lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Komentarze] Szpony nałogu (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/9840-komentarze-szpony-nalogu.html)

Aves 08-03-2011 20:25

[Komentarze] Szpony nałogu
 
Witajcie Sesje czas zacząć :)

Postowanie zostawiam wam jednakże przypominam długość postu max 1,5 strony w wordzie. Życzę miłego pisania i dużo weny. Karty postaci zmienione trochę i dopasowane do schematu.

Kiedy rzucać kośćmi będziecie wiedzieć poproszę was o to. Sesja będzie prowadzona storyteringowo. Z mojej strony to wszystko Pozdrawiam. W razie czego proszę wszystkie pytania pisać w tym dziale Dziękuję

Farałon 13-03-2011 07:05

Witam wszystkich, mam nadzieje, że będzie nam się przyjemnie grało.

Drogi MG, czy mógłbyś odesłać mi moją, poprawioną, kartę postaci? Dobrze by było wiedzieć co zostało zmienione, ponadto chciałbym zobaczyć jak wygląda mechaniczna część.

Aves 14-03-2011 14:51

Witaj
Przesłałem Ci twoją mechaniczną kartę postaci zrobiona jest według podstawowych zasad punkty zostały rozdane w następujący sposób Atrybuty zostały odpowiednio rozdzielone na (Fizyczne 3 Społeczne 7 Umysłowe 5) Dla ciebie jako Torreadora ważne są umiejętności społeczne oraz umysłowe szczególnie percepcja odpowiadająca za wiele czynników ( spostrzegawczość) w skrócie jest to zdolność postaci do obserwowania swojego otoczenia składają się na nią wszystkie zmysły. Przejdźmy teraz do Zdolności tutaj pkt są podzielone na (13 Umiejętności, 9 talenty, 5 w wiedzę.) Według podręcznika początkowa postać nie może posiadać więcej kropek w danej cesze nic 3, ale zlikwidowałem tą zasadę. Atuty do wykorzystania jest 5 atutów wybrałem najbardziej dla ciebie przydatne i dopasowałem je do historii postaci. Aha na początek nie będziesz mieć prywatnego samolotu. Zaczynasz jako początkujący artysta- rzeźbiarz dobrze ?. Dyscypliny to twoje wampirze umiejętności. Nadwrażliwość na 1 wzmacnia twoje zmysły ( wymaga zużycia 1 pkt krwi) trzeba się też liczyć z tym że zmysły są nadwrażliwe przykładowo tą dyscypliną poprawiasz sobie wzrok aby lepiej widzieć w ciemności. Kiedy spojrzysz na jasne światło np. latarnia albo inne źródło światła jesteś oślepiony. Do użycia tej mocy nie używa się rzutów kośćmi po prostu mówisz że chcesz ją użyć i opisujesz. Akceleracja to zwiększona szybkość ruchów postaci w czasie walki daje ci dwa dodatkowe ruchy w tym czasie przeciwnik może wykorzystać jeden ruch. Umiejętność trwa jedną turę muszą to być akcje fizyczne( Walka, rzeźbienie itp). Prezencja służy do uwodzenia i wprawiania w zachwyt innych osób. Na razie nieprzydatna ( koszt podniesienia to 7 pkt doświadczenia za kropkę na poziomie 2 jest 14 pkt doś ( 7+7) ). Teraz pkt krwi jako wampir z 13 pokolenia możesz na jedną turę zużyć 1 pkt krwi ( na leczenie, dyscyplinę lub podniesienie statystyk ( Atutów) o 1 kropkę. Zmiana wyglądu z wampirzego na ludzki kosztuje 1 pkt krwi na jedną godzinę czasu gry później trzeba wydać kolejny oczywiście w zależności od sytuacji. Krew pije sie w tempie 1 pkt na turę ( tj ok 3 sek) Człowiek dostarcza 10 pkt krwi choć lepiej zachować go przy życiu, Wampir decyduje ile pkt krwi chce wypić z ofiary. ( Nie traci się człowieczeństwa za zabójstwo). ślina wampirów służy do zregenerowania ran po kłach. ( Człowiek ma 10 pkt, dziecko 6, pies kot 5-6, szczur 1-2) Można również pić z członków drużyny o ile się zgodzą ( 3 wypicia wiążą cię więzami krwi z dawcą. Stajesz sie jakby niewolnikiem ( jesteś w nim zakochany) twojego wampirzego dawcy.). Siła woli Określa siłę twojej psychiki, w mechanice jest bardzo cenna pozwala uzyskać jeden automatyczny sukces, uporać się z napadem szału lub zniwelować objawy choroby psychicznej. Pkt odzyskuje się zgodnie z swoja naturą i postawą albo poprzez czynność podnoszącą cię na duchu, sen ( odnawia 2 pkt). Ostatecznie MG przydzieli pkt woli. Teraz czym są te kropki ilość kropek w danej cesze decyduje o ilości kostek w testach. Im wiecej kropek tym większa szansa na powodzenie testu.

