|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-11-2012, 14:03 | #1 |
Reputacja: 1 | [materiały] Korona Zgnilizny W tym temacie będą zawarte materiały do kampanii Korona Zgnilizny. Będą tu mapy, zasady dodatkowe, postacie, itd. Ostatnio edytowane przez Qumi : 07-11-2012 o 21:08. |
06-11-2012, 14:25 | #2 |
Reputacja: 1 | Opis Ravengro Ravengro ND małe miasto Korupcja+0; Przestępczość–1; Ekonomia+0; Prawo+1; Wiedza+0; Społeczeństwo+0 Cechy: zaściankowo, plotkarze Wady: przeklęte(nawiedzone, –4 Społeczeństwo) Zagrożenie +0 Demografia Rząd: rada Populacja 311 (281 ludzi, 12 niziołków, 8 elfów, 7 krasnoludów, 3 półelfów) Szczególne osobowości: Radny Vashian Hearthmount Radny Gharen Muricar Radna Mirta Straelock Randa Shanda Faravan Szeryf Benjan Caeller Vauran Grimburrow Kapłan Pharasmy Profesor Petros Lorrimor (martwy) Handel Wartość podstawowa 1,000 sz; Limit kupna 5,000 sz; Poziom czarującego 4 A - Rynek B - Tablica z ogłoszeniami C - Chichoczący Demon - tawerna D - Budynek Rady Miejskiej E - Świątynia Pharasmy F - Główny Sklep G - Kowal H - Apteka Jomindy I - Więzienie J - Jedwabna Portmonertka - lichwiarz K - Zewnętrza Gospoda - gospoda L - Rozpostarty Zwój - szkoła M - Domy Członków Rady N - Dom Lorrimorów O - Posąd ku pamięci Harrowstone P - Cmentarz Q - Stodoła Gibsa Hephenusa R - Harrowstone |
06-11-2012, 14:25 | #3 | |
Reputacja: 1 | Ok, wyjaśnię działanie kart, bo chyba jednak nie zrobiłem tego wystarczająco przejrzyście: - każda karta ma 2 cechy: zestaw i charakter - zestaw i charakter określają moc karty: przy użyciu wybiera się albo moc charakteru albo moc zestawu - nie trzeba mieć zgodnego charakteru - użycie karty, niezależnie od wyboru mocy zestawu czy charakteru, usuwa ją z gry (nadal można ją wylosować potem) - można użyć w tym samym momencie więcej niż 1 kartę, można też oczywiście mieć więcej kart "w ręce" - nowe/dodatkowe karty będziecie losować po przejściu przygody z kampanii - pewne zadania podczas kampanii pozwolą wam na uzyskanie specjalnych kart, których działanie jest inne niż tych "podstawowych". Cytat:
Ostatnio edytowane przez Qumi : 08-11-2012 o 00:46. | |
06-11-2012, 14:27 | #4 |
Reputacja: 1 | Zaufanie Obecnie macie: 26 zaufania Zaufanie to system wyjątkowy dla miasta Ravengro. Mieszkańcy są raczej ostrożni wobec nieznajomych i nie darzą ich zbytnim zaufaniem. Co więcej, ostatnie wydarzenia sprawiły, że są jeszcze bardziej podejrzliwi. Dzięki zaufaniu otwierają lub zamykają się przed wami możliwości interakcji w miasteczku. Zniżki w sklepach, nowe towary, łatwiejszy dostęp do informacji czy nawet darmowy pobyt w gospodzie - to wszystko można osiągnąć poprzez budowanie zaufania. Można uniknąć wielu testów na Dyplomację dzięki wysokiemu zaufaniu. Z drugiej strony, gdy zaufanie obniży się do pewnego poziomu mieszkańcy mogą wyruszyć z widłami i pochodniami w waszą stronę - albo żeby zabić albo żeby wypędzić. Zaufanie zdobywa się i traci poprzez różne działania podczas kampanii, czy po prostu poprzez jakąś własną inicjatywę. Zaczynacie z 20 punktami zaufania. Tracicie zaufanie, oprócz pewnych sytuacji w kampanii, z