lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Liber Chronicarum (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/16458-komentarze-liber-chronicarum.html)

Kerm 06-09-2016 13:16

Cytat:

Napisał Gerappa92 (Post 659396)
Emotikon na końcu zdania wydaje się być co najmniej złowróżbny

W końcu ktoś musi pierwszy oberwać ;)

Hazard 06-09-2016 14:27

Cytat:

Napisał Kerm (Post 659429)
W końcu ktoś musi pierwszy oberwać ;)

Ale nim to się stanie...

... wszystkie postacie z umiejętnością Survival muszą napisać jaki typ terenu "ogarnia" ich postać.

Cytat:

This proficiency must be applied to a specific environment--i.e., a specific type of terrain and weather factors. Typical environments include arctic, woodland, desert, steppe, mountain, or tropical. The character has basic survival knowledge for that terrain type. Additional proficiency slots can be used to add more types of terrain.
Zaktualizowałem mechanikę podróży o dwie dodatkowe funkcje. Zastanawiam się też nad dodatniem możliwości "plądrowania" hexa w poszukiwaniu pożywienia, ale musiałbym przemyśleć jeszcze, jak to ma działać. :P

Asmodian 06-09-2016 14:56

W sumie jak już Xandros się wysforował na przód, daloby coś animal lore w tej sytuacji? Powiedziałoby coś może o zwierzakach które mogłyby żyć w takich warunkach?

No i rzucimy sobie armour - tak dla formalności bo jak przyjdzie do walki, może być za późno.

kinkubus 06-09-2016 15:14

Homerulujemy Armor, czy działa tak, jak w z purpleworma?

Kiedy pierwszy raz o tym przeczytałam, to nie mogłam uwierzyć, ale słownictwo się zgadza: to zaklęcie działa permanentnie (nie licząc przerwania za obrażenia) i nie można go samemu przerwać (chyba, że są osobne zasady przerywania własnych zaklęć). Jednak pomyślcie o możliwościach! Cała wioska pod wpływem zbroi dwadzieścia cztery na dobę! Tak bezpiecznie :D

Asmodian 06-09-2016 15:23

Jeden dispel magic i zabawa zaczyna się na nowo;)

Kerm 06-09-2016 15:24

Cytat:

Napisał Hazard (Post 659447)
Zastanawiam się też nad dodatniem możliwości "plądrowania" hexa w poszukiwaniu pożywienia, ale musiałbym przemyśleć jeszcze, jak to ma działać. :P

Przestań kombinować, zanim nam zatrujesz życie ;)

Hazard 06-09-2016 15:40

Cytat:

Napisał Kerm (Post 659460)
Przestań kombinować, zanim nam zatrujesz życie ;)

Tu akurat chce wam pomóc, byście mieli więcej opcji zdobywania jedzenia :>

btw. 33% pracy nad postem już za mną.

kinkubus 06-09-2016 15:52

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 659459)
Jeden dispel magic i zabawa zaczyna się na nowo;)

Jak Cię zaatakują wilki w lesie podczas zbierania chrustu, to chyba nie rzucą rozproszenia magii :)

Matyjasz 06-09-2016 16:17

Cytat:

Napisał kinkubus (Post 659466)
Jak Cię zaatakują wilki w lesie podczas zbierania chrustu, to chyba nie rzucą rozproszenia magii :)

Nie byłbym taki pewien. Za to jestem niemal pewien, że ktoś gdzieś, kiedyś do jakiejś edycji dnd stworzył magiczne wilki rozpraszające magię i polujące na magików.

Lord Cluttermonkey 06-09-2016 20:24

Dlaczego MG tyle kombinuje z zasadami dot. hexów jak wszystko w AD&D 2 i 1, którego 2e jest uporządkowaniem, jest wyłożone jak na tacy? Nie lepiej grać btb, nie mieszać i skupić się na prowadzeniu? To nie WFRP, że wszystko trzeba dorabiać. ;P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:02.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172