lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [komentarze] Zaklęta Miłość (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/2079-komentarze-zakleta-milosc.html)

Rhamona 11-12-2006 09:25

Chris atakuje Sashę Zniekształceniem
Kształtowanie Kośća Siła+PrzemCiała ST:6 (odejmę jedną kostkę za zmianę akcji i zaskoczenie spowodowane skokiem Sashy).

[dice:9c4f17319f]8d10 = 1760637790 = Fixed[/dice:9c4f17319f]

Edytowany ST:6

Rhamona 11-12-2006 09:30

Obrażenia ST:7

[dice:e2a9e49280]5d10 = 399072099 = Fixed[/dice:e2a9e49280]

Neutralizowanie obrażeń:
Wytrzymałość+Odporność ST:6

[dice:e2a9e49280]6d10 = 1771631480 [/dice:e2a9e49280]

Dodano neutralizowane obrażeń

Rhamona 11-12-2006 09:41

Akt Siły
ST:6
Sasha
[dice:ae6082228c]3d10 = 1514161630 [/dice:ae6082228c]

Chris
[dice:ae6082228c]5d10 = 64171352 [/dice:ae6082228c]

Jeśli Sasha będzie miała więcej sukcesów od Chrisa zdoła wyrwać mu skrzypce.

Esco 11-12-2006 20:45

Cytat:

Napisał Rhamona
Chris atakuje Sashę Zniekształceniem
Kształtowanie Kośća Siła+PrzemCiała ST:6 (odejmę jedną kostkę za zmianę akcji i zaskoczenie spowodowane skokiem Sashy).

[dice:aeaa384c57]8d10 = 1760637790 = Fixed[/dice:aeaa384c57]

Edytowany ST:6

ooo Kształtowanie Kośćca

Wampir, który uzyska pięć lub więcej sukcesów w rzucie na Siłę + Przemianę Ciała może spowodować, żeby klatka piersiowa wrogiego wampira zapadła się i przebiła jego serce. Jeśli wampir nie wpadnie w letarg, traci połowę swoich Punktów Krwi w chwili, gdy siedziba jego vitae jest rozrywana w deszczu krwi.

Uzyskalem dokladnie 5 sukcesow wobec czego chcialbym, aby zgodnie z zasadami dyscyplina odniosla powyzszy, deklarowany przez mnie juz wczesniej skutek.

Rhamona 12-12-2006 09:20

Kształtowanie Kośca

System:
Kształtowanie Kośca działa podobnie jak Kształtowanie Ciała, wymaga jednak rzutu na Siłę+Przem Ciała. Jeżeli mocy tej używa się do zranienia ofiary, otrzymuje ona 1K obrażeń na każdy sukces (ST7) i zostaje straszliwie zdeformowana.

- z podręcznika: Przewodnik Gracza: Sabat

Nie wiem skąd wziąłeś te informacje, są one dla mnie niepoprawne.
Po pierwsze:
Najpierw rzucasz na Siłę+Przem Ciała ST: Standardowy
Potem bierzesz kości na których byly sukcesy i rzucasz na obrażenia ST:7
Owszem - jeśli uzyskasz 5 sukcesów byłby taki efekt jak z twojego cytatu.

LECZ

Po drugie:
Każda ofiara ma prawo do uników i wyparowywania obrażeń. Córy Kakofonii mają Dyscyplinę Odporność, dlatego trudno jest takiemu wampirowi cokolwiek zrobić - nawet pazurami Dyscypliny Transformacja.

Osoba, która pisała ten cytat zapomniała o prawidłowym przebiegu walki i o podstawie działania tej dyscypliny.

Esco - ta dyscyplina jest bardzo potężna, ale pamiętaj, że Wampira trudno jest zabić, szczególnie takiego z Odpornością. Pozatym zadałeś tylko jeden cios - nie dziw się.

A inną sprawą jest to, że Sasha będzie teraz miała milutkie zniekształcenie w piersi, które da się zaleczyć, ale deformacja zostanie jej do końca nieżycia. Napiętnowana Mocą Tzimiske. Powiedz, który dziadek Tzi teraz jej pomoże?

Rhamona 12-12-2006 09:31

Cytat:

