Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-05-2015, 20:08   #1
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
MATERIAŁY [Pathfinder] Smoki i karabiny

Ramowe założenia dot. świata:
  • Świat jest olbrzymi, różnorodny i z długa historią, w większości zapomnianą. Jeśli coś sobie wymyślicie, z dużym prawdopodobieństwem to istnieje.
  • Setting epicko-fantastyczny z domieszką steampunku. Gigantyczny latający zamek, ostrzeliwany przez flotyllę sterowców magicznymi pociskami i odpowiadający ogniem z armat to coś zupełnie normalnego. Poziom techniczny jest bardzo nierówny; zdarzają się zupełnie prymitywne regiony, jak i takie przypominające Europę u początku XX w. Poczytajcie tu, co możecie spotkać. Można trafić np. na cybernetykę.
  • Jedyną rasą są ludzie - i potwory. Nie ma elfów, krasnali etc., a przynajmniej nie tworzą żadnych cywilizacji.
  • Ląd dość zwarty, z dużymi wewnętrznymi morzami, oblany oceanem.
  • Politycznie cały świat jest podzielony na setki nieustannie wojujących ze sobą bytów - plemion, miast-państw, małych królestw. Wojna trwa od wieków, mocno odcisnęła swoje piętno na świecie i jest dla jego mieszkańców codziennością i "normalnym" sposobem prowadzenia polityki - taka nieustanna apokalipsa albo I WŚ. przedłużona do kilku wieków.

Ramowe założenia dot. bohaterów:
  • Jesteście Smoczymi Jeźdźcami - klanem/plemieniem/grupą, która dzięki starożytnemu paktowi może dosiadać "mniejszych smoków" i tworzyć z nimi specjalne więzi.
  • Jeźdźców jest niewielu, a ich szeregi stale się kurczą - głównie z powodu tego, że smoków też jest coraz mniej, a trening "pilotów" jest długi i wymagający - niewielu go przechodzi. SJ są rozsiani po kilku fortecach, rozproszonych po całym świecie.
  • SJ są elitarnymi najemnikami, zorganizowanymi na wojskowy wzór. Podejmują się różnych zadań dla walczących stron, czasem stając do bitwy jako zaciężna armia; zwykle jednak wykonują bardziej specyficzne i delikatne misje.
  • Bohaterowie mają już "swojego" smoka i (co najemnej) jedną misję za sobą. Oczywiście mogą być bardziej doświadczeni...

Polityka Kryształowej Jaskini:

Kryształowa Jaskinia liczy ok. 130 "par" człowiek/smok ("na miejscu" nie przebywa zwykle więcej niż 50-90 par; reszta zwykle jest na misjach) oraz ok. 90 osób obsługi plus ok. 20 rekrutów i ok. 10 "niesparowanych" Skrzydlatych - łącznie ok. 250 inteligentnych istot, nie licząc chowańców i zwierzęcych towarzyszy.

Jaskinia ("gniazdo") ma trzy oficjalne funkcje/tytuły: Opiekun(ka), Mówca i Pierwszy/Pierwsza Jeździec.

Wszystkie w/w funkcje i stosunki są tożsame dla Kryształowej Jaskini; inne grupy Jeźdźców ("gniazda") mają własne, często zupełnie inne, struktury i zwyczaje. Generalnie Kryształowa Jaskinia uchodziła za symbol bardzo luźnej, beztroskiej i słabo zorganizowanej grupy, przyciągającej sile indywidualności i mało troszczącej się o zasady - za to bardzo samodzielnej i liberalnej.

Opiekun to Prawdziwy Smok, który jest "zapleczem" każdego gniazda. Najczęściej miejsce należy do niego, Jeźdźcy korzystają też z jego magii i kontaktów... oraz wiedzy. Od charakteru Opiekuna zależy pośrednio kierunek, który obiera całe gniazdo i utarte w nim zwyczaje. Opiekunką Kryształowej Jaskini (nie pierwszą) była Matrona, dojrzała smoczyca o otwartym umyśle - stąd np. silny pierwiastek psi i technologiczny wśród Jeźdźców oraz "zbieranina" ludzi ze wszystkich stron świata.

W imieniu Opiekuna gniazdem zarządza Mówca. Jako jedyny Jeździec może honorowo dosiadać Prawdziwego Smoka i jest przez niego wybierany osobiście (co jest uznawane za wielki zaszczyt). Mówca pełni rolę "głównego administratora" - zajmuje się tym, żeby dane gniazdo funkcjonowało bez zgrzytów, kontrakty były zdobywane (i wypełniane), a piloci i Skrzydlaci nie musieli się o nic martwić poza doskonaleniem swoich umiejętności.

