Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-03-2014, 16:27   #1
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
[Materiały] Kłopoty w Shadowdale

NPC i Lokacje


Mała uwaga do tej mapy:
Nie wszystkie rzeczy są opisane pod spodem. Te ważniejsze zostawiłem wam do odkrycia, a informacje poniżej mogliście się dowiedzieć po prostu siedząc w karczmie. Robię to dlatego abyście nie musieli przy każdej wizycie u handlarza czekać za mną. Przedmioty jakie w mieście możecie nabyć znajdują się w podręczniku gracza (oczywiście, galery wojennej tutaj nie zdobędziecie).

Mapa ta nie całkiem pokrywa się też z czasem kampanii. Są tam Ruins of Elminister Tower oraz Ruins of Morningdawn Hall, ale w mojej sesji są one nietknięte. Morningdawn Hall to świątynia Lathandera.

Beregon Hillstar: Beregon jest starym farmerem, który zgromadził całkiem spory majątek – głównie dzięki sprzedaży ziemi pod świątynię Lathandera. Niestety, pomimo bogactw jego życie jest jednym wielkim pasmem nieszczęść i porażek. Jego żona umarła w 1356 DR, a jego jedyny syn został zabity w Bitwie pod Shadowdale. Staruszek mieszka z siostrą Mildą i córką Peldą. Obie pomagają mu w pracy na farmie okalającej wieżę Ashaby. Beregon posiada też prawa do ziemi na której znajdował się dom Ereka Alchemisty.

Beregon's Barn
(Stodoła Beregona): Nadal część majątku Hillstara chociaż nieużywana od lat. Podobno Beregon zastanawia się nad jej sprzedażą.

Bronn Selgard: Miejscowy kowal znany z nadludzkiej siły (bo krasnoludzkiej) oraz świetnych wyrobów. Prowadzi on aktywny i bardzo dochodowy biznes znany w całej okolicy, a także poza Cienistą Doliną. Jego towary trafiają do wielu poszukiwaczy przygód, tak biednych i mało znanych jak i do tych najsławniejszych i najbogatszych. Bronn jest głową bardzo licznej rodziny, większość jego dzieci podobnie jak on zna się na sztuce obróbki metalu. Pracujący w rodzinnym biznesie potomkowie to córki Aleena i Traith oraz synowie Surd, Doan, Berr i Janth. Dwóch pozostałych synów Silmur i Helve zostali zabici podczas pierwszej Bitwy pod Shadowdale, a córka Maela zginęła w czasie drugiej bitwy. Bronn oraz kowal Gunthor, który zamieszkuję fort okalający wieżę Ashaby (i zasila stacjonujący tam garnizon swoimi towarami) mają cichą umowę – nie wchodzą sobie w tyłek.

Crossroads and the Message Post (Tablica Wydarzeń): Ulokowana na skrzyżowaniu tuż przed karczmą Starej Czaszki. Tablica pełna jest ulotek, listów, ostrzeżeń, a także ofert pracy (również dla poszukiwaczy przygód).

Erek's Pit (Krater Ereka Alchemisty): W tym miejscu stał kiedyś dom znanego filozofa, maga i alchemisty Ereka. Niestety wskutek nieudanego eksperymentu Erek oraz jego dom ulotnili się do atmosfery – podobno pracował wtedy nad substancją, która pozwoli człowiekowi ''sięgnąć przestworzy''. Szczątki jego domu znaleźć można jeszcze w okolicy, ale po jego pracach naukowych nic nie zostało – to co się jeszcze udało uratować trafiło w ręce Elministra.

Hammerhand Bucko's House (Dom Bucko Hammerhanda): Stolarz, który wykonuje nie tylko meble i inne rzeczy użytku domowego, ale także struga łuki i strzały z bardzo dobrej jakości drewna. Wraz z żoną Leetą są bezdzietni, ale mają za to kilku wydajnych pracowników. Podobno jedna z pracownic o imieniu Tyanea chciała wykraść mu projekt broni oblężniczej, lecz Bucko nakrył ją na gorącym uczynku. Nie wyrzucił jej jednak, gdyż ta okazała skruchę, a i była najlepszą z jego pracowników. Na mieście powtarza się, że Tyanea jest dla bezdzietnego Bucko niczym córka, a jej występek złamał serce staremu gnomowi.

