Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror > Archiwum sesji RPG z działu Horror
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-07-2011, 15:38   #1
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 29 Arsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodze
[Materiały][Horror] Do Gwiazd

TechNIK - wielofunkcyjne urządzenie, które jest podstawowym wyposażeniem załóg technicznych. Może być noszone na przegubie mniej sprawnej ręki (praworęczni noszą na lewej) lub luźno. Wyglądem przypomina kość pamięci wyposażoną w monitor i trzy przyciski. Jeden z nich odpowiada za przejście w tryb oszczędzania energii, drugi za otworzenie menu, a trzeci za rozpoczęcie transferu danych. Nawigacja polega na wskazywaniu ręką obiektów menu na hologramie, takich jak wiadomości czy opcje menu. Baterie przy nieustannym wyłapywaniu sygnały starczą na dwa tygodnie pracy. Można bezprzewodowo zgrywać dane z paneli technicznych umiejscowionych na statkach.

Dzięki TechNIK można komunikować się ze sobą, korzystać z przepustek, monitorować stan życia i zdrowia pobliskich osób[lekarz], nagrywać wiadomości i wiele więcej. TechNIK ma funkcje zależne od funkcji pełnionej przez członka załogi.

Inspektor może przy pomocy swojego komputera osobistego zablokować inne, jeżeli będzie miał powód, tym samym uniemożliwiając poruszanie się po statku.

PP7 - to pistolet będący podstawowym wyposażeniem ochrony grup technicznych. Strzela amunicją zawierającą energię elektryczną zdolną sparaliżować dorosłego mężczyznę. Magazynek zawiera siedem bez łuskowych pocisków. Dźwięk strzału przypomina szum. Skuteczny zasięg pocisku to czterdzieści metrów. Po zmianie magazynka trzeba poczekać trzy sekundy na naładowanie energii.

Piła KW, a właściwie przecinak KW służy do cięcia cienkich, twardych materiałów. Urządzenie to jest nieduże, przyłożone do materiału wywołuje silną wiązkę lasera, która rozprasza się jeżeli po dwudziestu centymetrach nie napotka nic, co można by przeciąć. Mikroczip nie pozwala na cięcie tkanki. Jedna bateria pozwala na wykonanie dziesięciu cięć o długości piętnastu centymetrów. Matrycę trzeba wymienić po stu cięciach.

Piła KWh - jest ciężkim odpowiednikiem piły KW. Przeznaczona jest do cięcia dużych obiektów. Może wykonywać trwające trzy sekundy cięcia silną wiązką lasera na odległość do piętnastu centymetrów. Jedna bateria wystarcza na wykonanie ośmiu cięć. Na jeden raz załadować można pięć baterii.
Wielkościowo piła KWh przewyższa znacznie model standardowy. Do używania potrzeba obu rąk. Piła zawiera mikroczip uniemożliwiający cięcie materii organicznej. Posiada trzy matryce, które zmieniają się po każdym cięciu. Należy je wymienić w przypadku zacięcia się mechanizmu lub też po wykonaniu stu cięć.
Piła KWh wyposażona jest w ekran monitorujący stan energii i zużycia matryc.

Pistolet na gwoździe - wystrzeliwuje bolty długości dziesięciu centymetrów i grubości dwóch, idealnie nadające się do mocowania łat do poszycia. Bolt wystrzelony w przestrzeń przeleci dziesięć metrów z pełną mocą i dwadzieścia w ogóle. Każdy pakiet gwoździ zawiera dwadzieścia boltów. Pistolet wyposażony jest w ekran monitorujący ilość gwoździ w magazynku. Broń nie zawiera ograniczeń co do przebijania tkanki organicznej.

Strzelba ochrony -
to podstawowe wyposażenie ochrony statku. Posiada trzy tryby strzelania. Może wystrzelić wiązkę laserową, pocisk plazmowy lub strzelić pociskiem śrutowym. Wyposażona jest w ekran monitorujący stan zdrowia na podsatwie danych z TechNIK, stan broni oraz ilość amunicji. Magazynek mieści dwie baterie laserowe, dwie baterie plazmowe lub osiem naobi śrutowych. Zasięg laseru to czterdzieściu metrów, zasięg pocisku plazmowego to dwadzieśicia metrów, tak samo jak pocisku śrutowego.
 
