Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-01-2013, 09:07   #1
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium] Miasto Pajęczej Królowej

[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]



Bodwyn
PD 56645

Mężczyzna człowiek bard 10/wzniosły pieśniarz 1
CD Średni humanoid (smokokrwisty)
Init +0; Zmysły Nasłuchiwanie +15, Zauważanie +6
Języki Wspólny, Elfi, Niebiański, Niziołczy, Smoczy

KP 16 [18], dotyk 10 [12], nieprzygotowany 16 [18] (+6 zbroja [+2 odbicie przeciw złym istotom])
pw 65/65 (11 KW)
Wytrw +6, Ref +7, Wola +9 (+2 przeciw efektom paraliżu, snu i dźwięku, +3 przeciw wyssaniu energii, czarom i efektom śmierci oraz czarom zadawania ran) [+2 z odporności przeciw złym istotom]

Szybkość 9 metrów
Wręcz mistrzowski sztylet +6/+1 wręcz (1k4/19-20 x2)
Dystans mistrzowski krótki łuk +8/+3 na dystans (1k6/x3) lub zaklęcie +7 dotyk na dystans
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +7/+2; Zwr +7
Spec Atk muzyka barda 10/dzień: kontrpieśń, fascynacja, inspiracja odwagi (+4 [+8 za 3k4 stłuczeń] do ataku, obrażeń i rzutów przeciw efektom strachu lub +4k6 [+8k6 za 3k4 stłuczeń] obrażeń od dźwięku), sugestia (ST 23), inspiracja wielkości (+3k10 pw, +3 do ataku, +2 do Wytrwałości [+5k10 pw, +5 do ataku, +3 do Wytrwałości za 12k4 stłuczeń])
Wyposażenie 38 strzał, gołębia harfa (szybkie leczenie 3 na czas 10 rund po aktywacji muzyki barda), różdżka mniejszego wigoru (50 ładunków), różdżka szybkiej reakcji (50 ładunków), zwój niewidzialnego służącego (PC 1-wszy) x5, zwój sztuczki z liną (PC 3-ci) x3, zwój życzliwego przestawienia (PC 1-wszy) x2, zwój alarmu (PC 1-wszy) x2, zwój zauroczenia osoby (PC 1-wszy), zwój wykrycia sekretnych drzwi (PC 1-wszy), zwój kołatki (PC 3-ci), zwój promienia osłabienia (PC 1-wszy), zwój pajęczej wspinaczki (PC 3-ci), zwój wyczyszczenia niewidzialności (PC 3-ci), eliksir latania, zwój zawodzącej kakofonii (PC 5-ty) x4

Znane Zaklęcia Barda (PC 11-ty)

5-ty (2/dzień) - smoczy wzrok
4-ty (3/dzień) - większa niewidzialność, zniweczenie szczęścia delvera, fuga (19), czarne macki evarda, większa odporność
3-ci (3/dzień) - rozproszenie magii, przyspieszenie, promień zawrotów głowy, przemieszczenie
2-gi (4/dzień) - zmiana siebie, lśniący pył (17), niewidzialność, lustrzany obraz
1-wszy (5/dzień) - zwiększenie inspiracji, improwizacja, śliskość (16), cichy obraz (16)
0-wy (3/dzień) - wykrycie magii, przyzwanie instrumentu, czytanie magii, kuglarstwo, wiadomość, dłoń maga

