Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-01-2013, 20:25   #21
 
baltazar's Avatar
 
Reputacja: 1 baltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znanybaltazar wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Kaitlin Zobacz post
Mi się post podobał, cieszę się z tego jak pokierowałeś moją elfką.
Chciałbym powiedzieć to samo ale chyba Pszczelarz się spóźnił parę chwil

Cytat:
Napisał Kaitlin Zobacz post
o co chodzi z "Okiem Saurona"?
My nie mamy się czym martwić. Co innego Mikkel... bo jak Fanny wpadła w oko Sauronowi to chyba jemu mogą urosnąć rogi
 
baltazar jest offline  
Stary 27-01-2013, 20:40   #22
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Niebezpieczeństwa podczas podróży będą występowały jako często, bo Dziekie Kraje to kraj dziki i niebezpieczny
Będą trzy rodzaje:
  1. Takie, które wydarzą się na pewno jako integralna część przygody. Wtedy tylko sprawdzam czy zostało w porę wykryte, aby określić inicjatywę, sprawę zaskoczenia i przyjętych taktyk pozycyjnych (to jest ważne do walki).
  2. Takie, które wstawiam specjalnie, lecz to, czy się uaktywnią zależy już od mechaniki, czyli np. tak jak w tym pierwszym poście rzutów na "Awarness".
  3. Takie, których nawet nie znam ja i dyktuje je mechanika. Wynika to z faktu, że przy długich podróżach wędrowcy, męczą się pod wpływem trudów na szlaku, niesionego bagażu i broni i tak dalej (rany, sen, rodzaj obozowiska na postojach, teren przez który przemierzają i długość trasy). Za każdym razem, gdy ktoś z Bractwa oblewa swój test może to prowadzić do aktywowania "Niebezpieczeństwa". Jego rodzaj zależy od funkcji jaką pełnił BG podczas podróży. Mam sugerowane "Hazards", mam tabelki z nimi, będę też wymyślał sam.

W mechanice używany wzoru:

1K12 + n-K6 + (opcjonalnie) Atrybut (jeżeli wyda się na to 1Punkt Nadziei)

K12 - zawsze
nK6 - "n" to ilość kropek przy umiejętności
Atrybut - wydając 1 Punkt Nadziei dodatkowo dodany jest współczynnik Atrybutu, który jest odpowiedzialny za grupę testowanego skilla. Jeżeli umiejętność jest "faworyzowana" to bierze się pod uwagę Atrybyut Faworyzowany (ta cyferka w górnym kółeczku przyklejonym do Atrybutu Podstawowego)

Aby zdać test trzeba pobić ST czy Stopień Trudności gdzie 10 to najłatwiejszy a 20 to najtrudniejszy z możliwych.

W sesji będę korzystał z zasady rzucania dwukrotnego i trzymania najlepszego rezultatu na korzyść BG (będą wyjątkowe sytuacje, gdy tak robić nie będę mógł)

Kość przeznaczenia to K12, która jest rzucana przy rozliczeniach mechanicznych i można uzyskać wynik od 1 do 10. Są na niej również dwie szczególne runy przeznaczenia:
  1. Runa Gandalfa - kiedy wypadnie, to następuje niesamowity, automatyczny sukces
  2. Oko Saurona - potencjalnie złe konsekwencje, wynik na kości przeznaczenia to "0".

Mam nadzieję, że rozjaśniłem nieco.

Pamiętajcie aby w pierwszym poście solidnie się opisać, jak wyglądacie, przedstawić więcej jak ja nieudolnie próbowałem to zrobić

Szczególna uwagę zwracajcie przy opisywaniu i odgrywaniu postaci na "distinctive features" Waszych BG.


Pzdr.

EDIT: Bym zapomniał. Twist był rzecz jasna taki, że jak już ktoś wleci do wody i zda test na spostrzegawczość, to zobaczy "my precious" Rubinka
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill

Ostatnio edytowane przez Campo Viejo : 28-01-2013 o 23:53.
Campo Viejo jest offline  
Stary 28-01-2013, 09:52   #23
 
Kata's Avatar
 
Reputacja: 1 Kata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał baltazar Zobacz post
My nie mamy się czym martwić. Co innego Mikkel... bo jak Fanny wpadła w oko Sauronowi to chyba jemu mogą urosnąć rogi
Oh, racja
 
__________________
In the misty morning, on the edge of time
We've lost the rising sun
Kata jest offline  
Stary 28-01-2013, 13:15   #24
 
Hellian's Avatar
 
Reputacja: 1 Hellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwuHellian jest godny podziwu
Ode mnie małe uzupełnienie fabularne. Mikkelowi i Fanny towarzyszy średniej wielkości rudy pies obecnie z tubą w zębach krąży w wodzie, wokół miejsca gdzie oboje zniknęli i popiskuje z trwogą.


