Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


Zobacz wyniki ankiety: Co z chętnymi do gry, którzy się nie dostali?
Nie zmieścili się, więc mówi się trudno. 15 graczy to max! 0 0%
Przyjmijmy wszystkich chętnych, to w końcu sesja otwarta! 5 33.33%
Gracze mają 2tyg. na odpowiedź do sesji. Jeśli ktoś jej nie udzieli, wylatuje i może wejść nowy. 10 66.67%
Głosujących: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-11-2007, 20:16   #121
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Cóż, co poza kołkowaniem Burkhard robi z wampirami, uważając to za słuszne, okaże się przy następnych "krwiopijcach". W tej chwili widać tylko, iż wie o działaniu kołkowania.

I jeszcze jedno- von Truttcheweitz nie jest kimś, kto rozpoznaje krwiopijców "na pytanie" czy "po bladości cery"- jego sposoby widać było chociażby po tym, jak szukał "węchem" Korda na dziedzińcu. Mogę powiedzieć, iż wie o nich więcej niż się wydaje i to nie z eksperymentów i badań- można powiedzieć, iż jest z nimi naprawdę blisko związany...
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 27-11-2007, 20:59   #122
 
Szusaku's Avatar
 
Reputacja: 1 Szusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwu
Witam wszystkich,

-------------Część oficjalna ----------------------------
Przepraszam, ale dzisiaj byłem (i nadal jestem) bardzo zajęty i stąd moja późna wypowiedź w spornej kwesti.

Najpierw proszę wszystkich o zrobienie kroku w tył i wzięcie głębokiego oddechu. Jesteśmy tutaj dla przyjemności i jakiekolwiek ataki personalne i kłótnie całkowicie temu zaprzeczają.

Teraz co do zaistniałej sytuacji: OBIE strony zignorowały regulamin i przeszły do opisywania walki w sesji. Przypominam, że zaczynamy od próby ustalenia wyniku pojedynku na PW, później deklarujemy rozpoczęcie walki w komentarzach i do momentu jej rozstrzygnięcia wstrzymujemy się z opisywaniem tejże.

Rozwiązanie jest następujące:
Cofamy akcje do momentu kiedy Zawisza, zaczyna zabijać krzyżackich strażników a Burkhard, pojawia się na dole.

W tym momencie obaj mają prawo zadeklarować przystąpienie do walki ze sobą. PATRZ KOLEJNOŚĆ POSTĘPOWANIA DYKTOWANA PRZEZ REGULAMIN.

Jak rozumiem przyłącza się do niej Zygfryd, który wybiega zaraz za wujem.

Pisząc regulamin miałem na myśli również sytuację, w której spotka się w walce więcej niż jedna osoba, jednak uznałem iż nie będzie to potrzebne - jak widać pomyliłem się.

Dodaję następujący modyfikator do regulaminu:
+2 za każdą postać (powyżej pierwszej) która uczestniczy w walce po danej stronie.

BN uczestniczący w pojedynku, nie dodają modyfikatora bezpośrednio, ale mogą zostać opisani w strategii i w ten sposób wpłynąć na głosowanie.

UWAGA: Żeby uniknąć sporów: Na potrzeby walki zakładamy, że każdy przywiózł ze sobą taką samą obstawę, więc nie wprowadzajmy BN do walki.
Wyjątki:
Lorinna i jej ghul, jako państwo domu - mają do dyspozycji straż zamkową. O ile więc nie zostaną zaatakowani znienacka, mogą mieć większe siły do dyspozycji.
Krzyżacy - mają oddział zbrojnych do dyspozycji. Powinniśmy protestować wcześniej. Uznaję, że wszyscy widząc butę rycerzy, domyślili się że trzymają asa w rękawie.

Wszystkim chciałem przypomnieć, że głosowanie odbywa się na PW i to dopiero po jego oficjalnym ogłoszeniu.

-------------Część nieoficjalna ----------------------------
Chciałem skomentować wypowiedź Lhianann:

Istotnie wampiry mają olbrzymią przewagę, jednak należy pamiętać o trzech rzeczach:
- Śmiertelnicy nie są całkiem bezbronni, zwłaszcza jeżeli mają przewagę liczebną. Zdecydowanie, mają szansę pokonać nierozważnego wampira. Porostu tłukąc i tnąc go, aż zapadnie w topor. Wtedy natomiast jest on całkowicie na ich łasce. Prawdopodobnie nie wyjdą z tego wszycy z życiem ale ...
- Według podręcznika: Dark Ages: Inquistor, ludzie kościoła posiadali rozliczne moce i wiedzę pozwalające im walczyć z wampirami. W szczególności, o ile dobrze pamiętam, podręcznik ten wspomina o zdolności anulowania mocy wampirzych. Jak rozumiem postać Kutaka, korzysta z takich zdolności.
- Nie zapominajmy, że Cammarilla i w szczególności tradycja Maskarady, powstały właśnie po to aby ukryć społeczeństwo wampirze przed ludźmi. Nie ukrywa się przed kimś kto nie stanowi zagrożenia.
 

