Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2015, 12:12   #1
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
[Materiały] Oko Talony

[media]http://i.imgur.com/bvhHrGk.jpg[/media]


1. Brama miejska zwykle otwarta jest od świtu aż do zmierzchu. Strzeże jej ośmioosobowy oddział strażników, którym przewodzi kapitan straży miejskiej, Avery Silverlane (został niedawno mianowany na to stanowisko po zaginięciu Corbina Ironfista i jego ludzi). Po zmierzchu i w czasach niepokoju dostać się do środka jest odrobinę trudniej - zwykle wystarczy się przedstawić i podać powód swojego przybycia, ale zdarzały się przypadki, kiedy to strażnicy kazali czekać aż do świtu lub do ponownego otwarcia bram.

2. Karczma “Pod Świńskim Ogonem” jest znanym w okolicy miejscem spotkań towarzyskich. Właścicielem przybytku jest stary Dagomir, który porzucił awanturnicze życie i osiadł w mieście, realizując swe najskrytsze marzenie - otworzenie karczmy dla zmęczonych podróżą poszukiwaczy przygód, którzy mogą tu zjeść coś ciepłego i odpocząć przed kolejnym dniem pełnym ekscytujących wydarzeń.
W ciągu dnia klientów jest tu niewielu, panuje cisza i spokój. Można wtedy zjeść dobry obiad przyrządzony przez żonę Dagomira, Abrię, i wypić kilka chłodzonych w piwnicy piw. Wieczorem do karczmy przybywają tłumy zmęczonych ciężką pracą mieszkańców Stonebrook i okolicznych wiosek - głównie są to mężczyźni, ale kobiety też można tu spotkać. Popijawy i hulanki trwają tu do północy, kiedy to większość klientów udaje się do swych domów na zasłużony odpoczynek.
Bójki są tu dość częste, ale większość z nich rozwiązuje sam karczmarz za pomocą swego wiernego młota, który podobno ma magiczne właściwości - a przynajmniej tak twierdzą jego stali klienci. Najczęściej wystarczy sam widok tej potężnej broni w rękach Dagomira, aby większość rozrabiaków pohamowała swe niszczycielskie zapędy.

3. Plac miejski pełen jest straganów z warzywami, odzieżą, a nawet z narzędziami i bronią (choć ta jest tu nieliczna - przeważa głównie wspomniana żywność). Wraz z przybyciem karawan kupieckich do miasta, asortyment dostępnych tu produktów znacząco wzrasta i można na targowisku znaleźć naprawdę egzotyczne towary - przy czym handel ludźmi jest tu zabroniony.
W południe na placu miejskim pojawia się czasem herold, ogłaszający zgromadzonym wieści od władcy miasta - Lorda Aravora.




4. Na wprost “Świńskiego Ogona” znajdują się stajnie będące własnością miasta. Obowiązkiem podróżnych po przybyciu do Stonebrook jest zostawienie swych wierzchowców w tym miejscu. W stajni kręci się kilku młodych chłopców, którzy pilnują koni, dbają o ich higienę, karmią i poją je. Pieniądze potrzebne na utrzymanie stajni pobierane są w podatkach, ale warto wręczyć kilka miedziaków nieletnim stajennym, aby na wszelki wypadek uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.

5. Sklep “Pod Skrzącym Młotem” to równocześnie warsztat kowalski. Krasnolud Borin Ironfist (brat zaginionego Corbina) zajmuje się podkuwaniem koni, naprawą zużytego oręża oraz tworzeniem nowego. Talent Borina jest znany i ceniony w okolicy, i chociaż jego usługi do tanich nie należą, to większość mieszczan woli wydać więcej i tym samym skorzystać z przyzwoitych umiejętności krasnoluda.




6. Wysoki, okrągły budynek przywodzący na myśl wieżę obronną, jest w rzeczywistości dobrze strzeżonym spichlerzem. Mieszkańcy Stonebrook płacą podatki w złocie, ale większość okolicznych farmerów preferuje zapłatę w postaci 1/10 zebranych plonów, a te są przechowywane właśnie w tym miejscu. W okolicy spichlerza wałęsa się sporo bezdomnych kotów, które skuteczniej od człowieka pozbywają się szczurów, myszy i innych szkodników.

7. Tu mieści się regionalna siedziba kompanii kupieckiej Gallaway’a, którego rodzinny biznes sięga od północno-wschodnich wybrzeży Wielkiego Morza aż po Dolinę Lodowego Wichru. Starego Gallaway’a nie ma na tym świecie od blisko stu lat, ale jego kompania kupiecka posiada składy towarów w praktycznie każdym cywilizowanym rejonie Faerunu. W Stonebrook została założoną nowa siedziba z myślą o wymianie towarów z nieodległą, krasnoludzką twierdzą Bolfost-Tor, której kopalnie słyną z drogocennych minerałów i kryształów. Obecne niepokoje w regionie i tajemnicza cisza wokół Bolfost-Tor, generuje olbrzymie straty, które zagrażają dalszemu istnieniu kompanii kupieckiej w Stonebrook.

