Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-01-2013, 01:23   #101
 
Karmelek's Avatar
 
Reputacja: 1 Karmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znany
Nie interesuje Cię, że jakieś małe coś nazywa Twoją podopieczną "mamusią"?! D:
Co o tym wiesz, he? Przyznaj się! XD'
 
Karmelek jest offline  
Stary 12-01-2013, 01:45   #102
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Kilka słów na temat przebiegu walki w tej sesji w google docu, bo widzę że Lomir już się rozpędził

Standard IEEE Miliard.1a

1. Ogłoszenia od MG zawierają następujące informacje:

Listę walczących pogrupowaną zgodnie z inicjatywą, która jest jawnie wypisana.
Stan zdrowia poszczególnych walczących, który jest zapisany przy okazji wyżej wymienionej Listy walczących w postaci kolorów poszczególnych walczących:
W pełni zdrowy; Lekko ranny; Średnio ranny; Ciężko ranny; Nieprzytomny/wyłączony z walki

Stany i efekty: Fragment ten określa jakim stanom i efektom podlegają poszczególni walczący (ograniczone przez wiedzę drużyny)

Opis rund: Opis każdej rundy po kolei z deklaracją gracza przy imieniu jego postaci i opisie MG na temat tej akcji

2. Dialogi zawierają następujące informacje:

Słowny opis MG na temat minionej rundy, żeby można było zwizualizować sobie co się właśnie stało.
Deklaracje NPCów (wrogich i przyjaznych) na ich najbliższą akcję.
Komentarz i uwagi MG na temat aktualnej rundy: może zawierać wskazówki lub ostrzeżenia na temat dalszego postępowania ("ustami" przyjaznych NPCów)

3. Komentarze zawierają następujące informacje:

Wspólne planowanie dalszych akcji przez graczy i ogólne komentowanie poczynań. Całkowita swawolka, 10 punktów w skali Karmelkowej*.

4. Gdzie gracze powinni pisać, a gdzie nie żeby przebieg walki był utrzymany w porządku:

W sekcji Ogłoszenia od MG gracze mogą się udzielać na czas walki, ale tylko w celu napisania akcji ich postaci: piszą wtedy 1-2 zdanie przy imieniu swojej postaci w swoim kolorku na dokumencie.
W sekcji Dialogi gracze się nie udzielają na czas walki.
W sekcji Komentarze gracze mają pełną swobodę wypowiedzi.

5. Po skończonej walce każdy gracz analizuje, co jego postać robiła w czasie jej trwania i we własnym zakresie opisuje potyczkę z punktu widzenia bohatera.

Przykład zastosowania.

Koniec Standardu IEEE Miliard.1a

Nie chcę, żeby to zabrzmiało jakbym Was ograniczał, czy coś... po prostu walki prowadzone przeze mnie w docu zawsze były trochę zbyt chaotyczne i próbuję je jakoś ogarnąć w ten sposób.
Przy ostatniej walce ten system mi się spodobał, bo panował duży porządek na docu, więc postanowiłem to ciągnąć dalej.
Jednak jeśli ktoś ma jakieś uwagi lub sugestie co do Standardu IEEE Miliard 1.a to proszę się nie krępować

_________________________
* Skala Karmelkowa: Skala ta reprezentuję swobodę, jaką MG daje swoim graczom w pisaniu czegokolwiek w danym obszarze. Skala ma dziesięc punktów: od 1 do 10. 1 oznacza, że gracze mają absolutny zakaz pisania w danym miejscu, zaś 10 oznacza, że panuje tam środowisko Hyde-Parkowe. Dla przykładu sekcja "Dialogi" w google docu ma 5 punktów skali Karmelkowej, gdyż MG pozwala tam pisać graczom, pod warunkiem że będą odgrywać swoje postaci i nie zapędzą się za daleko, zostawiając w tyle współgraczy.
 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 12-01-2013 o 01:53.
Gettor jest offline  
Stary 12-01-2013, 02:36   #103
 
Karmelek's Avatar
 
Reputacja: 1 Karmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Gettor Zobacz post
* Skala Karmelkowa: Skala ta reprezentuję swobodę, jaką MG daje swoim graczom w pisaniu czegokolwiek w danym obszarze. Skala ma dziesięc punktów: od 1 do 10. 1 oznacza, że gracze mają absolutny zakaz pisania w danym miejscu, zaś 10 oznacza, że panuje tam środowisko Hyde-Parkowe. Dla przykładu sekcja "Dialogi" w google docu ma 5 punktów skali Karmelkowej, gdyż MG pozwala tam pisać graczom, pod warunkiem że będą odgrywać swoje postaci i nie zapędzą się za daleko, zostawiając w tyle współgraczy.
Chyba powinnam się obrazić.
Hmm... ale skoro nazywa się "Karmelkowa" czy to nie ja powinnam ustalać zasady? ^.^

