Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-10-2016, 13:39   #131
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Atak z zaskoczenia i z ukrycia ( chowałem sie za człowiekiem) na smoka.

przypominam o uzyciu leczenia w ostatm poście - bo nie widze żeby sie moje hp na karcie zmieniło
 
Eliasz jest offline  
Stary 02-10-2016, 14:55   #132
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
przypominam o uzyciu leczenia
Second wind - ok. 5HP w górę. Zaktualizowałem.

To chyba większość akapitów traktujących o ukrywaniu się.
Cytat:
Beginning at 1st level, you know how to strike subtly
and exploit a foe’s distraction. Once per turn, you can
deal an extra 1d6 damage to one creature you hit with
an attack if you have advantage on the attack roll. The
attack must use a finesse or a ranged weapon.
You don’t need advantage on the attack roll if another
enemy of the target is within 5 feet of it, that enemy
isn’t incapacitated, and you don’t have disadvantage on
the attack roll.
The amount o f the extra damage increases as you
gain levels in this class, as shown in the Sneak Attack
column of the Rogue table.
Cytat:
Naturally Stealthy. You can attempt to hide even
when you are obscured only by a creature that is at least
one size larger than you.
Cytat:
When you take the Hide action, you make a Dexterity
(Stealth) check in an attempt to hide, following the rules
in chapter 7 for hiding. If you succeed, you gain certain
benefits, as described in the “Unseen Attackers and
Targets” section later in this chapter.
Cytat:
When you attack a target that you can’t see, you have
disadvantage on the attack roll. This is true whether
you’re guessing the target’s location or you’re targeting
a creature you can hear but not see. If the target isn’t in
the location you targeted, you automatically miss, but
the DM typically just says that the attack missed, not
whether you guessed the target’s location correctly.
When a creature can’t see you, you have advantage on
attack rolls against it.
If you are hidden—both unseen and unheard—when
you make an attack, you give away your location when
the attack hits or misses.
Cytat:
When you try to hide, make a Dexterity (Stealth) check. Until
you are discovered or you stop hiding, that check’s total is
contested by the Wisdom (Perception) check of any creature
that actively searches for signs of your presence.
You can’t hide from a creature that can see you, and if you
make noise (such as shouting a warning or knocking over a
vase), you give away your position. An invisible creature can’t
be seen, so it can always try to hide. Signs of its passage
might still be noticed, however, and it still has to stay quiet.
In combat, most creatures stay alert for signs of danger
all around, so if you come out of hiding and approach
a creature, it usually sees you
. However, under certain
circumstances, the Dungeon Master might allow you to stay
hidden as you approach a creature that is distracted, allowing
you to gain advantage on an attack before you are seen.


Cytat:
Atak z zaskoczenia i z ukrycia
Po pierwsze, wychodząc zza Zeldy wychodzisz z ukrycia. Zauważ, że opcja hide czyni Cię niewidzialnym, dopóki nie zaatakujesz.
Po drugie, i tak miałbyś prawo do sneak attack, bo smokowiec walczy już z Jusron - wystarczy, że ktoś inny "zajmuje" lub "rozprasza" twój cel i walisz w ciekawsze miejsca....gdyby Tupik uzbrojony był w broń strzelecką lub z właściwością finesse. Pięść zadaje 1+mod siły a trafisz z prof+mod z siły. Możesz zmienić deklarację, jeśli chciałeś coś innego. W chwili obecnej, w turze drugiej smokowiec nie zobaczy Tupika, dopóki ten nie wybiegnie zza Zeldy, lub nie zaatakuje np. rzucając czymś.

P.S - nie możesz nigdzie znaleźć wytrycha
 

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 02-10-2016 o 14:57.
Asmodian jest offline  
Stary 02-10-2016, 16:07   #133
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Czy smok znajduje się w zasięgu którychś kajdan? Gdyby tak chwycić za łańcuch ( przymocowany do ściany ) i końcówką smagać niczym batem?

Albo chociaż rzucić takimi kajdanami - o ile smok jest w zasięgu łańcucha.

poza tym ustąpię pierwszeństwa Zeldzie - jeśli ta zaatakuje , w ten sposób zbliży się do smoka ( a ja wraz z nią) i odkryje się dopiero przy jej uderzeniu. - jak wspomniałem najlepiej jakimś łańcuchem, lub przez rzut kajdanami.

( czy kajdany zatrzaskują si same czy trzeba je zamknąć? )

( W najgorszym razie rzuce w gnoja butem w uszy/oczy ) - tzn bez celowania, lecz z snake attak. Rzut będzie rozgrywany na zręczność. - w zasadzie jesli nie wpłynie to na atak to wolałbym użyc butów tego spalonego staruszka - o ile ma jakieś.
 

