lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   Komentarze - (D&D 3.5 FR) Lśniące Południe. Tajemnice Przełęczy Nath. (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/13315-komentarze-d-and-d-3-5-fr-lsniace-poludnie-tajemnice-przeleczy-nath.html)

Autumm 15-02-2014 20:52

Eh.

Niestety, po dłuższym przemyśleniu muszę zrezygnować z sesji. Powodem jest brak czasu - choć nie do końca - lecz przede wszystkim mój chroniczny brak weny. Sesja jest bardzo wymagająca - i czasowo i intelektualnie - i o ile pierwszemu jestem jakoś w stanie sprostać, to z drugim niestety jest ciężko. Nie jestem się ostatnio w stanie wystarczająco skupić i na tyle zebrać, żeby coś sensownego wymyślić, a pisanie ochłapów "na odwal się" mija się z celem.

Wina leży w całości po mojej stronie' poza moją osobą reszta rzeczy w tej sesji działa bez zarzutu i nie mam żadnych uwag czy spraw, które spowodowały taką decyzję.

Bardzo przepraszam współgraczy i Mistrza za zamieszanie i jego konsekwencje; naprawdę chciałabym bawić się z Wami dalej, ale niestety obecnie jest to trochę ponad moje siły i możliwości.

Postać zostawiam do dowolnej dyspozycji. Pragnę z tego miejsca podziękować (w kolejności alfabetycznej) abiemu - za wsparcie, inspiracje i dzielne podrywanie mojej postaci (to już trzecia sesja, na której to robi ;), Cedrykowi - za ogrom pracy włożonej w przygotowanie i prowadzenie gry, oraz za cierpliwość i staranne tłumaczenie wszystkiego, co tyczy się gry osobie która nie lubi cyferek (czyli mi). Oraz Płomykowi - za opiekę, zagadywanie, dobre pomysły i wciągnięcie do rozgrywki. Jesteście super, i bardzo się cieszę, że choć chwilę mogłam z Wami grać.

Powodzenia. I przepraszam raz jeszcze.

A.

Plomiennoluski 16-02-2014 04:47

Szkoda, ale rozumiem decyzję i udanej zabawy w innych sesjach.

Mój post wisi, dzieciak po Bloodrainach chwilowo jest w sierocińcu w Złotej Kiści.

We wtorek zmykam na 2 tygodnie na urlop, ale postaram się regularnie zaglądać.

Cedryk 18-02-2014 19:52

W związku z dogrywaniem sprawy z graczem chętnym do gry przedłużam czas na napisanie postów do niedzieli 23 lutego.

Buka 23-02-2014 00:28

Ja również rezygnuję z sesji... podstawowym powodem jest chroniczny brak weny oraz czasu, najzwyczajniej w świecie męczę się żeby cokolwiek napisać, także nie widzę sensu, aby dalej to ciągnąć.

Przepraszam jak co, i trzymajcie się.

Allehandra 23-02-2014 00:48

A ja także do tej listy rezygnacji się dołączę, choć powinnam wcześniej to oznajmić. Myślałam że stronghold simulator to ciekawy koncept, jednak w praktyce dla mnie.. nie do końca.

Cedryk 23-02-2014 09:02

Szkoda. Jak pisałem jednak wcześniej prowadzę nawet dla jednego gracza, bo wiem, iż jest to niejako eksperyment na forum.

Cedryk 09-04-2014 18:07

  Hrabstwo Trident (Naht)




wolne: posiadające niezależność sądowniczą i czerpiące cześć podatków. Posiada Radę.
prywatne: należące do szeryfa, brak autonomii.

Skale 1-6

Hrabia: Ariston Brodaty
W skład wchodzą:
- Marchia Winnego Przedgórza: szeryfowstwa Aelienthe i Samotnego Jeziora.
- Marchia Przełęczy Gryfów: szeryfowstwo Przełęczy, szeryfowstwo Gryf
- szeryfowstwo Kastoel

Marchia Przełęczy Gryfów
Szeryfowstwo Przełęczy:
Szeryf i władca hrabstwa: Hrabia Ariston Brodaty
Wielkość: 3200 mieszkańców w tym 2100 w dużym miasteczku Gardziel , trzy wsi wszytko prywatne właściciel: Hrabia Ariston Brodaty
Struktura rasowa: 70% ludzie (90% Halruaańczycy) 20% krasnoludy (80% złote) 10% inne (elfy, półelfy, gnomy, niziołki); 50 czarodziejów

Szeryfowstwo: Gryf
władca : Hrabia Ariston Brodaty
szeryf: Godrykowi Płomiennolicemu.
Wielkość: 5400 mieszkańców.