Ne. No i jeszcze walka =.='
Zaczynam "ciężko ranna"? =.='
 
Karmelek jest offline  
Stary 12-01-2013, 21:03   #104
 
vanadu's Avatar
 
Reputacja: 1 vanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znany
to żeby zwiekszyc nasze szanse na wyżycie
 
vanadu jest offline  
Stary 26-01-2013, 15:03   #105
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Po długiej przerwie, która została spożytkowana na przetrwanie kolokwiów i egzaminów na uczelni, sesja wraca do życia.
A wraz z nią do życia wraca Sierak, tym razem jako Arkturusk, który jest... thie thie, już chcielibyście wiedzieć

Drużynę jednak opuszcza (ukradkiem ) Agnitio, który pierwej rankiem uleczył Raama prawie że do pełni zdrowia.

Co się dzieje w poście to chyba widać:

Arkturusk musi się wprowadzić do drużyny.

Galain i Aseir próbują sprzedać magiczne "fanty" i muszą się zdecydować do kogo pójść.

Beevie i Raam mają... koty ^.^'

Ogólnie to powiedzcie mi dokładnie co sprzedajecie, bo nie wiem - wszystko niemagiczne z wyjątkiem pełnej zbroi płytowej uda się sprzedać z przelicznikiem 50% ceny bazowej.

Pasy, oprawiona skóra, sztabki i inne dobra sprzedawane u różnych ludzi wzbogacają Was w sumie o 400 sztuk złota.
3 złote obrączki po 50 sztuk złota, 2 srebrne obrączki po 30 sztuk złota, srebrny pierścień z klejnotem za 80 sztuk złota i złoty pierścień z klejnotem za 100 sztuk złota.
Czyli za biżuterię w sumie dostajecie 390 sztuk złota.
 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 26-01-2013 o 15:16.
Gettor jest offline  
Stary 26-01-2013, 15:19   #106
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Raam jest silny, może zabrać zbroję
My zabierzemy wszystkie rzeczy magiczne i idziemy do maga.
 
Kerm jest offline  
Stary 26-01-2013, 16:14   #107
 
Lomir's Avatar
 
Reputacja: 1 Lomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputacjęLomir ma wspaniałą reputację
Co do płytówki to nie chce jej, moze w zamian za jakies umagicznienie mojego napierśnika ktoś z miasta ją weźmie? :P

A co do kotów, to ten co mam go na ramieniu to go zaklepuje i będzie mój i koniec kropka. Bedzie siedział mi na ramieniu podczas podróży

A to bedzie bengal

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...SQVgLW_bXEoQkx

a potem bedzie wyglądał tak

http://www.tapeta-kolczuga-kot.na-te...czuga-kot.jpeg
 

Ostatnio edytowane przez Lomir : 26-01-2013 o 16:18.
Lomir jest offline  
Stary 26-01-2013, 16:19   #108
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
Będzie co jeść w chłodne, deszczowe noce... :P
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!
Sierak jest offline  
Stary 26-01-2013, 21:58   #109
 
Karmelek's Avatar
 
Reputacja: 1 Karmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znanyKarmelek wkrótce będzie znany
I co teraz Beevie ma zrobić? :<
Zły GM! Niepozytywny GM... jak tak można cały czas znęcać się nad biedną elfką?! ;( I znowu drużyna na mnie nakrzyczy, że elfka dostała w twarz od kota i przyciąga kłopoty! ;(
Biedny kowal =.=' Jeszcze musi na niego nawrzeszczeć...
 
Karmelek jest offline  
Stary 01-02-2013, 03:01   #110
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Beevie na własne życzenie spała tak lekko, że się w ogóle nie wyspała, a nawet jest jeszcze bardziej zmęczona

Przybył Ayragin, godna postać do urozmaicenia Wam życia, co zresztą widać. Proszę ciepło przywitać nowego członka drużyny, bo jak nie, to stwierdzi, że wszystkich nie lubi tak jak Raama i nikogo nie będzie leczył

Co do Arkturuska...
Chciał to ma. Niespodziankę oczywiście. Niech sobie teraz radzi
 
Gettor jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172