lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] "Dolina Lodowego Wichru - Zakrzepłe Serca" (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/19560-komentarze-dolina-lodowego-wichru-zakrzeple-serca.html)

Stalowy 04-04-2022 09:29

Mam pewną informację do ogłoszenia.

Wycofuję się całkowicie z forum z powodów osobistych. Są pewne ważne sprawy którym chce poświęcić całą swoją energię i uwagę. Życzcie mi powodzenia w nowej życiowej roli ;)

Jeszcze dopnę najbliższą akcję by wszystko miało ręce i nogi.

Sayane 04-04-2022 11:58

Powodzenia :>

Rewik 04-04-2022 16:39

Cytat:

Napisał Sayane (Post 948352)
Oj, weekend mnie zaskoczył. Fajnie, że żyjemy XD Odpoczynek się przyda, póki morderca nas nie goni ;)

Nie byłbym tego taki pewien, że nie goni :)

Cytat:

Napisał Plomiennoluski (Post 948353)
Pójdzie chyba trzeci poziom w tym samym, z archetypem Skauta, tak jak od początku w planowałem. No, i pewnie będzie trzeba uzupełnić drugi kołczan. 5 strzał sobie odpisać?

Tak, jeśli szukasz zamiast ratować Brana, czy Topaz to znajdziesz 2 sztuki.
Ale to średnio opłacalne myślę. :)


Cytat:

Napisał Mi Raaz (Post 948358)
(narzędzia szewca wyglądają spoko, bo można przez modyfikowanie butów zmniejszać podatność na zmęczenie drużyny przy podróży)

Możesz zacytować jak to działa? Bo mam nieco zmodyfikowane te zasady z podróżownaiem i się zastanawiam jak to wyjdzie.

Cytat:

Napisał Mi Raaz (Post 948358)
Najsłabszym punktem nadal będą dla mnie zaklęcia, bo mam 3 sloty zaklęć 1 poziomu. (na tym etapie Warlock ma 2 sloty 2 poziomu, a normalne klasy czarujące 4 sloty 1 poziomu i 2 sloty 2 poziomu). Miejcie to na uwadze, bo z tego co pamiętam Bran jest jedynym źródłem Cure Wounds w naszej drużynie.

W Bryn jest kramik początkującego czarodzieja, będzie miał eliksiry na sprzedaż. Choć przyznam, że to diabelsko drogi interes.

Stalowy Raz jeszcze dzięki za uprzedzenie przed czasem no i dobrych rzutów na atrybuty życzę.

shewa92 04-04-2022 21:13

Stalowy: Powodzenia również ode mnie!

Mi Raaz 05-04-2022 07:51

Stalowy i tak do nas wrócisz. Tylko później:) Może w innej sesji. Tak czy inaczej powodzenia!

Rewik a tutaj o szewcu z Xnathara (strona 80):

Cytat:

Cobbler’s Tools
Although the cobbler's trade might seem too humble for an adventurer, a good pair of boots will see a character across rugged wilderness and through deadly dungeons.

Components. Cobbler's tools consist of a hammer, an awl, a knife, a s hoe stand, a cutter, spare leather, and thread.

Arcana, History. Your knowledge of shoes aids you in identifying the magical properties of enchanted boots or the history of such items.

Investigation. Footwear holds a surprising number of secrets. You can learn where someone has recently visited by examining the wear and the dirt that has accumulated on their shoes. Your experience in repairing shoes makes it easier for you to identify where damage might come from.

Maintain Shoes. As part of a long rest, you can repair your companions' shoes. For the next 24 hours, up to six creatures of your choice who wear shoes you worked on can travel up to 10 hours a day without making saving throws to avoid exhaustion.

Craft Hidden Compartment. With 8 hours of work, you can add a hidden compartment to a pair of shoes. The compartment can hold an object up to 3 inches long and 1 inch wide and deep. You make an Intelligence check using your tool proficiency to determine the Intelligence (Investigation) check DC needed to find the compartment.
Na ten moment nadal skłaniam się do Leatherworking Tools, ale nic nie jest przesądzone.

Plomiennoluski 05-04-2022 14:29

Strzały są tańsze od sojuszników :)

@Stalowy powodzenia w czymkolwiek co robisz, zawsze miło cię mieć w sesji, więc gdybyś wracał kiedyś na forum, wal jak w dym.

Rewik 06-04-2022 21:42

Niedługo po wlace na miejsce dotarł Mistrz Zakonu i szeryf Bryn Shander w jednej osobie. Jeżeli Antahem poszedł wraz z nim to także będzie w tym miejscu, ale mógł również udac się gdziekolwiek indziej. Świat wreszcie stoi przed tobą otworem poza tym, że jest pogoda bliska zamieci śnieżnej :)

Rzuciłem na medycynę. Pozdawane więc spróbuję to jakoś uwzględnić przy określaniu ran za spadek HP do 0. Ale to już jutro, uciekam spać. :) Dobrej nocy.

Rewik 07-04-2022 19:18

Cytat:

Maintain Shoes. As part of a long rest, you can repair your companions' shoes. For the next 24 hours, up to six creatures of your choice who wear shoes you worked on can travel up to 10 hours a day without making saving throws to avoid exhaustion.
Pozwolę sobie to osłabić, jako ze mamy warunki jakie mamy. Dotychczas zmęczenie oceniam na podstawie ilości godzin w wędrówce bez przerwy. Tj. rzut na kondycje DC 10 jeśli 10 godzin w drodze. Z butami Magicznego Pana Szewca każda osoba, której imię zaczyna się na A będzie miała ułatwienie w tym teście, co w zasadzie podróż między miastami czyni dość łatwą.

Jeśli pasuje, mamy deal. Pomyśl z tą bronią prochową skąd ją wziąć.

Mi Raaz 08-04-2022 17:38

Drużyno: czy uważacie, że oporządzenie Wam butów jest warte, żebym rozszerzył swoje aspiracje zawodowe o szewca?

Myślałem o kaletnictwie (leatherworking). Tam nie ma żadnych tak matematycznie opisanych korzyści, ale mógłbym przetwarzać skóry. Kto wie, może załatwimy jakieś rzadkie zwierzę i będę mógł z jego skóry zrobić coś bardzo dobrego... no albo zrobię buty.

Jak uważacie? A może widzicie coś innego co przydałoby się drużynie?

Post ode mnie w poniedziałek.

Co zaś do broni palnej:

Postanowiłem osobiście wprowadzić ją do Doliny Lodowego Wichru. Więc sam ją będę produkować. W końcu specjalizacja Artylerzysta zobowiązuje! Na początek zacznę od działa strzelającego 2d8.

shewa92 08-04-2022 22:55

Post ode mnie jutro, pewnie do południa ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:00.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172