Mówcy podlega "personel" czyli cała "nielotna" część gniazda: kucharze, lekarze, opiekunowie Skrzydlatych, sprzątacze etc. Na barkach Mówcy leży też dbanie o historię i tradycję (jak również kwestie prawne), ale jego głos jest wyłącznie doradczy w kwestiach "wojennych". Mówca Jarve był z zamiłowania kronikarzem i historykiem, w kwestiach "logistycznych" zostawiając dużą swobodę "nielotom", stąd wielu pilotów musiało radzić sobie samemu, a hierarchia i "stosunki służbowe" w Jaskini nie były ściśle przestrzegane, a momentami nawet wręcz zbyt luźne. Ale nawet mimo tego "rozluźnienia" wspólne mieszkanie Gniewka i Mirry miało z początku posmak może nie skandalu, ale towarzyskiej niezręczności. Nie żeby piloci nie robili dzieci na boku, ale tak od razu oddawać "służbie" swoją kwaterę i uznawać ją za oficjalną partnerkę?

Pierwszy Jeździec pełni tą samą funkcję wobec pilotów, co Mówca wobec obsługi. Jest najwyższym dowódcą, decyduje o awansach i podziale misji, bieżącej "doktrynie wojennej" gniazda etc. Pierwszym jest najlepszy pilot, wyłaniany w swoistym turnieju, który odbywa się raz na jakiś czas (kiedy, to decyduje Mówca/Opiekun i wola większości). Sprawność latania wynika z "jakości" połączenia człowiek/smok, tak więc Pierwszy jest nie tylko wybitnym "akrobatą", ale też kimś, kto na mentalnym/duchowym poziomie zbliżył się do ideału jedności dwóch istot. Kara długo utrzymuje ten tytuł, ale nigdy (aż do teraz) nie korzystała prawie w ogóle ze swoich uprawnień. W Jaskini wola Matrony i słowo Jarvisa były dominujące, jeśli chodzi o wszystkie decyzje.

Jeźdźcy są "uprzywilejowanymi" członkami gniazda. Po przejściu ciężkiego treningu i "sparowaniu" ze smokiem (oraz po odbyciu choć jednej misji), mają prawo zasiadania na spotkaniach, dyskutowania polityki gniazda, korzystania w pełni z jego zasobów etc. Jeźdźcy mają swoje wewnętrzne rangi (nieoficjalne) mówiące o tym, kto jest lepszy, bardziej doświadczony etc. - najogólniej mówiąc, są to szeregowi, podoficerowie i oficerowie, choć spotyka się i inne określenia (np. pisklaki czy stare dziady). Są to tytuły wyłącznie opisowe, bo w teorii wszyscy piloci są równi. W praktyce istnieją grupy związane z jednym lub kilkoma bardziej wpływowymi osobami. U Skrzydlatych jest nieco inaczej - każdy dorosły smok jest równy innym (i w teorii i w praktyce), nawet jeśli nie ma swojego Jeźdźca.

Prowadzący to określenie Jeźdźca, który dowodzi skrzydłem (drużyną). Skrzydła są dwojakiego rodzaju: "stałe" - zgrana ekipa, która lata, ćwiczy i często mieszka razem (wtedy zwykle funkcja prowadzącego jest przechodnia i krąży między członkami) - i "tymczasowe", sformowane przez Pierwszego dla specyficznego zdania/misji/potrzeby. Wtedy prowadzący jest narzucony "z góry" i zwykle traci ten tytuł po skończeniu zadania (a skrzydło jest rozwiązywane).

"Stałe" skrzydła mają często własne nazwy, oznaczenia czy tradycje, a przynależność do nich jest powodem chluby - i żeby się do nich dostać, trzeba spełniać odpowiednie kryteria. Do "luzaków" (pilotów bez skrzydła) należą zwykle młodzi Jeźdźcy, którzy jeszcze się szkolą czy wyjątkowe indywidualności, których nikt nie chce mieć na stale w zespole (albo one same tego nie potrzebują). Oczywiście przynależność do jakiegoś Skrzydła nie oznacza, że pilot lata tylko z nim - może zostać przeniesiony gdzieś indziej, duże skrzydła też nie latają zwykle w pełnym składzie - ale takie drużyn/frakcje stanowią "podstawową komórkę społeczną" Jaskini.