ooo Kształtowanie Kośćca
Ta przerażająca moc pozwala wampirowi manipulować kośćmi w takim samym stopniu, jak kształtować ciało przy pomocy poprzedniej mocy. W połączeniu z Kształtowaniem Ciała moc ta umożliwia praktykującemu Zniekształcenie i deformowanie ofiar (lub siebie) tak, że nie można ich rozpoznać. Ta moc powinna być używana w połączeniu ze sztuką kształtowania ciała, chyba że wampir pragnie zadać obrażenia swym ofiarom (patrz poniżej).
System: Gracz prowadzący wampira wykonuje rzut na Siłę + Przemianę Ciała (ST jak powyżej). Kształtowanie Kośćca może być użyte bez sztuki kształtującej ciało, jako ofensywna broń. Każdy sukces uzyskany w rzucie na Siłę + Przemianę Ciała (ST 7) zadaje jeden poziom zabójczych obrażeń ofierze. Jej kości łamią się, przebijają skóre i wychodzą na zewnątrz. Wampir może użyć tej mocy (na sobie lub na innych), by stworzyć ostrza lub szpony z kości na nadgarstkach (jako ofensywna bron) lub na całym ciele (jako obronne kolce). Jeśli kościane ostrza są używane, wampir lub ofiara otrzymują jeden poziom zabójczych obrażeń (nawet dla wampira taka broń nie jest za darmo). W przypadku kolców, poddany tej mocy otrzymuje obrażenia równe pięć minus liczba uzyskanych sukcesów (pech zabija ofiarę lub wywołuje u wampira letarg). Obrażenia te mogą być leczone normalnie. Ostrza wyrastające z nadgarstków zadają obrażenia zabójcze Siła + l, a defensywne kolce zadają atakującemu zabójcze obrażenia równe jego Sile, chyba że uzyska trzy lub więcej sukcesów w rzucie na atak (broniący się otrzymuje obrażenia normalnie). Kolce pozwalają wampirowi lub zmienionej osobie dodać dwa dodatkowe obrażenia zadawane przez trzymanie, zwarcie lub staranowanie. Wampir, który uzyska pięć lub więcej sukcesów w rzucie na Siłę + Przemianę Ciała może spowodować, żeby klatka piersiowa wrogiego wampira zapadła się i przebiła jego serce. Jeśli wampir nie wpadnie w letarg, traci połowę swoich Punktów Krwi w chwili, gdy siedziba jego vitae jest rozrywana w deszczu krwi.
To już wiem skąd to masz :) Od Pamci :D

Zauważ, że czytając cały cytat a nie ostatnie zdanie zauważysz, że autor stosuje swego rodzaju skrót myślowy. Wole tak to nazywać, bo dotad sądziłam, że Pamcia to dobre źródło informacji.

I teraz powstaje moje pytanie: Czy ty chciałeś wytworzyć na swoim ciele Kolce i nimi zadać te obrażenia?
Jeśli tworzysz kościane szpony dostajesz 1 stopień poważnych obrażeń a zadajesz Siła+1+Bójka (zapewne to autor miał na myśli)
Jeśli tworzysz Kosciane kolce (do obrony) dostajesz 5 powaznych obrażeń - ilośc sukcesów w rzucie na Siłę+PrzemCiała ST6 a zadajesz obrażenia = Sile + jakieś plusy ze zwarcia, taranowania i obrony (pewnie z uników).
W powyższych sytuacjach nie powodujesz deformacji Przeciwnika, ale zadajesz poważne obrażenia, które paruje jedynie Odporność.
W tym przypadku stworzenie tych kościanych kości zajmuje pełną 1 turę, więc teoretycznie zaatakowałbyś w następnej.

Ja uznałam, że atakujesz standardowo: Czyli Kształtujesz Kości Przeciwnika - łamiesz mu kości - na stałe - atakując od razu.

Jeśli chciałeś wytworzyć te kolce - powiedz, nie trudno będzie zmienić opis w przygodzie.

Esco 13-12-2006 01:58

Jakbym chcial kolce, to bym napisal ze chce kolce :P

Nie - myslałem, że polecona przez Ciebie Pamcia to dobre źródło informacji, a nie skróty myślowe. Wobec czego zdziwiłem się, że mój przeciwnik wstał i jeszcze biegał w najlepsze po takiej petardzie, po której powinien sie położyć grzecznie lulu :]

A co do edytowania postów to tego nienawidze, wiesz o tym ;) Dla tego nawet nie czepiałem się, kiedy napisałaś, że Chris odwrócił się w stronę Sashy, skoro tego nie zrobił. Właśnie dla tego zadał cios łokciem, żeby się nie odwracać (nigdzie przecierz nie ma napisane że do kształtowania kośca muszę uzywać dłoni - chyba że to kolejny skrót). :P

A teraz buzi na zgodę i jedźmy dalej :lol:

Rhamona 14-12-2006 17:05

Aktualnie czekam na posty wszystkich graczy i spadam na wyprawę do Wrocka, więc kolejny mój post będzie w poniedziałek o ile dostane od wszystkich posty.

pa pa

Nightcrawler 29-12-2006 17:33

hm ja mam takie pytanie bo się kapkę zgubiłem na kogo my teraz czekamy. Rhamona chyba całą sfora co była z DeBrasco ruszyła za arcybiskupem ? czy ja coś przegapiłem ?

Harv 29-12-2006 19:44

Hmm, sądzę Rhamono, że albo należy pogonić Solfeina, aby częściej pisał, albo kontynuować i założyć, ze idzie z resztą.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:55.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172