Atrybuty S 10, Zr 10, Bd 16, Int 16, Rzt 10, Cha 20
Spec Wł smykałka barda (może użyć premii +6 do testu umiejętności zamiast rang)
Atuty smokokrwisty, smocze pochodzenie (bitewny), inspiracja smoczego ognia, pieśń prosto z serca, pozyskanie chowańca, słowa stworzenia, niebiański chowaniec
Wady niewaleczny
Umiejętności Blefowanie +18, Czarostwo +13, Dyplomacja +20, Koncentracja +17, Kradzież Kieszonkowa +7, Leczenie +7, Nasłuchiwanie +15, Profesja (astrolog) +6, Równowaga +7, Skakanie +7, Upadanie +13, Używanie Magicznych Urządzeń +18, Wiedza (tajemna) +17 (+22 podczas identyfikacji stworzeń), Występy (harfa) +26, Zastraszanie +12, pozostałe umiejętności traktowane są jakby Bodwyn posiadał w nich 6 rang (plus modyfikator z atrybutu)
Sztuczki kolekcjoner opowieści, posłuchaj tego
Ekwipunek mithrilowy napierśnik +1, kamizelka legend, amulet zdrowia +2, płaszcz charyzmy +2, pas leczenia (3 ładunki/dzień), różdżkarska bransoletka, pierścień wyżywienia, pomniejszy kryształ powrotu, mniejszy kryształ ochrony życia, tuba na zwoje, plecak, lina jedwabna (15m), sztylet, magiczne posłanie, bukłak z wodą, butelka wina, kreda (10 kawałków), niekończące się racje, worek, antytoksyna, mistrzowskie narzędzia złodziejskie, oko smoka, pazur smoka, platynowy smyczek, 444 sz

*magiczny krąg ochrony przed złem



Mariele
PD -

Kobieta coure eladrin
CD Malutki przybysz (chaotyczny, eladrin, dobry, pozasferowiec)
Init +7; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +7, Zauważanie +7
Języki stały efekt czaru Języki

KP 29 [31], dotyk 19 [21], nieprzygotowany 22 [24] (+2 rozmiar, +7 Zr, +10 naturalny [+2 odbicie przeciw złym istotom])
pw 32/32 (10 KW)
Odporności kwas 10, zimno 10, ulepszone uchylanie [odporny na obrażenia od niemagicznej broni, szansa chybienia 50% w alternatywnej postaci]
Niewrażliwości petryfikacja, elektryczność, efekty zauroczenia i przymusu
OC 16
Wytrw +6, Ref +10, Wola +9 (+4 przeciw truciznom) [+2 z odporności przeciw złym istotom]

Szybkość 6 metrów, latanie 18 metrów (doskonała)
Dystans malutki mistrzowski krótki łuk +16/+11 na dystans (1k4/x3)
Bazowy Atk +7/+2; Zwr -3
Spec Atk dostarczanie zaklęć dotykowych
Wyposażenie: 36 strzał

Zdolności Czaropodobne (PC 4-ty)

3/dzień - magiczny pocisk, sen (13)
Na życzenie - tańczące światła, wykrycie magii, wykrycie zła, ogień faerie

Atrybuty S 6, Zr 24, Bd 12, Int 12, Rzt 10, Cha 14
Spec Wł alternatywna postać, magiczny krąg przeciw złu, języki, ulepszone uchylanie, dzielenie zaklęć, empatyczna więź
Atuty czujność, finezja w walce
Umiejętności Dyplomacja +9, Koncentracja +6, Nasłuchiwanie +7, Skradanie się +16, Sztuka Przetrwania +0 (+2 na innych planach), Ukrywanie się +24, Używanie Liny +7 (+9 przy więzach), Wiedza (plany) +6, Wyczucie Pobudek +5, Wyzwalanie się +12, Zauważanie +7

*magiczny krąg ochrony przed złem
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 29-10-2013 o 10:07.
Sierak jest offline  
Stary 06-09-2013, 09:42   #2
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]



Felethren
PD 55615

Mężczyzna drow zaklinacz 9
CD Średni humanoid (elf)
Init +3; Zmysły widzenie w ciemności 36m, Nasłuchiwanie +7, Zauważanie +7
Języki Elfi, Podwspólny, Wspólny, Otchłanny

KP 17, dotyk 15, nieprzygotowany 14 (+3 Zr, +2 zbroja, +2 odbicie)
pw 34/34 (9 KW)
OC 20
Niewrażliwości magiczny sen
Wytrw +5, Ref +7, Wola +8 (+2 przeciw efektom magicznego snu, +2 do Woli przeciw czarom i zdolnościom czaropodobnym, -1 w jasnym świetle)

Szybkość 9 metrów
Wręcz kostur +1 +6 wręcz (1k6+2/x2) (-1 w jasnym świetle)
Dystans dłoń zaklinacza +9 na dystans (1k8+2/19-20 x2) lub zaklęcie +9 dotyk na dystans (-1 w jasnym świetle)
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +4; Zwr +5
Wyposażenie 16 bełtów, antytoksyna x4, kamień grzmotów x5, bełty głosów (ST 16) x4, bełt żądlaka x4, mikstura leczenia średnich ran x5, mikstura korowej skóry +4 x3, mikstura elektrycznego węgorza x3, insygnia domu drowów (lewitacja 1/dzień)

Znane Zaklęcia Zaklinacza (PC 9-ty, PC 10-ty dla czarów dotyk na dystans; +2 do PC względem przełamywania OC)

4-ty (5/dzień) - ściana ognia, skoncentrowane uderzenie płomieni (18)
3-ci (7/dzień) - ostra krawędź, błyskawica (17), lodowa lanca (17)
2-gi (7/dzień) - niewidzialność, odporność żywiołowa, kwasowa strzała melfa, theskyna energiczne odepchnięcie
1-wszy (7/dzień) - ochrona przed złem, tarcza, zbroja maga, identyfikacja, magiczny pocisk
0-wy (6/dzień) - przeszkodzenie nieumarłemu, raca (14), odporność, promień mrozu, czytanie magii, tajemny znak, wykrycie magii, oszołomienie (14)

Zdolności Czaropodobne (PC 9-ty; +2 do PC względem przełamywania OC)

1/dzień - tańczące światła, ciemność, ogień faerie

Atrybuty S 13 [12], Zr 16, Bd 12, Int 15, Rzt 12, Cha 17
Spec Wł ślepota w świetle, przyzwanie chowańca
Atuty urodzony czarownik, przenikanie czaru (+2 do PC względem przełamywania OC), mściwe zaklęcie, zamiana energii (elektryczność)
Umiejętności Blefowanie +9, Czarostwo +9, Koncentracja +6, Nasłuchiwanie +7, Przeszukiwanie +8, Wiedza (plany) +3, Wiedza (tajemna) +10, Wspinaczka +5, Zauważanie +7
Ekwipunek pierścień grzmotów (3 ładunki/dzień), karwasze pancerza +2, pierścień ochrony +2, płaszcz odporności +1, skrzydlate buty (3 ładunki/dzień*), perła x5, 550 sz

*obniżenie atrybutów
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 29-10-2013 o 10:44.
Sierak jest offline  
Stary 06-09-2013, 12:26   #3
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]



Samira
PD 56065

Kobieta człowiek kapłan tyra 3/inkwizytor kościoła 6/rycerz kości 2
PN Średni humanoid (człowiek)
Init +1; Zmysły widzenie w ciemności 36m, Nasłuchiwanie +3, Zauważanie +3
Języki Wspólny, Otchłanny

KP 27, dotyk 11, nieprzygotowany 26 (+1 Zr, +10 zbroja, +4 tarcza, +2 naturalny); RO 2/obuchowe
pw 76/76 (10 KW)
Niewrażliwości zauroczenia, przymusy
Wytrw +12, Ref +6, Wola +13 (w przypadku ujrzenia iluzji automatycznie rzut na Wolę)

Szybkość 6 metrów
Wręcz długi miecz +2 +12/+7 wręcz (1k8+4/19-20/x2) lub mistrzowski morgensztern +10/+5 wręcz (1k8+2/x2) lub sztylet +9/+4 wręcz (1k4+2/19-20 x2) (+5 do obrażeń na czas dostępności czaru domeny wojna minimum czwartego poziomu)
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +7/+2; Zwr +9
Spec Atk oddanie się wiedzy (premie do ataku i obrażeń zależne od testu wiedzy), boskie nieposłuszeństwo (natychmiastowe rozproszenie za próbę karcenia nieumarłych), oddanie się prawu (+5 uświęconej premii do ataku lub KP na 1 minutę; 1/dzień), karcenie nieumarłych 6/dzień, wymuszenie zmiennokształtności, odpłata 1/dzień (turę po zranieniu zadaje maksymalne obrażenia), kościany marsz
Wyposażenie kwas (fiolka) x2, alchemiczny ogień (fiolka) x2, relikwiarz tyra

Przygotowane Zaklęcia Kapłana (PC 10-ty; 11-ty w czarach mocy)

5-ty - uderzenie płomieni (18), prawy gniew wiernych x2
4-ty - boska moc, masowa tarcza wiary, recytacja x2
3-ci - rozmowa ze zmarłymi (16), boski odwet, wyczyszczenie niewidzialności, rozproszenie magii x2
2-gi - sfera prawdy (15), boski zmysł, boska protekcja, mroczna ścieżka x2*, poryw
1-wszy - tarcza wiary, przełamanie strachu, błogosławieństwo x2, obawa (14), mniejszy wigor
0-wy - naprawa, oczyszczenie jedzenia i wody, stworzenie wody, wykrycie magii x2, wykrycie trucizny

Znane Zdolności Czaropodobne (PC 11-ty)

Na życzenie - wykrycie zła

Atrybuty S 14, Zr 12, Bd 14, Int 12, Rzt 17, Cha 12
Spec Wł boski wigor (szybkość +3m oraz +20 pw na 1 minutę za próbę karcenia nieumarłych), domena inkwizycji (+4 do testów rozpraszania), przejrzenie iluzji, przejrzenie przebrania, kościana zbroja, przyzwanie kościanego wierzchowca
Atuty oddanie się wiedzy, boski wigor, boskie nieposłuszeństwo, oddanie się prawu, święty wojownik, zogniskowanie broni (długi miecz)
Umiejętności Czarostwo +13, Jeździectwo +7, Koncentracja +7, Leczenie +5, Odszyfrowanie Zapisków +5, Rzemiosło (kowalstwo) +5, Rzemiosło (płatnerstwo) +7, Wiedza (historia) +7, Wiedza (plany) +7, Wiedza (podziemia) +2, Wiedza (religia) +7, Wiedza (tajemna) +6, Zastraszanie +5, Zauważanie +3 (+7 przeciw Przebieraniu się)
Sztuczki kolekcjoner opowieści (+5 do wiedzy podczas identyfikacji stworzeń)
Ekwipunek kościana zbroja +2, mithralowa ciężka tarcza +2, pierścień wyżywienia, gogle nocy, plecak, płaszcz odporności +2, amulet naturalnego pancerza +2, pas leczenia (3 ładunki/dzień), buty lądowania, lina jedwabna (15m), małe lusterko, koc zimowy, butelka oleju x2, hubka i krzesiwo, magiczne posłanie, bukłak, kreda x3, kotwiczka
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 30-10-2013 o 10:29.
Sierak jest offline  
Stary 07-09-2013, 13:19   #4
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]



Rumkor
PD 49857

Mężczyzna krasnolud tarczowy kapłan moradina 7/taumaturg 3
PD Średni humanoid (krasnolud)
Init +6; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +5, Zauważanie +5
Języki Wspólny, Krasnoludzki, Smoczy

KP 23 [27], dotyk 12 [16], nieprzygotowany 21 (+2 Zr, +8 zbroja, +2 tarcza, +1 naturalny, +4 przeciw gigantom)
pw 68/68 (10 KW)
Wytrw +10, Ref +6, Wola +14 (+2 przeciw truciznom, czarom i zdolnościom czaropodobnym)

Szybkość 6 metrów
Wręcz płomienny adamantowy młot bojowy +2 +8/+3 wręcz (1k8+2+1k6 od ognia/x3+2k10 od ognia) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom)
Dystans proca +8/+3 na dystans (1k4/x2) lub lekka kusza +8/+3 na dystans (1k8/19-20/x2) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom)
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +6/+1; Zwr +6
Spec Atk odpędzanie nieumarłych 3/dzień, symbol ochrony 1/dzień
Wyposażenie plączonożny worek x2, zwój słabszego przywrócenia x3, zwój leczenia krytycznych ran, 20 bełtów, diamentowy pył, eliksir leczenia średnich ran

Przygotowane Zaklęcia Kapłana (PC 10-ty; 11-ty w czarach dobra; +2 do PC względem przełamywania OC)

5-ty - rozproszenie zła (20), oręż na nieumarłych (20), potężniejszy rozkaz (20), przyzwanie potwora V
4-ty - święte ugodzenie (19), boska moc, neutralizacja trucizny, ochrona przed śmiercią, zadawanie krytycznych ran (19)
3-ci - odporność na energię, przełamanie ślepoty, przełamanie choroby, rozproszenie magii, stworzenie wody i jedzenia
2-gi - wspomożenie, duchowa broń, odporność żywiołowa x2, unieruchomienie osoby (17), magiczna szata
1-wszy - sanktuarium (16), ochrona przed złem x3, tarcza entropii, tarcza wiary, przełamanie strachu
0-wy - czytanie magii x2, stworzenie wody, światło, wykrycie magii x2, naprawa

Zdolności Czaropodobne (PC 7-my)

1/dzień - lot

Atrybuty S 10, Zr 14, Bd 16, Int 12, Rzt 20, Cha 6
Spec Wł skalny zmysł, obeznanie z bronią, stabilność (+4 do testów przezwyciężenia byczej szarży lub przewracania), doskonalszy sprzymierzeniec, potężniejsze przywołania (+4 siła i budowa przywołanych stworzeń), długotrwałe przywołania (podwojony czas trwania zaklęć przywoływania)
Atuty zogniskowanie czaru (przywoływanie), biegłość w broni żołnierskiej (młot bojowy), poprawiona inicjatywa, przenikanie czaru (+2 do PC względem przełamywania OC)
Umiejętności Czarostwo +13, Dyplomacja +11, Koncentracja +16, Leczenie +6, Przeszukiwanie +1 (+3 względem kamieniotwórstwa), Wycena +1 (+3 względem kamienia i metalu)
Ekwipunek niebiańska zbroja, ciężka mithralowa tarcza, buty szybkości (przyspieszenie 10 rund/dzień), amulet naturalnego pancerza +1, rękawiczki zręczności +2, płaszcz odporności +1, plecak, lina jedwabna (30m), zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, igła do szycia, bukłak, futerał na zwoje, drewniany święty symbol, lina wspinaczki, diamentowy pył x4, diament, 10990 sz
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 29-10-2013 o 11:10.
Sierak jest offline  
Stary 07-09-2013, 23:59   #5
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]



Dareus
PD 49857

Mężczyzna aasimar wojownik 2/tropiciel 3/nowicjusz zakonu łuku 4
CD Średni przybysz (rodzimy)
Init +5; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +7, Zauważanie +7
Języki Wspólny, Niebiański

KP 25 [27], dotyk 16 [18], nieprzygotowany 20 [22] (+5 Zr, +6 zbroja, +2 tarcza, +1 naturalny, +1 odbicie, +2 przeciw atakom dystansowym)
pw 84/84 (9 KW)
Niewrażliwości pajęcze sieci i czar sieć
Odporności elektryczność 5, kwas 5, zimno 5
Wytrw +13, Ref +14, Wola +7 (+3 przeciw chorobom i truciznom, +2 przeciw pajęczym truciznom)

Szybkość 9 metrów
Wręcz miecz półtoraręczny +1 +14/+9 wręcz (1k10+5+1k6 od kwasu/19-20/x2) lub sztylet korozji +1 +14/+9 wręcz (1k4+4+1k6 od kwasu/19-20/x2) (+2 obrażeń przeciw elfom)
Dystans długi łuk refleksyjny (+4) +1 +17/+12 [+18/+13 w zasięgu 9 metrów] na dystans (1k8+5/x3) (+2 obrażeń przeciw elfom)
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +9/+4; Zwr +13
Spec Atk ulubiony wróg (elf), precyzja na dystans +2k8
Wyposażenie torba sztuczek (brunatna), 40 strzał

Zdolności Czaropodobne (PC 9-ty)

1/dzień - światło dnia, sieć (13)

Atrybuty S 18, Zr 20, Bd 18, Int 10, Rzt 10, Cha 9
Spec Wł tropienie, więź z dziczą, strzał w zwarciu
Atuty bezpośredni strzał, daleki strzał, precyzyjny strzał, zogniskowanie broni (długi łuk), szybki strzał, krzepa, biegłość w broni egzotycznej (miecz półtoraręczny), zmysł walki, potężniejsze zogniskowanie broni (długi łuk)
Umiejętności Blefowanie -1 (+1 względem elfów), Nasłuchiwanie +7 (+9 względem elfów), Rzemiosło (łuczarstwo) +5, Skakanie +10, Skradanie się +14, Sztuka Przetrwania +0 (+2 względem elfów), Wiedza (religia) +2, Wspinaczka +10, Wyczucie Pobudek +0 (+2 względem elfów), Zauważanie +7 (+9 względem elfów)
Ekwipunek mithralowa koszulka kolcza +2, ciężki puklerz z ciemnodrzewu +1, pomniejszy kryształ odbicia strzał, mniejszy kryształ wytrwałości, mniejszy kryształ energii (kwas), kamizelka odporności +2, buty lewitacji (3 min/dzień), leczące rękawiczki zręczności +2 (3 ładunki/dzień), pas zdrowia +2, karwasze siły +2, amulet naturalnego pancerza +1, obręcz przemieszczenia (2 ładunki/dzień), pierścień ochrony +1, płaszcz pajęczaków, plecak, bukłak z winem, racje żywnościowe (5 dni), zwijane posłanie, lina jedwabna (15 m), koc zimowy, sztylet
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 29-10-2013 o 11:12.
Sierak jest offline  
Stary 08-09-2013, 14:03   #6
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]



Altus
PD 55000

Mężczyzna półdrow fanatyk 10
CN Średni humanoid (elf)
Init +6; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +6, Zauważanie +6
Języki Elfi, Wspólny, Podwspólny

KP 21, dotyk 12, nieprzygotowany 19 (+2 Zr, +6 zbroja, +3 tarcza)
pw 48/61 (10 KW)
Niewrażliwości magiczny sen
Wytrw +8, Ref +8, Wola +15 (+2 przeciw czarom i efektom zaklinania, +3 przeciw wyssaniu energii, czarom i efektom śmierci oraz czarom zadawania ran)

Szybkość 9 metrów (12 metrów będąc w psionicznym skupieniu)
Wręcz kolczasta rękawica mocy +1 (promień energii) +8/+3 wręcz (1k4+1/x2)
Dystans moc +9/+4 na dystans
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +7/+2; Zwr +8
Spec Atk psioniczna powłoka (energia), psioniczna powłoka (czas) 1/dzień
Wyposażenie mikstura leczenia średnich ran x3, mikstura mniejszego odnowienia x2, kamień szczęścia phaanta x2 (pozwala przerzucić jeden rzut obronny)

Znane Moce Psioniczne (PM 10-ty; 74/113 PM)

5-ty - psioniczna teleportacja, większe stąpnięcie (20)
4-ty - psioniczny lot, inercyjna bariera, rozłam
3-ci - czasowy skok (18), wybuch energii (18)
2-gi - wymiarowa podmiana, stłumienie mocy
1-wszy - wymiarowy skok, promień energii, wigor

Zdolności Czaropodobne (PC 5-ty)

3/dzień - rozmycie (5 rund)

Atrybuty S 10, Zr 14, Bd 14, Int 12, Rzt 20, Cha 12
Spec Wł drowia krew, psioniczne powłoki (energia, wolność, czas), dominująca idea (energia)
Atuty powiązanie mocy, wzmocnienie mocy, psioniczna medytacja, powiększona wiedza (rozłam)
Umiejętności Autohipnoza +18, Dyplomacja +3, Koncentracja +15, Nasłuchiwanie +6, Przeszukiwanie +2, Psionizm +11, Wiedza (psionika) +8, Zauważanie +6, Zbieranie Informacji +3
Ekwipunek mithralowy napierśnik rozmycia +1, ciężka mithralowa tarcza +1, wisiorek roztropności +2, obręcz świadomego wysiłku (test koncentracji zamiast rzutu na wytrwałość 1/dzień), mniejszy kryształ ochrony życia, buty uników (3/dzień), podręczna torba, płaszcz odporności +3, pierścień ukrycia w mroku (niewidzialność dla widzenia w ciemności), pas bitwy (3 ładunki/dzień), 275 sz
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 12-11-2013 o 13:26.
Sierak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:06.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172