|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
03-12-2007, 19:24 | #1 |
Reputacja: 1 | [D&D] Niespokojne Czasy -komentarze Tutaj można pisać swoje propozycje, pytania i uwagi co do sesji. Tak jak pisałem przy rekrutacji minimum 1 post na 2-3 dni. Forma pisania postów jest dobrowolna ale proszę nie zmieniać jej w trakcie gry. To jest moja pierwsza gra którą prowadzę więc proszę o wyrozumiałość. Życzę miłej gry. |
03-12-2007, 20:22 | #2 |
Administrator Reputacja: 1 | Witam wszystkich - tak MG, jak i graczy. Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze grało... Jeśli MG nie ma nic przeciwko temu proponowałbym, by (jak to bywa w innych sesjach) pozostali gracze w pierwszym poście opisali swój wygląd. |
05-12-2007, 22:39 | #3 |
Reputacja: 1 | Oki Kerm nie mam nic przeciw. Ale to dopiero jutro opisze. |
06-12-2007, 19:44 | #4 |
Reputacja: 1 | Jestem za. Mam prośbę aby myśli postaci pisać pogrubioną czcionką. |
06-12-2007, 19:56 | #5 |
Administrator Reputacja: 1 | Nie ma sprawy. Zaraz poprawię posty. |
07-12-2007, 21:45 | #6 |
Reputacja: 1 | Z postaci do przyłączenia wybieram Dzodzika- łowce. Jakbyście chcieli mape gospody to moge dołączyć. Ostatnio edytowane przez Sobol_WPIA : 08-12-2007 o 11:22. |
11-12-2007, 08:22 | #7 |
Administrator Reputacja: 1 | Pytania: 1. Czy mamy wypisywać umiejętności, z których korzystamy, czy też uznajemy, że to oczywiste, ze chcąc iść cicho wykorzystuje się ciche poruszanie? 2. Czy mamy wypisywać te wszystkie "jeśli"? Tego jest dość dużo... A jeżeli już, to może w komentarzach? Jeśli trafi na blondynkę z karczmy - spróbuje się z nią porozumieć Jeśli napotka jakiegoś innego człowieka - ukryje się i poczeka, aż ten przejdzie/przebiegnie (Kelven nie wie, kto atakuje miasteczko, zatem nie ma pojęcia, czy ten człowiek to mieszkaniec miasteczka, czy też jeden z napastników) Jeśli odpowiednio wcześnie zauważy jakiegoś "złego" stwora - cofnie się, załaduje kuszę i spróbuje ustrzelić go z bezpiecznej odległości. Jeśli stwór będzie zbyt blisko i będzie stał odwrócony plecami - podkradnie się i wbije mu włócznię w plecy W przeciwnym przypadku odwróci jego uwagę rzucając "widmowy odgłos", wyskoczy z cienia i zaatakuje zaskoczonego potwora włócznią. Jeśli trafi na całą grupę to wycofa się, a gdy będzie w bezpiecznej odległości - pobiegnie do karczmy. 3. Te orki atakują z północy czy wschodu? 4. to jest miasteczko, a nie wioska |
11-12-2007, 21:10 | #8 |
Reputacja: 1 | Dzieki za uwage. Zedytuje to ale jak mi net sie przyśpieszy bo nie moge edytować coś. |
11-12-2007, 21:30 | #9 | |
Administrator Reputacja: 1 | Cytat:
Nie ma pośpiechu Poza tym to chyba LI ciut się buntuje, bo mi też strony ciężko się otwierają EDIT: Co do sesji... Zakładam, że jest na tyle jasno, ze widać, kto jest kto i można z daleka oddać strzał... W takiej sytuacji: "Stojąc w cieniu starannie wycelował i strzelił w najbliższego potwora. Sekundę później w ślad za bełtem pomknął magiczny pocisk. Przewiesiwszy kuszę przez plecy Kelven ruszył do przodu z włócznią w dłoni." Jeśli sytuacja uniemożliwia natychmiastowy atak z dystansu (na przykład ludzie zasłaniają potwory) Kelven rzuca czar "widmowy odgłos" za plecami potworów, potem obchodzi grupę bokiem by wykonać atak... Z dystansu... Jeśli nie było innej możliwości (wymieszani) podkradł się i zadał cios w plecy jakiemuś najbliżej stojącemu potworowi... A może po prostu Kelven poczekał na opis MG i dopiero wtedy wykonał swój ruch Ostatnio edytowane przez Kerm : 11-12-2007 o 23:04. | |
12-12-2007, 09:25 | #10 |
Reputacja: 1 | Tym nieznajomym co go spotkała Althea jest Dzodzik. |