Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-08-2018, 20:26   #1
 
Asmodian's Avatar
 
Noc jest ciemna i pełna strachów [D&D5, Mystara, sandbox,18+] Komentarze

Witam w Mystarze.

W tym wątku będę na bieżąco dodawał wszelkie informacje o sesji, materiałach odnośnie poznawanych przez was lokacji, NPCów itd.
Sukcesywnie ma się rozumieć, bo w tej chwili po dwóch dniach intensywnej roboty jestem wyprany intelektualnie.

Technikalia odnośnie pisania.

Wypowiedzi kusrywą. Identujemy posty. Awatarki w sesji można już wklejać - poproszę rozmiar 200X300 max.

Pierwszy deadline do poniedziałku do godź 24.

Ze względu na wyjazd na imprezę reko w piątek, niemal na pewno będę prawie niedostępny w weekend, więc jak chcecie pytać o cokolwiek odnośnie pierwszego posta - prosiłbym do piątku.

Jeśli chodzi o opierwszą scenę - małe wskazówki dla postaci lubiących wodę.

Lizardfolk - czuje podniecenie i gorąco, które go chwilowo napędza. Testuje sejwy na DEX z przewagą. Jednakże instynkt podpowiada, że należałoby się wynosić, bo dłuższe przebywanie w tak gorącym pomieszczeniu źle się dla niego skończy(co najmniej zmęczniem)

Wodne Genasi i Tryton - jest tak ciepło, że nie potraficie się skoncentrować. Testy na WIS i INT wykonywane z karą. Dłuższe przebywanie w tak gorącym pomieszczeniu źle się dla was skończy(co najmniej zmęczeniem)
Dłuższe przebywanie =co najmniej jedna godzina czasu gry.

Pierwsze wyjście, położone najwyżej wymaga trzech testów wspinaczki do max 15DC.O ile...wspinacie się bez wykorzystania sprzętu. Oceni to najprawdopodobniej Kargar, lub inna siłowa postać z biegłością w Athletic.

Osoba z Athletic może dodatkowo ocenić, że potrzeba 10 kołków(pitons) i 50 stóp liny i ok. 30 minut wspinania z młotkiem aby uniknąć jakichkolwiek testów. W dodatku inni też ich unikną. Przedmioty niestety zostaną tu na stałe - kołków nie wyjmiecie, choć linę uda się odzyskać.

Skrzydlaty zwiad wraz z kulami który zajrzałby na szczyt urwiska odkryje, że dalej ciągnie się jakieś załamanie, będący czymś w rodzaju przejścia. Podłoga tam jest nieregularna(będzie traktowana jak trudny teren), a samo przejście jest gęsto poprzecinane stalaktytami i stalagmitami, zza których niestety nie widać nic poza 20 stopami obok krawędzi urwiska. Jedną ścianę blisko urwiska pokrywa zielonkawy mech.

Paladyn podchodzący do kamiennego mostku i w blasku jednej z kul wyczarowanych przez czarodzieja będzie mógł dostrzec, że urwisko w dół nie ma dna, a przynajmniej nie widać go - dziura zatem musi być bardzo głęboka. Ściany tego urwiska też nadają się do wspinaczki, ale nie da się oszacować odległości, choć tu potrzebne byłyby same liny jeśli zechcielibyście zejść na samo dno. Kamień tworzący mostek jest dosyć mocno popękany, istotnie się chwieje pod wpływem wstrząsów, i pojawiają się na nim nowe pęknięcia i niewielkie kamyczki odrywające się z sufitu. Z dziury wieje powietrzem.

 

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 02-08-2018 o 15:36.
Asmodian jest offline  
Stary 01-08-2018, 20:44   #2
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Witam wszystkich i życzę dłuuugiej i przyjemnej zabawy

200x200? Trzeba będzie ciąć...
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 01-08-2018 o 20:50.
Kerm jest offline  
Stary 01-08-2018, 20:56   #3
 
Asmodian's Avatar
 
Właściwie 200 szerokości i 300 wysokości powinno być chyba ok. Wiecie, aby awatar nie wchodził na pół posta
 
Asmodian jest offline  
Stary 01-08-2018, 20:58   #4
Konto usunięte
 
Clutterbane's Avatar
 
Nareszcie!

Hej wszystkim jeszcze raz i obyśmy dotrwali do 20 poziomu.

PS Może aqua team zainteresuje się bramką nr 3? Mały rekonesans? Ktoś z nas da radę przecisnąć się przez tą szczelinę?

