|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-01-2016, 18:18 | #201 |
Reputacja: 1 | Zaxi wraca! ;> |
08-01-2016, 22:53 | #202 |
Reputacja: 1 | A tak serio jak jesteście zainteresowani udziałem, to dajcie proszę znać na pw albo i tutaj + podstawowe informacje (jaką postać chcecie przenieść, itd.). Wszystkie dokumenty z poprzedniej odsłony mam na Google Drive. |
09-01-2016, 06:39 | #203 |
Reputacja: 1 | Podlinkuj mi co trzeba, rzuć atrybuty, coś sobie sklecę. Pamiętam, że większość potrzebnych info miałeś w gdocach.
__________________ Cogito ergo argh...! |
09-01-2016, 08:08 | #204 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Cywilizacyjnie czasy to późna Starożytność / Ciemne Wieki (upadek fantastycznego, zdedekowanego odpowiednika Rzymu). Atrybuty: STR 11; INT 13; WIS 14; CON 18; DEX 9; CHA 14. Losowane 3d6 in order. Kostnica Cię kocha. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 09-01-2016 o 08:11. | |
09-01-2016, 09:47 | #205 |
Reputacja: 1 | Obczaiłem z wierzcha, rzeczywiście jest tego trochę, a nie mam ochoty ani kraść, ani wywalać dwajścia dolców na system, w który zagram może niecały jeden raz (w zależności od szczęścia). Hm. Wedle kolejności.
Jakieś ciekawe opcje z tego wszystkiego?
__________________ Cogito ergo argh...! Ostatnio edytowane przez Someirhle : 09-01-2016 o 10:09. |
09-01-2016, 11:37 | #206 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Z dodatku mam jeszcze barbarzyńcę, kapłankę (kapłankę, bo 1) płeć, 2) nastawiona bardzo pacyfistycznie, taki drużynowy medyk / Wise Woman), paladyna (w wersji hoplity), mistyka (coś, czym de facto grałeś ostatnim razem i nazywało się paladynem), jaszczuroczłeka gladiatora (lubię "Twierdzę na Moczarach" więc dopuszczam), dwarf machinist (taki inżynier), dwarf fury (pogromca, czyt. WFRPowski zabójca trolli), elf courtier (taki elf szlachcic)... Dużo tego. Kilku pewnie nie wymieniłem. Zamiast halflingów mamy gobliny, ale to już nie w SRD. Nieludzie mieli jak może pamiętasz trochę zagmatwane tło fabularne - krasnoludy to konstrukty wykuwające swoich potomków, elfy są z fantastycznego odpowiednika Marsa, gnomy to bezpłodni potomkowie krasnoludów obdarzeni mocą magiczną (w dodatku mam taką klasę jak gnome trickster), gobliny są prawdopodobnie najstarszą rasą, a przynajmniej tak uważają, itd. Nie robimy z tego oczywiście wielkiej dramy i metaplotu na tysiąc znaków, ale tak przypominam. Statystyki masz takie, że raczej większość klas udźwigniesz (bonusy są spłaszczone, więc 9 to +0, a 18 to +3). CHA i CON przydaje się każdemu (reakcja, poplecznicy, HP itp.). Jest niewielki bonus z WIS pod kapłanopodobnych, ale nie warto naginać sobie koncepcji fabularnej pod ten +1 czy +2... A może warto, kto wie? Kapłanów zawsze chętnie przyjmę, bo ich na ogół brakuje, a szkoda. Wychodzę z założenia, że sprytna gra da i tak więcej niż cyferki, w końcu ta sesja to taki trochę ADOM. Można też pomyśleć o custom class z divine powers. Psioniczne custom powery są chyba pod custom class. Nekromanta dobry pomysł, ork już nie - niech zostanie w bestiariuszu. PS. Tu takiemu wojownikowi możesz dać proficiency w budowaniu maszyn oblężniczych czy szkoleniu wojska np. - nie muszą "nic nie umieć". To nie D&D 3.0. Patrz proficiencies w SRD. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 09-01-2016 o 11:50. | |
09-01-2016, 18:18 | #207 |
Reputacja: 1 | Szukałem SRD, ale nie znalazłem, dzięki. Chciałbym wiedzieć co potrafi gnom i mystic (plus prime statsy) oraz znać wpływ atrybutów na ilość ekspów (wiem jak to działa, ale tabelkę gdzieś wcięło w SRD, więc nie znam konkretnych wartości).
__________________ Cogito ergo argh...! |
09-01-2016, 19:01 | #208 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Na pierwszym poziomie +4 do ataku i podwójne obrażenia przy zaskoczeniu przeciwnika (jednak pamiętaj, że rzadko kiedy w lochach zaskoczenie jest możliwe, bo źródła światła; gnomy mają infrawizję na 90'). Na pierwszym poziomie ma prestidigitation at will - drobne sztuczki związane ze zwinnymi dłońmi i sztuczkami (such as lighting a candle or shuffling cards). Raz na osiem godzin może rzucić brzuchomóstwo i faerie fire. +4 na rzuty przeciw iluzjom Na wyższych poziomach magia tajemna w ograniczonym zakresie. Mogą używać zbroi przy czarowaniu i magicznych przedmiotów dla wojownika, złodzieja i maga. Iluzje rzucane jakby o dwa poziomy wyżej i ofiara ma -2 na rzut obronny. Nos do mikstur (może identyfikować płyny). Zaklęcia od drugiego poziomu. Cytat:
Cytat:
Jakbyś mógł założyć gdoca, to byśmy się tam przenieśli - nie ma co forum zaśmiecać. Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 09-01-2016 o 19:36. | |||
|
| |