lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Klątwa Strahda (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/18996-komentarze-klatwa-strahda.html)

Ayoze 23-09-2020 08:56

[Komentarze] Klątwa Strahda
 

Witam wszystkich graczy i ewentualnych czytelników ;)

Drużyna:
  1. Rita Marvella (warpriest) - Alex Tyler
  2. Couryn Telstaer (hunter) - Kerm
  3. Nicodemus Mora (paladin) - shewa92
  4. Enola Dickens (investigator) - Umbree - PORWANA
  5. Jane Clapham (rogue) - Aiko
  6. Samwise Avaron (bard) - Rewik
  7. Algernon Hobbs (okultysta) - Quantum
Post otwierający przygodę powinien pojawić się do jutra, a teraz korzystając z okazji, możemy sobie doprecyzować sprawy organizacyjne. Zatem:
  • piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego,
  • dialogi od myślnika, myśli postaci w cudzysłowie. Bez kursywy, piszemy jak w książkach.
  • można pogrubić imię postaci, do której się zwracacie, ale nie jest to konieczne,
  • mechanika całkowicie po mojej stronie, jednak jeśli będziecie chcieli rzucić sobie sami na jakąś umiejkę, odzyskane hapeki itd. proszę zamieścić linka do kostnicy w spoilerze pod postem.
  • czas na odpis: 4 dni dla Was, 2 dla mnie.
  • długość postów: bez jednolinijkowych, "na awatara" to takie minimum, górnej granicy nie określam,
  • gramy tylko na forum, ewentualne dialogi załatwiacie sobie we własnym zakresie,
  • posty justujemy i wcinamy (indent),
  • avatary wrzucę Wam sam do panelu,
  • niezgłoszone nieobecności będą karane najpierw ostrzeżeniem (trzy szanse), a następne wydaleniem z sesji,
  • ekwipunku pilnujecie sami - jeśli coś nie jest tam wpisane, to nie istnieje, nawet, jeśli postać fabularnie zabrała jakiś przedmiot,
  • awans postaci będzie odbywać się na zasadzie kamieni milowych, czyli w pewnych momentach przygody będziecie proszeni przeze mnie aby awansować bohatera na wyższy poziom.
  • konflikty na linii gracz-gracz będą karane ostrzeżeniem (nie dotyczy postaci graczy). Za drugim razem gracz, który wszczął konflikt, zostanie wydalony z sesji. Najważniejsza jest dobra atmosfera podczas gry.

W trakcie przygody ten post będzie pewnie uzupełniany o różne inne przydatne rzeczy, na początek jednak takie podstawy wystarczą. Jakby były jakieś pytania - śmiało, tymczasem można się już witać.

Mam nadzieję, że spędzimy razem wspaniałe chwile, dobrze bawiąc się w Barovii ;)

NPC:
  • Arik, ponury barman w karczmie "Krew Winorośli",
  • Ismark Kolyanovich, przystojny szlachcic, burmistrz wioski Barovia,
  • Szalona Miriam, nieco "nawiedzona" starsza kobieta, matka zaginionej Gertrudy,
  • Alenka, Mirabel i Sorvia, właścicielki karczmy "Krew Winorośli". Pochodzą z tajemniczego, wędrownego ludu Vistani.
  • Irina Kolyana - siostra Ismarka, dwa razy ugryziona przez Strahda.
  • ojciec Danovich - kapłan Pana Poranka, ojciec zamienionego w wampira Doru. Powiesił się po śmierci syna na sznurze od dzwona w świątyni.
  • Doru - syn ojca Danovicha, młody chłopak zamieniony 10 lat wcześniej w wampira przez Strahda. Zabity przez Ritę, Jane, Nico i Sama w piwnicy świątyni Pana Poranka.
  • Strahd von Zarovich - wampir, władca Barovii.
  • Madame Eva - stara Vistanka, wróżbitka potrafiąca czytać z kart Tarokka oraz najważniejsza osoba w taborze Vistan.

DZIENNIK ZADAŃ:
  • odnaleźć zaginioną Gertrudę [Enola, Rita, Couryn, Nicodemus]
  • odwiedzić Madam Evę [drużyna]
  • eskortować Irinę do Vallaki [drużyna]

POMOCE DLA GRACZY:

shewa92 23-09-2020 09:26

No to cześć :)

Padły jakieś pomysły dockowania...

Ja ostatnio raczej nie przepadam za dockami, bo gra się później często na niego przenosi i z racji, że nie mam czasu zaglądać co 5 minut, to dużo mnie omija.

