Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-07-2016, 08:56   #1
 
Sayane's Avatar
 
[komentarze] Zaginiona kopalnia Phandelver

Witam w sesji

Streszczenie technikaliów na początek dla tych, którzy nigdy ze mną nie grali. Wersję hard można znaleźć tutaj (czyli większość moich dziwactw i przyzwyczajeń ).
  • Panel sesji na LI jest dla mnie wyznacznikiem tego, co na daną chwilę posiadacie i jakie czary na dzień macie wybrane lub znacie. Jeśli nie ma czegoś w panelu to nie istnieje, nawet jak gdzieśtam było w poście. Nie musicie już wklepywać ani aktualizować tego w MW. Do końca tury proszę uzupełnić ekwipunek oraz czary na LI wg. podanego w panelu schematu.
  • Z kolei MW jest dla mnie wyznacznikiem mechaniki postaci, której nie musicie z kolei przeklepywać na forum. Proszę aktualizować tam zmiany broni, zbroi i wszystkiego co wpływa na statystyki.
  • Sami pilnujecie mechaniki swoich postaci. W czasie walki zaznaczacie w komentarzach bocznych lub dolnych ile i czym zadajecie obrażeń, jakich umiejek używacie i co to daje liczbowo, jaki zasięg ma czar etc. Jeśli chcecie żebym na coś Wam rzuciła (int, wis, nasłuchiwanie, dyplomacja, kamieniarstwo etc.) również mi to zgłaszacie. W sytuacjach standardowych zwierzakami zawiadujecie sami.
  • Tempo: 5 dni dla Was i 2 dla mnie. Jeśli chcecie możemy to zrobić bardziej płynne - krótsze tury 3-dniowe “decyzyjne” (np. czy skręcacie w prawo czy w lewo), 5-dn. na roleplay. Weekendy przeznaczam dla rodziny i jestem wtedy praktycznie niedostępna.
  • Długość postów: rozsądna. Mam nadzieję, że uda nam się zachować sensowny balans między postami a docami i nie rozpisywać na nich każdego p*nięcia.
  • Jeśli ktoś nie może napisać posta to proszę od razu zgłosić w komentarzach, lub zostawić deklaracje dla reszty graczy, żeby mogli ująć działania bohatera w swoim poście. Jeśli macie coś do napisania a nie zdążycie przed końcem tury (lub trzeba wrzucić doca) to wstawcie po prostu pusty post do uzupełnienia (lubię chronologię w sesji).
  • Jeśli ktoś nie odpisze do sesji w przepisowym terminie, sesja rusza dalej, a jeśli postać czegoś nie zrobiła, a gracz nie zostawił deklaracji, to jego strata. Notoryczni olewacze wylatują z sesji.
  • Pisząc tagujcie posty, żeby było wiadomo jaki czas i miejsce obejmuje dany wpis. Oczywiście dotyczy to sytuacji, gdy się rozłazicie. Kursywy i okazjonalne boldy w dialogach są mile widziane, choć wiem, że Wam się nie zawsze chce.
  • Google doc. Codzienna aktywność (lub przynajmniej deklaracje) wymagana w dwóch wypadkach: 1. walka; 2. dialogi przy których dana postać jest obecna. Odnośnie zwykłych tur to piszcie jak sobie chcecie, chyba że ktoś jest bardzo anty-docowy, to proszę mówić.
  • Awatary na 150 px.
Proszę do końca tury standardowo potwierdzić w komentarzach udział w sesji i wkleić tu typowy wygląd postaci oraz ewentualnie to, co wiedzą o niej inni bohaterowie (jeśli coś wiedzą).

Macie czas na małą integrację w gospodzie jeśli chcecie, na szlaku też chwilę jesteście już razem. Proszę ustalić szyk w jakim jedziecie / idziecie.