powodu: Wpływu Harrowstone - każdego dnia tracicie 1 punkt zaufania dopóki nie skończy klątwa Harrowstone Oczywiste przestępstwo - plotki o przestępstwach graczy nie mają wpływu na Zaufanie, ale za każdym razem gdy gracz popełni jawne przestępstwo grupa traci 3 punkty zaufania. Jeśli jest to wyjątkowo brutalne przestępstwo kara podwaja się. Śmierć Mieszkańca - za każdym razem gdy ginie mieszkaniec Ravengro grupa traci 1 punkt zaufania, jeśli gracze są w sposób oczywisty odpowiedzialni za tę śmierć to grupa traci 6 punktów zaufania. Skala Zaufania Punkty zaufania___________Ceny___________Dyplomacja___________Reakcje 0 (znienawidzeni)___________---______________-------___________Wściekły tłum 1-15 (wrodzy)____________+20%_______________-4______________ 16-20(nielubiani)__________+10%_______________-2______________ 21-25(neutralni)___________----_________________0______________ 26-30(lubiani)____________-5%_________________+2_____________przyjaźni mieszkańcy 31-35(zaufani)___________-10%________________+4_____________darmowe leczenie 36+(podziwiani)__________-20%________________+6______________kompan Ostatnio edytowane przez Qumi : 16-03-2013 o 21:25. |
06-11-2012, 16:14 | #5 |
Reputacja: 1 | Ustalav Nieśmiertelne Księstwo Ustalav to zakryta mgłą kraina niezliczonych horrorów, niegdyś zmiażdżona pod szponiastymi dłońmi Szepczącego Tyrana, Tar-Baphona. Historia: Początki Ustalav zaczęły się gdy w 2361 AR przybili na te ziemie osadnicy z Varisiańskich rodzin. Ustalav przez wiele lat nie był prawdziwym krajem aż do zjednoczenia przez Soividia Ustava, bohatera od którego nazwiska wzięła się nazwa tej krainy. Z czasem obywatele Ustalav wypędzili natywnych mieszkańców: orków, Numerian i Sarkorian. Po niemal pięciu stuleciach podbojów, tak stworzony kraj był pełny wewnętrznych konfliktów pomiędzy klano-podobnymi rodami Varisian. Aby zapobiec wojnie, Księżniczka Carmina Ustav podzieliła kraj na szesnaście hrabstw 2862 AR, dzieląc kraj pomiędzy najznakomitsze szlacheckie rody. Każde hrabstwo miało znaczącą autonomię w zamian za lojalność wobec monarchy. Dzięki tej zmianie Ustalav rozpoczął złotą erę dobrobytu i rozwoju. Powstanie Szepczącego Tyrana Złota era Ustalav niestety zakończyła się tragedią. W podziemiach Ustalav krył się bowiem mroczny sekret, który ropiał z każdym kolejnym rokiem. Nikt nie wiedział, może poza Ardonenem, że Ustalav był grobowcem nieśmiertelnego watażki Tar-Baphona. W 3203 AR, Tar-Baphon powstał ze swojego grobowca jako Szepczący Tyran, licz o niesłychanej mocy. W przeciągu paru nocy zebrał lub stworzył armie nieumarłych, nawiązał sojusze z orkami z Warowni Belkzen i podbił Ustalav, czyniąc jego mieszkańców swoimi niewolnikami. Lśniąca Krucjata Przez ponad 600 lat gnijące szczątki Ustalav cierpiały pod despotycznymi rządami Szepczącego tyrana. Dopiero w 3754 AR pojawił się pierwszy promyk nadziei. Odległy Taldor uznał, że rosnąca potęga nieumarłej krainy Ustalav i Szepczącego Tyrana może zagrażać innym krainom. Zebrał on więc armie składające się z krasnoludów z Kraggodan, Rycerzy Ozem, elfów i innych ochotników i ruszył