Nie mam nic przeciwko jakiemuś dockowi na dialogi, ale nie na zasadzie, że dwie osoby napiszą po 20 kwestii dialogowych, a reszta nie zdąży się nawet odezwać bo nie zauważy, że coś tak szybko się dzieje.


To zacząłem od marudzenia ...

Co do samej integracji to jestem bardzo za bo chyba znamy się od tygodnia(niektórzy dłużej). Docek i jakieś pojedyncze krótkie scenki, czy wrzucamy jakieś info o postaciach tutaj?

No i powodzenia wszystkim i miłej zabawy! :)

Kerm 23-09-2020 09:50

Witam wszystkich i życzę długiej i przyjemnej zabawy :)

Parę słów o swoich postaciach chyba najlepiej napisać tu, w komentarzach.

Rewik 23-09-2020 10:02

Cześć,

Z tego towarzystwa w sumie znam tylko jedną osobę, a i z nią za wiele nie grałem, więc patrzę w przyszłość z podwójną ciekawością.

shewa92 23-09-2020 10:08

@Rewik
My się chyba tylko spotkaliśmy w "Wieży szalonego Iluzjonisty". Ja w sumie to dłużej grałem tylko z Kermem i kilka kolejek z Umbree, więc też jestem bardzo ciekaw.

Jak się już wszyscy przywitali, to wrzucę coś o swoim Paladynie.

Btw. Rozstrzygam ostatnią kwestię mechaniczną i nie wiem czy Greatsword wymienić na Longsword i tarcze czy nie... Jakieś sugestie ?

Umbree 23-09-2020 10:18

Cześć wszystkim! Fajnie będzie zagrać z graczami, których już znam i z tymi, z którymi jeszcze nie grałam :D

Co do doca, ja nie mam za bardzo czasu na posiadówki grupowe, a że moja postać jest raczej wygadana, to by nienaturalnie to wychodziło, jakby siedziała jak kołek i nic się nie odzywała, podczas gdy inni by gadali w jej towarzystwie. Scenki z jedną, dwoma postaciami mogę od czasu do czasu napisać, a i tak zwykle przy weekendzie mam więcej czasu na takie rzeczy.

Co do Enoli, jest to półelfka z Neverwinter, wracająca właśnie do rodzinnego domu. W czasie tego tygodnia razem dała się poznać jako otwarta, wygadana i pomocna kobieta. Lubi zadawać dużo pytań (skrzywienie zawodowe ;)), obwieszona jest zawsze toną przeróżnych fiolek, flakonów i innego "szkła", jak to powiedział Couryn. To właśnie z łowcą Kerma Enola podróżuje do domu i wspólnie poznali resztę drużyny. Więcej opiszę pewnie w pierwszym poście ;)

shewa, ja bym brała greatsword :)

Alex Tyler 23-09-2020 10:41

^^Moja kapłanka bojowa ma greatsworda, więc w sumie mógłbyś longsword i tarczę.

No i również witam wszystkich 8.) Zgodnie z historią postaci moja Rita i bohater shewa92 znali się wcześniej, z kolei teraz będzie formowana większa grupa. Więc co do nas dwojga, to przydałby się jakiś przedwstęp (niekoniecznie długi) a co do kojarzenia z resztą, to jeszcze poczekałabym na to jak MG dokładnie ustali początek przygody (no, chyba że zostawia nam tu wolną rękę).

Co do mojej postaci to... Siostra Rita Marvella należy do leżącego na odludnych terenach Tethyru izolacjonistycznego Zakonu Płomiennego Serca Stwórcy. Zakonów ów, to sekta ekstremistycznych i monastycznych kapłanek-wojowniczek (same siebie nazywają bitewnymi zakonnicami), wyznających skrajny aspekt boga Helma pod nazwą Stwórcy. Według doktryny tegoż siostrzeństwa wszelkie istnienie ma miejsce wyłącznie dzięki prawu, nie tylko pisanemu, ale wszelkiemu istniejącemu. Rzeczywistość nie mogłaby trwać bez zasad. Prawa bytu, ciała, alchemii, natury czy kosmosu są niezbędne dla wszelkiego istnienia. Gdyby te rzeczy nie były uporządkowane, świat po prostu nie mógłby istnieć. Byłaby tylko nieskończona pustka. Dlatego kobiety te dążą do zachowania skrajnego porządku w każdym aspekcie życia. Uważają Stwórcę za prawowity byt podtrzymujący istnienie świata, jak i odpowiadający za nadanie mu egzystencji. Stąd też jego nazwa.