Sekcja będzie uzupełniana w miarę potrzeb.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 14-06-2015 o 17:03.
Autumm jest offline  
Stary 22-05-2015, 13:31   #2
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
NPC:

Smoczy Jeźdźcy/Kryształowa Jaskinia:
  • Javre - Mówca (ktoś w rodzaju kronikarza/głównego administratora). Starszy, postawny mężczyzna o burzy siwych włosów i długiej brodzie. Nieco zgryźliwy, ale sprawiedliwy i pomocny. Jako jedyny z Jaskini dosiadał Prawdziwego Smoka.
  • Kara - Pierwszy Jeździec, najlepsza pilotka. Krępa, umięśniona kobieta o jasnych włosach. Znana ze swojej sprawności, uporu, szaleńczej odwagi, bezpośredniości... i zamiłowania do hulanek. Oraz graniczącego z sadyzmem pragmatyzmu.
  • Thrace - Skrzydlata (czyli "wierzchowiec") Kary. Dość głupia i uległa (jak na mniejszego smoka) ale za to piękna i bardzo zwinna. Jest raczej niewielka, złoto-srebrna i poznaczona wieloma bliznami - efektem wariackich akcji pilotki. Kara bardzo o nią dba; zafundowała jej min. magiczny pancerz i zaklęte tatuaże.
  • Matrona - wiekowy Prawdziwy Smok w którego leżu Jeźdźcy mają swoją siedzibę. Od lat nikt jej nie widział, tylko Javre miał z nią bezpośredni kontakt.
  • Mirra - weterynarz, kochanka Gniewomira; jest w ciąży z córką Gniewka. Ma rude włosy.
  • Vortigen "Duży" - masywny, wielki wojownik, znany ze swojej olbrzymiej siły. Jeden z bardziej doświadczonych i wpływowych Jeźdźców, ma wielu zwolenników wśród "jastrzębi" i starszych członków grupy.
  • Balsif vel Beczułka vel Spaślak - Skrzydlaty Vortigena. Duży, masywny i mało zwrotny, ale za to - podobnie jak jego Jeździec - silny i wytrzymały.
  • Vera - "adiutantka" Kary i (teoretycznie) jej zastępczyni na stanowisku dowódcy skrzydła. Ciemnoskóra, zmysłowa i zalotna kobieta, przy tym obdarzona doskonałą pamięcią i zorganizowaniem. Mało lata, ale za to zajmuje się niemal całą "logistyką" oddziału Kary - i nie tylko.
  • Eliah - Prowadzący, czyli oficer dowodzący swoim skrzydłem (oddziałem). Przystojny, młody mężczyzna, ozdobiony charakterystycznymi tatuażami. Jest psionikiem.

Ścierwniki:
  • Krucza Królowa - władczyni Ścierwników, konkurencyjnej wobec Smoczych Jeźdźców grupy "lotników". Znana z umiejętności komunikowania się z krukami.

Przeszłość Jarvisa:
  • Alrena, Srebrne Bliźniaczki, Serybil, Kelvira - kochanki Jarvisa

Smoki:
  • Astrandrethilian Złote Oko, zwana też Jaśmin, Tinu lub (w ludzkiej formie) Lady Argent - młody srebrny smok, który miał zostać nową Opiekunką Jaskini. Jest ciekawska i przyjazna, lubi też przebywać w ludzkiej formie.

Nakręcany Ptak:
  • Abel al-Hazar - właściciel zeppelina
  • Bezoar - mag, który gości na pokładzie. Ma chowańca w postaci łysego kota.
  • Altaf i Amsah - dwa konstrukty w postaci pięknych kobiet, które towarzyszą Abelowi.

Sekcja będzie uzupełniana w miarę potrzeb.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 05-07-2015 o 18:06.
Autumm jest offline  
Stary 22-05-2015, 17:27   #3
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
PC:

Drahini:
  • Gniewomir (Gniewko) Tambernero - jeden ze Smoczych Jeźdźców; wojownik specjalizujący się w broni palnej. "Podoficer" - sprawny w swoim fachu żołnierz, któremu brakuje jeszcze trochę lat do porządnego "otrzaskania się". Ma 32 lata.
  • Athos - Skrzydlaty. Ciężki i wielki, ale silny i wytrzymały. Kocha wodę. Jego łuski mają kolor granatowy.

abishai:
  • Jarvis "Swarm King" Buzzard - jeden ze Smoczych Jeźdźców; mag specjalizujący się w magii przywołań. "Szeregowy" - skończył trening Jeźdźców i ma za sobą kilka misji, ale stawia dopiero pierwsze kroki w lataniu "na poważnie".
  • Godiva - Skrzydlata. Błękitna, smukła i piękna smoczyca o imponujących rogach i jeszcze większym mniemaniu o sobie. Zieje błyskawicami.
  • Gozreh - "chowaniec" Jarvisa, stwór przybierający postać cienistej pantery.

