|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-01-2015, 00:23 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Czarne Słońce Chciałbym więc powitać (wyjątkowo) aż osiem osób w mojej nowej sesji! Każde z Was otrzymało w pw dwie informacje: po pierwsze link do przepisanej przeze mnie KP na mythweavers oraz po drugie, info o udostępnieniu sesyjnego gdoca. Są to dwie bardzo istotne rzeczy, dlaczego? Pierwsza dlatego, że KP będę uzupełniał na bieżąco o stany, przedmioty, utracone hapeki i takie tam. Także w przypadku awansu o poziom przesyłacie mi informacje o klasach, atrybutach, atutach, nowych czarach, umiejętnościach (czyt. wszystkich Waszych decyzjach podczas awansu), a ja to uzupełniam na mythweavers. Druga jest ważniejsza, bo tam będzie się toczyć sesja. Póki co macie luz do 25/01 na napisanie opowiadania/zejścia się Waszych postaci, żeby ta ósemka nie była po prostu zlepkiem poznanych dopiero co szumowin. Ja postaram się posta wprowadzającego dać jutro (lub w weekend), zaś dopiero w niedzielę napiszę do kiedy trwa kolejka. Co to oznacza? Po każdym moim odpisie przenosimy się na gdoca i tam wspólnie piszemy, odgrywamy i tak dalej. Nawet walki prowadzimy na gdocu. W pewnym momencie ja mówię STOP, tyle wystarczy, dzielicie co odegraliście i wrzucacie na forum. Standardowo na całość będę dawał tydzień czasu i będziemy się starali go trzymać. Rzecz jasna pierwszy odpis będzie raczej indywidualny, będziecie mieli sporo czasu na pozałatwianie spraw w mieście lub ściganie własnych wątków, bo dopiero jak wsiądziecie na statek zacznie się "podróż bez powrotu" . Jeżeli ktokolwiek będzie miał jakieś pytania, niech wali do mnie jak w dym.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
22-01-2015, 07:43 | #2 |
Reputacja: 1 | Również witam wszystkich współgraczy i drogiego MG. Mam nadzieje, że będziemy się dobrze bawić a przygoda wciągnie nas na długie miesiące (lata? ). Jeśli tylko jakieś się pojawił będę walił do Ciebie prosto jak w mordę strzelił (w mordę łatwiej trafić niż w dym ). Poniżej charakterystyka postaci coby łatwa do znalezienia była. ===MY=== Vade Credo herbu Lira - pochodzi z Cormyru, z szlacheckiego rodu posiadającego sporo włości na południowym skraju Królewskiego Lasu. Człowiek obdarzony pogodą ducha, wysoką kulturą osobistą, dystansem do siebie oraz wspaniałym głosem. Nigdy nie wywyższa się ze względu na swoje wysokie urodzenie. Zmierzył kawał świata i zna wiele barwnych opowieści z najodleglejszych stron. Jego podróż stanowi ostatni krok w procesie kształcenia - po powrocie do rodzimych stron ma objąć zarząd nad rodzinnym latyfundium. Wizja taka nie napawa go szczególnym entuzjazmem - po latach spędzonych w drodze, spokojne życie na cormyrskiej prowincji wydaje się być karą. Meriel Loreweaver - pochodzi z Cormyru, córka Trevedica Loreweaver, dość bogatego i wpływowego korzennego kupca z Marsember. Jeszcze 3 lata temu Kapitan Mieczy Purpurowych Smoków na najlepszej drodze by zostać Wojennym Czarodziejem, obecnie szeroko pojęty poszukiwacz przygód. Awiluma Sarkissati - Nie pochodzi z Cormyru, lecz dawno zapomnianego kraju zwanego Jhaamdath. Po jego zniszczeniu straciła nie tylko swoją uprzywilejowaną pozycję ale także wolność na wiele setek lat. Do świata wróciła dopiero półtorej wieku temu i od tego czasu parała się różnymi zajęciami. Od kilku lat prowadzi życie