Trzymaj się Asmo! |
Jasne, poczekamy na Ciebie do soboty. To dużo odpoczywaj i zbieraj siły, by się wszystko szybko zagoiło. |
Dużo zdrowia, Asmo! |
Popieram przedmówców :) |
Wrzuciłam linki do fabularnej i mechanicznej części Kary do panelu. W weekend postaram się rozpisać szerzej te rzeczy, które paladynka potrafi. |
Dzięki, opisanie umiejętności ułatwi mi prowadzenie przygody. |
heh, zapomniałem o tym. Już uzupełniam! |
Uzupełniłam panel o rzeczy, które Kara umie, żeby było czytelnie dla MG :) Jeśli jeszcze mogę, to oczywiście do Power Attack dorzucam Weapon Focus (longsword), co daje mi +1 do rzutu na atak. |
Dałam odpis do przygody, największą inicjatywę otrzymał Darvan, później wilki i reszta drużyny. W tej samej kolejności będą rozpatrywane akcję w następnym poście. Niestety zarówno u Darvana jak i Kary posypała się jedynka przy zadawanych przez nich obrażeniach. Powstały też pierwsze rany, punkty życia zostały umieszczone w pierwszym poście komentarzy. W wolnym czasie wpiszcie w KP, w panelu sesji opisane wasze rasowe, klasowe i dodatkowe featy i traity, macie kilka bardziej unikalnych, a po tygodniu już nie pamiętałam co one dają. |
Cytat:
Czarodziej, jeśli jest już na wozie, to sadowi się jeszcze bezpieczniej i strzela ponownie w tego samego wilka. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:27. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0