Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-10-2012, 21:53   #21
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Post poleciał.
Wszystko wskazuje na to, że Bishop zniknął na dłużej, albo i na dobre.
Na razie zakładamy, że jego postać jest nadal z wami. Gdyby nie pojawił się w kolejnych turach, to po prostu wyparuje i tyle.

Co do postu, to otrzymujecie kolejną porcję poszlak i informacji.
Macie zasadniczo kilka tropów i którym z nich pójdziecie, zależy oczywiście od was.
Możecie:
- pogadać z Mithoffem na temat seansu. Teraz macie już argumenty, by coś z niego wydusić;
- możecie ruszyć z Thomasem do klubu na poszukiwanie Rebecci. W tym wypadku będzie musieli, jakoś zorganizować jego wyjście z posiadłości, tak by lord nie widział. Oczywiste jest, że nie zgodzi się on na wypuszczenie ułomnego syna w miasto;
- macie trop powozu, który przyjechał po Rebeccę. Wbrew pozorom powozów parowych nie ma w Londynie dużo. Vesteya rozpozna symbol, który narysował Clive, jako jedną z wersji pieczęci Salomona. Tą konkretną pieczęcią posługuje się jedna z lóż masońskich. Chodzi dokładnie o "Loża Przebudzenia Eterycznego"
Z lożami masońskimi, jak to z lożami. Teoretycznie każdy może wejść do ich budynku/klubu i napić się tam drinka, ale zdobycie od nich jakiś informacji to zupełnie inna rzecz;
- macie też młodego Pilckertona, który widział Rebeccę jako jeden z ostatnich. Może powiedział wam wszystko, a może nie;

Przypomnę tylko, że jest około północy, więc weźcie to pod uwagę w waszych planach.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline  
Stary 25-10-2012, 09:18   #22
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
to co panowie? dogadujemy się?
ja jestem za odwiedzeniem loży ... może powstrzymam się przed wystrzelaniem jej członków

ab ... Caleb ... jak my niby mamy gadać w maskach na twarzach? ... chyba że ta altana, czy gdzie my tam siedzimy, jest zamknięta?
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks

Ostatnio edytowane przez Armiel : 26-10-2012 o 23:56.
F.leja jest offline  
Stary 26-10-2012, 12:39   #23
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
No ja zrozumiałem, z tego co mówił MG - że takie rzeczy są dla konwencji, nie żeby się ściśle trzymać realizmu. Jak nie da rady, to po prostu pakujemy się gdzieś w ustronne miejsce domu.
 
Caleb jest offline  
Stary 26-10-2012, 13:28   #24
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
chciałeś przyszpanować megaatrybutem, a wyszło jak wyszło XD
ja bym wolała żebyśmy jednak trzymali się konwencji i odgrywali środowisko jak należy
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks
F.leja jest offline  
Stary 26-10-2012, 17:10   #25
 
Pietro's Avatar
 
Reputacja: 1 Pietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodze
Tu popieram F.leję. Nawet jeśli Bishop już teoretycznie wrzucił w swoim pierwszym poście dialog z lokajem przeprowadzony w ogrodzie.
Jakby nie było aparaty tlenowe to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów tego systemu. Chyba wypadałoby więc umieszczać go w postach "jak należy".
Inna sprawa, że przeglądając podręczniki nie trafiłem na żadną informację dotyczącą komunikacji werbalnej i korzystania z masek tlenowych. Niby dziwnie by to wyglądało gdyby cały Deathwatch dogadywał się na migi.

W ogóle to nie wiem czemu nie mogliśmy załatwić tego w samej posiadłości i wywalać do jakiegoś ogrodu gdzie prawdopodobnie czai się jakiś duch, wampir, zombie czy tam inne ustrojstwo.
 