Członkinie są wychowywanymi na elitarnych kapłanów-wojowników sierotami, psychicznie niszczonymi i formowanymi na nowo w procesie hartowania fizycznego, duchowego i znacznej indoktrynacji. Postać jest true true lawful, co oznacza, że zafiksowana jest na punkcie wszelkiej perfekcji, porządku, zasad, prawa, harmonii, czystości, symetrii, honoru, uczciwości, sprawiedliwość, dokładności itd. Poza tym jest przesadnie religijna, więc będzie się dużo modlić, także w trakcie walki :-P Myślę, że to wystarczy, bo nie wymyśliłam niczego skomplikowanego. No może dodam, że patrzy też nieprzychylnie na magię (bo ingeruje w prawa natury) i mieszańców (bo skoro mamy komplementarne płcie jednego rodzaju, to po co tworzyć hybrydy?). I żeby nikt czasem za daleko ekstrapolował, to postać jest celowo neutralna, aspekty moralne rzeczywistości ją nie interesują. Jeśli coś jej przeszkadza, to nie dlatego, że jest złe albo dobre, tylko z racji zaburzania w jakimś aspekcie "świętego porządku rzeczy".

W świat wyruszyła w ramach obowiązkowej pielgrzymki po krainach, by robić za wędrownego sędziego, brutalnego egzekutora prawa i głosiciela woli Stwórcy (Helma). Jest to też rodzaj próby (czy postać da się skorumpować światowi zewnętrznemu), bez tego postać nie awansuje w hierarchii zakonu (a jak zawiedzie, to nie ma co wracać, bo ją zabiją xD).

Ayoze ekwipunek będzie zarządzany z poziomu panelu sesji w zakładce karty postaci?

Ayoze 23-09-2020 11:32

Cytat:

Napisał Alex Tyler (Post 891729)
Więc co do nas dwojga, to przydałby się jakiś przedwstęp (niekoniecznie długi) a co do kojarzenia z resztą, to jeszcze poczekałabym na to jak MG dokładnie ustali początek przygody (no, chyba że zostawia nam tu wolną rękę).

Ayoze ekwipunek będzie zarządzany z poziomu panelu sesji w zakładce karty postaci?

1. Ja w swoim poście wprowadzającym opiszę skrótowo, jak się poznaliście i plan jest taki, że będziecie nocować w jakimś lasku na trasie Dragonspear-Daggerford już połączeni w grupę, znający się od tygodnia. Tam też będzie można spokojnie jakieś dialogi przy ognisku sobie porobić (niekoniecznie wszyscy - kto będzie miał czas i chęci). Także wszelkie wcześniejsze zapoznania, jakieś dialogi retrospekcyjne możecie sobie już powoli załatwiać i wtedy dacie to u siebie w postach, nakreślając, jak się poznaliście. Oczywiście tutaj też niczego nie narzucam - jak ktoś nie chce, nie musi. Plan jest taki, żeby trzymać się gry na forum, bo doc bardzo potrafi opóźniać rzeczy a nie taki jest zamysł tej sesji.

2. Tak, ekwipunek będę prosił, żeby wkleić do panelu sesji, skąd będę mógł w razie czego szybko go przejrzeć itd.
Dzisiaj pewnie pojawi się prolog z rekrutacji i już będziecie mogli wrzucić ekwip w panel.

Kerm 23-09-2020 16:54

Cuoryn Telstaer - hunter czyli łowca.
Jego przodkowie pochodzą z Mulhorandu, on sam urodził się w Aglarondzie, skąd przywędrował na Wybrzeże Mieczy.
Wygląda jak na awatarze :)

Z charakteru to przyjaźnie nastawiony do życia młody człowiek, w miarę spokojny i opanowany.
Lubi dobre wino, dobrą muzykę i ładne kobiety, nie lubi głupców, pijaków i fanatyków.
Wędruje po świecie w towarzystwie tygrysicy Sheery.
I, jak wspomniała wcześniej Umbree, najdłużej zna Enolę.

Aiko 23-09-2020 20:46

Doczka chciałam tylko by poustalać relacje, z tego co kojarzę piszemy głównie na forum :)

Jane Clapham to łotrzyk, dokładnie shadow walker, pochodzi z Wrót Baldura

Postać jest raczej wycofana i mało ufna, choć z drużyną przez ten ostatni czas zapewne się już nieco zżyła. Relacje ustawiłam jedynie z asmodianem, który się nie dostał, więc możemy po prostu założyć, że z drużyną wypracuje się je w trakcie sesji.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:03.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172