Powodzenia na szlaku


Leczenie:
Jak zawsze u mnie magiczne leczenie jest jedynie przyśpieszeniem naturalnej regeneracji. Owszem, zamyka rany, ale nie uzupełni braku krwi, a energia i materia brana jest z ciała chorego. W ogniu walki pomaga (ach, ta adrenalina), natomiast potem należy odpocząć (a przynajmniej się nie forsować) by zregenerować siły, inaczej cięższe czynności będą odpowiednio trudniejsze, a w czasie walki będę stosować minusy do ataku. Otrzymane podczas walki rany będę też podawać nie liczbowo, a opisowo:
  • rany drobne;
  • rany lekkie - spadek do min. 75% PW;
  • rany średnie - analogicznie 50% PW;
  • rany poważne - 25% PW;
  • rany krytyczne - 5% PW i mniej.
Innymi słowy nie będziecie wiedzieć ile punktów życia Wam zostało i czy leżący na ziemi bohater jest nieprzytomny, czy martwy, a postawa “chlup flaszkę i do boju” nie będzie się sprawdzać. Taki ciut realizmu w tym fantasy Proszę o odpowiedni storytelling w wypadku otrzymywania kolejnych obrażeń.

 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 28-07-2016 o 14:09.
Sayane jest offline  
Stary 25-07-2016, 08:57   #2
 
Sayane's Avatar
 
Bohaterowie:

Joris [Marrrt], człowiek, tropiciel, 23 lata, 183 cm
Joris w gospodzie dał się poznać jako nader rozrywkowy chłopak. Nawet trochę za bardzo bo zdaje się nie znać słowa "umiar". Nie przejmuje się tym, że ani grać nie potrafi ani wybitnym mistrzem śpiewu nie jest i obie te czynności z chęcią proporcjonalną do ilości wypitego piwa wykonuje. Zdaje się też mocno optymistycznie podchodzić do otrzymanego zlecenia. Ma ewidentne tendencje do gadulstwa i gawędziarstwa, a od pomysłu do jego realizacji dzieli go najwyżej kilka chwil.
Nosi się w sposób nie budzący wątpliwości co do uprawianej profesji. Mocne skórzane ubranie upstrzone tu i ówdzie przycerowanymi zwierzęcymi skórkami, czy ogonami.
Widoczne uzbrojenie to krótki łuk i długi myśliwski kord.



Aidym Marlamin [TomBurgle], człowiek, kapłan Mystry, 19 lat, 172 cm
Na potrzeby zapoznawania się postaci: Aidym nie wychodzi z inicjatywą do integracji sam z siebie - ale bardzo chętnie - i wręcz ciepło - porozmawia z każdym kto będzie miał ochotę.
Każdy głupi zauważy że Aidym nie jest z Północy. Co może niekoniecznie jest wyróżnikiem w Neverwinter, ale gdyby ktoś miał smykałkę do akcentów...to raczej odległe, lśniące południe.
Choć młody na taki status, jest pełnoprawnym kapłanem Mystry - jak świadczy gwiazda ze srebra i lazuru spinająca podróżny płaszcz. Gdyby nie ona, byłoby znacznie trudniej zgadnąć czym się para - i raczej obstawiano by wojaczkę. Żartobliwy przydomek "chucherka" w ustach krasnoluda wprowadza w błąd tych którzy jeszcze nie widzieli mężczyzny. Marlamin jest niski i chudy, prawda. Ale mógłby się siłować z gnollem - i jeżeli nie wygrać samą siłą, to przetrzymać przeciwnika. Bynajmniej nie kryje się z tymi możliwościami, z uśmiechem pomagając pakować wozy.


Turmalina Hammerstorm [TomaszJ], krasnoludzica, artystka-geomantka, 155 lat, 70 cm
Pochodzi z rodu Hammerstormów, Kowali Runów z dziada pradziada. Ma gromową bliźniaczkę Emeraldę, o czym pozostali pewnie wiedzą bo Turmalina nie znosi jej zasadniczości i powagi i nie raz na to klęła. Niewysoka, jak na krasnoludkę przystało i nieco... zdziczała. Może zdziczała to złe słowo, bardziej hmmm wyzwolona. Nosi się tak kolorowo, że krasnalim matronom stają serca, mówi co myśli, a jak się komuś nie podoba, to i w mordę walnie. Oczywiście płaskim na odlew, bo bycie damą zobowiązuje.
Co poza tym? Jest rzeźbiarką, nie wiadomo czy utalentowaną, bo jeszcze niczego spod jej dłuta nie widzieli. Z pewnością wiadomo że jest geomantką, dość utalentowaną jak na swój wiek. I jest to geomancja równie agresywna jak władająca nią krasnoludka, widać wpływ charakteru na kształtowanie się magicznych zdolności. Pomimo dokładności i starań w dobieraniu uczesania, makijażu i strojów wciąż jest krasnoludką do szpiku kości - wytrwałą, nie bojącą się ni pracy, ni podróży. W razie czego zakasa suknię, założy plecak i ruszy przygodzie naprzeciw.