Płomiennołuski:
  • Agnis - jeden ze Smoczych Jeźdźców; czarnoksiężnik specjalizujący się w manipulowaniu pogodą. "Oficer" - doświadczony i zaprawiony w bojach Jeździec, który ma pod sobą "skrzydło" - samodzielny oddział. Płynie w nim krew smoków.
  • Nilam - Skrzydłaty

sunelica:
  • Chaaya - jedna ze Smoczych Jeźdźców; bard, który potrafi pięknie tańczyć. "Szeregowa" - skończyła trening Jeźdźców i ma za sobą kilka misji, ale stawia dopiero pierwsze kroki w lataniu "na poważnie".
  • Nveryioth - Skrzydlaty. Szybki, szczupły i zwinny. Ma ciemnozielone łuski i stara się sprawiać bardzo poważne i profesjonalne wrażenie.
Sekcja będzie uzupełniana w miarę potrzeb.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 20-06-2015 o 18:14.
Autumm jest offline  
Stary 23-05-2015, 23:36   #4
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
MIEJSCA:

Kryształowa Jaskinia:
  • Świątynia + kaplica (na samym szczycie góry)
  • Łaźnia
  • Sala obrad (tzw. wspólna sala); tu znajduje się kącik pamięci poświęcony legendarnej parze pierwszych Jeźdźców: sierżantowi Vanleyowi i smoczycy Nadziei
  • Wylęgarnia
  • Biblioteka i archiwum
  • Kwatery mieszkalne Jeźdźców
  • Magazyn żywności i chłodnia
  • Kuchnia i jadalnia
  • Lądowisko i "hangary"; tu znajduje się jedyne oficjalne wejście w głąb kompleksu, dostępne z zewnątrz

Nakręcany Ptak:
  • Główny pokład
  • Prywatna komnata Abla + kolekcja dziwnych przedmiotów
  • Pokoje gościnne

Świat:
  • Wczorajszy Sztorm - niewielki obszar lądu nad którym wiecznie trwa magiczny sztorm. Krążą o nim różne legendy i nigdy nie wiadomo, co może się tam wydarzyć.
  • Bursztynowe Góry - grzbiet górski, w którym znajduje się Kryształowa Jaskinia
  • Odłamek - szczyt, w którym znajdują się Jaskinie, położony w paśmie Bursztynowych Gór
  • Miasto Dawnej Rasy - imponujące ruiny antycznego miasta, położone w dżungli
  • Biała Twierdzy - znajdujące się na zimnej północy gniazdo innej grupy Smoczych Jeźdźców
  • Zu'rakthul - oaza leżąca na przecięciu kilku ważnych szlaków handlowych
  • Pałac Podniebnych Rozkoszy - znany w całym świecie przybytek zaspokajania wszelakich potrzeb - zarówno ciała, jak i ducha.


Sekcja będzie uzupełniana w miarę potrzeb.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 05-07-2015 o 18:07.
Autumm jest offline  
Stary 04-06-2015, 14:50   #5
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
ORGANIZACJE:
  • Ścierwniki - inna grupa "latających jeźdźców", dosiadających kruków, gigantycznych nietoperzy i tym podobnych stworzeń. Znani ze swojej opinii "padlinożerców", szubrawców bez honoru i skutecznych speców od "brudnej roboty" i innych ciemnych sprawek.

