Słów kilka o testach. Jak zauważyliście niektóre testy zapisuje jako tajne. Pewnie zdarzy mi się przypadkowo być w tym niekonsekwentnym, ale idea jest taka, żeby rzuty na umiejętności, które nie mogą dać pewnego wyniku uczynić niejawnymi. Chodzi tu o wyczucie pobudek, wykrycie kłamstw, ale także wiedzę waszej postaci. Efekty rzutów opisuję fabularnie i to na podstawie tam przedstawionych informacji możecie domyślać się jak jest na prawdę. Im lepsi jesteście w danej dziedzinie tym większe prawdopodobieństwo, że zawarte tam informacje są prawdziwe. Oczywiście staram się przy tym zachować zdrowy rozsądek i uwzględniać kim są wasi bohaterowie i jaką mieli historię. Nie powinno więc dochodzić do absurdów. Krytyczne porażki (1) - wasza postać jest czegoś pewna, ale nie jest to prawdą. Jeśli postać jest szkolona w tej dziedzinie będzie to zapewne tylko jakaś część nieprawdziwa Krytyczne sukcesy (20) - wasza postać jest czegoś pewna, jest to prawdą, a jak jeszcze jest szkolona w tej dziedzinie, to jeszcze możliwe, że czymś wiarygodnym to poprze. Porażki - wasze postacie albo niewiele wiedzą, albo wcale. Mogą się domyślać czegoś, ale nie koniecznie jest to godne zaufania. Sukcesy - wasze postacie wiedzą coś w danym temacie. Albo wyczerpują cały temat, albo przynajmniej większość. Aktualizacja Zaktualizujcie sobie ekwipunek, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście: kamień mówiący - Willie Explorer's Pack - Willie 2 gp i 3 sp - Tomen (zaktualizowałem) Muł - Gugliermo A i jeszcze jedno: Jeśli podejdziecie bliżej zauważycie, że stwór jest ranny. Na "udzie" ma szramy od pazurów. |
Post na dniach, trochę mnie życie wciągneło :) |
Termin na odpisy to 08.05.2020 jakby ktoś się zastanawiał. Podpiąłem pod sesję 1 post od komentarzy, myślę, że może być to wygodne. O tutaj. Nie wiem tylko czy wy tez to macie, najwyżej będzie wygodne tylko dla mnie:P |
Kożystając z faktu, że Jedynka chyba zamierza pogadać z potworem, Willie używając wyczarowywanych iluzji osłon (kamienie, jakaś kępa trawy, krzak, fragment zniszczonego płotu itd) jak najbardziej wpasowujących się w otoczenie, zamierza przekraść się do wiatraka i wyciągnąć tą dziewczynę, albo przynajmniej dołączyć i skorzystać z prawdziwej osłony, jeśli dojdzie do walki. |
Ciekawe :) Wolisz bezpieczniejszą drogę odprowadzenia niewiasty z użyciem spell slotu lvl 1 czy bardziej niebezpieczną obok nosa bestii? |
Ta sztuczka chyba nie umożliwia pompowania spell slotami. Dla jasności - minor illusion w celu wyczarowania gestem i komponentem (ona jest bez werbalnego składnika, a więc cicha) jakiejś formy nie rzucającej się w oczy zasłony. Duży głaz, kępa krzaków itd. Wolałbym, aby odbyło się to jak najdalej od bestii na ile jest to możliwe. |
Okej, coś "pomyliłem", ale mniejsza z tym. Krieger, na post czekam do 13:00 potem biorę się za pisanie uznając, że Ash nie bierze udziału w tym wydarzeniu z wszelkimi tego konsekwencjami :( |
Wybaczcie, zapostowałem. Zrozumiem jeśli uznasz że za późno. Ash biegnie z ku Gugliermo z pełnym przeświadczeniem, że bestia zaraz się na niego rzuci by go rozszarpać - w takim wypadku ją zaatakuje Fire Boltem. Jeśli jednak bestia wejdzie w konwersację, chciałbym użyć akcji Help żeby pomóc mu z rzutem na Persuasion. |
Oki uwzględnię |
Aj... bym zapomniał. Mantikora jest warta 700 xp. Na 4 to jest 175 na głowę. Bardzo łatwo poszło, ale Jedynka trafił w sedno o co chodziło mantikorze, no i ryzyko jednak spore. Dostaniecie też od Adabry po miksturze leczenia ran 2d4+2, tylko musi się dobrać z powrotem do młyna. Adabra normalnie sprzedaje mikstury lecznicze (i tylko lecznicze) po 50 gp. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:39. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0