Yarla Ognistowłosa [Nefarius], krasnoludzica, łotrzyk. 84 lata, 117 cm
Yarla to z kolei bękart ulic Neverwinter. Nie ma nazwiska i nie zna rodziców. Ma gdzieś rodowe herby, zwyczaje i powiedzenia. Nie zna dobrych manier i ambitnych szkół garncarstwa czy runotwórstwa. Wie natomiast, że w twardym świecie liczy się bezwzględność i pieniądze. Ceni sobie swój honor, lecz nie jest dla niej tak ważny jak dla krasnoludów z twierdz i wielkich klanów. Uwielbia dobrze zjeść, dużo wypić, lubi dziką muzykę i hulańce, ale najbardziej kocha walkę i wydawać złoto. Nie nosi sukni tylko spodnie i włada krasnoludzkim toporem równie dobrze, co nie jeden tarczownik z sławnej twierdzy. Jest brzydka. Kiedyś została brutalnie pobita i żuchwa źle się zrosła przez co ma zwyczajnie krzywy ryj.


Anna Kathrina [Demogorgon], człowiek, czaromiotka, 18 lat, 167 cm
Anna jest smukłą niewiastą o brązowych, falujących włosach, brązowych oczach i bladej cerze, któa zaczyna przechodzić z atrakcyjnej w niepokojącą. Nosi się elegancko nacoddzień, ale w podrózy preferuje lekką zbroję skórzaną.


Piącha, orcza księżniczka [Pan Elf], półork, barbarzyńca, 19 lat, 180 cm

Yaargush to przedstawicielka orczej rasy. Wysoka na prawie sześć stóp o soczysto-zielonym odcieniu skóry wzbudza respekt (i często też postrach) wśród ludzi. Jak na ludzkie standardy - niezbyt piękna. Dziko gęste i czarne jak węgiel włosy sięgają jej łydek, ujarzmione jedynie czerwoną przepaską (by niesforne kosmyki nie wpadały na oczy) oraz rzemieniem w połowie ich długości. Ostre rysy twarzy, surowa mina i łypiące groźnie żółte oczy nie sprawiają miłego wrażenia. A gdy dodać do tego muskularną sylwetkę, niski i zachrypnięty głos oraz zaschnięte plamy krwi na ubraniu - lepiej jej nie drażnić.
Natomiast w oczach sobie podobnych widziana zupełnie inaczej. Soczysta zieleń jej skóry przykuwa pożądliwe spojrzenia. Muskulatura ciała i obfity biust potęgują ten efekt. Wśród orków uważana za niezwykłą piękność, jaka zdarza się raz na kilka pokoleń.
Jej ulubionym kolorem jest brudna czerwień lub musztardowa żółć - toteż w takich barwach najczęściej chodzi ubrana. A ubierać lubi się skąpo, ku zadowoleniu orków, a przerażeniu pozostałych ras.

Najczęściej mówi w języku orczym. Wspólnym włada na poziomie podstawowym i bardzo często drażni ją, kiedy nie potrafi przekazać swoich zawiłych, orczych myśli.
Wiele rzeczy ją wkurza, a kiedy jest wkurzona, lubi przywalić gdzieś (lub komuś) swoją piąchą. Jest jeden sposób na to, by ją wtedy uspokoić, ale... pozwolę sobie go nie zdradzać. Nie znacie jej imienia. Przedstawiła wam się jako Piącha i tyle.

 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 31-07-2016 o 17:29.
Sayane jest offline  
Stary 25-07-2016, 08:57   #3
 
Sayane's Avatar
 
NPC:

  • Gundren Rockseeker - krasnolud z Phandalin, górnik, zleceniodawca. Ma 2 braci.
  • Sildar Hallwinter - ochroniarz Gundrena, człowiek.
Phandalin to górnicze miasteczko zlokalizowane u podnóży Gór Mieczy, na południowy-wschód od Neverwinter. Zbudowano je na ruinach dawnej osady, złupionej przed wiekami przez najazd orków. Miasteczko zamieszkują głównie farmerzy, drwale, handlarze skór, poszukiwacze złota i platyny.

