, choć większe znaczenie ma tutaj umiejętność Artyzm. Umiejętności, to jest też drugi etap tworzenia mechanicznej strony Waszych postaci. Otrzymujecie 30pkt na następujące Umiejętności. Cytat:
Gdy przyznacie punkty na umiejętności, możecie przejść do określenia aytherowej strony waszych postaci. Opisują ją następujące cechy. Cytat:
Na koniec zostanie nam doszlifowanie detali, jak ewentualne tatuaże, maski, czy totemy, które posiadacie. |
100/100 za ślimaczki w grafice. są boskie :-D |
Ribaldo, czy mogłabym Cię prosić o reakcję babaki Baktygula na to, co Rune jej zarzuciła? Lub o info, na podstawie którego mogłabym sobie sama taką reakcję w poście wydziergać? Nie ukrywam, że brakuje mi tego do szczęścia i ułożenia sobie w głowie bardziej molsulowego i osobistego dla Rune kontekstu. Bardzo chciałabym wiedzieć jak to widzisz. |
Olaboga... To 30pkt do rozdysponowania na umiejki... Ile maks na jedną umiejkę? edit Odnośnie fabuły jeszcze... Trupowi brakuje jakiś organów? W ranie coś widać? Takie serce na ten przykład? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0