__________________
Także tego

Ostatnio edytowane przez Arsene : 07-07-2011 o 15:45.
Arsene jest offline  
Stary 07-07-2011, 15:40   #2
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 29 Arsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodze
Lobby - Jest to miejsce, z którego można się dostać wszędzie. Jest to ogromna hala wspierana kilkoma filarami. Ściana na przeciwko wejścia jest oszklona, a po prawej i lewej stronie znajdują się windy do wagoników kinetycznych. Pod Lobby znajduje się maszyneria filtrująca wodę i tlen, a nad lobby mostek kapitański, skąd steruje się okrętem oraz wszystkimi podzespołami. Z głównego lobby można się też dostać do włazów technicznych prowadzących na poszycie statku, do stacji kontroli uzbrojenia do niszczenia asteroid oraz generatorów energii. Bez uprawnień oficerskich lub kapitańskich nie można się dostać do sterowni.

Sekcja mieszkalna - Sekcja znajdująca się zaraz za Lobby, nie połączona z żadną inną. Tam znajdują się prywatne kajuty pracowników statku oraz biuro ochrony.

Oddział energetyczny - Na oddziale energetycznym znajdują się ogromne generatory, które zmieniają Floston III w energię, a następnie zamykają ją w specjalnie do tego przygotowanych pojemnikach, które trafiają do ładowni na dole statku. Produkcji energii sprzyjają niskie temperatury. Na korytarzach tej sekcji jest średnio 10 stopni Celsjusza.

Oddział metalurgiczny - To miejsce, gdzie w piecach miesza się Floston III z półproduktami i otrzymuje różnego rodzaju twarde metale. Są one tam też obrabiane i zmieniane w szpule stalowych, cienkich płytek. Tutaj znajduje się spora część ciężkiego sprzętu znajdującego się na Lotosie. Panują tutaj ekstremalnie wysokie temperatury.

Główny Oddział Przetwórczy - To miejsce, gdzie ogromne, precyzyjne lasery oraz ludzie z piłami KWh wydobywają ze skał cenny minerał. To tutaj odbywa się transport do określonych oddziałów, według danych z hali selekcji. Po segregacji wraca przez GOP do oddziału metalurgicznego lub energetycznego. Można stąd też dostać się bezpośrednio do doku dla barek z urobkiem. Część materiału trafia do laboratorium farmaceutycznego przez ładownię.

Dok barek - Tutaj przylatują barki krótkiego zasięgu, które stacjonują na planecie i przywożą urobek z kopalni.

Hala selekcji i biura rozrachunkowe - Tam cenny minerał jest zliczany i rozdzielany między oddział farmaceutyczny, metalurgiczny i energetyczny. Znajdują się tutaj wszelkie dane o księgowości oraz masa maszyn segregujących. Floston III trafia tutaj z Głównego Oddziału Przetwórczego, gdzie później wraca, lub jest wysyłany do ładowni, a z tamtąd do oddziału farmaceutycznego.

Sekcja medyczna - Podzielona jest na kilka pokładów. Na pierwszy z nich znajduje się izba przyjęć, na drugim oddział nagłych przypadków i sale operacyjne. Trzeci pokład to magazyn leków i gabinety dyrekcji oddziału. Na ostatnim, czwartym poziomie znajdują się izolatki i laboratoria chemiczne. Przy izolatkach znajduje się specjalna kolejka, którą ochrona może dotrzeć z lobby wprost na poziom czwarty.

Laboratorium farmaceutyczne - Tutaj Floston III przemienia się w składniki medyczne. Na pierwszym pokładzie zostaje on poddany silnemu promieniowaniu, które zmienia jego właściwości. Na drugim pokładzie jest on poddawany odpowiednim procesom produkcyjnym, a na trzecim odbywa się pakowanie i transport kolejką do oddziału medycznego i ładowni na dole statku.

Sekcja ogrodnicza - W sekcji ogrodniczej hodowane jest jedzenie dla załogi statku. Na trzech poziomach, w specjalnych komorach uprawiane są warzywa, które następnie są kierowane do sekcji mieszkalnej, gdzie mieszczą się stołówki załogi. Znajdują się tu także magazyny żywności, własna stacja filtracji powietrza i wody oraz przejście do sekcji medycznej. Jest ona celowo umieszczona nieopodal silników, gdyż pobierana jest z nich energia do ogrzewania tego pokładu. Panuje tutaj duża wilgotność i wysoka temperatura.

