Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-05-2012, 12:19   #1
 
daamian87's Avatar
 
Reputacja: 1 daamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znany
[DnD 3.5] Gdzie toporów sześć... - Materiały

Przedmioty, mapy, miejsca, NPC etc będą opisywane tutaj





Kusza Pogromca Smoków – pięknie wykonany przedmiot, który wyszedł spod dłoni najlepszych krasnoludzkich rzemieślników. Bardzo ciężka, zrobiona z hebanowego drewna, zdobiona mithrilem. Wyryto na niej liczne, krasnoludzkie runy nadające jej magiczne właściwości.
Stworzona na zlecenie wielkiego wojownika, Draufa Rudobrodego, który przemierzał Krainy w poszukiwaniu godnych siebie przeciwników. Legenda głosi, iż nie przegrał nigdy żadnej walki, aż do czasu napotkania na swojej drodze smoka Ingullandibuselvina, czarnego smoka mieszkającego w górach na północy Krain. Pierwsza potyczka tej dwójki zakończyła się porażką brodacza, który poprzysiągł rewanż. Wtedy też zlecił wykonanie owej kuszy, na której wyrył liczne runy które miały mu pomóc w walce z bestią. Według opowieści walka trwała kilka dni. Góry drżały od uderzeń młota, skały topniały od smoczego ognia. Wyniku tej walki nikt jednak nigdy nie poznał. Zarówno smok jak i krasnolud zniknęli.

Mechanika:
- kusza +4, aktywacja trzy razy dziennie ognistego bełta – bełt w momencie trafienia w cel zapala się magicznym ogniem (+1k6 obrażeń od ognia po udanym teście na atak),
- +6 przeciwko smokom,
- kusza ciężka, nienaturalnej wielkości bełty (w zbrojowni znajduje się zapas 50 bełtów do tej broni, hebanowe z mithrilowymi ostrzami)
- wartość: ok. 45 000 sztuk złota,





Topór Zguba Demonów - starannie wykonany oręż z mithrilu. Trzonek wzmacniany stalą zapewnia lepszy uchwyt i większą wytrzymałość broni. Tuż przy ostrzy wyryto twarz demona wykrzywioną w grymasie bólu. Broń, jak sama nazwa wskazuje, stworzona z myślą o zabijaniu demonów i czarcich pomiotów.

Mechanika:
- topór +2
- przy starciu z demonami/czartami etc zyskuje +5 do ataku, przy trafieniu zadaje dodatkowe obrażenia jeśli dzierży go bohater o dobrym charakterze, wówczas dodatkowe obrażenia +1k4 (dotyczy jedynie walki z demonami, w walce z innym stworzeniami nie zadaje takich obrażeń),
- wartość: ok. 20 000 sztuk złota,





Topór Barbarzyńskiej siły - ten robiący wrażenie bezwartościowego śmiecia topór jest na prawdę bronią stworzoną dla wielkich wojowników. Składa się z drewnianego trzonka oraz metalowego ostrza. Rękojeść owinięta jest zwykłymi sznurami, które tak jak i cała broń - mimo wieku nie są w żadnym calu zniszczone.
Dzierżony niegdyś przez orczego barbarzyńcę Urgotha - wielkiego wojownika, który poprowadził skupione pod jego sztandarem klany barbarzyńców do walki z cywilizowanymi miastami. Ork ten charakteryzował się niezwykłą siłą i wytrzymałością. W każdej bitwie stał w pierwszej linii, a ciosy zdawały się go nie imać. Jego niesamowita moc pochodziła właśnie z tej broni, stworzonej przez urdunirrych kowali. Przepełniona mocą magiczną broń miała służyć za podarunek dla jednego z krasnoludzkich królów - zaginął jednak wraz z całym poselstwem.

Mechanika:
- topór +2 dwuręczny,
- dzierżący go wojownik dostaje bonus +4 do siły i +3 do KP,
- wartość: ok. 25 000 sztuk złota,






Sztylet Jadu - sztylet jednego z niewielu krasnoludzkich zabójców, wykonany w całości z mithrilu. Jedyne na świecie ostrze o takim kształcie. W zagłębieniach ostrza umieszczone są malutkie otwory, dzięki którym atakujący dwa razy dziennie może uwolnić śmiertelną dawkę trucizny.

Mechanika:
- sztylet +2,
- dwa razy dziennie możliwość wypuszczenia dawki śmiertelnej trucizny (dodatkowy rzut k20; 1-5 - ofiara otrzyma dodatkowe 1k4 obrażeń jednorazowo; 6-10 - ofiara otrzyma dodatkowe 1k6 obrażeń jednorazowo; 11-15 - ofiara otrzyma 2k6 obrażeń jednorazowo; 16-18 - ofiara otrzyma 1k8 obrażeń jednorazowo; 19-20 - ofiara otrzyma 2k10 obrażeń jednorazowo)
- wartość: ok. 15 000 sztuk złota,
 
__________________
"Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku". - Janusz Leon Wiśniewski

Ostatnio edytowane przez daamian87 : 15-05-2012 o 13:00.
daamian87 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172