Hammerhand's Wagons & Woodwork (Pracownia Hammerhanda): To tu wytwarzają i sprzedają towary pracownicy Bucko. Śpią tu wszyscy praktykanci z wyjątkiem Tyanea, która ma swój pokój w domu Bucko.

Hoareb Nimblefingers: Niska kobieta w średnim wieku jest miejscowym cyrulikiem, a także weterynarzem. Operuje tak ludzi i zwierzęta, a ponadto zna się na anatomii bestii oraz mniej człowiekopodobnych humanoidów. Pomimo wzrostu liczby świątyń w okolicy większość mieszkańców okolicznych terenów ufa zręcznym palcom oraz doświadczeniu Hoareb. Kobieta zna się na magii kapłańskiej oraz wytwarzaniu eliksirów – głównie leczniczych.

Icehyill: Niziołcza emigrantka z Waterdeep. Swój majątek zdobyła jako strażniczka karawan z Waterdeep do Cormyru, by w końcu dzięki zdobytym doświadczeniu założyć swój własny biznes. To ona sprowadza w to miejsce karawany kupieckie oraz poszukiwaczy przygód. Podobno ma w swoim domu sporą fortunę w złocie i klejnotach.

Jamble the Eye: Moczymorda, bawidamek, bandzior i stały bywalec Karczmy Starej Czaszki. Dawniej kryminalista, który wraz ze swym gangiem napadał na karawany podróżujące między Waterdeep a Cormyrem. Lubi dużo wypić i wszczynać bójki. Podobno swoje zrabowane bogactwa ukrył gdzieś poza wioską.

Latha Brannon's Boardinghouse(Pensjonat Lathy Brannon): Właścicielka pensjonatu gdzie podróżni mogą znaleźć bardzo tani nocleg. Chociaż tańszy od Starej Czaszki to do usług, wygód i klimatu karczmy jest mu daleko. Miejsce przeznaczone raczej dla emigrantów lub oszczędnych – za jedną sztukę złota można wykupić sobie pokój na cały tydzień.

Mane's Manor (Dwór Mane'ów): Dwupiętrowy budynek ulokowany w południowej części wioski. Należy ona do Matki Tary i czasem jest ona wynajmowana grupom poszukiwaczy przygód lub innym drużynom włóczykijów za 15 sztuk złota na miesiąc. Tara z chęcią odsprzeda posiadłość jeśli otrzyma satysfakcjonującą ją ofertę.

Miera Lulhannon: Sędziwa kobieta trudniąca się piekarstwem oraz garncarstwem. Ma trzy córki; Betra, Jassa i Mari. O Jassie mówi się jakby była miejscową pięknością.

Mother Tara's Festhall (Sala Biesiadna Matki Tary): Dwupiętrowy budynek pełniący rolę sali biesiadnej oraz teatru. Tu są organizowane wesela oraz uczty, a czasem nawet występy wędrownych trup aktorskich. Właścicielką przybytku jest Matka Tara, majętna kobieta (niziołek) o dobrej reputacji i wpływach w Cienistej Dolinie.

Stables (Stajnie): Stajnie należące do karczmy Starej Czaszki, która została odseparowana od reszty przybytku by uniknąć potencjalnych szkód wyrządzanych przez pożar. Półork Bardag gro'Shultu dba o porządek i zwierzęta. Dla klientów karczmy stajnie są darmowe.

The Stone House (Spichlerz): Spory kamienny budynek służący jako spichlerz, a czasem nawet jako magazyn towarów luksusowych przeznaczonych na handel.

Sulcar Reedo's House:
Dom irytującego sarkastycznego staruszka, który nie omieszka obrazić lub pogrozić podróżnym. Zwykle całe popołudnie spędza na ławce przed chatą lub przed oknem (jeśli pada). Codziennie o świcie i o zmierzchu udaje się na długie modlitwy do świątyni Lethandera, ale biorąc pod uwagę jego usposobienie raczej nie jest pokornym sługą podążającym drogą swojego światłego pana.

