Czyli teraz pozostało mi czekać na deklaracje działań, bądź posty Ammana i Mildrana |
no spoko Verryaalda i tak nie jest zbyt towarzyski i neizbyt wprawiony w walkach z kompanami wiec duzo to nie da, a wogole to On nie kieruje sie w strone budynku gildi lecz w najbliższą uliczke (co oczywiści chyba sie pokrywa ale nie koniecznie :) |
Ja też nie bardzo radzę sobie w walce z kimś, ale ty masz możliwość atakowania z dystansu a ja nie, poza tym masz zranioną kostkę, a ja nie. Możesz uciec, a ja cię dogonię. Coś mi się wydaje, ze będziemy do siebie pasować w walce i ogólnie w stylu gry ]:-> |
Zaraz os naisze tylko moj brat musi wejsc bo mialem problemy z neo :P sory za ort ale spiesze sie |
Cóż..miejmy nadzieje, że problkemy Ammana z netem to stan przejściowy. Poniżej małe info o świecie gry..może się przyda może nie.. Rzecz o krasnoludach spisana...Bo się przydać graczom może: Krasnoludzkich ras jest kilka. - krasnoludy północne - są odpowiednikami krasnoludów tarczowych z Faerunu -krasnoludy południowe - są odpowiednikami krasnoludów złotych z Faerunu - krasnoludy podziemne -duergarowie- identyczne jak faeruńskie duergary - krasnoludy arktyczne- zimnolubne krasnoludy podobne do krasnoludów arktycznych z Faerunu - krasnoludy piasku - odpowiedniki urdunnirów z Faeurunu - krasnoludy dzikie- są odpowiednikami dzikich krasnoludów z Faeurunu -derro- zwani też półkrasnoludami Bardziej od rasy, krasnoludów definiuje przynależność polityczna: W tej części Tais są dwa liczące się państwa krasnoludów. Wielkie Cesarstwo Krasnoludzkie.- zwane też Imperium Młota.- Stworzone przez założyciela dynastii cesarskiej Giltiusa Haemirrdana którzy zjednoczył jedne fortece klanowe a podbił pozostałe, stając się władcą praktycznie wszystkich sześciu pasm górskich północy. Krasnoludy z Imperium Młota (w przeważającej większości krasnoludy północne) zwane są njordami. Kultura njordów przypomina kulturę krasnoludów z warhammera. Njodrowie to wojownicy, górnicy kamieniarze i inżynierowie, lubią bitkę i wypitkę. Magów u nich stosunkowo mało..Za to prym wiodą runotwórcy. Liga Południa.- To federacja ponad 30 krasnoludzkich miast i fortec klanowych (i nie tylko, do Ligi Południa należą także ludzkie królestwa gnomie miasta- państwa.. a nawet jeden orczy chanat) . To właśnie ów sojusz 2000 lat temu powstrzymał Giltiusa przed podbojem całego świata. Ligą rządzi rada magów i kupców. Krasnoludy z ligi zwane są sveardami. Większość sveardów wywodzi się z krasnoludów południowych, ale spora grupę stanowią krasnoludy północne , są też wśród nich także osiadłe społeczności krasnoludów piasku i wygnanych z podziemnych fortec duergarów. Sveardowie to zręczni kupcy, architekci i rzeźbiarze. Wielu z nich ma też smykałkę do magii. Społeczności krasnoludów arktycznych i dzikich .- te krasnoludy pozornie są własnym przeciwieństwem. W rzeczywistości wiele je łączy. Obie społeczności są raczej prymitywne. Obie trzymają się z dla od obcych. I do obu ciężko dotrzeć...Spotkanie przedstawiciela którejkolwiek z nich to rzadkości. Krasnoludy piasku- to nomadzi przemierzający pustynię na megaskoczkach piaskowych, jaszczurach i karłowatych wielbłądach. Żyją w społecznościach rodzinnych liczących od 10 do 50 osób. Zajmują się wypasem jaszczurów i wielbłądów, handlem i transportem towarów przez pustynię, okazjonalnie rąbią za przewodników, bądź rabusiów. Krasnoludy pustynne są przez innych mieszkańców krain piasku zwani duchami pustyni. krasnoludy podziemne- to zła, ale przede wszystkim chciwa rasa krasnoludów, której początki zaginęły w otchłani wieków. Słyną ze swej kupieckiej bezwzględności i w przeciwieństwie do innych ras podziemnych krain budują swe miasta dość blisko powierzchni. Miasta duergarów to miejsca gdzie możesz sprzedać wszystko i kupić wszystko. Tyle, że tylko najodważniejsi i najsprytniejsi mogą handlować z tą zdradliwą i podstępną rasą. Łatwo zmienić z partnera handlowego duergarów w ich niewolnika. W każdym mieście tej rasy działa gildia łowców niewolników, gdyż duergarowie szczególne upodobali sobie ten rodzaj działalności handlowej. półkrasnoludy- lud derro, powstający ze skrzyżowania krasnoludów(duergarów najczęściej) i ludzi jest nieliczny i żyje tylko w cytadelach podziemnych krasnoludów. Trudno mówić o jakiejś kulturze u tej rasy. Derro specjalizują się w łapaniu niewolników, warzeniu trucizn, magii i skrytobójstwach. Kolejnego posta przygotuję w przeciagu najbliższych trzech dni..Mam nadzieję że Mohikanin do tego czasu sie wyrobi i coś prześle. |
Co do strzał to właśnie tak myślałem, z tym że ja mam płonące więc ogień zadaje normalne orażenia co nie ? |
Cóż..drzewce sa wrażliwe na ogień, a ten stwór nie był..Niemniej ogieńteż zadawał mu obrażenia..Tyle że nie tak duże jak w przypadku, gdyby ten istotnie był drzewcem.. Z innych spraw, gdyby ktos planował jakis wyjazd na wakacje(a co za tym idzie, nieobecność w grze), to nie poda termin wyjazdu. |
to tak 4-27 lipca : ) a jaka ze wiadomosc musi miec 60 znaków to moge dopisać że jaden na obóz i nie bede miał za bardzo dojścia do neta : P |
Pytanie techniczne: Czy Aydenn słyszał i zrozumiał odpowiedz wilczycy, czy jest ona zrozumiała tylko dla druidki? |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:01. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0