| [komentarze] Gildia Najemników Witam w kolejnych Najemnikach Zaczynami tam, gdzie zakończyliśmy, czyli w Futenberg. Święto Traw minęło, a Wy podjęliście wybrane wcześniej zlecenie eskorty karawany do Luskan. Zadanie konkretne, dobrze płatne, niezbyt ryzykowne, a forma sesji zamknięta, bez żadnych sandboxowych udziwnień. Postać Nemrotha jest na autopilocie, jako że potrzebna mi jest do fabuły. Ponieważ macie braki kadrowe w drużynowych profesjach, jako kapłan dołączy Warlock ze swoim krasnoludem, a na późniejszym etapie fabuły TomaszJ z czarodziejem. Postaram się wyciągnąć wnioski z błędów poprzedniej sesji; jeśli nie proszę walić młotkiem w komentarzach. Skopiowałam Wasz stary ekwipunek i złoto do panelu sesji, jednak jedzenie zostało zresetowane. Jeśli chcecie nowe, musicie sobie zakupić. Dostaliście po 5 sz zaliczki.
[Nie]użycie doca zostawiam Wam - mnie jest niezbędny przy walce oraz dialogach z NPCami. Zaczynamy zwyczajnie, storytellingowo. Do 03.01 macie czas na wstępne, nieobowiązkowe posty - możecie zrobić jakieś zakupy, sprzedać łupy, poodgrywać pożegnania z rodziną czy zdobyć jakieś informacje (dostępna jestem jak zawsze pw/gg). Potem wrzucam kolejny post, już w drodze do Esper i w samym Esper, będzie się można pointegrować z drużyną oraz karawaną, którą wtedy dokładniej opiszę. Kto nie podniósł jeszcze postaci na poziom 2 to niech to zrobi do końca tury; to ostatni dzwonek! Miłej gry, mam nadzieję Materiały z poprzedniej sesji: Streszczenie technikaliów na początek. Jak ktoś chce sobie przypomnieć szczegóły (zwłaszcza docowy savoir vivre) to zapraszam do starych komentarzy.- Panel sesji jak zawsze jest dla mnie wyznacznikiem tego, co na daną chwilę posiadacie i jakie czary na dzień macie wybrane/znacie. Jeśli nie ma czegoś w panelu to nie istnieje.
- Sami pilnujecie mechaniki swoich postaci. W czasie walki zaznaczacie w komentarzach bocznych lub dolnych ile i czym zadajecie obrażeń, jakich umiejek używacie i co to daje liczbowo, jaki zasięg ma czar etc. Jeśli chcecie żebym na coś Wam rzuciła (int, wis, nasłuchiwanie, dyplomacja etc.) również mi to zgłaszacie.
- Tempo: 5 dni dla Was i 2 dla mnie (jeśli nie wyjdzie, to 7/2). Weekendy przeznaczam dla rodziny i jestem wtedy mało dostępna.
- Długość postów: rozsądna. Mam nadzieję, że uda nam się zachować sensowny balans między postami a docami i nie rozpisywać na nich każdego p*nięcia.
- Jeśli ktoś nie może napisać posta to proszę od razu zgłosić w komentarzach, lub zostawić deklaracje dla reszty graczy, żeby mogli ująć działania bohatera w swoim poście. Jeśli macie coś do napisania a nie zdążycie przed końcem tury to wstawcie po prostu pusty post do uzupełnienia. Jeśli ktoś nie odpisze do sesji w przepisowym terminie, sesja rusza dalej, a jeśli postać czegoś nie zrobiła, a gracz nie zostawił deklaracji, to jego strata. Notoryczni olewacze wylatują z sesji.
- Pisząc tagujcie posty, żeby było wiadomo jaki czas i miejsce obejmuje dany wpis. Oczywiście dotyczy to sytuacji, gdy się rozłazicie. Kursywy w dialogach są mile widziane, choć wiem, że Wam się nie chce
- Google doc. Codzienna aktywność (lub przynajmniej deklaracje) wymagana w dwóch wypadkach: 1. walka; 2. dialogi przy których dana postać jest obecna. Odnośnie zwykłych tur to piszcie jak sobie chcecie.
- Doci (te same, które mieliśmy):
- Post wpólny I - doc główny. Tu piszemy dialogi i walki, zgłaszamy nieobecności, dajemy deklaracje.
- Post wspólny II - doc pomocniczy, gdy główny będzie zapchany, lub akcja będzie się działa w różnych lokacjach.
- Post wspólny III (techniczny): wspólny ekwipunek, notatki czy co tam chcecie.
- Post MG - jeśli nie wyrobicie się z wrzucaniem doców czy postów, a termin tury nadejdzie to tutaj wrzucę tymczasowo swój kolejny post, żeby reszta graczy się nie nudziła.
Ostatnio edytowane przez Sayane : 31-12-2015 o 12:25.
|