Automatyczny pech/ sukces.
Jeśli na kości wypadnie 1 odejmuje się jeden sukces z rzutu, Jeśli liczba w waszej puli jest równa St dostajecie automatyczny sukces ( np macie rzemiosło oraz percepcje na poziomie 3 trudność namalowania obrazu wynosi 6 automatyczny sukces (3+3=6)

Automatyczny sukces nie może być stosowany w walce, sukces ten jest sukcesem Marginalnym. Zużycie 1 pkt siły woli jest równoznaczne z marginalnym sukcesem czasami lepiej rzucić kośćmi dla lepszego wyniku, ale tą decyzję zostawiam wam.

Stopnie sukcesu
Zliczamy sukcesy ( liczby większe lub równe ST) Ilość sukcesów pokazuje jak bardzo udała się dana czynność. Więc tak:
1 sukces- Marginalnie
2 sukcesy- Przeciętnie
3 sukcesy- Zadowalająco
4 sukcesy- Wyjątkowo (np. poprawienie osiągów swojego samochodu)
5 lub więcej sukcesów - Fenomenalnie (np. stworzenie dzieła sztuki)

Umieszczam tę wiadomość tutaj jako przypomnienie mechaniki dla innych graczy. Przypominam, że korzystamy z internetowej kostnicy do rzutów, a wszelkie deklaracje dotyczące stosowania dyscyplin i ogólnej mechaniki piszemy na dole swojego postu w / ... / Dziękuję i życzę miłej gry

http://kostnica.eu/index.php- link do internetowej kostnicy.

Parę info na temat częstotliwości pisania.
Witajcie Wpadłem na pomysł aby przyspieszyć trochę sesję. W każdy Piątek od 21 do 22 albo 23 będziemy pisać post za postem. Jeśli ktoś nie mógłby być w tym czasie obecny proszę o wiadomość na P.W oraz napisanie jednego większego posta później opisującego działanie waszej postaci. ( jeśli chodzi o walkę to zostawi się jednego albo dwóch przeciwników dla postaci.) Ostatecznie można ugadać się na konkretną godzinę. Chciałbym wiedziec co myślicie o takim rozwiązaniu, czy odpowiada wam takie pisanie ?

Farałon 15-03-2011 15:54

Cóż ... w piątkowe wieczory raczej nie mam czasu na sesje :P

Aves 15-03-2011 16:20

W takim razie zostaje tak jak jest Posty mogą być trochę dłuższe :).

Czas postowania 1 post na tydzień oczywiście jeśli wszyscy gracze odpiszą wcześniej to ja również odpisze wcześniej więc tempo postowania zależy od graczy. Najpierw Gracze później MG.

Porando 15-03-2011 16:40

pomysł dobry, tylko dzień i godzina złe. Akurat to czas w którym ludzie spotykają się ze znajomymi itp.
Może w jakiś inny dzień? Np poniedziałek wieczorem?

Aves 15-03-2011 17:37

Nie stety odpada mam pracę na 7 rano muszę się wysypiać. Ja mam wolne weekendy tylko. Na razie zostaje tak jak jest gracze mają tydzień czasu na odpis po odpisie wszystkich graczy odpiszę ja. Oczywiście jak ktoś nie będzie mieć czasu to proszę powiadomić mnie wcześniej.

Farałon 15-03-2011 19:05

Jeżeli zależy Ci na przyspieszeniu sesji, to z tygodnia zrób 4 dni ... da to prawie dwa posty na tydzień zamiast jednego, ale to tylko bardzo luźna sugestia.

Aves 18-03-2011 19:05

Witajcie chce wam przypomnieć iż kończy się czas na odpisywanie cały czas czekam na wasze posty.

Farałon 19-03-2011 08:58

Czas do dzisiaj jak rozumiem? Post się pojawi. W tygodniu ciężko mi znaleźć czas na lastinn ...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:19.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172