 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 27-07-2016 o 13:23.
Sayane jest offline  
Stary 25-07-2016, 09:49   #4
 
Pan Elf's Avatar
 
Hej wszystkim ja niestety od razu muszę odpuścić pierwszą kolejkę, bo jak się okazuje bardzo ciężko pisać podczas konwentu terenowego.
 
Pan Elf jest offline  
Stary 25-07-2016, 10:36   #5
 
Marrrt's Avatar
 
Ha! Rzutem na taśmę!

Witam współgraczy i życzę nam wszystkim rychłego splądrowania czekającej na nas kopalenki z jej krasnoludzkich artefaktów

Joris w gospodzie dał się poznać jako nader rozrywkowy chłopak. Nawet trochę za bardzo bo zdaje się nie znać słowa "umiar". Nie przejmuje się tym, że ani grać nie potrafi ani wybitnym mistrzem śpiewu nie jest i obie te czynności z chęcią proporcjonalną do ilości wypitego piwa wykonuje. Zdaje się też mocno optymistycznie podchodzić do otrzymanego zlecenia. Ma ewidentne tendencje do gadulstwa i gawędziarstwa, a od pomysłu do jego realizacji dzieli go najwyżej kilka chwil.
Nosi się w sposób nie budzący wątpliwości co do uprawianej profesji. Mocne skórzane ubranie upstrzone tu i ówdzie przycerowanymi zwierzęcymi skórkami, czy ogonami.
Widoczne uzbrojenie to krótki łuk i długi myśliwski kord.
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline  
Stary 25-07-2016, 11:38   #6
 
Nefarius's Avatar
 
Elson wszystkim!
 
__________________
A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny!
Nefarius jest offline  
Stary 25-07-2016, 16:20   #7
 
TomBurgle's Avatar
 
Czołem!

Jakie plądrowanie? Jakiej kopalni? Ach tej. O już tak od razu.
Doobrze ;p

Na potrzeby zapoznawania się postaci: Aidym nie wychodzi z inicjatywą do integracji sam z siebie - ale bardzo chętnie - i wręcz ciepło - porozmawia z każdym kto będzie miał ochotę.
Jakby coś będę zerkał do doca w miarę regularnie i odpisywał na ewentualne gadki dookoła wozu

Każdy głupi zauważy że Aidym nie jest z Północy. Co może niekoniecznie jest wyróżnikiem w Neverwinter, ale gdyby ktoś miał smykałkę do akcentów...to raczej odległe, lśniące południe.
Choć młody na taki status, jest pełnoprawnym kapłanem Mystry - jak świadczy gwiazda ze srebra i lazuru spinająca podróżny płaszcz. Gdyby nie ona, byłoby znacznie trudniej zgadnąć czym się para - i raczej obstawianoby wojaczkę. Żartobliwy przydomek "chucherka" w ustach krasnoluda wprowadza w błąd tych którzy jeszcze nie widzieli mężczyzny. Marlamin jest niski i chudy, prawda. Ale mógłby się siłować z gnollem - i jeżeli nie wygrać samą siłą, to przetrzymać przeciwnika. Bynajmniej nie kryje się z tymi możliwościami, z uśmiechem pomagając pakować wozy.
 
__________________
- ... this was textbook: The promise of love, the pain of loss, the joy of redemption, then give him a puzzle and watch him dance. -

Ostatnio edytowane przez TomBurgle : 26-07-2016 o 16:21.
TomBurgle jest offline  
Stary 25-07-2016, 16:37   #8
 
TomaszJ's Avatar
 
Witam wszystkich!
Dla mnie sesja będzie nowością i eksperymentem, gdyż pierwszy raz biorę na warsztat postać kobiecą. Ale jako że jestem pewien moich umiejętności, na pewno uda mi się wyciągnąć z niej na tyle feministycznego uroku, na jaki tylko stać będzie rasowego samca. Czeka mnie niezła zabawa!

Cóż można powiedzieć o Turmalinie?