__________________
Sometimes you have to play a long time to be able to play like yourself.
- Miles Davis
Pietro jest offline  
Stary 26-10-2012, 20:56   #26
 
Volkodav's Avatar
 
Reputacja: 1 Volkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwuVolkodav jest godny podziwu
Przepraszam za nieobecność - rzeczywistość dnia codziennego mnie pochłonęła

Jeśli chodzi o dalsze kroki to skoczyłbym postrzelać do masonów albo do "klubu" z Thomasem
 
__________________
Regulamin jest do bani.

Ostatnio edytowane przez Volkodav : 26-10-2012 o 21:39.
Volkodav jest offline  
Stary 27-10-2012, 12:21   #27
 
Caleb's Avatar
 
Reputacja: 1 Caleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputacjęCaleb ma wspaniałą reputację
Dobra, mi to nie robi różnicy. Nie sądzę, aby było arcyistotne gdzie akurat pogadamy na osobności. A co do kierunku: ja kontynuuję wątek z Thomasem, możemy się rozdzielić.
@Pinhead: tym samym po rozmowie idę do niego i wypytuję w jakich okolicznościach wcześniej opuszczał dom. Poproszę też o notkę na temat tego jak wyglądają wyjścia z budynku (czy są obstawione, prowadzą na otwartą przestrzeń etc).
 
Caleb jest offline  
Stary 27-10-2012, 23:41   #28
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Pierwsza rzecz maski.
Przeszukałem podręcznik i nigdzie nie znalazłem informacji, czy da się w nich spokojnie mówić, czy też nie.
W ramach jednak konwencji nie wyobrażam sobie, aby było to niemożliwe. Głos może być powiedzmy zniekształcony lub zmieniony, ale na pewno zrozumiały.
Maski odgrywają ważną rolę w tym systemie i zasadniczo chodzenie po ulicach wymaga ich użycia. Ergo nie wyobrażam sobie, aby w czasie jakieś akcji na zewnątrz wasi bohaterowi nie mogli się porozumiewać.
Szanując jednak zdanie F.leji nie będziemy epatować komiksowym podejściem do tego tematu.

Druga rzecz to deklaracje.
Niby w postach takie się pojawiły, ale bardziej na zasadzie propozycji do rozważenia przez współgraczy.
Prosiłbym, więc o jasne określenie co i kto robi. Czy się rozdzielacie, czy też działacie razem?
Skoro są już wszystkie posty, to wystarczą mi deklaracje w komentarzach. Chyba, że ktoś ma życzenie i chęć, aby dać następny post.

I rzecz trzecia.
Cieszę się bishop, że wróciłeś. Szczerze mówiąc nie za bardzo liczyłem na to. Miłe rozczarowanie.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline  
Stary 28-10-2012, 00:35   #29
 
Pietro's Avatar
 
Reputacja: 1 Pietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodzePietro jest na bardzo dobrej drodze
Zasadniczo wolałbym się nie rozdzielać.
Jest dość późno i jeśli już opuścimy posiadłość to prawdopodobnie na dłużej. Dlatego najpierw wolałbym zdrowo przycisnąć obu delikwentów.
Dopiero później w razie czego zabrać się za poszukiwanie masonów.

Przede wszystkim to prawdopodobnie oni zabrali Rebeccę, a co za tym idzie:
1) Raczej trudno uwierzyć, żeby zabrali swój odpicowany i oznakowany powóz na wycieczkę do burdelu. Innymi słowy propozycja Thomasa to średnia opcja.
2) Nawet jeśli jakimś cudem łysy ma rację, to sam pojazd powinno dać się znaleźć relatywnie łatwo (jak wspomniał MG nie są to popularne środki transportu). Już to powinno zaprowadzić nas do domu uciech bez konieczności przemycania panicza z posiadłości i późniejsze użeranie się z jego niezbyt przyciągającą osobowością.
3) Samą Perłę Albionu równie dobrze można znaleźć rzucając garść funciaków pod nos odpowiedniej osoby. Znowu znacznie łatwiejsza alternatywa w stosunku do zabawy z Thomasem.
 
__________________
Sometimes you have to play a long time to be able to play like yourself.
- Miles Davis
Pietro jest offline  
Stary 29-10-2012, 07:48   #30
 
F.leja's Avatar
 
Reputacja: 1 F.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnieF.leja jest jak niezastąpione światło przewodnie
Ja sądzę, że więcej już się od tych bubków nie dowiemy, a myślę że jeżeli zakładamy że coś się Rebecce stało, to trzeba się śpieszyć, nie zważając na czas, więc moja deklaracja:
- jadę obczaić masonów.

Co do masek: no dobra, rozumiem że w pewnych sytuacjach porozumiewanie się na zewnątrz jest niezbędne i na to mogę przyznać (kilka krótkich żołnierskich zdań), ale po co się szlajać po dworze jak nie trzeba? No i dłuższe konwersacje w ogrodzie wyobrażam sobie jako bardzo upierdliwe.
 
__________________
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. ~~ Bill Hicks
F.leja jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172