I przepraszam za zamieszanie
 
__________________
"Kobieta wierzy, że dwa i dwa zmieni się w pięć, jeśli będzie długo płakać i zrobi awanturę." Dzienniki wiktoriańskie
Hellian jest offline  
Stary 28-01-2013, 13:42   #25
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Co do psa, zwyczajnie go dodam edytując tekst, nic się nie stało.

Teraz tak, wszystkie deklaracje, co zrobi Svein zawarte są pod koniec postu zgodnie z sugestią GMa. Svein skacze najpierw ratować kobietę, bo jest kobietą oraz wypadła nagle, prawdopodobnie może mieć więc większe problemy, niżeli mężczyzna, który świadomie wyskoczył. Proszę więc to uwzględniać przy ewentualnych deklaracjach własnych.

Co do pieśni Sveina. Jest w "władcy Pierścieni" pieśń Jeźdźców Rohanu, którzy są najbliżej spokrewnionym ludem do Esgarothczyków oraz Dalijczyków.

Pieśń Rohirrimów

Gdzież teraz jeździec i koń?
Gdzież róg, co graniem wiódł w pole?
Gdzież jest kolczuga i hełm
I włos rozwiany na czole?

O, gdzie jest harfa i dłoń,
Gdzie ogień złotoczerwony,
Gdzie jest czas wiosny i żniw,
Gdzie zboża dojrzałe i plony?

Wszystko minęło jak deszcz,
Jak w polu wiatr porywisty,
Na zachód odeszły dni
Za góry mroczne i mgliste...

Któż będzie zbierał dym
Martwego lasu, co zgorzał,
Lub patrzał na przepływ lat,
Co przybywają od morza?


(tłum. W.Lewik, księga III, rozdz. 6)

Zawarty właśnie w poście tekst starałem się napisać na podobieństwo tego powyższego. Notabene, słyszałem kiedyś jego wykonanie Krzysztofa Kwinty "Kwiczoła" właśnie z taką spokojną, melancholijną melodią, chociaż nieco przyspieszającą na dwóch ostatnich zwrotkach. Świetne, niestety nie mogę nigdzie odnaleźć tego na necie. Jakby komuś wpadło przypadkiem owo wykonanie, proszę, dajcie znać.
 
Kelly jest offline  
Stary 28-01-2013, 19:59   #26
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Tylko nie skaczcie po psie

Szybki post! Parafraza przekładu bardzo mi się podoba. Bardzo lubię takie wstawki. Dzięki Kelly!

Dodałem dwie mapy do panelu sesji.
Dzikie Kraje i Wilderland.
50 mil to jest długość i przekątna kwadratu w Wilderland.
Dziekie Kraje to raczej dla tłumaczenia polskich nazw, choć obawiam się, ze będziecie musieli zerkać do oryginału. Nie ma tych nazw dużo, z czasem będziecie mieli na pamięć.
Jeżeli jednak są dla Was zupełnie nieczytelne do gry, to dajcie znać, wymyślę coś innego.

Jak się skończy prolog i zawiąże Bractwo to napiszę o podziałach ról podczas podróży oraz o Advancement (które już zaczęśliście zdobywać) i Experience Points.

Pzdr.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline  
Stary 31-01-2013, 16:16   #27
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Wymiana informacji z Hellian na temat przeszłych losów naszych postaci w zakresie możliwości zetknięcia się, nasunęła mi myśl, że rzeczywiście brakuje wiadomości na temat Sveina, które mogły posiadać wszystkie osoby mające coś wspólnego z Esgaroth.