Tethgar's House: W tym domu mieszka Tethgar wraz ze swoją żoną Senmą. Tethgar jest ponurym, siwiejącym mężczyzną zajmującym się kamieniarstwem. Zajmuje się projektowaniem oraz budową domostw.

Tulba the Weaver: Tulba jest grubym samotnie żyjącym krawcem oraz szewcem. Większość jego produktów trafia prosto do składu Weregunda. Szyje też ubrania na zamówienie.

Weregund the Trader House and Local Store: Kupiec, a właściwie właściciel pokaźnego składu oraz kompanii kupieckiej. Można u niego nabyć praktycznie wszystko; od broni, poprzez żywność, ciepłe ubrania, ekwipunek podróżniczy itd. Kompania Weregunda handluje z karawanami kupieckimi przybywającymi do Cienistej Doliny, ale większość jego asortymentu pochodzi od lokalnych dostawców.
 
Warlock jest offline  
Stary 17-03-2014, 16:28   #2
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Karczma Starej Czaszki


Lista Trunków
(Ceny za pół litra trunku)

Złote nektary

* Ale - 1 ss
* Ale Mrocznego Cienia - 2 ss
* Bełt z Ościokrzewu - 9 sm
* Brązowy Pulsch - 2 ss
* Ciemne Piwo z Highmoon - 5 ss
* Czarne Ale Luskańskie - 3 sm
* Czarny Grog - 2 ss
* Galopujący Grog Gohara
* Gorzkie Piwo Korzenne - 1 ss
* Krasnoludzki Porter - 6 ss
* Piwo Północne Iriaeborańskie - 12 sm
* Piwo Maślane z Riatavin - 7 sm
* Piwo Smoczy Oddech - 3 sm
* Przysmak Elminstera - 7 ss
* Specjał z Luiren - 3 ss
* Wilczy włos - 15 sm

Wódki

* Brzoskwiniowy Likier Gładkowodny - 3 ss
* Krasnoludzki Porter - 2 ss
* Elfia Księżycówka - 4 ss
* Lantańska Czarnogardła - 1 ss
* Likier Ognisty Rubin - 8 sm
* Migdałowa Brandy - Mintarn - 2 ss
* Migdałowa Brandy - Moonshae - 2 ss
* Miód Pitny - 5 sm
* Ognistobrzucha Whisky - 1 ss
* Zwalacz z Dziewięciu Dolin - 3 sm
* Zzar - 3 sm

Wina i jabłeczniki

* Aleeian - 9 sz
* Alurlyath - 9 ss
* Arabelskie Suche - 5 ss
* Białe Wino z Luskanu - 3 zk
* Calimshyckie Wino Korzenne - 15 sz
* Ciemne Wino Berduskańskie - 12 sz
* Czarne Wino Lodowe z Neverwinter - 7 sz
* Czerwone Wino z Calimportu - 3 sz
* Jabłecznik Kolanołamacz - 2 sm
* Jabłecznik Purpurowych Wzgórz - 5 sm
* Jalantharski Bursztyn - 1 zk
* Maerlatheńskie Wino Błękitne - 1 sz
* Pajęcza krew - 3 ss
* Perły Księżycowego Wina - 20 sz
* Rubinowe z Westgate - 8 sz
* Searloońskie Ognioświetlne - 5 ss
* Sluth - 8 ss
* Specjał z Evereski - 1 sz
* Szkarłatne Wino z Silverymoon - 30 sz
* Vilhoński Jabłecznik - 9 sm
* Wiecznomiód - 2 ss
* Zamroczenie - 3 sm

Napoje egzotyczne

* Braehg (Krew dzika z mlekiem) - 5 ss
* Elverquisst - 3 sz
* Orkowy Kraag - 3 ss
* Evereski Czystowodny - 9 sz
* Gasiciel Pragnienia Głupca - 5 ss
* Kołyszący Rum - 2 ss

Zwykłe napoje

* Wywar z ziół (herbata) - 3 sm
* Kaeth (kawa) - 2 ss
* Mleko - 2 sm
* Woda - 1 sm