Osada Gryfii Kamień prywatne, 1100 mieszkańców
4 osady i 10 wsi

Struktura rasowa: 90% ludzie (60% Halruaańczycy, 40% inne) 10% inne rasy. 80 czarodziejów

Główne produkty: exlus: czerwone wina, marmur, albaster; zwykłe: kamieniołomy

Marchia Winnego Przedgórza:
włada: Margrabia Rovan Tiran.

Szeryfowstwo: Aelienthe
Wielkość: 7000 mieszkańców: + 1 214 popleczników Rovana i Roni
wszystko prywatne: Margrabia Rovan Tiran.
Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców
Rozdroże: małe miasteczko 1200
9 wsi reszta mieszkańców.
400 szabel pospolitego ruszenia

Struktura rasowa: 90% ludzie (50% Halruaańczycy, 35% ludzie z Dolin; 15%Plemie lwów) 5% krasnoludy (80% złote), 5% inne; 120 czarodziejów

Główne produkty: exlus: białe wina; zwykłe: produkcja rolna, konie
Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 10500sz

Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców, miasteczko prywatne,
68 czarodziejów (1-9p, 2-8p, 4-6p, 8-4p, 16-2p, 37-1p), 7 kapłanów (1-4p, 2-2p, 4-1p), 25 wojowników (1-8p, 2-6p, 4-4p, 8-2p, 10-1p), 8 łowców (1-4p, 2-2p,5-1p), 2 zaklinaczy (1-2p, 1-1p), 15 bardów (1-6p, 2-4poz., 4 - p, 8 - 1p), 2 paladynów (poz.1)
205 zbrojnych (1-9p, 1-8p, 2-5p, 3-4p, 18-2p, 180-1p), 650 fachowców (1-14p, 2-12p, 4-10p, 6-8p, 8-6p 16-5p, 32-4, 64-2p, 517-1p) , 1855 plebejuszy (1-15p, 2-14p, 4-12p, 6-10p, 8-8p, 16-6p, 32-5p, 64-4p, 128-2p, 1594-1p).
Szkoła ogólna, kościół Azutha, Kolegium Bardów
Straż miejska: 198
Milicja: 700 ochotników

Bezpieczeństwo twierdzy: 6
Morale Twierdzy: 6
Bezpieczeństwo miasta: 5,2
Morale miasta: 5,6
Nastroje w mieście: 6,0

Osada Rozdroże prywatne, 1100 mieszkańców.
25 czarodziejów, 8 wojowników, 23 łowców, 1 zaklinacz,
93 zbrojnych, 180 fachowców, 790 plebejuszy,
Straż miejska: 90
Milicja: 150 ochotników

Bezpieczeństwo kasztelu: 4,8
Morale kasztelu: 5,5
Bezpieczeństwo osady: 4,5
Morale osady: 4,8
Nastroje w osadzie: 4,8


Bezpieczeństwo dróg: 5,5
Jakość dróg: 5,5
Bezpieczeństwo terenów: 5,2


Szeryfowstwo: Samotnego Jeziora.

Wielkość 5300 mieszkańców
Twierdza Stare Bagno, miasteczko wolne: Jeziorzany Rad Miejska : duże miasteczko 2200 mieszkańców.
Osada Viktoria 800 mieszkańców
9 wsi prywatnych właściciel: Margrabia Rovan Tiran
Szeryf: p.o. Szeryfa Lilel Biała
400szabel pospolitego ruszenia plemienia Lwów

Struktura rasowa: 95% ludzie (45% Halruaańczycy, 30% inne 25 Plemię Lwów) 5% inne rasy. 79 czarodziejów

Główne produkty: exlus: narzędzi rzemieślnicze, konie; zwykłe: ruda żelaza, konie, rothy mięso
Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 4000

Jeziorzany: duże miasteczko 2200 mieszkańców, rad miejska. Wolne
35 czarodziejów, 12 kapłanów, 18 wojowników, 6 łowców, 1 zaklinacz, 3 bardów
165 zbrojnych, 600 fachowców, 1370 plebejuszy
szkoła ogólna, kościół Azutha
straż miejska: 170
Milicja: 550 ochotników

Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5
Morale Twierdzy: 4,5
Bezpieczeństwo miasta: 4
Morale miasta: 4
Nastroje w mieście: 4,5

Osada Viktoria: Twierdza i osada: ok 800 nomadów zmienne 200 Halruańczyków
milicja 100
straż miejska:50
zbrojni:60
pospolite ruszenie 400 szabel
Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5
Morale Twierdzy: 4,5
Bezpieczeństwo miasta: 4
Morale miasta: 4,5
Nastroje w mieście: 4,5

Bezpieczeństwo dróg: 4,5
Jakość dróg: 4,5
Bezpieczeństwo terenów: 4,0

Szeryfowstwo: Kaostel

Wielkość 4000 mieszkańców

szeryf: czasowy zarząd wspólny Rada Miejska, Margrabia Rovan Tiran

twierdza: Kaostel miasteczko duże wolne: Valiria 2600 mieszkańców rada miejska
1 osady typ nomadyczny
5 wsi zamieszkanych przez Halruańczyków.


