lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Sekret Czarodzieja (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/4584-komentarze-sekret-czarodzieja.html)

fleischman 03-12-2007 12:22

Hmmm a używać forumowego generatora kości to nie łaska? :P

Gettor 03-12-2007 14:20

Fleischman:
Próbowałem tego używać w innej sesji i klasycznie nie działało -.-

Beriand 03-12-2007 20:15

Hm.... wątpię żeby udało mi się to zidentyfikować, ale mam 17 czarostwa i 13 wiedzy tajemnej.

Eh... jakby tu wykorzystać to 17 blefu żeby wpłynąć na drużynę? ;P

dreamwalker 03-12-2007 20:28

Może umówmy się, że nie będziemy korzystać z umiejętności społecznych i czarów zauroczeń na siebie nawzajem?
Bo to sensu nie ma.

Beriand 03-12-2007 21:11

E... znaczy wiesz z zastraszania i dyploamcji to jeszcze, bo to może decyzje zmienić itp., ale co zaszkodzi mały blefik? ;p
Czarów zauroczeń ok... ale wiesz, po coś wziąłem to szpiegowanie :)
Ogólnie mój mag ma ciekawy zestawik czarów

dreamwalker 03-12-2007 21:28

Ale to nie ma sensu, nawet w pmp o tym pisali

Beriand 03-12-2007 22:51

pmp? ;p nie znam sie na skrótach
blefowanie nie ma sensu... a dlaczego?

dreamwalker 04-12-2007 00:04

Przewodnik mistrza podziemi
NIe ma sensu bo tak :F
Nie powinno się tego robić ponieważ jest to zaprojektowane do używania na npcach i potworach.
Jedynymi dopuszczalnymi czarami/zdolnościami są zdolności objęcia przez npc/drugiego gracza CAŁKOWITEJ kontroli.
Widzisz - ty patrzysz z perspektywy gościa z wypasionym blefem, ja mam wypasioną dyplomację i co? Jak Cię przekonam, że powinineś zejść ze złej drogi i zostać kapłanem to ucieszysz się? Nie sądzę.
Dlatego tego nie powinno się robić.

Beriand 04-12-2007 14:18

1.Czary ok, wpływających na umysł można nie używać, ale szpiegowania czy coś czemu nie?

2.ja nie jestem zły....

3.Dyplomacją możesz mnie do czegoś nakłonić jak już pisałem wcześniej, a czy ja mogę ciebie blefem do czegoś nakłonić? Watpie....

dreamwalker 04-12-2007 17:36

To trochę takie nie bardzo mi sie zdaje bo swoista gra w grze, no ale jak ktoś w tym gustuje...
Moim zdaniem drużyna powinna być zgrana, a wszelkie wątpliwości i konfilikty powinny być załatwione wyłącznie fabularnie (poza umiejętnościami "neutralnymi" - tzn gdy dwoje graczy chce sprawdzić która postać jest lepsza, albo walką chociaż jest to przypadek ekstremalny).
Ale o tym moznaby dużo mówić


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:53.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172