Lista Pokojów

* Luksusowy (4 łóżka, najwyższa jakość, śniadanie gratis) - 10 sz za noc
* Standardowy (2 łóżka) - 2 sz za noc

Lista Ziela Fajkowego
(Za gram ziół)

* Zachodni Fennet, zwany Dopalaczem - 1 ss
(Sprowadzany z Cormyru, o gorzkim posmaku)
* Maztica, zwana Pieniądzem - 3 ss
(Mazticiańskie ziele, łagodne i mocne zarazem)
* Błękitny Anioł, zwany Damskim Dymem - 2 sz
(Sprowadzany z Halruaa, ulubione ziele Elminstera, łagodne i bardzo delikatne.)
* Zielę Salteriańskie, zwane Odłamkami - 3 ss
(Również sprowadzane z Halruaa, bardzo mocne, praktycznie rzecz biorąc halucynogenne. Jhaele nie sprzedaje tego pijanym, bądź niepewnym klientom.)
* Krasnoludzki Zahekarin, czyli Topór - 12 ss
(Hodowane przez Górskie Krasnoludy, dla brodatej rasy ma wielką wartość i smak, lecz dla innych niestety, zdaje się być jakimś rodzajem grzyba)
* Najlepszy Stary Brandor z Luirien - 6 ss
(Tytoń wytwarzany przez niziołki cieszy się sporą sławą w całych Krainach i mimo ceny, jest palony często i chętnie. Łagodny i mocny)

 

Ostatnio edytowane przez Warlock : 17-03-2014 o 16:37.
Warlock jest offline  
Stary 18-03-2014, 22:59   #3
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Autorskie Zasady


Dzika Magia

Istoty posługujące się magią wtajemniczeń ponoszą ryzyko przy rzuceniu każdego zaklęcia, że efekt nie do końca będzie zgodny z oczekiwanym. Przy każdym rzuceniu zaklęcia MG rzuca kością k20 i porównuje rezultat z inteligencją lub charyzmą podmiotu. Jeśli wynik na kości jest wyższy od odpowiedzialnego za czarowanie atrybuty oznacza to, że MG ma prawo do stworzenia losowego efektu, które może być pomocy, niegroźny lub niebezpieczny dla rzucającego zaklęcie.

Gandalf o inteligencji 16 rzuca błyskawicę w kierunku zbliżających się goblinów. MG rzuca k20 i wynik jest 18. Oznacza to, że ma teraz prawo zmienić efekt zaklęcia. Błyskawica posłana z palców Gandalfa rozdziela się na setki mniejszych pulsujących energią pocisków, które niczym tornado zataczają koło wokół skupionego nad zapanowaniem nad zaklęciem czarodzieja. Po zakończeniu działania zaklęcia po goblinach nie było śladu.

Uwaga! Zgodnie z zasadami D&D liczba 1 na kości to automatyczna porażka, a 20 to automatyczny sukces. Jest to wyjątek od reguły, który sprawia, że nawet czarodziej z inteligencją 20 lub powyżej musi liczyć się z ponoszonym ryzykiem.

Zaklęcia 0-Poziomu

Zaklęcia 0 poziomowe są od teraz dostępne bez limitu. Dalej trzeba wyuczyć się zaklęcia przed snem, ale po jego zapamiętaniu można rzucać go dowolną ilość razy. Nie dotyczy to zaklęć leczących na tym poziomie, które teraz można rzucać tylko raz na dzień.

Miniony
Zasada zaczerpnięta bezpośrednio z czwartej edycji. W sesji pojawia się nowy typ przeciwników; są to tzw. minions, czyli sługi lub po prostu mięso armatnie. Od zwykłych potworów różnią tym, że dają 1/4 PD, a także tym, że do zabicia ich wystarczy po prostu zdać test ataku (mają tylko 1 HP). Obrażenia i większość innych statystyk zwykle nie ulega zmianie względem pierwowzorów.
 

Ostatnio edytowane przez Warlock : 12-05-2014 o 03:09.
Warlock jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:10.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172