Ostatnio edytowane przez Szusaku : 28-11-2007 o 14:06.
Szusaku jest offline  
Stary 27-11-2007, 23:10   #123
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
Reputacja: 1 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację
Dodam tylko, że prosimy tym samym, aby Gracze, których postacie uczestniczą w starciu, przeedytowali swoje posty tak, aby pozostały same deklaracje działań.
 
__________________
Konto zawieszone.
Mira jest offline  
Stary 27-11-2007, 23:14   #124
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Cytat:
Napisał Mira Zobacz post
Dodam tylko, że prosimy tym samym, aby Gracze, których postacie uczestniczą w starciu, przeedytowali swoje posty tak, aby pozostały same deklaracje działań.
Deklaracje deklaracjami, akcje niedecydujące o niczym jak dwukrotne natarcie Burkharda z mojego posta chyba mogę zostawić, prawda?
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 27-11-2007, 23:41   #125
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Jeszcze jeden wniosek formalny: chcę by głosowanie było jawne - nie mam zamiaru się na nikim mścić, chce tylko wykluczyć czynnik ludzki z tej najbardziej wg. mnie kontrowersyjnej części decydowania o walce i jej wyniku. Pozdrawiam merill.
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 28-11-2007, 00:17   #126
 
Szusaku's Avatar
 
Reputacja: 1 Szusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwu
Rozumiem, że czynnik ludzki w tym przypadku to ja, dlatego zabiorę ponownie głos. Głosowanie na PW zostało umieszczone w regulaminie z dwóch powodów:
1.Posty w stylu:
- "Głosuje na Franciszka",
nie wnoszą nic ciekawego do sesji ani komentarzy.
2.Bezsensowne dyskusje na temat uzasadnień podanych przy głosach i niesnaski tym spowodowane to nie to po co gramy.

Regulamin przewiduje W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI możliwość dogadania się obu stron co do sposobu rozegnania walki, Wy z tego nie skorzystaliście, więc w zasadzie powinienem uznać, Twój wniosek merill, za niebyły. Jeżeli jednak w ramach porozumienia, wszyscy gracze, których postacie uczestniczą w walce zgodzą się na Twoją propozycję (lub jakąś inną) – proszę bardzo.

Jeżeli jednak nie dojdziecie do porozumienia, czekam na opisy strategii obu stron na PW. Jeżeli sobie życzycie możecie skopiować już opisane części walki.

Jedna malutka ostateczna uwaga: Pamiętajcie, że w dużej mierze wstrzymujecie grę dla wszystkich innych graczy. Pamiętajcie o tym, proszę.
 
Szusaku jest offline  
Stary 28-11-2007, 09:52   #127
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Ja mam pytanie - rzut kością, który wykonałem zanim jeszcze myślałem o walce(wydawało mi się, że Burkhard będzie chciał paktować) liczy się(po prostu sprawdzałem jak to się robi)?
 
 
Stary 28-11-2007, 10:50   #128
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
Reputacja: 1 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację


Nie, żaden rzut się nie liczy. Rzuty wykonujecie na "zlecenie" MG kierującego walkami - Szusaku.
 
__________________
Konto zawieszone.
Mira jest offline  
Stary 28-11-2007, 11:00   #129
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację


Po pierwsze to czekam na odpowiedź dwóch zainteresowanych co do wersji głosowania. Poza tym homeo, nie wciskaj że próbowałeś jak się rzuca bo to od ciebie wyszła inicjatywa co do wykonywania rzutów. Zgadzam się z szusaku że powinniśmy je powtórzyć, bo złamaliśmy regulamin. Poza tym myślę, ze głosowanie powinno się odbyć w ciągu następnych 24h by nie blokować gry innym, więc powinny się liczyć tylko te głosy które padną przez 24h, bo inaczej będziemy czekać w nieskończoność.
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 28-11-2007, 11:11   #130
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Twojego zarzutu kłamstwa nie skomentuję. Po prostu nie mam zamiaru tego ciągnąć.

Co się tyczy wersji głosowania - głosują wszyscy prócz samych zainteresowanych, czyli nas. Opcje do wybrania są dwie. Ty i Kutak lub ja. Akceptujecie? Wg mnie sprawiedliwe. Ilość głosów sumuje się z wynikiem rzutu i modyfikatorami. Czyli wy dostajecie obydwaj taki modyfikator dodatkowy jak suma waszych głosów, a ja jak moja. To powinno oddać moje szanse w walce 2v1.

Pozdrawiam ciebie merillu i życzę żebyś wypluł tę żółć, która tam gdzieś się zalęgła w twoim przełyku. Dogadywanie mi nikomu nie pomaga, po mnie i tak spłynie jak po kaczce, a z ciebie robi konfliktową osobę. PAX!


Jeszcze jeden taki komentarz i kto inny zostanie "uspokojony".
Koniec tematu.
- M -
 

Ostatnio edytowane przez Mira : 28-11-2007 o 11:23.
 
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172