lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [materiały] Noce Thesk (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/9657-materialy-noce-thesk.html)

Qumi 13-01-2011 16:16

[materiały] Noce Thesk
 
Tu będą znajdowały się materiały takie jak mapki, dokumenty google, biografie postaci, artefakty, itd.

Na pierwszy ogień idzie mapa Gospody, w której doszło do mordestwa Marco, tej samej w której będą nocować ci spoza miasta ;-)

Gospoda Pod Chętną Dziewicą



Marco



Syn kupca Paolo. Znany playboy w Nyth. Zabity przez nieznanego sprawcę, niziołka.

Qumi 16-01-2011 16:28

Sybilla


Sybilla jest Wyrocznią Oghmy i siostrą Piusa, kapłana Oghmy. Jest półelfem. Jest jeszcze niedoświadczona w sprawach wielkiego świata, ale bardzo entuzjastycznie nastawiona do niego. Kiedy wypije jej osobowość nieco się zmienia, staje się bardziej szalona, odważna i żywiołowa. Jej klątwą są duchy zmarłych mędrców, którzy szepczą jej wskazówki, sekrety, ale i nie stronią od bycia złośliwymi. Czasami również inne dusze gną ku Sybilli.

Nemo 17-01-2011 15:48

Gaspare

Oceniając Gaspare po samej jej powierzchowności, można odnieść wrażenie, że jest to mistrzowsko wykonana gnomia laleczka, powołana do życia jakąś cudną magią; jej włosy bardziej przypominają uchwyconą w materiał kwintesencji czerwieni, niż zwyczajne, ludzkie włosy. Podobnie ze skórą, która momentami wręcz tworzy złudne wrażenie lśnienia. A oczy? Dwie, zimne błękitne kule, rzucające pogardliwe i kalkulujące spojrzenia. Już nie mówiąc o tym, że całe jej ciało wydaje się być wykonane niemal na miarę, z dokładnie dopilnowanymi proporcjami. Wszystko to razem wzięte generuje wrażenie obcości, które sprawia, że nawet pomimo jej niewątpliwej urody, powstaje pewne wrażenie sztuczności i nienaturalności, takie jak przy oglądaniu bardzo ludziopodobnej lalki. Z tego powodu, nawet zanim otworzy swą piękną buzię i objawi jak nieprzyjemny ma charakter, panowie w gospodach nie mają specjalnej ochoty chwytać jej za pośladki.

Za to jej wysuwanie języka w kąciku ust podczas wzmożonej wysiłku jest jak najbardziej ludzkie, dziecięce i urocze. Równie ludzkie niestety jest jej spojrzenie, często pełne pogardy, wyższości, arogancji. Zdaje się, że szczególną niechęć odczuwa do nieludzi, a do pół ludzi-tym bardziej.

To, kim jest, czym się zajmuje oraz jakie ma powiązania, obecnie pozostaje owiane mrokiem tajemnicy. Zdaje się, ze włada jakąś formą magii, oraz związana jest dziwną relacją z Antarą, który najprawdopodobniej z jakiegoś powodu jej usługuje.

Hermit 17-01-2011 21:33

Sevryk z wyglądu jest porównywalny do rosłego i tęgiego typa z ciemnego zaułku, gdyby nie jego styl ubierania się, jak i sposób bycia. Ubrany zawsze schludnie, ale także nie za bardzo. Dobrze zbudowany, wysoki, o ciemno niebieskich oczach przechodzących w toń morską, oraz łysą glacą. Z charakteru zmienny, porównywalny do jesiennej pogody. Raz może być pochmurny, a raz nadmiernie rozradowany. Samotnik i indywidualista. Typ bardziej apatyczny. Od ciągłego konwersowania i biadolenie woli działanie i ruch. Zwolennik otwartej przestrzeni i świeżego powietrza, lecz potrafi odnaleźć się w prawie każdej sytuacji. Intelektualista, lubujący się w wieczornych lekturach, lecz powierzchownie jest to leń. Nie obstaje nigdy za, ani przeciw. Rozwiązaniem sporu dla niego jest słuszność, do której sam dochodzi.

Reszta pozostaje w domysłach zainteresowanych, jak i w kwestii dalszej rozgrywki

Saverock 19-01-2011 18:39

To co można dostrzec u Sairusa na pierwszy rzut oka, to blizna na prawym policzku, błękitne oczy i kruczoczarne włosy, sięgające do ramion. Jest dosyć wysoki. Jeśli chodzi o zachowanie, to czasem można u niego dostrzec zachowania podobne do zachowań szlachty. Skąd to? Dowiecie się, gdy przyjdzie na to pora. Kobiety zwykle darzy dużym szacunkiem, ale tylko je. Jednak mężczyźnie może wbić nóż w plecy bez żadnego zawahania i nie jest to dla niego czymś dziwnym. Zdarza się, że jest zbyt pewny siebie, ale nie zbyt często. Stara się nad tym panować, aby nie wpadać w kłopoty, których mógłby uniknąć. Nie zbyt lubi, gdy ktoś wydaje mu rozkazy. Woli robić to co sam uważa za stosowne i trudno jest go przekonać do swoich racji.

Więcej pewnie dowiecie się w trakcie sesji.

Magnificate 19-01-2011 23:16


Antara, znany jedynie z imienia, nikt nigdy nie słyszał by posłużył się własnym nazwiskiem. Człowiek ubierający się głównie w brąz i szarość, by zanadto nie przyciągać spojrzeń kobiet i mężczyzn. Często nieskutecznie. Przykład mężczyzny klasycznie przystojnego mimo żółtawego odcieniu koloru oczu. Z postury i wyglądu najbliższy mieszkańcom Rashemenu. Najczęściej zapamiętywanymi cechami charakterystycznymi są długie ciemne włosy oraz monokl noszony na prawym oku. Spokojne usposobienie odbite w łagodnym wyrazie twarzy i melodyjnym głosie. Mimo wrodzonej charyzmy, zdolności przywódczych i doświadczenia sprawia wrażenie nienawykłego do wydawania rozkazów. Naturalny talent do polubownego rozwiązywania sporów i wygaszania napięć w trakcie rozmowy. Ogrody i ogrodnictwo ulubionym tematem do dłuższej konwersacji. Obeznany również w magii przywoływań.

Służący Panienki Gaspare niemal zawsze przebywający w jej towarzystwie. Swoje obowiązki wypełnia z oddaniem i starannością. Niespełniony masażysta.

Qumi 20-01-2011 22:16

Dokumenty google:

Dialogi: https://docs0.google.com/document/d/...thkey=CMGr4_4I

Walki: https://docs.google.com/document/d/1...thkey=CKGktZIB

Qumi 12-02-2011 20:51

Mapka polany ze zrujnowaną wieżą:


Qumi 07-04-2011 00:29

Tutaj niektóre ze stworów które w Domu Niezwykłości zobaczyliście:
Stupid Monsters someone was paid to make = the best job ever.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:53.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172