Cytat:
Ostatnim wyjściem z jaskini był częściowo zalany powoli płynącą wodą korytarz skalny, szczelina właściwie, ciasna i wąska która być może prowadziła w inne rejony jaskiń. Cichy szmer wody niemal nie przebijał się przez porykiwania skał nad wami. Istoty, które radziły sobie w wodnym środowisku wiedziały, że z tej strony raczej nie było źródła wody, która w jakiś sposób płynęła, a więc gdzieś po drugiej stronie musiało istnieć inne wyjście. Czy było ono na tyle blisko, by przetrwać taką przeprawę, to pytanie pozostawało jednak bez odpowiedzi.
e. Ja może wespnę się i rzucę okiem na bramkę nr 1, ale to póki co takie luźne rozważania. Tysiąc znaków wyprodukowałem i idę spać.

O jakim DC wspinaczki mówimy? Chyba powinienem był w stanie to ocenić.
 
__________________
[B]Prowadzę:[/B]
- [D&D 5E] Waterdeep: Dungeon of the Mad Mage (kampania przez Roll20)
[B]Gram:[/B]
- [Stars Without Number] WARHAMMER 29K (kampania przez Roll20)

Ostatnio edytowane przez Clutterbane : 01-08-2018 o 22:01.
Clutterbane jest offline  
Stary 01-08-2018, 21:21   #5
 
Jendker's Avatar
 
Prawie napewno ja, jestem najmniejszy. No i mam bonusy do dexa, więc powinno być wpożo. Też mi się wydaje że woda bedzie najbezpieczniejszym rozwiązaniem.
 

Ostatnio edytowane przez Jendker : 01-08-2018 o 21:51.
Jendker jest offline  
Stary 01-08-2018, 22:31   #6
 
MatrixTheGreat's Avatar
 
Cześć wszystkim i życzę dobrej zabawy

Cytat:
Napisał Jendker Zobacz post
Prawie napewno ja, jestem najmniejszy. No i mam bonusy do dexa, więc powinno być wpożo. Też mi się wydaje że woda bedzie najbezpieczniejszym rozwiązaniem.
Akurat miano najmniejszego rezerwuję sobie ja (90 cm wzrostu) Lekturę pierwszego postu zostawię sobie prawdopodobnie na jutro rano w pracy i też się określę.
 
MatrixTheGreat jest offline  
Stary 01-08-2018, 22:34   #7
 
Jendker's Avatar
 
Cytat:
Napisał MatrixTheGreat Zobacz post
Cześć wszystkim i życzę dobrej zabawy



Akurat miano najmniejszego rezerwuję sobie ja (90 cm wzrostu) Lekturę pierwszego postu zostawię sobie prawdopodobnie na jutro rano w pracy i też się określę.
Z wodnych to ja jestem najmniejszy. Ty lepiej zbadasz niewielką szczelinę. Ja się zajmę wodą.
 
Jendker jest offline  
Stary 01-08-2018, 22:45   #8
 
Asmodian's Avatar
 
Cytat:
O jakim DC wspinaczki mówimy? Chyba powinienem był w stanie to ocenić.
Do 15DC, trzy teściki od najmniejszego i najmniej trudnego, do największego. O ile...wspinacie się bez wykorzystania sprzętu. Oceni najprawdopodobniej Kargar, lub inna siłowa postać z biegłością w Athletic.

Osoba z Athletic może dodatkowo ocenić, że potrzeba 10 kołków(pitons) i 50 stóp liny i ok. 30 minut wspinania z młotkiem aby uniknąć jakichkolwiek testów. W dodatku inni też ich unikną. Przedmioty niestety zostaną tu na stałe - kołków nie wyjmiecie, choć linę uda się odzyskać.

E - umieszczam w pierwszym poście.

BTW - jeśli chcecie te akcje rozstrzygać w doku, też nie ma problemu - od razu będę rzucał Ale rozstrzygnę raczej jutro. Dziś ewentualnie deklaracje.
 

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 01-08-2018 o 22:49.
Asmodian jest offline  
Stary 01-08-2018, 22:55   #9
 
Lord Melkor's Avatar
 
Kargar najchętniej by się wspinal.

Może coś mi umknęło bo już późno - co my robimy w tej jaskini?
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 01-08-2018, 23:24   #10
 
Jendker's Avatar
 
Leżymy, ot co. Przeteleportowało nas(nie wiemy co, ale moja postać przypuszcza że kometa. I podpowiem, musimy stamtąd spierdalać.
 
Jendker jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168