8. Lokalna gildia wojowników jest jedynym miejscem, gdzie prywatnie szkoli się mieszkańców w podstawach walki orężem oraz wszelkich technikach samoobrony. Instruktorzy i inni członkowie gildii zajmowali się też wykonywaniem opłaconych zleceń, ale w ostatnim czasie większość z nich padło ofiarą grasujących w lasach bestii, które w końcówce zimy coś wypłoszyło z ich kryjówek. Przed mianowaniem na kapitana straży miejskiej Corbin Ironfist był mistrzem gildii.

9. Innymi słowy; kupiec towarów wszelakich. Blizna się zwie i nawet nie zapyta się skąd wziąłeś ten złoty pierścionek z insygniami władającej miastem rodziny. Nie płaci on może tak samo dobrze jak zwykli kupcy, ale u niego można zachować pełną anonimowość.
Blizna jest niziołkiem i już na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie takiego, któremu obce jest pojęcie ‘legalny interes’.

10. Ratusz miejski to siedziba wszelkiej maści urzędników, którzy pomagają Lordowi Alavorowi w utrzymaniu względnego porządku w mieście. To tu rozliczane są podatki oraz wydatki na cele publiczne, a także prowadzona jest tu drobna biurokracja. Ściągające do miasta karawany muszą tu uiścić opłatę celną.

11. Cały ten plac zajęty jest na potrzeby garnizonu straży miejskiej. Na tym terenie znajduje się też gmach sądu oraz szubienica, gdzie każda egzekucja przyciąga w to miejsce prawdziwe tłumy gapiów. Garnizon straży miejskiej to przede wszystkim kompleks budynków, na który składają się koszary, zbrojownia, lochy oraz pole treningowe. Miasto posiada ponad dwa tuziny gotowych do działania rekrutów (nie licząc tych stacjonujących przy bramie), a także dwa razy tyle rezerwowych.

12. Publiczne łaźnie są miejscem, z którego korzystają wszyscy mieszkańcy miasta, niezależnie od społecznego statusu. Na terenie wznoszącego się nad miastem kompleksu, znaleźć można termy, łaźnie parowe, baseny z zimną, ciepłą i gorącą wodą, sale masażu, sale do wypoczynku oraz szatnie.
Z najwyższych pięter budowli roztacza się wspaniały widok na miasto, okoliczne tereny i wznoszące się, daleko za lasem, góry.

13. W koszarach stacjonują żołnierze Lorda Alavora. Za czasów, gdy garnizonem przewodził Corbin Ironfist, rekrutów było tu znacznie więcej. Dziś większość łóżek stoi pusta w oczekiwaniu na swych zaginionych właścicieli. Pozostawione w takim samym stanie jak przed wyruszeniem zbrojnej załogi, są dla reszty rekrutów ponurym świadectwem niebezpieczeństw, które otaczają Stonebrook niczym niewidzialna, wroga armia.

14. Wysoki na dwa piętra gmach sądu jest jedną z najważniejszych budowli w mieście. Wszystkie sprawy prawne, których nie potrafią lub nie mogą rozwiązać urzędnicy z ratusza albo sami mieszkańcy, trafiają w to miejsce. Najwyższym sędzią jest sędziwy gnom Ogden Firebridle (będący równocześnie kapłanem Oghmy), którego rozległa wiedza i neutralność sprawiają, że trudniej tu o bardziej sprawiedliwy osąd.

15. Studnia jest głównym źródłem wody pitnej w mieście. Po wydarzeniach związanych z jej zatruciem, wartę przez cały dzień pełni tu jeden, lub czasem dwóch, strażników.

16. Świątynia Tyra jest największą i właściwie jedyną świątynią w mieście. Otoczona przez bujne ogrody i piękne kamienice należące do najbogatszych mieszkańców miasta, jest jedną bardziej rzucających się w oczy budowli w mieście.
Pomniejsze marmurowe pomniki, aleje pełne wiekowych drzew, rzędy równo przyciętych krzewów, a także wesołe ćwierkanie ptaków, sprawiają, że jest to ulubione miejsce dla tych, którzy potrzebują odrobiny spokoju, a także tych, którzy szukają inspiracji - dlatego też jest tak bardzo popularne wśród wszelkiej maści artystów oraz filozofów z miejscowej szkoły magii.
Wewnątrz potężnej świątyni znajduje się bogato zdobiony ołtarz oraz wysoki po sam sufit posąg z marmuru, przedstawiający Tyra jako rycerza w lśniącej zbroi, z mieczem i tarczą w dłoni.
Verna Lightbreeze jest arcykapłanką świątyni i bardziej niż inni wydaje się być zatroskana tajemniczymi wydarzeniami, które mają miejsce w rejonie.




17. Tuż za dzielnicą biedy, gdzie mieszka niesławny paser Blizna, znajduje się kompleks strzelistych budynków ze spiralną więżą, która góruje nad miastem. Jest to sławna w całym centralnym Faerunie akademia magii, która przyciąga tu dziesiątki adeptów sztuki tajemnej. Mieszkańcy Stonebrook spoglądają z nieufnością na zakapturzonych dziwolągów, gdyż wielu z nich było w przeszłości głównym źródłem kłopotów w mieście. Ostatnimi laty sporadyczne eksplozje, a także ucieczki egzotycznych stworzeń, przysporzyły temu miejscu na tyle problemów, że zakazano praktykowania zaklęć niektórych zaklęć bez zgody i czujnego oka jednego z mistrzów akademii, a jest ich łącznie siedmiu - jeden na każdą szkołę magii, z wyjątkiem nekromancji, która została w mieście zakazana.




18. Najważniejszym i jednym z najbardziej okazałych budynków w mieście jest pałac Lorda Alavora, który mieści się w południowej części miasta w otoczeniu innych okazałych rezydencji. Całego kompleksu strzegą prywatni ochroniarze, ale nawet bez ich obecności potencjalny napastnik miałby sporo problemów z pokonaniem jego właściciela, który od blisko dwustu lat sprawuje władzę w mieście.
Lord Alavor jest elfem, który dwa wieki wcześniej okrył się sławą ratując, oblężone przez hordy goblinów i orków, miasto Stonebrook i z pomocą krasnoludów z Bolfost-Tor wybił niedobitki napastników w bitwie o Śnieżną Przełęcz. Od tamtej pory jest namiestnikiem miasta i utrzymuje przyjazne kontakty z sąsiadującą twierdzą, a w szczególności z jej władcą, Brannem Longbeardem.


 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019

Ostatnio edytowane przez Warlock : 01-11-2015 o 12:14.
Warlock jest offline  
Stary 01-11-2015, 12:44   #2
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Okoliczne tereny

Ciernisty Las
Ciernisty las rozciąga się pomiędzy dwiema największymi w rejonie rzekami - Mintą i Rzeką Cierni. To upiorne i zdradliwe miejsce, gdzie życie straciło wielu poszukiwaczy przygód spragnionych bogactw, które rzekomo kryją się w cieniu drzew. Nawet najbardziej doświadczeni myśliwi nie oddalają się za bardzo od wytyczonych szlaków, które przecinają stary las. Niektóre z nich prowadzą donikąd, inne dalej w stronę znajdującej się u podnóża gór twierdzy Bolfost-Tor, a nieliczne są w stanie zaprowadzić podróżnych do zapomnianych przez świat grobowców, które są jednym z nielicznych świadectw starożytnej cywilizacji, której miasta ongiś powstawały na północnym brzegu Jeziora Pary.
Puszcza wydaje się żyć własnym życiem; ścieżki potrafią zmieniać swój kierunek i to od lasu zależy, dokąd zaprowadzą one żądnych przygód awanturników. Nic dziwnego, że mieszkańcy sąsiadującego Stonebrook uważają to miejsce za nawiedzone.




Rzeka Minta
W samym sercu lasu, na najwyższym w okolicy wzgórzu, gdzie elfy założyły swą osadę, znajduje się źródło bystrej rzeki zwanej przez okolicznych mieszkańców, Mintą. Niegdyś u jej brzegów można było spotkać wiele zaludnionych miast i wiosek, lecz dziś pozostały po nich tylko ruiny, które są ponurym świadectwem brutalnej wojny między armiami zielonoskórych, a resztą cywilizowanych humanoidów zamieszkujących te ziemie. Pochód orków został zatrzymany dopiero pod Stonebrook, gdzie rozegrała się walna bitwa z udziałem czterech ras, podczas której armia najeźdźców została zdziesiątkowana i od tego czasu w okolicy panował pokój.
Po przepłynięciu kilkuset mil, rzeka wpada do Jeziora Pary, po drodze zahaczając o jedyne odbudowane po wojnie miasto, Mintar.

Rozszczepione Góry
Na północ od Ciernistego Lasu rozciąga się pasmo wysokich gór, których wiecznie białe szczyty giną w chmurach. U podnóża największego ze szczytów, swą siedzibę założyły krasnoludy z klanu Długiej Brody. Panujące zimą niskie temperatury i silne wichry, są przeszkodą nie do pokonania dla większości śmiertelników, dlatego też przez większą część lata, krasnoludy z Bolfost-Tor robią zapasy, aby przetrwać swą izolację od reszty regionu, a ułatwiają im to ich niezliczone bogactwa.




Upadłe Wrzosowiska
Pomiędzy długimi ramionami Rozszczepionych Gór znajdują się Upadłe Wrzosowiska, czyli bezkresne, jałowe morze pagórków, o kontrolę którego od niepamiętnych czasów toczą zacięte boje krasnoludy z goblinoidami. Trudno tu o pożywienie, zaś rozpalenie ogniska często wiążę się ze zdradzeniem swej pozycji bandom grasujących po okolicy goblinów i bandytów.




