lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Tak powstają opowieści... (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/7734-komentarze-tak-powstaja-opowiesci.html)

Szarlej 23-07-2009 13:34

Ależ Reiss z chęcią się zgłosi i przyjmie wszelką pomoc. Zgadam się tylko z Stibium na gadu i dam posta (dziś lub jutro).

EDIT: Pozwoliłem sobie opisać reakcje tłumu bez konsultacji z Mistykiem jako, że nasz drogi mg ma problemy z internetem a ja nie chciałem Was hamować, jeśli gdzieś wszedłem w kompetencje mg edytuje posta.

Kerm 23-07-2009 17:22

Wzorem Kelly'ego umieszczam opis postaci.

Jaxam


22-letni Jaxam jest wysokim, szczupłym mężczyzną, który wygląda na nieco młodszego, niż jest w rzeczywistości. Ma długie (opadające niekiedy na czoło) czarne włosy, brązowe oczy i przyjemne rysy twarzy. Uśmiech na twarzy i pogodne spojrzenie wzbudzają zaufanie.
Nie ozdobiona zarostem twarz jest opalona, a stopień opalenizny sugeruje częste przebywanie na świeżym powietrzu. Sposób poruszania się również świadczy o tym, że większa część życia Jaxama nie upłynęła przy ślęczeniu nad księgami.
Jaxam nosi jasną koszulę, niewidoczną spod krótkiej, sięgającej pasa, zielonej kurteczki. Miejsce na ramieniu, tam gdzie zwykle siada kruk, wzmocnione jest grubą skórą.
Brązowe spodnie wpuszczone są w wysokie, miękkie buty ze skóry węża. Biodra okala skórzany pas, na którym wisi sakiewka z komponentami i średniej długości nóż. Uzupełnienie stroju stanowi sięgający pół uda płaszcz.
Jaxam uzbrojony jest w krótką włócznię i lekką kuszę.
Zapomniałem o drobiazgu - jest jeszcze pierścień na serdecznym palcu lewej dłoni.


A teraz druga sprawa.
Przepraszam za ten nieco dziurawy post, ale doszedłem do wniosku, że nie będę czekać na cudze posty (które zrujnują mi koncepcję :D)
Luki pozostaną uzupełnione po otrzymaniu wyjaśnień od MG (co nie wiem kiedy nastąpi...).
W komentarzach umieszczę skrót tych informacji, by nie zmuszać nikogo do ponownego czytania posta.

Kerm 24-07-2009 17:48

Przepraszam za zwłokę, ale odcięło mnie po wielkiej burzy od Internetu.

Dorzuciłem fragment wypowiedzi Mekkora o jego wcześniejszych doświadczeniach:
Cytat:

- Doświadczenie stoi na drugim miejscu, ważniejszy jest duch. A wiedz, że nigdy żadnej walki nie unikałem i tym razem jestem gotów stanąć na wysokości zadania. - Oczy Mekkora zapłonęły, widać było, że brakuje mu walki.
oraz (nieco przekształcone) informacje od MG.

Cytat:

o tradycji nikt nic nie wie (...)

Co do samego miejsca tyle możesz usłyszeć od strażników:
- Podobno gdzieś tam mieszkał kiedyś jeden z Braci... - podrapał się po dziobatej twarzy - Bracia de Loy uratowali nasze miasteczko, podobno najmłodszy miał tam kiedyś dom w którym spędzał każdą jesień. To było ponad 100 lat temu, miasto było wtedy dużo mniejsze, tam rósł jeszcze las, kiedy ja się urodziłem. Podobno ci bracia, mówiłem już że byli potężnymi magikami? Ci bracia wygnali wodę która zatapiała dolinę i uwięzili ją w kamieniu. Tak mówią dziady jednak kto by im wierzył? Taki za miskę piwa niejedną bajędę wymyśli.

Mistyk 27-07-2009 07:31

Post jest, macie teraz kilka dni [myślę że w czwartek/piątek będzie gotowy nowy post], aby się zapoznać.

Mam teraz jedno pytanie, jak chcecie rozwiązać kwestię dialogów drużyna kontra jedna osoba? Czekam na propozycje, czy robimy tak jak zwykle robi się na tym forum [post konsultowany z MG], czy też ktoś ma inny pomysł.

Kelly 27-07-2009 07:56

Szczerze to moim zdaniem najlepsze są konferencje na GaduGadu graczy oraz GMa. Po takiej konferencji daje się jednemu graczowi do spisania i literackiej poprawy oraz wrzucenia. Ot, tyle.

Szarlej 27-07-2009 09:24

Konferencja jest kłopotliwa, ciężko wszystkim się zebrać w tym samym czasie (szczególnie, że Mi Raaz stroni od gadu). Proponuje dlatego umieszczać całą rozmowę w temacie sesji co najwyżej niech każdy z osobna konsultuje odpowiedzi z MG na gadu (tudzież pw).

Kerm 27-07-2009 10:00

Fakt, o konferencji wszystkich graczy nie mamy co marzyć. Ale damy sobie radę ;)
Najwyżej będziemy wysyłać PW do wszystkich zainteresowanych równocześnie.
Albo wykorzystamy komentarze do sesji.

Czy nasz MG umieścił gdzieś swój numer GG?

Kelly 27-07-2009 10:08

Szczerze mówiąc niezbyt rozumiem sytuację. Fakt, ze ktoś nie lubi czegoś przecież nie musi blokować innych. Jeżeli rozmawia grupa kilku osób jest oczywistością, że postacie graczy będą się odnosić nie tylko do słów GMa, ale także do słów innych graczy.
Jeżeli będzie ustalane indywidualnie, to już niemożliwe, bo niby jak?

Proponuję zebrać tyle osób ile się da przez GaduGadu z GMem, a reszta będzie sobie radziła jak się da, bo nic się na to nie poradzi lepiej. Zresztą, dla tych, którzy nie braliby udziału w rozmowie nawet także byłoby lepiej, bo mieliby jakieś szkielet rozmowy, którego mogliby się trzymać.

Mi Raaz 27-07-2009 10:18

Dobra no podam wam ten numer gg: 8023268
ale to nie zmieni faktu, że na gg bedę miał czas wejść w piątek rano. (miedzy 11-13), wcześniej jakiekolwiek próby konferencji będą musiały odbywać się bez mojego udziału:(

Tym niemniej forma komunikacji przez forum jest w moim wypadku jak najbardziej wskazana. Na każdego priva odpowiadam tak szybko jak mogę, no i z komentarzami też staram się być na bieżąco:)

Szarlej 27-07-2009 10:47

Kelly gra nas 7 osób + MG, ciężko się zgadać w trzy osoby a co dopiero w 8. Na przykład mi czasem wypada coś co uniemożliwia konwersacje na gadu a nie chciałbym mieć ograniczonego dostępu do sesji dlatego, że w danym terminie musiałem gdzieś wyjść, puścić kogoś do komputera czy w inny sposób odejść od gadu. To jest nie fair gdy rozmowa z ważnym NPCem rozgrywa się z udziałem tylko połowy osób a reszta nie ma na nią wpływu bo NPC zdąrzył się już zrazić czy wręcz opuścić drużynę.
Rozmowy w sesji owocują krótszymi postami ale naprawdę da sie je przeprowadzić w miarę sprawnie (w końcu prowadząc rozmowę nie musisz pisać posta na stronę czy dwie a wystarczy krótki komunikat).


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:44.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172