Jak dla mnie, Kronikarz to dobra opcja na początek. Ja tylko odpowiadałem, na to, co inna postać z drużyny napisała, mając tylko wiedzę o Drusilli, tidzież wyłącznienplotki, nic więcej :P Septymus nie ma problemów z włóczeniem się, o ile to intrantne. |
Karl wypytywanie o karczme Galby woli przełożyć do chwili, aż dotra do Siadaos... jest nadzieja, że tam wieść o jego kompromitacji raczej nie dotarła. |
Ja w międzyczasie jeszcze raz podsuwam pomysł podziału na dwie drużyny. Pierwszej 3-osobowej ekipie, która się wyklaruje, dorzucam 4 gracza - krasnoludzkiego woja gratis. :) Awanturnicy w tym świecie stanowią dosyć luźne bandy i zdarzają się "transfery", więc nie byłoby to nawet nic nadzwyczajnego fabularnie. Może komuś odechciało się podróży do Ślimaków, itp. |
Ten podział mi się podoba, przyznam się że dużo mniej się wciągnąłem w tą sesję niż w tę co gramy na żywo i mam wrażenie że trochę gęsto na docu. Może Aureliusz, Olf i Lucjusz w jednej drużynie? |
Cytat:
Ja też, ale dla mnie to bardziej uzupełniające doświadczenie w światotworzeniu niż sesja stołowa. Gry przy stole nie da się Lastinnem zastąpić, ale co tutaj ugramy, to nam rozbuduje piaskownicę o dodatkowe wątki, postacie, itp. O takim zamyśle w sumie pisałem w rekrutacji. Już się pojawiła Genelen, kronikarz, jakieś plotki o Maguriusie. Cytat:
@archiwumX, Asmodian - wrzucicie scenkę? Podzielcie się jakoś. Wystarczy dodać tagi [ JUSTUJ ] oraz [ INDENT ] i gotowe. |
Może Asmodian wrzuci walkę, a ja resztę? |
Nie wiem, czy 3 łotrzyków to taki zły pomysł. Nie musimy szturmować wozów strzelających goblinów bez osłony :P Naturalnie (wg fabuły) byłoby gdyby ranni zostali w jednej druzynie. |
W sensie, już chcesz zakładać naszą gildię łotrzyków? Bo coś mi się widzi, że koniec końców (jak dożyjemy), to w okolicy powstaną trzy nowe :D Natomiast na dłuższą metę, 3 łotrzyków to bardzo wyspecjalizowana drużyna, a nadmierna specjalizacja, to powolna śmierć (niekoniecznie późna). |
Wyspecjalizowana drużyna musi szukać wyspecjalizowanych przygód. :D |
Chociaż 2 z nich w dex. 18, zatem powalczyć tez dałoby radę... byle z rozwagą, bo na Karla wystarczy jeden strzał, aby wyzerowac HP. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:20. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0