|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-08-2011, 16:53 | #11 |
Reputacja: 1 | Witam wszystkich. Dopiero dziś, znalazłem czas żeby, nie tylko przeczytać subskrypcję, ale realnie odpisać. Na początek życzę wszystkim dobrej zabawy. Na koniec, tego przykrótkiego posta, napisze odnośnie doc'a. Zgadzam się z Draugdinem, sesja może paść, przez to, że ktoś może się zniechęcić, do prób wbijania się do doc'a. Proponuję doc'a ograniczyć do walk. Ps. Mój post pewnie w przeciągu godziny zawita do sesji. |
03-08-2011, 17:33 | #12 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Co do prowadzenia i nie opóźniania walk popieram pomysł Mike'a. Dobrać się w pary, które będą się wzajemnie wspomagały i uzupełniały. Jestem za a nawet przeciw. Poza tym mamy sześciu graczy którym jak sądzę zależało na dostaniu się do tej a nie innej sesji także wierzę, że sesja będzie się posuwała do przodu i nie umrze śmiercią naturalną zbyt szybko. Mój post również powinien się pojawić dzisiaj.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
03-08-2011, 23:31 | #13 |
Reputacja: 1 | Ok, w sumie każdy ma pewne plany, większość chce iść poszukać krypty maga z Halruua, czy zatem wszyscy się zgadzają wybrać ten kierunek? |
04-08-2011, 02:11 | #14 |
Reputacja: 1 | Jeżeli będziemy jej szukać w lesie to tak. A jak nie to trudno. I tak leze za nimi. |
04-08-2011, 08:18 | #15 |
Reputacja: 1 | Mówiąc dialektem braci ze wschodu. Da. A poważnie to tam. Theodor stworzy trzy świecące kule (prestidigitation, po naszemu kuglarstwo) i będzie je wysłał przodem w celu sprawdzenia drogi, bo a) ciemność czaroplagi powinna pochłaniać magiczne światło, więc łatwiej je wypatrywać b) gdyby czaroplaga miała też inna manifestację to w zetknięciu z magicznym światłem powinna zareagować. Ona reaguje o ile kojarze wzmacniajac i odbijajac czar na nia rzucony, więc w najgorszym razie oślepi Theodora. Post dyktowanygłosowo z android, wybacz cie błędy. |
04-08-2011, 10:10 | #16 |
Reputacja: 1 | To ja też powtórzę - krypta. Bo tam pewnie jest mnóstwo puchatych, milusich zombi i szkieletów. |
04-08-2011, 12:26 | #17 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Może być krypta. Chociaż logiczniej byłoby zacząć od kopalni. Wyposażylibyśmy się w kryształy, które mogłyby pomóc w walce z nieumarłymi. Inna sprawa, że kopalnia też pewnie nie będzie niestrzeżona. Z jakiegoś powodu przestali tam wydobywać i niekoniecznie mógłby być to brak kryształów. |
04-08-2011, 12:39 | #18 |
Reputacja: 1 | A co jest bliżej? Bo zasadniczo i jedno i drugie miejsce warto zbadać zanim pójdziemy po pomoc. Żeby potem się nie okazało, że musimy wracać. |
04-08-2011, 12:54 | #19 |
Reputacja: 1 | Bliżej krypta, kopalnia jest w górach. |
04-08-2011, 12:56 | #20 |
Reputacja: 1 | No to co, krypta first, kopalnie później? Rozumiem, że obie atrakcje leżą w kierunku Neverwinter? |