przeciwko tyranowi. Dopiero w 3828 AR Lśniąca Krucjata pokonała Szepczącego Tyrana i wyzwoliła Ustalav z jego jarzma. Nie mogli go zniszczyć, a więc uwięzili jego szczątki w stolicy Gallowspire. Po tych wydarzeniach Ustalav stracił cztery hrabstwa: dwa ogłosiły były wyniszczone i niezdolne do użytku po rządach tyrana, dwa były oddane Krucjacie, która założyła kraj Lastwall mający chronić Ustalav przed horrorami, które uwolnił Szepczący Tyran. Powolna Odbudowa Ustalav odbudował się po pokonaniu Szepczącego Tyrana i przemianował na Nieśmiertelne Księstwo Ustalav, ale kraj ten nie był wstanie podnieść się do byłej chwały. Królewska rodzina Soividia Ustava wyginęła, parę szlachetnych rodzin próbowało wykazać wątpliwe powiązania rodzinne z rodziną królewską aby uzyskać tron dla siebie. Korona była w końcu przekazana rodzinie Ardeav, co z kolei spowodowało natężenie kłótni i walk pomiędzy szlachtą. W przeciągu paru ostatnich lat, kraj został podzielony przez dwie wojny domowe, które wygoniły rządy trzech zachodnich krajów, oraz walkę o tron po tym jak ostatni książę został go bez dziedzica. |
06-11-2012, 23:17 | #6 |
Reputacja: 1 | Mapa cmentarza: |
07-11-2012, 20:59 | #7 | |
Reputacja: 1 | razdwatrzy - Roland Dortul Human Gunslinger (pistolero) 1 - 2150/2000 xp Atrybuty: Str 10, Dex 20, Con 14, Int 10, Wis 16, cha 10 HP: 20 KP: 18 (+2 armor, +5 dex, +1 dodge) Inicjatywa: +5 Szybkość: 30 ft (9 metrów) Rzuty obronne: Fort +5, Ref +8, Will +3 Ataki: Melee +2, ranged +7, cmb +2, CMD 17 Umiejętności: Survival +8, Perception+8, craft (alchemy), Acrobatics +10, heal +8, sleight of hands 9 Klasowe: deeds, grits, gunsmith,nimble +1 AC (when no or light armor) Rasowe: bonus feat, bonus skill Atuty: gunsmithing, rapid reload (pistol), point blank shot Traits: anatomist (+1 confirm critical), killer (+dmg = /xx) Ekwipunek: pistol, plecak, bukłak, hubka i krzesiwo, zwijane posłanie, leather armor, gunsmith kit, alchemical cartridge, paper (bullet) x10, ring hat tricorne Języki: wspólny, varisian Złoto: 20 sz Posiadane karty udręki: Masz Teatr: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Qumi : 24-03-2013 o 16:33. | |
07-11-2012, 21:03 | #8 | |
Reputacja: 1 | Someirhle - Azubuike Aasimar(Idyllkin) Paladyn 1 - 2150/2000 xp Atrybuty: Str 18, Dex 12, Con 16, Int 12, Wis 10, cha 16 HP: 21 KP: 18 (+5 zbroja, +2 tarcza, +1 dex) Inicjatywa: +1 Szybkość: 20 ft (6 m) Rzuty obronne: Fort +9, Ref +4, Will +6 Ataki: Melee +6, ranged +3, cmb +6, CMD 17 Umiejętności: Dyplomacja +10, Percepcja +5, Jeździectwo +5, Wiedza religia +5, Występy śpiew +5, Wyczucie motywów +4, handle animals +7 Klasowe: Aura of good, detect evil, smite evil 1/dzień, divine grace, lay on hands Rasowe: deathless spirit (5/negative en. + 2 vs necro, energy drain, death eefects), scion of humanity, summon natural ally II 1/dzień, skilled (+2 perception, +2 diplomacy) Traits: Inner beauty, Subject of study (undead) Atuty: skilled (aasimar), czujność (+2 perception, sense motive) Ekwipunek: glaive-guisarme, flail, shortsword, scale mail, heavy wooden shield, dagger, koń lekki, bojowy (wartrained), zwijane posłanie, nakrycie, lina 100ft, pochodnia x7, zwyczajna lampa, święty symbol Shelyn, Sanctified ring (bounded to Gwen), flint and steel, grapping hook, racje 7 dni, lantern, hooded, waterproof, sealing wax, papier x10, węgiel x2, plecak, sakiewka, kubek, butelka x2, bukłak, porcja oliwy, siodło jeździeckie, uprząż, sakwy do siodła, dziennik, namiot 1-osobowy, róg sygnałowy, shield sconce, fiolka atramentu, pióro do pisania, 5 oszczepów Języki: wspólny, niebiański Złoto: 16 sz Karty udręki: Rakshasa, z zestawy ksiąg reprezentuje charakter praworządny zły: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Qumi : 24-03-2013 o 16:46. | |
07-11-2012, 21:04 | #9 | |
Reputacja: 1 | Glyswen - Ivor Firefist Człowiek Paladyn 1 - 1370/2000 xp Atrybuty: Str 16, Dex 16, Con 12, Int 13, Wis 12, cha 16 HP: 11 KP: 20 (+5 zbroja, +2 tarcza, +3 zręczność) Inicjatywa: +3 Szybkość: 20 ft (6 m) Rzuty obronne: Fort +4, Ref +5, Will +4 Ataki: Melee +4, ranged +4, cmb +4, CMD 17 Umiejętności: jeździectwo +7, leczenie +5, wiedza religia +5, dyplomacja +9, blef +5 Klasowe: aura of good, detect evil, smite evil Rasowe: extra feat, silver tongue Traity: rich parents, purity of faith (iomedae) Atuty: zmysł walki, exotic weapon proficiency (spiked chain) Ekwipunek: długi miecz, mistrzowski łańcuch kolczasty, napierśnik, ciężka metalowa tarcza, zestaw uzdrowiciela, srebrny święty symbol, antytoksyna x3, woda święcona x4, sygnet rodowy, osełka, hubka i krzesiwo, bukłak, strój szlachcica, rękawica z zatrzaskami, koń bojowy lekki, siodło jeździeckie, uzda i wędzidło, sakwa i sakiewka, plecak Języki: wspólny, Necril Czary: Złoto: 80 sz Karty udręki: Ukąszenie Węża z zestawu Ksiąg o charakterze chaotycznym złym: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Qumi : 27-01-2013 o 23:19. | |
07-11-2012, 21:05 | #10 | |
Reputacja: 1 | Tadeus - Mitwicki Pitwick Gnom Czarodziej 1 - 1370/2000 xp Atrybuty: Str 10, Dex 14, Con 14, Int 18, Wis 14, cha 12 HP: 9 KP: 13 (+2 dex, +1 rozmiar) Inicjatywa: +2 Szybkość: 20 ft (6 m) Rzuty obronne: Fort +2, Ref +2, Will +4 Ataki: Melee +1, ranged +3, cmb +0, CMD 11 Umiejętności: blef +6, wiedza historia +9, wiedza plany +6, czaroznawstwo +8, wiedza tajemna +8, percepcja +3 Klasowe: pyromaniac (1/dzień dancing lights, flare, kuglarstwo, produce flame), fire supremacy ( resist 5 fire damage), fire jet 7/dzień, fire arcane school (+1 fire spell slot) Rasowe: keen senses (+2 perception), bond to land (ubran +2 KP), pyromaniac (fire spells +1 caster level), academican (+2 wiedza) Traity: Scholar of the great Beyond, fast talker (+1 blef) Atuty: zapisanie zwoju, arcane bond (ring +1 spell lvl 1), combat casting Ekwipunek: sztylet, księga czarów, słoneczny patyk, tindertwig x5, wizard kit Języki: gnomi, wspólny, smoczy, krasnoludzki, elfi, orczy Czary: 0 lvl all, 1 lvl - burning hands, flare burst, burning disarm, expeditous retreat, snapdragon fireworks, mage armor Złoto: 40 sz Karty udręki: Kawał, karta z zestawu Ksiąg o charakterze chaotycznym dobrym: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Qumi : 27-01-2013 o 23:19. | |