30-01-2016, 11:56 | #1 |
Reputacja: 1 | Zasady: 1. Dom jest podzielony na piwnicę, parter i piętro. Każdy odkryty pokój/korytarz ma na mapce czarną obwódkę i wejście do niego zajmuje 1 punkt szybkości. 2. Wejście do nieodkrytego jeszcze pokoju zabiera wszystkie punkty ruchu. 3. Postać umiera, gdy wartość którejś statystyki spadnie do zera. 4. Statystyki zmniejszają się podczas przegranej walki lub pechowych wydarzeń. Na co wpływają statystki: Szybkość - Wpływa na liczbę odkrytych pokoi przez które można przejeść. Przydaje się przy wydarzeniach na reakcję, uniki, skoki. Siła - Przydatna przy pokonywaniu fizycznych wyzwań, przemieszczaniu przedmiotów i walce. Zdrowie psychiczne - Odporność na bardziej niezwykłe wydarzenia, działanie pod presją oraz szybsze otrząśniecie się z wydarzeń mrożących krew w żyłach. Kierowanie się intuicją w sytuacjach gdzie logika wysiada. Wiedza -Kojarzenie faktów, mitów, mechanizmów, pojęć. Kierowanie się logiką i rozumem przy rozwiązywaniu pułapek i sekretów. Gdzie są punkty życia postaci i jak je mogę stracić i odnowić? Każda z waszych statystyk jest odrębną pulą punktów życia. Przykładowo jeśli macie Siłę na 3 i spadnie na was belka. To mogę poprosić was o rzut 3 kośćmi czy zdołacie ją złapać i odrzucić czy spadnie na was i złamie wam rękę tym samym zmniejszając Siłę z 3 punktów na 2 punkty. Jeśli w ciągu przygody jedna z 4 głównych statystyk spadnie do 0 to postać umiera. Czy to wiedza, psychika, szybkość czy siła. Jak zwiększyć malejące punkty podczas przygody? Jest szansa poprzez pewne przedmioty, wydarzenia lub przez jakiś dany pokój. Nowo odkryte pokoje: Wchodząc do pokoju opiszę wam co widać gołym okiem oraz jaki pojawi się efekt specjalny, przedmiot lub wydarzenie. W danym pokoju postacie mogą: - Raz na turę (między jednym moim odpisem, a drugim) podnieść przedmiot widocznym gołym okiem. Po czym może kontynuować swój ruch do dalszego pokoju lub przeszukać ten. - Raz na turę przeszukać jakiś element w danym pokoju. Typu szafka, półki, lodówka. Co zakończy jej ruch w tym pokoju. Przy rozgrywce może to wyglądać tak, że postać ma np. 4 punkty szybkości i chce odwiedzić już odkryte pokoje. Więc np. wchodzi z przedsionka do pokoju i podnosi nuż, po czym wraca na przedsionek, przechodzi na korytarz, a z niego ostatnim punktem ruchu wchodzi do też już odkrytego pokoju i podnosi książkę z biurka oraz decyduje się przeszukać półki. Wchodząc w kilka osób do nowo odkrytego pokoju pierwszeństwo akcji mają osoby, które zadeklarowały się do wejścia jako pierwsze. W tym przypadku będzie to Wojownik, później Darren, później LeiLa, później następna osoba, która będzie chciała wejść do pokoju. Nie trzeba czekać w kolejce na odpis danych osób, ale jeśli będziecie chcieli podnieść ten sam przedmiot to podniesie go osoba, która ma pierwszeństwo. Inne Jeśli w poście zaznaczam jakieś przedmioty kolorem danego gracza oznacza to, że tylko on o nim wie i do następnej tury ma pierwszeństwo w podniesieniu go. Jeśli nie jest nim zainteresowany to może go odkryć kolejny gracz. Zakładamy, że wasze postacie są dobrego charakteru i same z siebie nie zaatakują drugiej postaci. Przynajmniej do czasu Nawiedzenia, po którym zasady mogą się zmienić. Wybierzcie sobie jakiś nie wymieniony w przygodzie kolor jakim byście chcieli być oznaczani na mapie. Ostatnio edytowane przez Ranghar : 07-02-2016 o 13:42. |
30-01-2016, 19:28 | #2 |
Reputacja: 1 | Cześć wszystkim! Dobrej zabawy życzę i powodzenia w odkrywaniu mhrocznej historii posiadłości Mistrzu, zaklepuję kolor niebieski, jeśli jeszcze jest wolny.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
31-01-2016, 08:57 | #3 |
Reputacja: 1 | Cześć. Dzięki za przyjęcie. Mam nadzieję że będziemy się dobrze bawić tą sesją. Dla mnie bardzo proszę zaklepać kolor żółty. A teraz pytanko. Ile punktów ruchu mamy na turę? Edit: Aha i byłbym zapomniał. Dla usprawnienia współpracy, drogi MG, bardzo prosiłbym Cię o to byś w komentarzach po wrzuceniu swojego posta wyraźnie określał do kiedy mamy czas na odpowiedź. Będziemy mieli jasną i czytelną sytuację wtedy Ostatnio edytowane przez Gortar : 31-01-2016 o 13:38. |
31-01-2016, 20:31 | #4 |
Reputacja: 1 | tyle ile dałeś w karcie postaci w szybkości, jeśli masz 3 to 3 odkryte pokoje, jesli 5 to 5 odkrytych pokoi. Daje czas na odpisanie do końca soboty, bo wpłynęły dwie nowe karty postaci. |
01-02-2016, 08:56 | #5 |
Reputacja: 1 | Super. Dzięki za info
__________________ --------------- Rymy od czasu do czasu :) |
01-02-2016, 13:42 | #6 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Witam wszystkich graczy oraz MG. Mam nadzieję, że nie umrę w pierwszej turze. Ravanox out
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |
01-02-2016, 15:07 | #7 |
Reputacja: 1 | Czołem, Ravanox! Dopóki nikt nie wpadnie na genialny pomysł rozdzielenia się, nic nam nie będzie Pamiętajcie, że w horrorach ten co się rozłączy ginie pierwszy |
01-02-2016, 20:22 | #8 |
Reputacja: 1 | Kolor biały. Jakbyś mógł MG to wyjaśnij statystyki postaci i o co chodzi z tym pechem |
02-02-2016, 14:46 | #9 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Ja zaklepuję sobie fiolet. Ravanox out
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |
02-02-2016, 16:48 | #10 |
Reputacja: 1 | Edytowałem swój pierwszy post w tym temacie opisując statystyki i punkty życia. Pech wystąpi po prostu gdy przy rzucie kośćmi testującym daną statystykę, nie uda się uzyskać wymaganego wyniku. Czy to będzie rzut wykonany przez zemnie aktywujący np. pułapkę. Czy walka pomiędzy dwoma graczami gdzie będą rzucać kośćmi za swoje ataki lub inne akcje. |