lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Labirynt Kurhanów (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/17347-komentarze-labirynt-kurhanow.html)

Asmodian 03-10-2017 22:55

8/16 - to IMO sensowne na 1level. Na wyższych, kiedy skoczą cechy lub jakaś bardziej wypasiona magia się pojawi, można eksplorować dłużej. I tak dobrze, że ogarnęliśmy dwa grobowce i jesteśmy z saldem na plusie.

Mike 03-10-2017 22:55

A jest coś takiego jak mega kawa, która zapobiegnie testom Exhaustion? :)

Krieger 04-10-2017 01:18

Krótsza eksploracja też mi się podoba, ale downtime w Escargots też nie w kij dmuchał :-) Może dwa, trzy dni dzień w dzień, a potem jednodniowy weekendzik?

Lord Cluttermonkey 04-10-2017 06:41

Cytat:

Napisał Mike (Post 744104)
A jest coś takiego jak mega kawa, która zapobiegnie testom Exhaustion? :)

Właśnie w Nyrondzie trudno o kawę... Co znaczy, że jest na nią popyt. A Wy macie żyłkę do interesów, sądząc po dotychczasowych pomysłach. :)

Ale jak już mówimy o exhaustion, to tu wchodziłyby dopiero po dwunastej godzinie męczącej czynności (z trzynastą godziną, czternastą, itd.) albo w następne dni, jakbyście nie poświęcili jednego całkowicie na odpoczynek. Podręcznikowa zasada z piątej edycji mi się w ogóle nie podoba. ACKS jak zawsze lepsze w takich tematach.

Mój odpis jakoś z rana się pojawi. Dostaniecie questa! :D

Asmodian 04-10-2017 07:51

Cytat:

Ale jak już mówimy o exhaustion, to tu wchodziłyby dopiero po dwunastej godzinie męczącej czynności (z trzynastą godziną, czternastą, itd.) albo w następne dni, jakbyście nie poświęcili jednego całkowicie na odpoczynek.
Jeśli zastosowalibyśmy to już od bieżącej kolejki, mielibyśmy przed sobą jeszcze 16 tur eksploracyjnych i 18tur eksploracyjnych na podróż do Ślimaków przed zmierzchem - IMO możnaby spróbować znaleźć i zwiedzić kolejny grobowiec i dopiero potem wracać do Ślimaków. Przy 12h dnia i 72 turach eksploracyjnych na dzień wychodzi mi, że godzina to 6 tur eksploracyjnych. Jeśli nam zostało wolnych 16, to jeśli ponad godzina nie starczy na eksplorację, zawsze można dodać godzinkę więcej, a potem zrobić godzinę podróży przez bagno jeszcze w świetle dnia, potem ostatni odcinek do Ślimaków zrobić już po zmierzchu na forsownym i w razie ewentualnych problemów z kondycją i exhaustion zrobić dłuższą pauzę w Ślimakach. Kwestia jest taka, że mając 12h "tryb" aktywności, łatwiej będzie nie łazić w nocy, co przy 8h aktywności i 8h odpoczynkach i śnie z pewnością by w pewnym momencie nastąpiło.

Można też olać Ślimaki całkowicie, eksplorować aż do zmierzchu, po czym rozbić obóz w kurhanach - IMO ostateczność i ogromne ryzyko ale warto wiedzieć, że jest to jakaś opcja.

Lord Cluttermonkey 04-10-2017 07:57

Jedna godzina to 6 tur eksploracyjnych, potwierdzam dla jasności. Krótki odpoczynek kosztował Was właśnie 6 tur. Podróż do Ślimaków w jedną stronę z tropicielem zajmuje Wam dwie godziny (12 tur eksploracyjnych), więc 8 godzin (48 tur) możecie plądrować lochy bez żadnych kar.

e. Tylko pamiętajcie, że w 23 turze (zgodnie z prognozą Madoca) rozpęta się burza, która nie wiadomo ile potrwa. :)

Jeszcze macie ten splądrowany kurhan do zaliczenia, jeśli chcecie. W sumie warto byłoby się i tak przejść, bo nieopodal niego mogą leżeć kolejne, a tutaj widzicie dalej tylko mgłę (brnięcie w mgłę przez turę lub kilka to też opcja, z tropicielem się i tak nie zgubicie).

Odpisałem na Dokumencie. :)

Loucipher 04-10-2017 09:26

Przynajmniej negocjacje trwają dalej :) Swoją drogą... czeladnik handlowy z niską CHA i bez umiejętności przekonywania... nic dziwnego, że wyleciał z terminu :D

Ten deal mi coś jednak śmierdzi. Nie tylko ptasim guanem i padliną.
Po prostu czuję w kościach, że ptaszysko wycycka nas z przydatnych rzeczy (prowiant, zwierzęta juczne), dając w zamian nic nie warte błyskotki (magnes, który przyciąga głównie brud i nie wskazuje północy, fiolkę z trującą rtęcią zamiast srebra i bajędy o starych kościotrupach zamiast użytecznych wskazówek).

Lord Cluttermonkey 04-10-2017 09:35

Cytat:

Napisał Loucipher (Post 744161)
Ten deal mi coś jednak śmierdzi. Nie tylko ptasim guanem i padliną.
Po prostu czuję w kościach, że ptaszysko wycycka nas z przydatnych rzeczy (prowiant, zwierzęta juczne), dając w zamian nic nie warte błyskotki (magnes, który przyciąga głównie brud i nie wskazuje północy, fiolkę z trującą rtęcią zamiast srebra i bajędy o starych kościotrupach zamiast użytecznych wskazówek).

Ale ona jest naprawdę friendly, WIS (Insight) potwierdza. :)

e. Dodałem Angusowi uprawnienia do arkuszu ekwipunku. Tak samo kolumna "E" (podział ekwipunku między muła a postać) do obadania. :)

Loucipher 04-10-2017 10:46

No dobra... przyjazna, bo liczy na dobry interes :) Ja też jestem przyjazny dla każdego, z kim robię interesy, zwłaszcza te dobre dla mnie :)
Tym jej fantom nadal bym się uważnie przyjrzał, zanim dobijemy targu.

Lord Cluttermonkey 04-10-2017 11:03

Fanty będą działać tak jak powinny. Możecie teraz zadawać pytania by usłyszeć "zdanie specjalistki". :) Albo pójść z interakcją w jakąś mniej oczekiwaną stronę.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:06.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172