awanturniczki, choć zapewne mogli by znaleźć się ludzie którzy pamiętają ją z roli guwernantki szlachetnie urodzonych z Sarshel (co prawda uczyła tylko jednego dziedzica ale ludzie lubią wyolbrzymiać). Karnax (mężczyzna człowiek Malconvoker7) jest czarodziejem pochodzącym z Silverymoon. Służył w zakonie czujnych magów i obrońców w Waterdeep. Jest wysokim mężczyzna, o jasnych włosach i przenikliwych ciemnozielonych oczach. Sporo podróżował a walka nie jest mu obca, specjalizuje się w przywoływaniu i kontrolowaniu kreatur z innych planów. Interesuje go świat a w szczególności jego magiczne tajemnice. Algow de Brewil- (mężczyzna człowiek kapłan7) Dwudziestopięcioletni kapłan Lathandera. Urodził się w zamożnej rodzinie kupieckiej w Telflamm. W wiek 15 lat odbył podróż do Kara-Tur, która odmieniła jego życie. Spotkał na niej kapłana Lathandera, który namówił go do służby Panu Poranka. Po powrocie do domu udał się na nowicjat do świątyni w Telflamm. Na jednej z wypraw wpadła mu w ręce skrzydlata tarcza. Artefakt obdarzający posiadacza zdolnością lotu. Algow jest oddanym towarzyszem przygód. Skłonnym do pomocy i szukania kompromisów. Lubi się śmiać i często to robi, nie jest jednak wesołkowaty. Blod'whun or'Roghar aka Blodwyn - Blodwyn został podrzucony orkom do Twierdzy Roghar. Przez kilka lat uczył się orkowego rzemiosła, czyli walki, następnie wraz z grupą innych młodzików wyruszyli do północnych krain aby uczyć się od mieszkańców sposobu walki i zyskać tytuł Berserkera. W wieku 15 lat postanowił wrócić do Twierdzy, aby odebrać tytuł, niestety jego dom został zniszczony a wszyscy mieszkańcy wybici. Po zasięgnięciu języka dowiedział się że była to sprawka jakiś orków, którzy przyzwali demona. Blodwyn zaprzysiągł sobie zemstę i wyruszył w świat. Jagan Po - potomek pierwszych kupców przemierzających Złotą Drogę z Kara-Tur do Thesk. Pół Shou, pół Damarczyk. Niechętnie opowiada o swojej rodzinie i o swojej przeszłości. Przedstawia się jako Jagan, pomija nazwisko jeśli nie jest o nie zapytany wprost. Z samego wyglądu można domyslić się, że ten mężczyzna bardziej pasowałby do Mistrzów Cienia, czy Yakuzy niż do kompani najemniczej, lub konklawe magów. Przy dłuższej obserwacji można zauważyć, że Po jest zdyscyplinowaną osobą nie omijającą porannego treningu. Jest bardzo zwinny, a sposób w jakim posługuje się bronią nie jest typowy dla zwykłych najemnych zbójów. Ostatnio edytowane przez Googolplex : 27-01-2015 o 13:29. |
22-01-2015, 10:06 | #3 |
Reputacja: 1 | Poniżej wrzucam Wam krótki opis Telflamm, z którego możecie korzystać w poruszaniu się po mieście. W razie wątpliwości oczywiście piszcie i pytajcie. Nie sugerujcie się numerkami na mapie. Jak odzyskam komputer to poprawię, póki co bardziej chodzi mi o pokazanie możliwości w Telflamm. 1. Zamek Balindre. Dom monarchii rządzącej Telflamm, baraki oraz zbrojownia strażników miejskich oraz najlepiej ufortyfikowana pozycja w mieście. 2. Twierdza Kupców. Zbudowana z białego kamienia, kompleks budowli będący siedzibą Rady Kupieckiej oraz straży przybocznej jej członków. 3. Złota Droga. Wyjście z Telflamm na główny trakt handlowy prowadzący do Kara-Tur, w sezonie droga ta jest oblegana przez dziesiątki karawan. 4. Plac Szemszarr. Główny plac handlowy Telflamm, zazwyczaj dosłownie przepełniony kupującymi. Cechuje go bardzo duża dostępność towarów nie magicznych z różnych części świata (w tym komponentów magicznych o niewielkiej wartości), w tym ekwipunku wykonanego z rzadkich materiałów jak mithral, smocza łuska lub adamant. 