Struktura rasowa: 90% ludzie (25% plemię Lwów, 75% Halruaańczycy) 10% inne rasy. 30 czarodziejów.

Główne produkty: exlus: wyroby skórzane, konie; zwykłe: skóra, mięso rothów,
Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 3000sz

Valiria: duże miasteczko wolne – rad miejska: 2600 mieszkańców specyficzne nomadyczne.
2000mieszkańców stałych Halruańczycy, 600 nomadów z plemienia lwów mieszkańców częściowo osiadłych bytujących po kilka tygodni miesięcy w jednym miejscu i wędrujących dalej.
15 czarodziejów, 8 kapłanów, 8 barbarzyńców, 10 wojowników, 10 łowców 2 zaklinaczy,
220 zbrojnych, 600 fachowców, 1727 plebejuszów
Szkoła ogólna, kościół Azutha, Gildia magów

Straż miejska:165 zbrojnych
Milicja: 600 ochotników
Pospolite ruszenie plemiona Lwów około 400 szabel

Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5
Morale Twierdzy: 4,5
Bezpieczeństwo miasta: 4,0
Morale miasta: 4,0
Nastroje w mieście: 4,2

Bezpieczeństwo dróg: 4,5
Jakość dróg: 1,7
Bezpieczeństwo terenów: 3,8

Cedryk 14-08-2014 21:23

 
Hrabstwo Traident (Nath)


Dane na 30 Mirtula 1372RD

wolne: posiadające niezależność sądowniczą i czerpiące cześć podatków. Posiada Radę.
prywatne: należące do szeryfa, brak autonomii.

Skale 1-6

Hrabia: Ariston Brodaty
W skład wchodzą:
- Marchia Winnego Przedgórza: szeryfowstwa Aelienthe, Samotnego Jeziora i szeryfowstwo Kastoel
- Marchia Przełęczy Gryfów: szeryfowstwo Przełęczy, szeryfowstwo Gryf


Marchia Przełęczy Gryfów
Szeryfowstwo Przełęczy:
Szeryf i władca hrabstwa: Hrabia Ariston Brodaty
Wielkość: 3200 mieszkańców w tym 2100 w dużym miasteczku Gardziel , trzy wsi wszytko prywatne właściciel: Hrabia Ariston Brodaty
Struktura rasowa: 70% ludzie (90% Halruaańczycy) 20% krasnoludy (80% złote) 10% inne (elfy, półelfy, gnomy, niziołki); 50 czarodziejów

Szeryfowstwo: Gryf
władca : Hrabia Ariston Brodaty
szeryf: Godrykowi Płomiennolicemu.
Wielkość: 5400 mieszkańców.

Osada Gryfii Kamień prywatne, 1100 mieszkańców
4 osady i 10 wsi

Struktura rasowa: 90% ludzie (60% Halruaańczycy, 40% inne) 10% inne rasy. 80 czarodziejów

Główne produkty: exlus: czerwone wina, marmur, albaster; zwykłe: kamieniołomy

Marchia Winnego Przedgórza:
włada: Margrabia Rovan Tiran.

Szeryfowstwo: Aelienthe
Wielkość: 7000 mieszkańców: + 1 214 popleczników Rovana i Roni
wszystko prywatne: Margrabia Rovan Tiran.
Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców
Rozdroże: małe miasteczko 1200
9 wsi reszta mieszkańców.
400 szabel pospolitego ruszenia

Struktura rasowa: 90% ludzie (50% Halruaańczycy, 35% ludzie z Dolin; 15%Plemie lwów) 5% krasnoludy (80% złote), 5% inne; 120 czarodziejów

Główne produkty: exlus: białe wina; zwykłe: produkcja rolna, konie
Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 12500sz

Złota Kiść: duże miasteczko 2800 mieszkańców, miasteczko prywatne,
68 czarodziejów (1-9p, 2-8p, 4-6p, 8-4p, 16-2p, 37-1p), 7 kapłanów (1-4p, 2-2p, 4-1p), 25 wojowników (1-8p, 2-6p, 4-4p, 8-2p, 10-1p), 8 łowców (1-4p, 2-2p,5-1p), 2 zaklinaczy (1-2p, 1-1p), 15 bardów (1-6p, 2-4poz., 4 - p, 8 - 1p), 2 paladynów (poz.1)
205 zbrojnych (1-9p, 1-8p, 2-5p, 3-4p, 18-2p, 180-1p), 650 fachowców (1-14p, 2-12p, 4-10p, 6-8p, 8-6p 16-5p, 32-4, 64-2p, 517-1p) , 1855 plebejuszy (1-15p, 2-14p, 4-12p, 6-10p, 8-8p, 16-6p, 32-5p, 64-4p, 128-2p, 1594-1p).
Szkoła ogólna, kościół Azutha, Kolegium Bardów
Straż miejska: 198
Milicja: 700 ochotników