Farmy i pola
Przestrzeń między Saelmur a Stonebrook usiana jest polami i blisko tysiącem pomniejszych farm. To bardzo żyzny teren, którego rozprowadzane wytwory, docierają do najodleglejszych zakątków Faerunu. Mówi się o nim jak o spichlerzu całego cywilizowanego świata i być może tak właśnie jest.




Mintar
Na południowy-zachód od Stonebrook znajduje się średniej wielkości miasto Mintar, które po upadku z rąk zielonoskórych najeźdźców, nigdy nie wróciło do swej dawnej świetności. Mintar słynie ze świetnie wyszkolonych najemników, których talent jest sprzedawany innym władcom, gdy ci są w potrzebie i mają wystarczające zasoby w swoich skarbcach by opłacić wojska zaciężne.

Saelmur
Znajdujące się na południu od Stronebrook, Saelmur, to największe miasto w regionie na północ od Jeziora Pary. Miasto żyje głównie z handlu ze znajdującymi się na południu Królestwami Granicznymi, a jej głównym towarem eksportowym są perły (w ich łowieniu zaangażowani są w znacznej mierze mieszkańcy miasta), od których aż roi się w morzu (bo tym w rzeczywistości jest Jezioro Pary, choć jest zdecydowanie mniej zasolone od reszty dużych akwenów). Większość towarów ze Stonebrook trafia właśnie tu, a następnie jest rozsyłana we wszystkie kierunki świata. To samo dzieje się ze zbiorami z licznych w okolicy farm - stąd trafiają do najodleglejszych zakątków Faerunu. Saelmur to miasto oportunizmu i choć poza perłami nie ma tak naprawdę nic do zaoferowania, to mądra, nastawiona na nieograniczony przepływ dóbr, polityka prowadzona przez króla, sprawiła, że miasto rozwija się bardzo szybko i już wkrótce jego wpływy rozszerzą się na cały region Jeziora Pary.




Ankhapur
Na wschód od Saelmur, znajduje się Ankhapur, bliźniacze miasto-państwo, które co prawda zajmuje mniejszą powierzchnię od Saelmur, ale posiada odrobinę większą populację. Miasto to również żyje z handlu perłami i pod wieloma aspektami jest podobne do Saelmur, lecz władca Ankhapur rzekomo popadł w obłęd. Takie przynajmniej plotki chodzą w karczmach przy piwie, a ich źródłem najprawdopodobniej są dziwne, czasem zupełnie nielogiczne i sprzeczne ze sobą prawa, które obowiązują na terenie miasta.

Bolfost-Tor
U podnóża najwyższego ze szczytów Rozszczepionych Gór, Góry Hrotha, znajdują się ogromne wrota prowadzące do podziemnego kompleksu jaskiń, wewnątrz którego swą siedzibę założyli poddani króla Branna Longbeard’a. O bogactwach kryjących się w sztolniach Bolfost-Tor krążą same legendy, choć tak naprawdę nikt nigdy nie został wpuszczony do wnętrza krasnoludzkiej warowni. Wszystkie karawany, które dążą w stronę Bolfost-Tor, są zatrzymywane na placu przed wrotami i tam też dochodzi do wymiany. Za to pewne jest jedno; cokolwiek krasnoludy kryją w swych podziemnych pałacach, jest to pilnie strzeżone.




Kurhany i grobowce
W samym sercu Ciernistego Lasu znajdują się kurhany i grobowce, ongiś potężnej cywilizacji, której miasta powstawały na północnym brzegu Jeziora Pary. Dziś te zapieczętowane starożytną magią struktury, porastają gęste pnącza i pędy roślin. Niewielu było na tyle odważnych by zajrzeć do środka, a jeszcze mniej wróciło cało z tej wyprawy, by móc później opowiedzieć o tym co zobaczyli we wnętrzu wiecznie zimnych grobowców. Te historie są często powtarzane w karczmie ,,Pod Świńskim Ogonem”, jako przestroga dla wszystkich tych na tyle nierozsądnych, aby zaburzyć spokój umarłych.




Samotna Ostoja
U źródła rzeki Minty, na największym ze wzgórz w okolicy, rozciąga się niewielkie królestwo elfów. Samotna Ostoja to jedna z najstarszych elfickich osad w Faerunie, która istnieje po dziś dzień. Jej architektura praktycznie nie uległa zmianie od tysięcy lat i wciąż zachwyca wszystkich swym pierwotnym urokiem. Czas tu płynie wyjątkowo mozolnie, zaś mieszkańcy są bardzo nieufni wobec obcych - preferują izolację i stosują rozmaite magiczne sztuczki, aby uniemożliwić podróżnym dotarcie w to miejsce. Chodzą plotki, że to właśnie zaklęcia elfów stoją za ciągle zmieniającymi się w lesie ścieżkami. Władcą tego leśnego królestwa jest Theadalas Naerdaer - tropiciel, który magią posługuje się równie zręcznie, co łukiem.




