|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-10-2012, 21:35 | #101 |
Reputacja: 1 | Tak, ale to się wlicza właśnie w to sugerowanie zwierzęciu co powinno zrobić. Twój opis jest całkowicie taktyczny i już się w to nie wlicza, zwłaszcza to "zagrażając atakami okazyjnymi w trakcie strzału". Jako, że gramy storytelling, to liczy się co najwyżej "zaatakuj nożownika". To zwierzęcy kompanion połączony tym właśnie "linkiem", ale tak jak pisałam: to też tylko zwierzę. |
04-10-2012, 22:50 | #102 |
Reputacja: 1 | No chodziło mi o coś w stylu bardziej "zbliż się do łucznika i ściągnij do niego nożownika, nacieraj na nożownika", już z mniej mechanicznego, a bardziej logicznego powodu (łuk średnio działa na bliskim dystansie) :P.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
07-10-2012, 14:06 | #103 |
Reputacja: 1 | Rezygnuję z gry. Przepraszam najmocniej wszystkich, zwłaszcza mg, ale straciłam serce do tej sesji. Wychodzę z założenia, że rpg ma być zabawą, a jak coś mi już frajdy nie sprawia to brnięcie w to dalej mija się z celem. Powodzenia w dalszym biciu koboldów/uciekaniu przed nawiedzonymi wieśniakami. I do zobaczenia kiedyś w innych sesjach. |
07-10-2012, 14:35 | #104 |
Administrator Reputacja: 1 | Szkoda. Do zobaczenia gdzieś i kiedyś. |
07-10-2012, 14:54 | #105 |
Reputacja: 1 | tez żałuję, nawet pogadać za bardzo nie zdążyłyśmy w sesji :/
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. |
09-10-2012, 11:29 | #106 |
Reputacja: 1 | Nadiana, dziękuję za grę, szkoda, że tak wyszło. Ja wciąż nie mam tyle czasu ile bym chciała, ale postaram się wziąć za sesję porządniej i chociaż szybciej odpisywać. Rekrutacji dodatkowej już nie będzie, jeśli jeszcze poodchodzicie to zakończę lub będę prowadziła w coraz mniejszym gronie. Mam też pytanie co do sposobu prowadzenia. Walki storytellingowe z niewieloma rzutami tylko po mojej stronie tracą większość uroku. Są trzy opcje: 1. nic nie zmieniamy 2. posty pozostają jak są, ale w moich postach pojawia się ograniczona nieco, ale jawna mechanika tworząca nieprzewidziane z góry (także przeze mnie) sytuacje 3. walki są w docu, krótkie fragmenty i tam możecie za swoje postaci rzucać sami, a potem całość wrzucamy jako posta Prosiłabym o wypowiedzi, daleko mi do dobrej znajomości mechaniki D&D, ale przestałam widzieć sens grania w taką sesję bez odczuwania jakichkolwiek emocji związanych z walkami. Bo większość storytellingowych zaraz po rozpoczęciu można podsumować już na początku "wygraliście". To chyba nudne... |
09-10-2012, 12:20 | #107 |
Reputacja: 1 | Jestem za dociem, w kilku sesjach to testowałem i sprawdza się najlepiej.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
09-10-2012, 12:34 | #108 |
Reputacja: 1 | Jako zdecydowany przeciwnik superkrótkich postów deklaracyjnych to jak mechanika to na docu. Tylko wszyscy musieliby tam umieszczać wpisy na tyle regularnie, aby miało to jakiś sens. Chociaż aktualnie i tak okazało się, że jestem sam, to mogę to sobie rozgrywać z MG dowolnie.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
09-10-2012, 13:03 | #109 |
Reputacja: 1 | Co prawda nie gram tutaj, ale też polecam krótkie posty ala jednolinijkowce jak np. w nowej sesji Tadeusa. Szczególnie po tym jak google docs stało się google drive. |
09-10-2012, 13:04 | #110 |
Reputacja: 1 | Dobrze więc, że tu nie grasz. Jednolinijkowe granie to nie PBF.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |