Serena spała. Wszystko wydarzyło się przed jej wartą. Chyba, że rozstawialiście po dwóch wartowników, ale tego nie napisaliście. |
Bez przesady... Lodowa nawałnica to nie mój poziom ;) Ilu ich jest (łuczników, znaczy się)? I jaka szeroka jest rzeka? |
Na oko jakieś 15-20 metrów szerokości. Biorąc pod uwagę ilość spadających strzał jest to cały regiment, czyli powyżej 30 jednostek. Lodowa nawałnica to tylko przykład, podobnie jak kula ognia. Chodzi mi o używanie czarów, które nie zdradzają tak łatwo swego źródła. |
Jeśli dobrze zrozumiałem definicję, można się skoncentrować i wezwać następne błyskawice jako kontynuację czaru. Oni się przeprawiają łodziami? Może jednak lepiej łódki zaatakować błyskawicami ;) |
Płyną wpław. Jak chcesz to możesz ich wszystkich ugotować. ;) Czekam jeszcze za dwoma postami i wklejam swojego posta. |
Masowe porażenie prądem... Może się potopią? W takim razie zmienię cel ;) |
Dobra robota Kerm. Mogliście szybko zginąć, a w najlepszym przypadku zostać porwani i zamknięci w lochach ruin. Pokrzyżowaliście plany Dagnie, a także pozbawiliście go dwóch regimentów. Z pewnością nie będzie zadowolony. Deklarujcie podejmowane akcje w swoich postach, a ja zajmę się rzucaniem kości. @edit Zapomniałem o ważnej kwestii - podobnie jak w większości cRPGów ze stajni Black Isle doświadczenie jest dzielone na całą drużynę niezależnie od tego kto czego dokona. Dlatego też cała drużyna awansuje świeżo na siódmy poziom po zbliżającej się walce. Nie chciałem bawić się w kalkulację, więc po walce będziecie mieli równe 23000 PD (21k wymagane do 7 poziomu +2k na tworzenie przedmiotów i szybszy awans). |
A czy w ruinach jest możliwość wejścia na jakąś wieże, mur, budynek, tak by prowadzić ostrzał z daleka w stronę nadciągających minotaurów? |
Jest częściowo zawalona wieża z której można prowadzić obstrzał, musisz jednak zrobić test wspinaczki ST 15 aby osiągnąć odpowiednie miejsce do oddania strzału. W przypadku niepowodzenia Izaaklesz nie potrafi znaleźć właściwej drogi na szczyt wieży. Ruiny same w sobie górują nad okolicznym terenem więc wystarczy wychylić się aby oddać strzał do zbliżających się wrogów, natomiast wieża ma ten plus, iż będziesz poza zasięgiem ich toporów. |
Nie wiem jak daleko są minotaury w momencie kiedy elf wchodzi na wieże ale bez względu na to od razu rozpoczynam ostrzał. Przypominam, że posiadam atut Daleki strzał co umożliwia mi strzelanie do 50m bez żadnych kar :). A co do rzutu na wspinaczkę to uznałem, że jest nieistotny skoro zarzyłem eliksir :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:57. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0