Jezioro Pary
Wbrew swej nazwie, Jezioro Pary (znane także w języku elfów jako Arnaden) jest morzem wewnętrznym, połączonym wąskim kanałem ze Lśniącym Morzem. To właśnie owe, słabe połączenie z resztą mórz, a także liczne rzeki, które wpływają do akwenu, sprawiają, że Jezioro Pary jest tak słabo zasolone. Położone między jałowym Shaar, a bezkresnym Lśniącym Morzem, cały region Jeziora Pary jest szczelnie odizolowany od reszty Faerun’u, co sprawia, że problemy nękające inne rejony kontynentu docierają tu co najwyżej w formie odległego echa.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019

Ostatnio edytowane przez Warlock : 05-11-2015 o 19:33.
Warlock jest offline  
Stary 01-11-2015, 13:25   #3
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
NPC

Lord Alavor
Rasa:
Elf

Lord Alavor jest władcą miasta od ponad dwustu lat. Choć większość jego poddanych jest ludźmi, którzy na ogół nie słyną z wielkiej tolerancji wobec innych ras, on sam zyskał sobie ich oddanie, pomimo swego pochodzenia. Dwa wieki wcześniej, gdy Stonebrook było oblegane przez armie goblinoidów, Lord Alavor, który wtedy był tylko poszukiwaczem przygód, zdołał przekonać elfy i krasnoludy z północy, aby udzielili oblężonemu miastu pomocy. Dzięki odwadze trzech ras i dobrym dowodzeniu Alavora, udało się rozbić w walnej bitwie, wydawałoby się, niezliczone zastępy zielonoskórych.

Lord Alavor rządzi twardą ręką, srogo karząc wszystkich tych, którzy popełniają występki, lecz daleko mu do prześladującego mieszkańców tyrana. Za jego panowania gwałtownie spadła przestępczość w mieście, a niskie podatki sprawiły, że do Stonebrook przeniosło się wiele rodzin z sąsiadujących osad.

Brann Longbeard
Rasa:
Krasnolud

Najstarszym członkiem klanu Longbeard, a zarazem jego władcą, jest sędziwy król Brann, którego dziad, przed wieloma laty, wyruszył wraz z poddanymi w te strony i założył nową siedzibę u zbocza Góry Hrotha, która została tak nazwana na jego cześć. Brann Longbeard brał czynny udział w ratowaniu oblężonego Stonebrook i razem z połączonymi siłami elfów, ludzi i krasnoludów, pokonał armie zielonoskórych.

Sędziwy krasnolud znany jest ze swej mądrości i szlachetności. Na stare lata zaczął kolekcjonować oraz czytać księgi z całego Faerunu i dziś posiada bibliotekę, która może śmiało rywalizować z tą w Candlekeep.


Theadalas Naerdaer
Rasa:
Elf

Król elfów, którego dwór znajduje się w samym sercu Ciernistego Lasu, w Samotnej Ostoi, która w języku elfów posiada nazwę tak długą i zawiłą, że nikt inny nie kwapi się jej wypowiadać na głos. Theadalas Naerdaer jest bardziej otwartym na przybyszy od reszty swego ludu, lecz rozumie i akceptuje niechęć swych poddanych do intruzów i stara się unikać kontaktów z resztą mieszkańców regionu. To mądry i długowieczny elf, który włada magią równie łatwo co posługuje się łukiem. Pod niemal każdym względem jest uosobieniem tego, czym jego rasa była i jest obecnie.


Verna Lightbreeze
Rasa:
Człowiek

Verna Lightbreeze jest arcykapłanką, poświęconej Tyrowi świątyni w Stonebrook. Jest to troskliwa i łagodna kobieta, lecz gdy sytuacja tego wymaga potrafi przywdziać twarde oblicze i być stanowcza. Razem z kilkoma siostrami i braćmi w wierze, sprawuje opiekę nad największą świątynią Tyra w regionie. Dzięki swojej wysokiej pozycji oraz bliskich relacjach z Lordem Alavorem (podejrzewa się, że Verna od dłuższego czasu jest kochanką władcy miasta) jej wpływy sięgają daleko poza granicę Stonebrook.


Logan Duskblade
Rasa:
Człowiek

Paladyn na służbie Tyra z zakonu mieszącego się w stolicy Amn, Athkatli. Dumny, arogancki, lecz zarazem obiekt westchnień wielu dam. Przybył do Stonebrook na prośbę Verny Lightbreeze, aby sprawdzić się w boju przeciw mrocznym siłom zagrażającym miastu.


Corbin Ironfist
Rasa:
Krasnolud

Dawniej kapitan straży miejskiej w Stonebrook. Krasnolud na czele z dwoma tuzinami żołdaków wyruszył w głąb lasu tropem zaginionych karawan. Z wyprawy nigdy nie wrócił…

Corbin znany był ze swego męstwa w walce i zamiłowaniem do bitki, czego świadectwem były liczne blizny, które zdobiły jego twarz. Do legendy przeszła jego walka z leśnym trollem, którego pokonał razem ze swym bratem, Borinem.


Borin Ironfist
Rasa:
Krasnolud

Borin Ironfist zawsze uważał, że aby móc wykonywać dobry oręż, trzeba najpierw umieć się nim posługiwać. Tym mottem kieruje się przez całe swe życie i po dzień dzisiejszy tworzy najszlachetniejszy oręż w okolicy. Jego wyroby, choć droższe od tych, które można znaleźć na co dzień w składach kupieckich Gallaway’a, są znacznie lepiej wykonane. Wielu mieszkańców Stonebrook woli zaopatrywać się w kuźni krasnoluda, gdyż dobrze wiedzą, że od jakości wykonanego oręża może zależeć ich życie.


Avery Silverlane
Rasa:
Elf

Avery Silverlane to nowomianowany kapitan straży miejskiej, którego pełne pychy usposobienie jest irytujące nie tylko dla jego żołnierzy, ale przede wszystkim dla przejezdnych. Elf przy każdej możliwej okazji nie omieszka przypomnieć innym o swojej pozycji w wojskowej hierarchii i reaguje dość impulsywnie na wszelkie próby przypomnienia mu, że awansował tylko ze względu na nieobecność Corbina, z którym to rywalizował już wcześniej o to miano.

Pomimo swych dość oczywistych wad, Avery Silverlane jest bystrym obserwatorem i strzeże porządku w mieście z najwyższym oddaniem sprawie.


Dagomir
Rasa:
Człowiek

Dagomir to sędziwy mężczyzna, o łapach godnych kowala i wielu bliznach na twarzy, które zdradzają jego awanturniczą przeszłość. Pod koniec swego burzliwego życia postanowił pobrać się z Abrią i założył w Stonebrook karczmę z myślą o tym, by pod jego dachem, schronienia szukali podobni jemu poszukiwacze przygód.

Dagomira można opisać w trzech słowa: tęgi, łysy i gburowaty. Gdy stoi za ladą, to zawsze nosi swój poplamiony fartuch, a jego znudzona, tęskna za przygodami twarz, tylko dopełnia wizerunku typowego, w Zapomnianych Krainach, karczmarza.


Abria
Rasa:
Półelf

Żoną sędziwego Dagomira jest wyglądająca znacznie młodziej Abria, która dzięki elfickim korzeniom wydaje się zachowywać wieczną młodość. Niech jednak was oczy nie zmylą, gdyż jest to kobieta, która potrafi zadbać o siebie, a w tłumieniu karczemnych burd jest równie zaprawiona, co w gotowaniu (a gotować potrafi wyśmienicie!).


Blizna
Rasa:
Niziołek

Blizna to osoba, którą trudno polubić. Nie jest on ani miły, ani specjalnie urodziwy, a na domiar złego, notorycznie wpada w konflikty z prawem. Od ostatniego pobytu w lochach Stonebrook minęło już trochę czasu, lecz nie powstrzymało to tego, rzucającego się w oczy, niziołka przed paraniem się brudnymi interesami, a w szczególności przemytem i handlem kradzionymi dobrami.


Ogden Firebridle
Rasa:
Gnom

Niewielu w Stonebrook jest tak oczytanych i tak wszechstronnie wykształconych, co sędziwy gnom, Ogden Firebridle. Będąc wiernym wyznawcą Torma, sprawuje on rolę sędziego - mianowany na to stanowisko z rozkazu Lorda Alavora. Zakres jego obowiązków obejmuje wszystko od najdrobniejszych spraw prawnych, których nie potrafią rozwiązać urzędnicy, aż po zbrodnie i inne poważne wykroczenia.

W przeciwieństwie do znacznej większości swej rasy, Ogden jest powściągliwym i niespotykanie cierpliwym gnomem. Jego logiczna i pozbawiona emocji ocena sytuacji pozwala na jak najbardziej sprawiedliwy osąd, przez co jest powszechnie szanowany i lubiany przez mieszkańców Stonebrook.


Draegan Blackwood
Rasa:
Człowiek

Draegan Blackwood to okryty złą sławą czarnoksiężnik, który przed wieloma laty próbował podbić Stonebrook za pomocą hord demonów sprowadzonych z Otchłani, lecz został pokonany w walce przez Lorda Alavora i jego sojuszników. Władca Stonebrook darował mu życie widząc w nim więcej pożytku, niż zagrożenia. W zamian poprosił, by ten otworzył w jego mieście szkołę magii i zaczął przekazywać swą wiedzę wszystkim nadającym się do tego obywatelom.
Czarnoksiężnik nie mając większego wyboru, przystał na warunek Lorda Alavora. Swym najbardziej prominentnym uczniom przekazał większość swojej wiedzy i ustanowił ich mistrzami akademii, aby Ci mogli kształcić dalej rzesze spragnionych wiedzy studentów. Sam zaś skupił się na prowadzeniu swych badań i zdobywaniu rozmaitych artefaktów.

Draegan Blackwood jest osobą, którą trudno polubić. Jest całkowicie aspołeczny, lubi izolować się od reszty świata i ponad wszystko ceni sobie spokój. Większość swoich gości traktuje bardziej jak natrętnych intruzów, którzy przeszkadzają mu w badaniach - chyba, że ktoś ma dla niego ciekawy artefakt, a za te potrafi sporo zapłacić.


Keriann
Rasa:
Człowiek

Keriann był nowicjuszem akademii, którego przed kilkoma laty wydalono z miasta za paranie się czarną magią. Nie był on zbyt inteligentny, ani też szczególnie utalentowany, lecz niczym nieposkromiona ambicja, była tym, co naprawdę wyróżniało go spośród innych studentów.
Doskonale zdając sobie sprawę, że wiedza przekazywana przez mistrzów akademii jest dość szczątkowa, zaczął prowadzić badania na własną rękę i dość szybko zainteresował się sztuką nekromancji, która w mieście była surowo zakazana. To z kolei skończyło się wydaleniem z akademii magii, a nieco później, także i z miasta, gdy odkryto, że Keriann przeniósł swe laboratorium do jednej z cmentarnych krypt.

Keriann jest aroganckim, zadufanym w sobie egoistą, który jest przekonany o własnej wyższości. W realizacji swych celów nie cofnie się przed niczym i choć podświadomie wie, że nie jest tak bardzo utalentowany jakby tego chciał, to brak zdolności nadrabia uporem z jakim podchodzi do nauki arkanów magii.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019

Ostatnio edytowane przez Warlock : 02-11-2015 o 09:31.
Warlock jest offline  
Stary 01-11-2015, 13:32   #4
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Asortyment towarów

Pod Skrzącym Młotem
Broń jednoręczna:
- Sztylety (zwykłe i do pchnięć)
- Miecze (długie, krótkie i półtoraręczne)
- Topory jednoręczne
- Krasnoludzkie topory bojowe
- Buławy
- Maczugi
- Morgensterny
- Buzdygany (ciężkie oraz lekkie)
- Oszczepy
- Młoty (lekkie oraz ciężkie)
- Nadziaki (lekkie oraz ciężkie)

Broń oburęczna:
- Miecze oburęczne
- Topory oburęczne
- Włócznie (krótkie oraz długie)
- Łuki (krótkie, długie oraz kompozytowe)
- Kusze (lekkie oraz ciężkie)
- Łańcuchy (z kolcami)
- Krasnoludzki Urgrosh

Amunicja:
- Pociski (żelazne, do procy)
- Kule (ołów, do broni palnej)
- Strzały
- Bełty

Zbroje:
- Kolcze
- Kolczugi
- Napierśniki
- Łuskowe
- Płytkowe
- Kryte
- Półpłytowe
- Pełne płytowe

Tarcze:
- Puklerze
- Tarcze drewniane (lekkie oraz ciężkie)
- Tarcze żelazne (lekkie oraz ciężkie)
- Pawęże

Specjalne:
- Szpikulce do tarcz i zbroi
- Naprawa ekwipunku
- Kucie mistrzowskiego ekwipunku (broń oraz zbroje)
- Podkucia koni oraz tworzenie na zamówienie narzędzi


Paser
- Trucizny (Arszenik, Belladona, Jad Wyverny, Trucizna Drowów)
- Narkotyki (Opium, Elfi Absynt, Czarny Lotus, Goblińska Gangrena)
- Bimber
- Wytrychy i narzędzia złodziejskie

Specjalne:
- Skupuje wszystkie towary, także te kradzione


Kompania Kupiecka Gallaway’a
Broń jednoręczna:
- Kusze jednoręczne
- Strzałki
- Proce
- Buławy
- Maczugi
- Morgensterny
- Miecze (krótkie i długie)
- Cepy bojowe
- Buzdygany

Zbroje:
- Kolcze
- Kolczugi
- Ćwiekowane
- Skórzane
- Skórznie
- Przeszywanice

Tarcze:
- Puklerze
- Tarcze drewniane (lekkie oraz ciężkie)


Targowisko
- Ekwipunek
- Żywność
- Wierzchowce


Akademia Magii
- Mikstury
- Zaklinanie oręża oraz zbroi
- Zwoje magiczne
- Różdżki
- Magiczne przedmioty i artefakty
- Chowańce
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
Stary 01-11-2015, 13:41   #5
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Karczma ,,pod Świńskim Ogonem"

Karczma ,,pod Świńskim Ogonem"


Lista Trunków
(Ceny za pół litra trunku)