Ostatnio edytowane przez Eliasz : 02-10-2016 o 16:11.
Eliasz jest offline  
Stary 02-10-2016, 17:57   #134
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
Czy używając Silent Image mogę utworzyć iluzję, np. wbiegających strażników albo czegoś innego co wywoła strach w tym jaszczurokształtnym?
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?
Pliman jest offline  
Stary 02-10-2016, 18:06   #135
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
czy kajdany zatrzaskują si same czy trzeba je zamknąć?
Trzeba je zamknąć. Młotek lub wytrych.

Smok znajduje się w zasięgu jedynie swoich kajdan, ale aby ich użyć jako broni, trzeba je wyrwać ze ściany.

Musiałbyś:
- wejść na pole zajmowane przez niego i albo zostać na jednym polu z nim, albo przejść na pole obok (trzymasz napięty łańcuch po prostu). Nie powoduje to ataków okazyjnych ani nic takiego a zdolność halflinga pozwala ci przechodzić przez pola zajęte przez wroga bez kar.
- spróbować wyjąć łańcuch siłowo.
- Jeśli się uda - brawo. Masz improwizowaną broń zadającą k4dmg.

Ryzykujesz za to ataki w ciebie na jego inicjatywie - stwór niewątpliwie się przemieści na pole obok i zaatakuje.

Cytat:
Czy używając Silent Image mogę utworzyć iluzję, np. wbiegających strażników albo czegoś innego co wywoła strach w tym jaszczurokształtnym?
Proszę bardzo.
 

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 02-10-2016 o 18:09.
Asmodian jest offline  
Stary 02-10-2016, 18:57   #136
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Czy mogę użyć czaru "command"? Zatrzymam go na jedną rundę a wy go zepniecie.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 02-10-2016, 19:11   #137
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Nie zepniemy go. Nie mamy narzędzi

A co z rzutem butem? Nada się jako broń? Przeciez nie może byc gorszy od pięsci, tyle że bym użył zręczności - na rzut i mógłbym użyć snake atak .a rzucając z ukrycia ( plecy Zeldy) miałbym jeszcze adwanced
 
Eliasz jest offline  
Stary 02-10-2016, 19:41   #138
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
A co z rzutem butem? Nada się jako broń? Przeciez nie może byc gorszy od pięsci, tyle że bym użył zręczności - na rzut i mógłbym użyć snake atak .a rzucając z ukrycia ( plecy Zeldy) miałbym jeszcze adwanced
Eliasz litości - nie macie broni. Rzut butem potraktowałbym jako help, nic więcej.

Od biedy możesz użyć paska jako garoty - ale wpierw grapple check i kilka tur duszenia Cię czeka.

Cytat:
Czy mogę użyć czaru "command"? Zatrzymam go na jedną rundę a wy go zepniecie.
Nie rozumie języka - command nie zadziała.
Zadziałałby compelled duel - nie musi znać języka. Może wyczuwać wyzwanie i albo mu się podda, albo nie (jak zda save).

Pilman:
Iluzja jak najbardziej zadziała - jak będzie komplet deklarek w celi, rozliczę jaki wpływ będzie miała.
Expedition retreat ma wymóg koncentracji, tak jak iluzja - strażnicy się pojawią, expeditious retreat się kończy.
 

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 02-10-2016 o 19:47.
Asmodian jest offline  
Stary 02-10-2016, 20:03   #139
 
Pliman's Avatar
 
Reputacja: 1 Pliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputacjęPliman ma wspaniałą reputację
Rozumiem, to w takim razie gnom będzie już biegał normalnie (załatwię nieścisłość przez roztargnienie w następnym poście, o ile nie zapomnę). I tak jest w najlepszej sytuacji, więc chyba zwieje.
 
__________________
Cóż może zmienić naturę człowieka?
Pliman jest offline  
Stary 02-10-2016, 20:19   #140
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
"Od biedy możesz użyć paska jako garoty" a jako improwizowany bicz? Dałoby się go użyć do smagania smoka?

Jeśli nie to skinę Zeldzie by pomogła mi wyrwać jeden z łańcuchów które sa obok, uwalnialiśmy przeciez innych więźniów i żaden nie miał styczności z innym, więc łańcuchy musza być dookoła sali.

Bez broni, z samymi uderzeniami i to na siłe to po prostu kiepsko widze Tupika w tej walce.
 
Eliasz jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172