Bezpieczeństwo twierdzy: 6
Morale Twierdzy: 6
Bezpieczeństwo miasta: 5,5
Morale miasta: 5,2
Nastroje w mieście: 5,2

Osada Rozdroże prywatne, 1100 mieszkańców.
25 czarodziejów, 8 wojowników, 23 łowców, 1 zaklinacz,
93 zbrojnych, 180 fachowców, 790 plebejuszy,
Straż miejska: 90
Milicja: 150 ochotników

Bezpieczeństwo kasztelu: 4,8
Morale kasztelu: 5,5
Bezpieczeństwo osady: 4,5
Morale osady: 4,8
Nastroje w osadzie: 4,8


Bezpieczeństwo dróg: 5,5
Jakość dróg: 5,6
Bezpieczeństwo terenów: 5,1


Szeryfowstwo: Samotnego Jeziora.

Wielkość 5300 mieszkańców
Twierdza Stare Bagno, miasteczko wolne: Jeziorzany Rad Miejska : duże miasteczko 2200 mieszkańców.
Osada Viktoria 800 mieszkańców
9 wsi prywatnych właściciel: Margrabia Rovan Tiran
Szeryf: p.o. Szeryfa Lilel Biała
400szabel pospolitego ruszenia plemienia Lwów

Struktura rasowa: 95% ludzie (45% Halruaańczycy, 30% inne 25 Plemię Lwów) 5% inne rasy. 79 czarodziejów

Główne produkty: exlus: narzędzi rzemieślnicze, konie; zwykłe: ruda żelaza, konie, rothy mięso
Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 5000

Jeziorzany: duże miasteczko 2200 mieszkańców, rad miejska. Wolne
35 czarodziejów, 12 kapłanów, 18 wojowników, 6 łowców, 1 zaklinacz, 3 bardów
165 zbrojnych, 600 fachowców, 1370 plebejuszy
szkoła ogólna, kościół Azutha
straż miejska: 170
Milicja: 550 ochotników

Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5
Morale Twierdzy: 4,5
Bezpieczeństwo miasta: 4,4
Morale miasta: 4,3
Nastroje w mieście: 4,5

Osada Viktoria: Twierdza i osada: ok 800 nomadów zmienne 200 Halruańczyków
milicja 100
straż miejska:50
zbrojni:60
pospolite ruszenie 400 szabel
Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5
Morale Twierdzy: 4,5
Bezpieczeństwo miasta: 4
Morale miasta: 4,5
Nastroje w mieście: 4,5

Bezpieczeństwo dróg: 4,5
Jakość dróg: 4,7
Bezpieczeństwo terenów: 4,1

Szeryfowstwo: Kaostel

Wielkość 4000 mieszkańców

szeryf: właściciel: Margrabia Rovan Tiran

twierdza: Kaostel miasteczko duże wolne: Valiria 2600 mieszkańców rada miejska
1 osady typ nomadyczny
5 wsi zamieszkanych przez Halruańczyków.


Struktura rasowa: 90% ludzie (25% plemię Lwów, 75% Halruaańczycy) 10% inne rasy. 30 czarodziejów.

Główne produkty: exlus: wyroby skórzane, konie; zwykłe: skóra, mięso rothów,
Stały miesięczny przychód z podatków i podobnych opłat: 3500sz

Valiria: duże miasteczko wolne – rad miejska: 2600 mieszkańców specyficzne nomadyczne.
2000mieszkańców stałych Halruańczycy, 600 nomadów z plemienia lwów mieszkańców częściowo osiadłych bytujących po kilka tygodni miesięcy w jednym miejscu i wędrujących dalej.
15 czarodziejów, 8 kapłanów, 8 barbarzyńców, 10 wojowników, 10 łowców 2 zaklinaczy,
220 zbrojnych, 600 fachowców, 1727 plebejuszów
Szkoła ogólna, kościół Azutha, Gildia magów

Straż miejska:165 zbrojnych
Milicja: 600 ochotników
Pospolite ruszenie plemiona Lwów około 400 szabel

Bezpieczeństwo twierdzy: 4,5
Morale Twierdzy: 4,5
Bezpieczeństwo miasta: 4,0
Morale miasta: 4,0
Nastroje w mieście: 4,2

Bezpieczeństwo dróg: 4,5
Jakość dróg: 2,5
Bezpieczeństwo terenów: 3,8


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:04.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172