5. Enklawa Czerwonych Czarodziejów. Największa istniejąca enklawa, można tutaj znaleźć przedmioty magiczne najróżniejszej maści oraz drogie, unikalne komponenty magiczne. To czego nie można tutaj kupić, można sprowadzić lub poczekać na stworzenie. 6. Dom Mistrza Cienia. Zakamuflowana świątynia Maski oraz tajemna siedziba Mistrzów Cienia (wiedza lokalna ST 30). 7. Aula Mściwego Młota. Niewielka świątynia Tyra prowadzona przez gorliwą w chęci zatrzymania korupcji krasnoludkę, paladynkę. 8. Dzielnica Shou. Dzielnica zbudowana poza murami miasta, zamieszkała głównie przez imigrantów z Kara-Tur, sporo orientalnej gastronomii. Jeżeli dobrze się rozejrzeć i popytać w odpowiednich miejscach, można się tu zaopatrzyć w całkiem mocne trucizny. Gdzieś tutaj ukryta jest siedziba yakuzy Dziewięć Złotych Mieczy (wiedza lokalna ST 20). 9. Świątynia Xiang. Świątynia wybudowana w dzielnicy Shou prowadzona przez mnichów specjalizujących się zarówno w walce wręcz, jak i orężu.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
22-01-2015, 10:39 | #4 |
Reputacja: 1 | Witam wszystkich. Uwagi dot. postaci przesłałem |
22-01-2015, 13:08 | #5 |
Reputacja: 1 | Napisałem to już na gdocu, ale że panuje tam obecnie twórczy chaos i można przeoczyć pojedyncze zdanie, powtórzę to tutaj: Proponuję do dzisiejszego wieczora wytypować ogólny koncept wspólnej przygody. Wybierzmy coś z zaproponowanych pomysłów i przeprowadźmy głosowanie. Następnie sporządzimy plan wydarzeń - w punktach - każdy doda coś od siebie, zaznaczając jaką rolę odegrała w jego przygodzie postać. Jest nas 8 graczy, więc musimy wyznaczyć sobie jakieś jasno określone terminy, inaczej będzie ciężko coś stworzyć. |
22-01-2015, 13:52 | #6 |
Reputacja: 1 | Orientuje się ktoś jaki jest "domyślny" rok dla 3.5 ed?
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
22-01-2015, 14:12 | #7 |
Reputacja: 1 | Przewodnik Gracza po Faerunie podaje, że jest to 1 kythorna 1373 RD (Rok Zbuntowanych Smoków). Edit: Zbliża się wieczór (właściwie to już jest) a innych sensownie rozpisanych planów przygody nie ma... Czyli jak rozumiem wszyscy się zgadzają na przygodę roboczo nazwaną "pomysł numer 3"? Ostatnio edytowane przez Googolplex : 22-01-2015 o 19:03. |
23-01-2015, 07:12 | #8 |
Reputacja: 1 | Post wprowadzający już wisi, więc możecie zacząć się bawić. Ta kolejka będzie wyjątkowo dłuższa, 25/01 na napisanie i wrzucenie do sesji opowiadania oraz 30/01 na wrzucenie reszty. Rzecz jasna ja jestem dostępny cały czas, więc możecie już w docu zakładać swoje wątki i zaczynać odpis.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
24-01-2015, 02:00 | #9 |
Reputacja: 1 | Witam Panów sardecznie, życzę miłej zabawy i sobie i Wam
__________________ W każdej kobiecie drzemie wiedźma, trzeba ją tylko w sobie odkryć. |
25-01-2015, 15:18 | #10 |
Reputacja: 1 | Jak być może reszta graczy zauważyła, albo i nie, Googolplex przekopiował z doca krótkie opisy naszych postaci i wkleił je do swojego posta na górze strony. W ten sposób te opisy zawsze będą łatwe do znalezienia na pierwszej stronie. Myślę, że to ułatwi sprawę, mi osobiście często się mylicie
__________________ W każdej kobiecie drzemie wiedźma, trzeba ją tylko w sobie odkryć. |