Frakcje z Kryształowej Jaskini:
  • "Furie" pod dowództwem Kary, znane z elastycznej i eklektycznej taktyki oraz nie stroniące od takich "wynalazków" jak wojna psychologiczna, opieranie się na wywiadzie czy dużej ilości sprzętu psi/tech. Członkinie i członkowie (skrzydło jest mocno sfeminizowane) tego skrzydła preferują szybkość i zręczność nad siłę i wytrzymałość i znani są z (czasem przesadnego) dbania o swój estetyczny i piękny wizerunek. Politycznie jest to młoda, postępowa i radykalna frakcja, stojąca w opozycji do zastanych zwyczajów i propagująca "zdrowy pragmatyzm" w działaniach. W okresie wycofywania się Matrony z życia Jaskini bardzo przybrała na sile.
  • "Stal i krew" pod dowództwem Vortigena kultywuje etos "powietrznych rycerzy" - szlachetnych, honorowych i silnych. Skupia raczej starszych, bardziej doświadczonych pilotów, unika technologii i "nowinek", za to mocno polega na klasycznych zaleceniach sztuki wojennej i taktyce "pancernej pięści". Jest zorganizowana na wzór zakonu, z wewnętrznym system rang i rozbudowaną symboliką i rytuałami. Jej członkowie zwani są "puszkami" od ciężkiego uzbrojenia i opancerzenia. Politycznie jest to zachowawcza, konserwatywna grupa, która mocno opiera się na tradycjach i historii Jeźdźców. Ich głos jest liczącą się siłą w Jaskini, ale ze względu na "poważny" wiek większości pilotów i sztywne zasady grupa powoli się kurczy.
  • "Kuglarze" pod dowództwem Eliaha to małe, "tymczasowe" Skrzydło, powołane do zadań z dominującym udziałem "elementu ludzkiego" - głębokiego zwiadu, SAR, negocjacji etc. - wszystkiego tego, co wymaga dobrych zdolności interpersonalnych i sporej dozy sprytu oraz samodzielności. "Tymczasowość" jest nieco teoretyczna, bo grupa dobrze zżyła się ze sobą i nie została rozwiązana od wielu misji. Niemniej jednak jej status jest niepewny i zależny od woli Pierwszej - a przynajmniej tak przedstawiają, choć chyba po prostu jest im tak wygodniej. Kuglarze nie mają specjalnych znaków rozpoznawczych ani tradycji, nie deklarują też żadnych politycznych sympatii. No, może łączy ich skłonność do robienia innym pilotom wszelkiej maści psikusów (czasem bardzo skomplikowanych) i zamiłowanie do różnych form ekspresji (taniec, śpiew, muzyka, malarstwo, tatuowanie etc.), czemu zawdzięczają swoją nazwę.

Sekcja będzie uzupełniana w miarę potrzeb.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 15-06-2015 o 12:22.
Autumm jest offline  
Stary 14-06-2015, 18:28   #6
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Ważniejsze przedmioty:

Gniewko:
  • Pierścień Mówcy - stary, toporny, srebrny pierścień w kształcie sowy. oprócz magicznych właściwości symbolizuje brzemię wiedzy, jaką musi dźwigać Mówca Jeźdźców. Poprzednio należał do Jarvego.

Agnis:
  • Notatnik Pierwszej - mały, oprawiony w ciemną skórę notatnik, w którego wyrwano większość stron, zostawiając tylko te dotyczące srebrnej smoczycy Astrandrethilian. Notatnik wypełniony jest kilkoma rodzajami pisma, jakby jego treść tworzyły rożne osoby.

Zawartość:

Notatki na temat smoka są dość chaotyczne; z informacji, które mogą być przydatne w poszukiwaniach znajdują się tam:
  • dwa naszkicowane portrety - ludzki i smoczy wraz z przypisami, po czym ropoznać tego konkretnego smoka
  • lista imion, jakim się posługuje smok: Astrandrethilian Złote Oko, Jaśmin, Tinu, lady Argent lub Biała Księżniczka
  • notatka o tym, że Jaśmin jest córką smoka-opiekuna innej grupy Jeźdźców z Białej Twierdzy (i tam się wychowywała)
  • informacja o spotkaniu z nią w ruinach Miasta Dawnej Rasy - jakiś rok temu (z dopiskiem, że prowadzi tam jakieś badania i ma tam swoje "tymczasowe" gniazdo)
  • ostatni wpis mówiący o tym, że ostatnia znana lokalizacja to oaza Zu'rakthul - "przystanek po drodze do Jaskini"
  • z notatnika wynika, że kontakt, utrzymywany magicznie, urwał się jakieś trzy miesiące temu. Osoba, która zapisała tą uwagę (po miesiącu ciszy), dodała, że "z jej [smoczycy] ciekawością to na razie nic niepokojącego... pewnie gania za jakąś kolejną antyczną zabawką".




Sekcja będzie uzupełniana w miarę potrzeb.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 15-06-2015 o 12:25.
Autumm jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:08.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172