Sekcja przetwórcza - To sieć wagoników i hut, które przetapiają urobek odtrącony, nie zawierający Flostonu III. Stąd trafia on do ładowni na samym dole statku.

Silniki - W tylnej części statku znajdują się silniki i zbiorniki z paliwem. Można z tego miejsca sterować zasilaniem silników oraz naprawiać usterki związane ze zbiornikami paliwa.

Ładownia i dolny pokład - W ładowni przechowywane są wszelkie efekty pracy statku. Materiały z Flostonu III oraz z urobku. Znajduje się tutaj też zapasowy sprzęt dla górników na planecie, części do barek krótkiego zasięgu oraz generator grawitacji.

Sekcja kolejek - Tutaj znajdują się wagoniki i generator pola kinetycznego. Można z tego miejsca sterować komunikacją oraz sprawdzać stan sieci komunikacyjnej.




Kolejka kinetyczna

Komunikacją wewnątrz statku zajmuje się sieć kolejki kinetycznej. Wagoniki przemieszczają się po dwóch torach. Każdy z nich to owalny tunel pokryty materiałem pozwalającym na panowanie nad polem grawitacyjnym po przez sztucznie wygenerowaną moc kinetyczną. Generator kinezy znajduje się na samym dole statku, w sekcji kolejki. Są tam też wagoniki i wszystkie systemu sterowania komunikacją. Technicy mogą poruszać się specjalną trasą wyznaczoną specjalnie dla nich.
 
__________________
Także tego

Ostatnio edytowane przez Arsene : 21-07-2011 o 16:21.
Arsene jest offline  
Stary 24-07-2011, 21:17   #3
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 29 Arsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodze
Sekcja medyczna


Wprost z peronu kolejki przechodzi się do izby przyjęć. Wszystko wygląda jak w szpitalu - jasne ściany, kafelki i nieciekawy zapach leków. Znajdują się tutaj gabinety lekarzy przyjmujących chorych pracowników. Jest ich około dziesięciu. Mieszczą się tutaj urządzenia niezbędne do badań, pomieszczenie pielęgniarek, sale gdzie leżą osoby chore przewlekle i czekają na transport na najbliższą planetę.

Na drugi pokład dostać się można windą znajdującą się na końcu korytarza. Tutaj przenoszeni są ludzie, którzy ulegli wszelkiego wypadku wypadkom. Można tu znaleźć sale operacyjne i trzy gabinety lekarzy. Jest tu też niewielki magazyn z chirurgicznymi instrumentami.

Na trzecim oddziale znajdują się magazyny z lekami oraz gabinet z sekretariatem, księgowością i dyrekcją oddziału. W komputerach znajdują się dane na temat ilości zużytych leków, przyjętych pacjentów oraz transferach minerałów do tej sekcji.

By dostać się na poziom czwarty trzeba posiadać przepustkę dyrekcji. Otrzymują ją lekarze dyżurujący na tym poziomie, ochrona oraz technicy, w razie awarii. Na ostatnim poziomie mieszczą się bowiem izolatki dla przypadków szczególnych, zwłaszcza łatwo zarażających.

W drugiej części tego pokładu mieszczą się laboratoria, w których badane są próbki bakterii oraz niewielkie ilości Flostonu III. Jest też tutaj magazyn z różnymi chemikaliami i ingrediencjami do testów.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
Stary 01-08-2011, 23:34   #4
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 29 Arsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodzeArsene jest na bardzo dobrej drodze
Sekcja ogrodnicza


W tej sekcji hoduje się jedzenie dla górników na planecie i załogi statku. Jest ona podzielona na sekcje A i B - gdzie uprawia się warzywa, C i D - gdzie uprawia się sztucznie modyfikowane zboże, E - miejsce gdzie z tego zboża robi się jedzenie, magazyn oraz sieć transportową. Każda grupa sekcji posiada własny system sterowania filtrami.

Kolejka kinetyczna posiada stację w sekcji A, a transport do ładowni mieści się nieopodal sekcji E.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:41.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166