lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Dnd 3.5/Dnd 4, FR] Cienie Przeszłości - komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/5949-dnd-3-5-dnd-4-fr-cienie-przeszlosci-komentarze.html)

Thanthien Deadwhite 17-08-2008 10:13

No, mojego Furgrima niektórzy znają nawet dłużej. Co o moim krasnoludzie...a więc...

Jak wszyscy wiedzą urodził się w Calimshanie, gdzie przez spora część życia (z tego co niektórzy wiedzą to aż 40 lat!) był niewolnikiem w kopalni. Nie za bardzo jednak wiecie jak to się stało, że się z niej wydostał. Czy został uwolniony czy uciekł...W każdym razie to tam nabrał takiej krzepy. O Ognistym Śladzie wiecie tez tyle, że brał udział w wojnie z goblinami w Cormyrze, gdzie nauczył się prawie wszystkiego co umie.

Krasnolud jest strasznie wytrzymały i okropnie silny. Myślę, że wygląda jak krasnoludzki Pudzian :p Ile mam PW tego nie wiem, bo Qumi miał chyba losować a nie przesłał mi wyników ale jakby policzyć srednie Pw + mod z budowy i przy założeniu, że pierwszy poziom to maksymalne Pw to mam...101! Czyli jak na maga...ogromnie dużo :D Z tym, że Furgrim zachowuje się często jak wojownik. Uwielbia machać swym toporem a jeszcze bardziej lubi bić się na pięści w karczmach. Mimo, iż uważany za szaleńca, jest tak naprawdę inteligentny i jeśli trzeba to potrafi się wykazać. Co do "wywierania wrażenie, że jest większy i groźniejszy, niż był w rzeczywistości sięgający Wakashowi zaledwie do piersi czarodziej."...Furgrim naprawdę potrafi sprawiać takie wrażenie...jego wartość Zastraszania to aż +21 więc on naprawdę robi wrażenie strasznego i groźnego. Trzeba przy tym pamiętac, że nie jest to tylko wrażenie, gdyż jego magia jest naprawdę potężna...a i walka idzie mu naprawdę nieźle.

Co do ognia...to cała drużyna była świadkiem jak Furgrim zabawia się z ogniem...nie warto np. zostawiać go na warcie w nocy, gdyż ten nie dosyć, ze bedzie się wpatrywał w ognisko jak urzeczony, to do tego może stwierdzić, iż ten ogień bedzie ładnieszjy jeśli przeniesie się na pobliskie drzewa itd...

Co do magii, to używa on głównie zaklęć typu kula ognista, stożek zi...stożek ognia, ognista strzała, burza gradowa, ognista strzała melfa itd..czyli jak widać same ofensywne zaklęcia i to często ogniste :p Czasem rzuca przemianę Tensera ;P

No to mniej więcej tyle. A i jeszcze trzeba pamiętac, że Furgrim ma bardzo cięty język i raczej dość specyficzny humor.

Qumi 17-08-2008 17:20

Już jestem w polsce, zmęczony i śpiący ale jestem ;-)

Qumi 18-08-2008 18:40

maciek.bz nie gra z powodu braku czasu.. napisał mi to na gg na którym nie byłem od 10 dni, bo byłem we Francji... no cóż usunie się go, a jego postać zastąpi może inna... albo ktoś przejmie jego postać nieco ją modyfikując... zobaczy się :) Jutro postaram się coś napisać, dzisiaj już niektórym wysłałem pw i do ciemności napisałem, ale sporo tych postów było więc muszę je jeszcze raz przejrzeć :)

Qumi 19-08-2008 19:33

Jutro dam niestety posta, bo uczyłem się robić mapę w jednym takim programiku i oto i tego efekt :P



Biały z 1 - wróg którego zaraz spotkacie
Czerwony - Furgrim
Czarny - Natali
Pomarańczowy - Lave
Żółty - Alhalla
Niebieski - Ikeda
Zielony - Naoki
Fioletowy - Raetar
Brązowy - Wakasha
Szary - Linvael

Zapoznajcie się z mapą i coś pokombinujcie, a ja się zabiorę za posta i jutro napiszę, obmyślcie plan, ale pamiętajcie dopóki posta nie dam nie wiecie z kim walczycie ;-) Będę się starał do niektórych sytuacji, jak walka, robić takie mapy. Aha jeden hex, czyli sześciokąt to 3 m na 3 m.

Cosm0 19-08-2008 20:09

Qumi ja się średnio po tych hexach orientuję ile mogę się poruszyć i jaki mam zasięg, itd... nie dałoby rady zwykłych sześcianów? Zerknij do mojej sesji jak to rozwiązałem - zwykły PhotoShop, w którym możesz sobie ustawić roboczo kratkownicę o zadanym rozkładzie kratek i na tym rysować, a później wrzucić do działu z sesją jako mapę (w końcu jest taka możliwość na forum i jest całkiem fajna więc czemu by nie skorzystać). Te hexy tutaj są kiepskim pomysłem chyba. Nie ma ani żadnej numeracji hexów ani nic... jak ja mam określić gdzie się poruszam i gdzie się znajduję pod koniec ruchu? :) A na mapach forumowych mamy ładnie oznaczone wszystko jak w 'statkach': a1, b6, g2, itd... Polecam.

EDIT: A już działamy jakoś zgodnie z mechaniką (ilość akcji) i inicjatywą czy póki co nadal storytelling, dopóki nie dasz posta?

Qumi 19-08-2008 20:32

Fakt lepsze będą kratki i miałem taką możliwość, co do forumowych map to nie jestem pewien jak to działa, będę musiał jeszcze zbadać, nie mam też photoshopa :/

Cosm0 19-08-2008 22:01

Qumi w razie co służę pomocą co do mapek forumowych, więc jeśli jesteś zainteresowany to pytaj na pw.

Qumi 20-08-2008 12:25

Chętnie bym się dowiedział, napisz mi co i jak z tymi mapami na forum... a tymczasem wersja z kratkami, tak w ogóle to ja mam twoją kartę Cosm0?


abishai 20-08-2008 14:53

Cytat:

Inicjatywa:
Alhalla – 10
Ikeda – 14
Noaki – 18
Lave – 19
Furgrim – 24
Raetar – 13
Natali – 23
Wakasha – 20
Pricil „Uczeń oka” – 22
Ekron – 16
Mistrz Xoaltyhimurioth - 18
Linvael - 17
Czyli teraz odpisywanie według kolejności inicjatywy?

Qumi 20-08-2008 15:02

Najlepiej by było, ewentualnie można się dogadać z kimś, ale gdyby nie takie odpisywanie to branie Poprawionej inicjatywy byłoby bez sensu nieco, jeśli mimo, że wcześniej zaczynamy musimy się podporządkować komuś. Jeszcze zobaczymy jak to się sprawdzi, jeśli będziecie chcieli, po próbie, innego sposoby to chętnie posłuchać propozycji ;-)

ps. możecie mi przysłać ile wam pw rozlosowałem, bo zgubiłem tę kartkę gdzieś...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172