[Horror 18+] DOM MARZEŃ I KOSZMARÓW - KOMENTARZE Witam. Tutaj Uczestnicy brutalnego i krwawego reality show będą mogli się witać itp. A teraz chciałbym powiedzieć, że w sesji BĘDZIE MECHANIKA i rzuty kośćmi do rozstrzygnięć. Mechanika wzięta z OHET. Zasada prosta. Test wykonywany jest poprzez rzut 1k6 (w panelu sesji). test odpowiada na pytanie postawione w świecie gry. Np. Czy uda mi się doskoczyć do krawędzi dachu? Czy uda mi się dobiec do drzwi nim dopadnie mnie ten potwór? Czy znajdę coś przydatnego do obrony w tym pokoju? Czy zdołam przeszukać to rozszarpane ciało? Turlamy kostką i: Wynik 6 - TAK i coś jeszcze ponad sukces 5 - TAK - to była dobra robota 4 - TAK, ale coś poszło nie tak 3 - NIE, ale coś się jednak udało 2 - NIE - po prostu nie dałeś/dałaś rady 1- NIE i ... coś pogorszyło sytuację. Testy mają swoją TRUDNOŚĆ - ST: Bardzo trudny - rzucasz 3 kostkami i wybierasz NAJNIŻSZY wynik Trudny - rzucasz 2 kośćmi i wybierasz NIŻSZY wynik Przeciętny - rzucasz 1 kością Łatwy - rzucasz 2 kośćmi i wybierasz WYŻSZY wynik Bardzo łatwy - rzucasz 3 kośćmi i wybierasz NAJWYŻSZY WYNIK I teraz uwaga testy zawsze powiązane są z Waszym Atrybutem np. Sprawnością, Wolą itp. Jeżeli masz Atrybut NISKI - ST testu rośnie o 1 (np. z Przeciętnego na Trudny). Jeżeli masz Atrybut WYSOKI ST maleje o 1 (np. z Przeciętnego na Łatwy). Na ST testu wpływają jeszcze dwie rzeczy: Wasze ATUTY i FELERY - jeśli z testem da się powiązać ATUT - ST maleje o 1, jeśli FELER - ST rośnie o 1 (decyduje MG). Proste, łatwe i przyjemne. ŻYCIE - tak jak mówiłem, w sesji będzie mechanika a więc i życie. Każdy z Waszych bohaterów zaczyna mając 6 punktów Życia. Jeśli ktoś wziął ŻYWOTNOŚĆ Wysoką ma +1, jeśli NISKĄ -1. ZRANIENIA - różne czynniki będą zadawały zranienia. Rany dzielimy na: 1) OBICIA - wynik walki na pięści, użycia niezbyt groźnych przedmiotów (np. gumowa pałka) 2) ZRANIENIA - to trafienie bronią typu nóż, upadek z dużej wysokości, postrzał itp. W sesji będzie broń zadająca określoną ilość Ran - często powiązana ze Sprawnością. (Niska Sprawność +1 Rana, Przeciętna/Średnia +2 Rany, Wysoka +3 Rany). Np: długi bagnet +1 (oznacza +1 RANA), nóż +0 (oznacza zadanie tylu ran ile wynika ze Sprawności). Na rany wpływa też wynik testu - uzyskanie: 6 - TAK i coś jeszcze ponad sukces oznacza +1 Ranę, 4 - TAK, ale coś poszło nie tak oznacza -1 Ranę Broń palna działa podobnie z tym, że ma przypisaną stałą liczbę Ran niezależną od Sprawności użytkownika: np. Pistolet +2 Rany, Karabin myśliwski +5 Ran itp. Reszta w grze :) A teraz - już oficjalnie - witam Was w sesji. Jeszcze dzisiaj postaram się uzupełnić pierwszy post. Zasady gry - na ten moment są takie - 4-5 dni dla Was na pierwszy post, a potem 1-2 dla mnie na odpis. W pierwszym poście - oczywiście przedstawcie swoją postać i tyle o niej, ile chcecie zdradzić współuczestnikom zabawy. Założę Google docka i dam Wam link na PW, jednak od razu uprzedzam, że na GG docku będę bywał tylko wieczorami (niestety, w pracy nie mogę korzystać z komputera do celów prywatnych - takie mamy zasady bezpieczeństwa). Dobra - bez przedłużania - Witam Was pięknie w kolejnym koszmarze made in Armiel :) |
Ale nas dużo :D Cześć wszystkim i dobrej zabawy:) |
To chyba się dostałem... heh :) Witam wszystkich. Obstawiamy kto pierwszy zginie? Efektownej śmierci! |
Witam wszystkich i życzę przeżycia choćby kilku tur ;) |
To i ja się przywitam :) Żyjmy szybko, umrzyjmy młodo i zostawmy zakrwawione zwłoki :D |
No cześć :) |
Witam serdecznie współgraczy - tych znajomych jak również tych, z którymi nie miałam jeszcze przyjemności grać. Oby udało się nam przeżyć jak najdłużej i wydostać z opresji, zgotowanej przez los. Masy pomysłów, zawsze udanych akcji...i niech nikt nie idzie tunelem w stronę światła (to bankowa podpucha). Powodzenia, będzie nam wszystkim potrzebne! Specjalne powitania również dla głównomordującego :mrgreen: Dobrej zabawy, cierpliwości odrobinę i przede wszystkim mnóstwa satysfakcji z sesji, Armielu :) |
Witam, moja postać to doświadczony eks-policjant, więc was obroni jak oczywiście będziecie się go słuchać. Jak widzicie nie ma czego się bać.:magic: |
Cytat:
Witam wszystkich i życzę powodzenia. |
Też witam wszystkich! |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:13. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0