17-08-2020, 00:47 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] - Divinity Lost - Horror vacui Witam szanowną współgraczkę, jak i wszelkiej maści stalkerów. Sesja otwarta, to i wątek techniczny też otwieram. Pierwszy post, to wiadomo wprowadzenie postaci i takie tam standardy. Kanna z rzeczy ważnych, to do wykorzystania masz czas, aż do rana, powiedzmy do godziny 10. Co w tym czasie zrobisz, to już zależy od ciebie. Potrzebujesz, jakiejś informacji, to pytaj tutaj, albo na PW. P.S> Obrazki pozmniejszam jutro, bo dzisiaj już brak sił i czasu.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman Ostatnio edytowane przez Pinhead : 17-08-2020 o 00:54. |
17-08-2020, 10:01 | #2 |
Reputacja: 1 | Witam szanownego MG, miło, że ruszamy, na początek pytanie techniczne: czy dobrze rozumiem, że rudaad zrezygnowała? Interakcje z graczami są ciekawe :/ Edit: post śliczny i taki dopieszczony graficznie. Od razu masz plusa, nie znoszę obrabiać zdjęć do avków..
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. Ostatnio edytowane przez kanna : 17-08-2020 o 10:03. |
17-08-2020, 10:28 | #3 |
Reputacja: 1 | ruda pracuje nad postacią. Zastanawiam się czy poprowadzić dwie samodzielne solówki, czy jedna sesję gdzie wątki się przenikają. Decyzję podejmę, jak już obgadam z ruda jej postać.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
17-08-2020, 13:32 | #4 |
Reputacja: 1 | Ok, to teraz jak widzisz technicznie mój post a jak swoją rolę? Mam sobie sama opisać przeżycia i dać deklarację, co do działań? Porozmawiałabym z mamusią. Którzy NPC będą Twoi (policja, lekarze jak zakładam), a którzy moi? Na sztywno to damy, czy wg potrzeb? Docsa przewidujesz?
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. |
17-08-2020, 18:19 | #5 |
Reputacja: 1 | Widzę to tak: - przeżycia postaci, to już wedle woli. Chcesz możesz w tym grzebać i opisać dokładanie, nie chcesz to możesz się po temacie prześlizgnąć. Gdy utracisz poziom Stabilności, to dam wskazówki co i jak dzieje się z postacią. Na obecną chwilę Agnieszka jest Composed -Opanowana. Wiadomo, że cała sytuacją wstrząsnęła nią w jakiś sposób, ale nie na tyle, aby odbiło się to w jakiś negatywny sposób na niej, czy też otoczeniu.; - NPC-ów, to oczywiście wedle potrzeb. Drobne rzeczy możesz sobie tworzyć, tak samo jak jakieś kwestie, czy dialogi. Gdy będą to jakieś rzeczy dotyczące fabuły, to albo dam ci jakieś wytyczne, albo przeprowadzimy bardziej szczegółowy dialog, jeśli sytuacja będzie tego wymagała; - doc pewnie będzie nieunikniony przy jakiś ważnych dialogach, ale nie chciałbym aby wszystko się tam toczyło. Moim zdaniem, to strasznie spowalnia sesję. Czasem lepiej dać serię postów, niż babrać się w docu przez tydzień, czy więcej; - na tym etapie rozmowa z matką jest dość utrudniona. Jej umysł jest dosłownie otumaniony lekami i niewiele kontaktuje z tego, co się wokół niej dzieje. Doznała poważnego szoku widząc, jak jej mąż wpada pod koła furgonetki. Jest mocno zdezorientowana, nawet nie do końca zdaje sobie sprawę, gdzie jest i dlaczego tu jest. Wydaje się, że nie ma świadomości wypadku, może go nawet nie pamięta. O tym się przekonasz z czasem, albo gdy zaczniesz mocniej naciskać, dopytywać się, drążyć temat i przedstawiać jej fakty z tego, co się wydarzyło. Wtedy będziemy musieli rozegrać scenę. W tym momencie jest ważne, czy zostawiasz ją w szpitalu, czy zabierasz do domu. Jeżeli chcesz z nią pomówić jeszcze tej nocy i rozmowa ma być szczegółowa, to daj proszę znać. Jeżeli nie, to możesz sobie sama ją pisać wedle tego, co napisałem powyżej; - co do policjantów, to tak komisarz Zychowicz chce się umówić na spotkanie następnego dnia. Godzina taka, jaka ci pasuje. Jeżeli zechcesz zagadać do podkomisarza Kostrzewskiego, to dostaniesz krótką i zbywającą odpowiedź. W stylu "Wydaje mi się, że to nie czas i nie miejsce, abyśmy mogli porozmawiać. W sprawie śledztwa informacji udzieli pani komisarz Zychowicz. Ja muszę wracać do swoich obowiązków" - i na koniec jeszcze kwestia rzutów. W tym poście przekazuje to, co widać na pierwszy rzut oka. Jeżeli chcesz w którymś momencie pogłębić swoją wiedzę, np. dociec co to za dziwny zapach w pokoju lekarzy (Observe a Situation, czyli rzut na Percepcję), czy np spróbować odczytać intencje podkomisarza (Read a Person - czyli rzut na Intuicję), to proszę abyś zadeklarowała takie rzeczy, czy to w komentarzach, czy w poście właściwym. Dam Ci wtedy znać o efekcie takich działań.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
17-08-2020, 20:15 | #6 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
I tak np. zapach w pokoju lekarskim. Dla mnie to tylko element budowania nastroju, nic, co powinnam dokładniej badać. Czyli generalnie krótsze posty, z deklaracjami działań?