Pochodzi z rodu Hammerstormów, Kowali Runów z dziada pradziada. Ma gromową bliźniaczkę Emeraldę, o czym pozostali pewnie wiedzą bo Turmalina nie znosi jej zasadniczości i powagi i nie raz na to klęła. Niewysoka, jak na krasnoludkę przystało i nieco... zdziczała. Może zdziczała to złe słowo, bardziej hmmm wyzwolona. Nosi się tak kolorowo, że krasnalim matronom stają serca, mówi co myśli, a jak się komuś nie podoba, to i w mordę walnie. Oczywiście płaskim na odlew, bo bycie damą zobowiązuje.
Co poza tym? Jest rzeźbiarką, nie wiadomo czy utalentowaną, bo jeszcze niczego spod jej dłuta nie widzieli. Z pewnością wiadomo że jest geomantką, dość utalentowaną jak na swój wiek. I jest to geomancja równie agresywna jak władająca nią krasnoludka, widać wpływ charakteru na kształtowanie się magicznych zdolności. Pomimo dokładności i starań w dobieraniu uczesania, makijażu i strojów wciąż jest krasnoludką do szpiku kości - wytrwałą, nie bojącą się ni pracy, ni podróży. W razie czego zakasa suknię, założy plecak i ruszy przygodzie naprzeciw.
 
__________________
Bez podpisu.

Ostatnio edytowane przez TomaszJ : 25-07-2016 o 16:46.
TomaszJ jest offline  
Stary 25-07-2016, 18:45   #9
 
Demogorgon's Avatar
 
Cześć wszystkim. Mam nadzieję, że będzie nam się razem fajnie grało.
 
Demogorgon jest offline  
Stary 26-07-2016, 00:38   #10
 
Nefarius's Avatar
 
Cytat:
Napisał TomaszJ Zobacz post
Cóż można powiedzieć o Turmalinie?

Pochodzi z rodu Hammerstormów, Kowali Runów z dziada pradziada. Ma gromową bliźniaczkę Emeraldę, o czym pozostali pewnie wiedzą bo Turmalina nie znosi jej zasadniczości i powagi i nie raz na to klęła. Niewysoka, jak na krasnoludkę przystało i nieco... zdziczała. Może zdziczała to złe słowo, bardziej hmmm wyzwolona. Nosi się tak kolorowo, że krasnalim matronom stają serca, mówi co myśli, a jak się komuś nie podoba, to i w mordę walnie. Oczywiście płaskim na odlew, bo bycie damą zobowiązuje.
Co poza tym? Jest rzeźbiarką, nie wiadomo czy utalentowaną, bo jeszcze niczego spod jej dłuta nie widzieli. Z pewnością wiadomo że jest geomantką, dość utalentowaną jak na swój wiek. I jest to geomancja równie agresywna jak władająca nią krasnoludka, widać wpływ charakteru na kształtowanie się magicznych zdolności. Pomimo dokładności i starań w dobieraniu uczesania, makijażu i strojów wciąż jest krasnoludką do szpiku kości - wytrwałą, nie bojącą się ni pracy, ni podróży. W razie czego zakasa suknię, założy plecak i ruszy przygodzie naprzeciw.
A to Ci dobre. Yarla to z kolei bękart ulic Neverwinter. Nie ma nazwiska i nie zna rodziców. Ma gdzieś rodowe herby, zwyczaje i powiedzenia. Nie zna dobrych manier i ambitnych szkół garncarstwa czy runotwórstwa. Wie natomiast, że w twardym świecie liczy się bezwzględność i pieniądze. Ceni sobie swój honor, lecz nie jest dla niej tak ważny jak dla krasnoludów z twierdz i wielkich klanów. Uwielbia dobrze zjeść, dużo wypić, lubi dziką muzykę i hulańce, ale najbardziej kocha walkę i wydawać złoto. Nie nosi sukni tylko spodnie i włada krasnoludzkim toporem równie dobrze, co nie jeden tarczownik z sławnej twierdzy. Jest brzydka. Kiedyś została brutalnie pobita i żuchwa źle się zrosła przez co ma zwyczajnie krzywy ryj. Będzie ciekawie
 
__________________
A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny!
Nefarius jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168