Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-03-2011, 22:17   #101
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Khem, khem. żeby nie było, to z inicjatywą, fakt, że zawsze działam pierwszy jest miły, ale zasadniczo, oprócz stałego parametru jest jeszcze rzut k20, aby inicjatywa była zmienna i dawała każdemu szansę zadziałania jako pierwszy.

Dwa. Rzut na wiedzę, do tego to chyba dodaje się w zależności wedle potrzeb, umiejętność Arcana, Religion, History lub Nature.

Tak, czy tak pora zabić ptaszynkę.


ps. pchanie przygody do przodu to jedno, ale faktycznie teraz wychodzi, że jesteśmy gapowate ciule, co nie ostrzegą kolegi, o tym, że elf rzucił w niego coś potencjalnie niebezpiecznego, a potem patrzą jak demon wypruwa mu flaki i dopiero jak demon skończy coś zrobią.
Zasadniczo, nie wygląda to na zachowanie 7lvl postaci, raczej totalnych amatorów. Żaden sztylet, aby odciągnąć uwagę, nawet głupi magiczny pocisk nie poleciał.
 

Ostatnio edytowane przez deMaus : 17-03-2011 o 22:42.
deMaus jest offline  
Stary 17-03-2011, 23:09   #102
 
Tohma's Avatar
 
Reputacja: 1 Tohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie cośTohma ma w sobie coś
Myślę, ża akcja trwała po prostu sekundy i tak jak napisałeś w poście, mimo że ktoś próbowałby ostrzec, nie mógłby.
Z drugiej strony elf na pewno nie uciekł daleko, więc można spróbować go zatrzymać.

Rozumiem, że wpisy zgodnie z inicjatywą? Ok.
 
__________________
There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world.
Tohma jest offline  
Stary 18-03-2011, 06:47   #103
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał deMaus
ale zasadniczo, oprócz stałego parametru jest jeszcze rzut k20, aby inicjatywa była zmienna i dawała każdemu szansę zadziałania jako pierwszy.
No właśnie. Nie mam nic przeciwko "mechanice by GM", ale to ponownie poproszę wyjaśnienie co jeszcze z niej jest wycięte, albo dołożone?


Czy mam złożyć deklaracje stałe? Wydawało mi się, że postacie zachowują się jak 8lvl, a teraz faktycznie wychodzi, że "gapowate ciule"...


Cytat:
Napisał Tochma
Myślę, ża akcja trwała po prostu sekundy i tak jak napisałeś w poście, mimo że ktoś próbowałby ostrzec, nie mógłby.
O, nie. Nawet jeżeli akcja trwała sekundy to coś każdy zdążyłby zrobić. Krzyknąć, rzucić zaklęcie, wyszarpnąć sztylet. To była tura gry, przy czym dla dwu postaci (widzących kulkę) nie było to zaskoczenie. Nawet gdyby palek był bez zbroi to była tura... Jak ptaszyna przebierała się przez zbroję to nawet więcej...

Ale jak napisałem - nie walczę o szczegóły, bo teraz nie ma po co. Akcja poszła.
 
Aschaar jest offline  
Stary 18-03-2011, 17:02   #104
 
Samphenion's Avatar
 
Reputacja: 1 Samphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodze
Dobrze, będę dodatkowo rzucał na inicjatywę. Zacznę od następnej walki. Przepraszam Was wszystkich, że usunąłem ten element, po prostu we wcześniej prowadzonych przeze mnie sesjach się nie sprawdzał
 
__________________
Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć! Kto ją ujrzy z bliska, ujrzy swoją śmierć!
Samphenion jest offline  
Stary 18-03-2011, 22:06   #105
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Z czystej ciekawości zapytam: co znaczy - nie sprawdzał się?
Jakoś nie umiem tego sobie uzmysłowić...

A wymyśliłem całkiem sprytny sposób "czitowania" przy niezmiennej inicjatywie
 
Aschaar jest offline  
Stary 19-03-2011, 08:17   #106
 
Samphenion's Avatar
 
Reputacja: 1 Samphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodze
Nie sprawdzał się w ten sposób, że nikt i tak tego nie przestrzegał. Ale trzeba ewoluować
 
__________________
Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć! Kto ją ujrzy z bliska, ujrzy swoją śmierć!
Samphenion jest offline  
Stary 19-03-2011, 09:40   #107
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Świetnym pomysłem jest stosowanie inicjatywy karcianej, tak jak w Wolsungu, kiedy dochodzi do tury walki/pościgu, MG rozdaje każdemu po odkrytej karcie, i inicjatywa jest od najwyższej, gracze widzą kto działa pierwszy, MG od razu może go pytać co robi, nikt się nie wcina. System niemal idealny.
 
deMaus jest offline  
Stary 19-03-2011, 09:41   #108
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
A... rozumiem.

W PBF jest zrozumiałe, że potwory i NPCów przesuwa się na początek czy na koniec tury, aby pisać ich akcje w jednym poście i nie kombinować (ja przeważnie wrzucam potwory przed graczy, a NPCów - za graczy).

Niezmienna inicjatywa ma jeszcze jeden minus - poza cheat'owaniem - zawsze czekamy na tego samego gracza...


*****

Tohma - masz plusa za to zagranie (nie wiem czemu nie mogę wystawić Ci reputacji - wywala mi forum).


*****

Od strony sesyjnej - Amnon dalej nikomu nie ufa, więc z mocy to tylko zabawka na rządanie... druga w power index

Z czymś potężniejszym będziemy kombinować jak sytuacja się pogorszy


(c) WotC at closed license.
 
Aschaar jest offline  
Stary 20-03-2011, 07:55   #109
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Jeszcze pytanie z gatunku mechaniczno - technologicznych.

Ta potyczka - zakładam - nie będzie tak szybka jak poprzednie (Vrock ma IIRC 9-ty poziom wyzwania), więc co robimy z postami? Ciągniemy tak jak jest teraz - co przy stosunkowo krótkich postach będzie strasznie rozciągało rozgrywkę?

A) skracamy kolejkę do połowy tygodnia utrzymując załozenie 1 kolejka postów = 1 tura
B) wrzucamy dwie (trzy) tury w jedną tygodniową kolejkę postów?

Jedna i druga opcja ma swoje zady i walety, ale ja preferowałbym opcję A. Po prostu w B trzeba działać prawie na ślepo, albo pisać jakieś skomplikowane zależności - jeżeli to i tamto to siamto.

Jak to widzicie?
Jak widzi to DM?


PS. Update dziejszy rozumiem czeka na Draugdina?
 
Aschaar jest offline  
Stary 20-03-2011, 09:18   #110
 
Samphenion's Avatar
 
Reputacja: 1 Samphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodzeSamphenion jest na bardzo dobrej drodze
A) to najlepsze rozwiązanie
 
__________________
Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć! Kto ją ujrzy z bliska, ujrzy swoją śmierć!
Samphenion jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172