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. | |
17-08-2020, 20:29 | #7 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Mechanika nowego Kultu wydaje mi się jednak na tyle banalna, że może się bardzo dobrze sprawdzić w grze forumowej. Co do konkretnych działań i prośby o testy, to często sam będę takie wykonywał informując cię, że taka a taka informacja wynika z rzutu. To, co opisałem w postach i będę opisywał będzie bazowało zarówno na wiedzy postaci, jak i rzutach. Ty jeżeli jakiś temat wyda ci się ważny lub istotny dla fabuły możesz poprosić o wykonanie rzutu, który może przynieść pogłębienie wiedzy lub zdobycie przewagi, ale w przypadku porażki może nieść za sobą negatywne konsekwencje. Od ciebie będzie zależało, czy wystarczy ci to co jest w poście, czy chcesz zaryzykować. Trzymając się przykładu z dziwnym zapachem w pokoju lekarzy. W przypadku porażki może się okazać, że lekarz zauważy dziwne węszenie Agnieszki i stanie się szorstki i nieprzyjemny, albo Agnieszka chcąc poznać źródło tej woni weźmie za duży wdech i zemdleje. O takie rzeczy chodzi. A spoilerując ten dziwny zapach, to faktycznie głównie budowanie klimatu, choć ma on swoje dość specyficzne źródło. Co do postów, to ogólnie faktycznie można powiedzieć, że wolałbym faktycznie krótsze, a częstsze posty. Jak będzie dokładnie, to już wyjdzie w trakcie gry, jak się będzie nam lepiej współpracowało. Jestem otwarty na krytykę i sugestie. Także śmiało wal, jak coś by Ci nie grało.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman | |
18-08-2020, 22:04 | #8 |
Reputacja: 1 | Kilka słów wyjaśnienia. Po pierwsze pora roku, bo to mi gdzieś umknęło. Jest wczesna jesień, taka typowa polska złota jesień. Koniec wrześnie, pewnie coś koło tego. Dokładna data, nie jest ważna. To, co w poście sesyjnym stoi na niebiesko, to oczywiście sen. Sen to wspomnienie jakiegoś pokazu, który kończy się zauważeniem tajemniczego mężczyzny, który wpatruje się w Agnieszkę. Ten gość to podkomisarz Marcin Kostrzewski. Sen choć dziwny i zrobił wrażenie na postaci, to nie ma żadnych mechanicznych konsekwencji. (Udany test na Keep it Together, czyli Siłę Woli). Fabularnie oczywiście masz zagwozdkę, czy faktycznie Agnieszka widziała już pana podkomisarza, czy to tylko jakaś projekcja. Akcja ma miejsce w hotelu, który wybrałaś. Jakiś duży pokój, coś a'la apartament z oddzielnymi sypialniami dla Agnieszki i matki. Chyba, że wolisz wspólną sypialnie. Twój wybór, nie gra to większej roli. Zakładam, że będziesz chciała pogadać z matką. Jeśli tak, to chyba doc. Agnieszka zdaje sobie oczywiście sprawę, że jej matka jest rozbita psychicznie i drążenie tematu może być dla niej nieprzyjemne, a może i niebezpieczne. (Mechanicznie matka jest na skraju kompletnego załamania i to widać bez jakiś testów, czy wiedzy medycznej). Chyba tyle z ważnych kwestii. Jak coś to pytaj, rzecz jasna.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman |
18-08-2020, 22:45 | #9 |
Reputacja: 1 | Agnieszka planowała jechać do domu rodziców i tam nocować. Nie napisałam jasno, czy hotel jest specjalnie?
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. |
18-08-2020, 22:58 | #10 | ||
Reputacja: 1 | Odczytałem to, jako deklarację działań: Cytat:
Cytat:
Jak chcesz, to oczywiście wyedytuję post. Żaden problem. Przepraszam za zamieszanie.
__________________ "Shake hands, we shall never be friends, all’s over" A. E. Housman | ||