Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-09-2017, 22:55   #1
 
Satrius's Avatar
 
Reputacja: 1 Satrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputację
[komentarze] Ucieczka z Półplanu Grozy

Witam serdecznie głodnych przygód awanturników

Na początek podam listę graczy oraz linki do ich KP, abyście mogli poznać możliwości waszych współtowarzyszy:


Kerm - Farlon - Półelf - Czarnoksiężnik
Lord Melkor - Rodrik Carsall - Człowiek - Dowódca
Slan - Angella Warren - Człowiek - Czarodziej
Feniu - Skaza - Diablę - Dowódca

Was również proszę o krótkie przedstawienie postaci, jej motywów oraz zbrodni jaką popełniła. Wychodzimy z założenia, że znacie się od niedawna a quest opisany w rekrutacji (polowanie na gobliny) był waszym pierwszym wspólnym zadaniem. Każdy z BG rozpoczyna grę z 990 punktami doświadczenia (od awansu dzieli was jedna mała walka, jedno krótkie zadanie).


ZBIOROWA KARTA POSTACI

SIATKA WALKI

DOC DO DIALOGÓW/BUDOWANIA HISTORII


Nad wyżej podanymi linkami jeszcze pracuję. Zastanawiam się jakie zagadnienia w nich jeszcze umieścić, jednocześnie zobowiązuję się je dopracować do momentu pierwszej potyczki. Jestem również otwarty na sugestię z waszej strony.

Tempo sesji proponuje tygodniowe. Dla Was przypada okres pon-pt a dla mnie weekend. Jeżeli dojdzie do poważnego starcia to najlepiej jak raz dziennie/raz na dwa dni będziecie zaglądać do Siatki Walki i decydować o posunięciach waszego BG (chodzi o to aby rozegrać potyczkę również maksymalnie w tydzień). Mechanikę będę starał się używać najlepiej jak potrafię, aczkolwiek pewne elementy ze względu na PBF zostaną uproszczone. Kiedy dana walka będzie się przedłużać bądź zgłosicie, że wdanym okresie ciężko u was z czasem to pozwolę sobie pokierować waszymi BG (mam na myśli jedynie walkę i nie będę działał nigdy na waszą niekorzyść).

Uważam, że przy mniej wymagających starciach możecie podawać ruchy z wyprzedzeniem. Załóżmy, że atakuje was kilka wilków i wygrana leży po waszej stronie. W Siatce Walki piszecie wtedy kolejność waszych działań, ja rzucam i o ewentualnym braku rozstrzygnięcia was poinformuję (jest to propozycja dla osób, które mają mniej czasu).

Dobę dzielimy na cztery. Czyli mój post, wasz odpis i moja na niego odpowiedź trwa w czasie rozgrywki sześć godzin (nie licząc walk i szczególnie istotnych dialogów).

Myślę że odrobina storytelling i kreowania świata z waszej strony jest wskazana i dopuszczalna, kiedy pojawią się ewentualne nieścisłości bądź rażąca niezgodność z tym co zaplanowałem (albo coś po prostu absurdalnego), poproszę was o edycję.

Mój pierwszy wprowadzający post będzie gotowy jutro. Na odpis będę czekał do 6.10 (jeżeli uda wam się szybciej to super, jeżeli nie to w sumie nigdzie nam się nie śpieszy). Pamiętajcie, że Ravenloft to świat gotyckiego horroru. Rzeczywistość tam przestawiona nie jest stabilna, ze świecą przyjdzie wam również szukać tam kogoś komu można zaufać.


ISTOTNE TERMINY

Umiejętności: każdy z was podczas tworzenia postaci je wybrał, są charakterystyczne dla danej klasy i określają biegłości BG. Dla przykładu: budzicie się oszołomieni w lochach nie mając pojęcia jak się tam znaleźliście, postać z umiejętnością Podziemia szybko odnajdzie się w tej sytuacji, będzie w stanie określić jakiego typu owe lochy są i do kogo mogą należeć, łatwiej odnajdzie drogę powrotną. Kolejny przykład: znaleźliście polanę z dziwnymi rycinami na drzewach, umiejętność Religia, bądź Historia pozwoli na ich interpretacje (być może weszliście własnie jako niewierni na święty teren i grozi wam niebezpieczeństwo). Użycie danej umiejętności kosztuje was Przypływ Sił.
Przypływ Sił: jest to liczba, która określa ile razy w ciągu dnia wasz BG jest w stanie użyć swoich umiejętności bądź wykonać jakąś nad wyraz ciężką czynność.
Drugi Oddech: możecie użyć go raz podczas walki, kosztuje Przypływ Sił i przywracam wam 1/4 waszych punktów wytrzymałości. Poza potyczką (o ile posiadacie nadal Przypływ Sił) brak ograniczenia w jego stosowaniu.
Odpoczynek: trwa 6 godzin. Przywraca punkty wytrzymałości, przypływ sił, umiejętności dzienne. Sprawia, że wasi BG są w lepszej kondycji. Niestety w waszej drużynie nie ma ani Elfów ani Eladrinów, dlatego też możecie zostać zaskoczeni atakiem podczas snu.
Rytuały: kiedy drużyna znajduje się w sytuacji patowej, może skorzystać z rytuałów. Kosztują one przypływ sił oraz złoto (bądź odpowiednie składniki), zależne są od Umiejętności i poziomu postaci. Generują efekty magiczne takie jak: dodatkowe informacje, bezpieczny sen czy nawet wskrzeszenie. Wkrótce opracuje listę rytuałów dla pierwszego i drugiego poziomu, oczywiście umieszczę ją tutaj.
Mapa Terenu: obecnie nie wiecie co się stało i gdzie się znajdujecie. Mapę posiadam ja a do waszego wglądu będzie w momencie, kiedy ją zdobędziecie.


Jeżeli macie pytania to jestem do dyspozycji
 

Ostatnio edytowane przez Satrius : 28-09-2017 o 12:34.
Satrius jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172