Złote nektary

* Ale - 1 ss
* Ale Mrocznego Cienia - 2 ss
* Bełt z Ościokrzewu - 9 sm
* Brązowy Pulsch - 2 ss
* Ciemne Piwo z Highmoon - 5 ss
* Czarne Ale Luskańskie - 3 sm
* Czarny Grog - 2 ss
* Galopujący Grog Gohara
* Gorzkie Piwo Korzenne - 1 ss
* Krasnoludzki Porter - 6 ss
* Piwo Północne Iriaeborańskie - 12 sm
* Piwo Maślane z Riatavin - 7 sm
* Piwo Smoczy Oddech - 3 sm
* Przysmak Elminstera - 7 ss
* Specjał z Luiren - 3 ss
* Wilczy włos - 15 sm

Wódki

* Brzoskwiniowy Likier Gładkowodny - 3 ss
* Krasnoludzki Porter - 2 ss
* Elfia Księżycówka - 4 ss
* Lantańska Czarnogardła - 1 ss
* Likier Ognisty Rubin - 8 sm
* Migdałowa Brandy - Mintarn - 2 ss
* Migdałowa Brandy - Moonshae - 2 ss
* Miód Pitny - 5 sm
* Ognistobrzucha Whisky - 1 ss
* Zwalacz z Dziewięciu Dolin - 3 sm
* Zzar - 3 sm

Wina i jabłeczniki

* Aleeian - 9 sz
* Alurlyath - 9 ss
* Arabelskie Suche - 5 ss
* Białe Wino z Luskanu - 3 zk
* Calimshyckie Wino Korzenne - 15 sz
* Ciemne Wino Berduskańskie - 12 sz
* Czarne Wino Lodowe z Neverwinter - 7 sz
* Czerwone Wino z Calimportu - 3 sz
* Jabłecznik Kolanołamacz - 2 sm
* Jabłecznik Purpurowych Wzgórz - 5 sm
* Jalantharski Bursztyn - 1 zk
* Maerlatheńskie Wino Błękitne - 1 sz
* Pajęcza krew - 3 ss
* Perły Księżycowego Wina - 20 sz
* Rubinowe z Westgate - 8 sz
* Searloońskie Ognioświetlne - 5 ss
* Sluth - 8 ss
* Specjał z Evereski - 1 sz
* Szkarłatne Wino z Silverymoon - 30 sz
* Vilhoński Jabłecznik - 9 sm
* Wiecznomiód - 2 ss
* Zamroczenie - 3 sm

Napoje egzotyczne

* Braehg (Krew dzika z mlekiem) - 5 ss
* Elverquisst - 3 sz
* Orkowy Kraag - 3 ss
* Evereski Czystowodny - 9 sz
* Gasiciel Pragnienia Głupca - 5 ss
* Kołyszący Rum - 2 ss

Zwykłe napoje

* Wywar z ziół (herbata) - 3 sm
* Kaeth (kawa) - 2 ss
* Mleko - 2 sm
* Woda - 1 sm

Jadło

* Kapusta z grochem - 4 sm
* Gulasz - 7 sm
* Omlet - 5 sm
* Grillowany udziec z dzika - 1 sz
* Sarnina - 7 ss
* Kasza (gryczana, jaglana) - 2 sm
* Pieczona jaszczurka na patyku - 1 sm
* Pieczona kaczka z jabłkiem - 6 ss

Lista Pokojów

* Luksusowy (4 łóżka, najwyższa jakość, śniadanie gratis) - 6 sz za noc
* Standardowy (2 łóżka) - 2 sz za noc
* Wiejski (jedno łóżko) - 7 ss za noc

Lista Ziela Fajkowego
(Za gram ziół)

* Zachodni Fennet, zwany Dopalaczem - 1 ss
(Sprowadzany z Cormyru, o gorzkim posmaku)
* Maztica, zwana Pieniądzem - 3 ss
(Mazticiańskie ziele, łagodne i mocne zarazem)
* Błękitny Anioł, zwany Damskim Dymem - 2 sz
(Sprowadzany z Halruaa, ulubione ziele Elminstera, łagodne i bardzo delikatne.)
* Zielę Salteriańskie, zwane Odłamkami - 3 ss
(Również sprowadzane z Halruaa, bardzo mocne, praktycznie rzecz biorąc halucynogenne. Dagmoir nie sprzedaje tego pijanym, bądź niepewnym klientom.)
* Krasnoludzki Zahekarin, czyli Topór - 12 ss
(Hodowane przez Górskie Krasnoludy, dla brodatej rasy ma wielką wartość i smak, lecz dla innych niestety, zdaje się być jakimś rodzajem grzyba)
* Najlepszy Stary Brandor z Luirien - 6 ss
(Tytoń wytwarzany przez niziołki cieszy się sporą sławą w całych Krainach i mimo ceny, jest palony często i chętnie. Łagodny i mocny)

 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019

Ostatnio edytowane przez Warlock : 15-11-2015 o 12:26.
Warlock jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172