Co jest ogólnie znane o siedemnastoletnim Sveinie:

1. Wygląd oraz relacje - opisane w pierwszym poście. Należy jednak pamiętać, ze sam wygląd Sveina zmieniał się w tym okresie, toteż jeśli ktoś go znał nawet 5 lat wcześniej, może nie kojarzyć jego oblicza tak od razu, aczkolwiek wypomniana osoba może przypomnieć sobie, kiedy na przykład dojdą, gdzie się spotkali.

2. Rodzina - ogólnie znana rodzina mieszkańców Esgaroth. Mogą znać ich wszyscy, którzy odwiedzili Esgaroth.

a. ojciec Gundrut - powyżej sporo 50tki. Stosunkowo zamożny właściciel dwóch łodzi, który miał tego fuksa, ze podczas uderzenia Smauga oraz Bitwy 5iu Armii przebywał na dalekim rejsie Anduiną poza miastem. Kiedy więc powrócił po bitwie dysponował sprawnym statkiem oraz załogą wzbogacając się bardzo na transporcie oraz dostarczaniu żywności. Wszak wiele łodzi zostało podczas utraty danego miasta rozbitych lub przynajmniej mocno uszkodzonych. podobno Gundrut nie lubi obcych, szczególnie innoplemienców, ale jak widać, współpracuje z nimi, kiedy płacą.

b. matka Oddny - także sporo powyżej 50tki. klasyczna pani domu znana jako doskonała położna. Jeśli więc ktoś się urodził w Esgaroth, spora szansa, że poród przyjmowała Oddny.

c. brat Luden - powyżej 30tki sporo, pływa w załodze ojca, podobno podziela jego poglądy co do obcych, kawaler.

d. siostra Ebbia - bliźniaczka Sveina, niezwykle piękna dziewczyna, która może przebierać pomiędzy zalecającymi się do niej kawalerami z Esgaroth oraz Dali.

e. Gudmund - zaginiony brat w 2938 roku. Wtedy była to poważna nowina, gdyż znaleziono nad jeziorem jego okrwawione ubranie.

3. Podczas ataku Smauga na Esgaroth po prostu zwiewał, ale wziął udział w Bitwie 5iu Armii. Właściwie dzieciak wtedy Svein dostał się do obozu wraz z przyjacielem Maradem i kiedy już tam był, po prostu nie można było go odesłać, kiedy zbliżał się nieprzyjaciel. Jako dwunastolatek robił wtedy za "syna pułku" czyli takiego "przynieś, wynieś, pozamiataj" oraz strzelał nawet trochę z łuku. Niewątpliwie tak czy siak taki dzieciak został raczej zapamiętany, jako ktoś wyróżniający się podczas bitwy.

4. Wspomnianym przyjacielem był Marad syn Kanda, dwa lata starszy od Sveina. Kand był sierżantem oraz jednym z bliskich znajomych Barda w Bitwie 5iu Armii. Marad i Kand przeprowadzili się do Dale dwa lata po Bitwie 5iu Armii. obydwaj mieszkają w Dale, gdzie Kand objął jakiś urząd nadany przez króla Barda. Mogą ich znać wszyscy, którzy odwiedzili Dale.

5. Charakterystycznym noszonym elementem jest srebrny wisior przedstawiający stylizowany łabędzi okręt na błękitnym tle otoczony ośmioma błyszczącymi punktami.



Jeśli ktokolwiek chce te osoby wykorzystać jako NPCów do na przykład rozmowy, albo dostrzec wiszący wisior, nie ma jakiegokolwiek problemu. Szczerze zapraszam.


EDYCJA:

6. minstrelsy - specjalizacja, którą wziął Svein sprawia, ze jest niezwykle dobrym muzykiem, śpiewakiem na poziomie po prostu normalnego, profesjonalnego minstrela. Gra także na kilku instrumentach. Jeśli właściwie coś mu nie wyszło, najprawdopodobniej wpadła mu akurat mucha, albo coś podobnego
 

Ostatnio edytowane przez Kelly : 01-02-2013 o 16:03.
Kelly jest offline  
Stary 01-02-2013, 21:49   #28
 
Kata's Avatar
 
Reputacja: 1 Kata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputację
Mój post zapewne pojawi się jutro.
 
__________________
In the misty morning, on the edge of time
We've lost the rising sun
Kata jest offline  
Stary 02-02-2013, 18:56   #29
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Wybaczcie tę dziwaczną akcję ratunkową, ale Rathar nie lubi wody.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 02-02-2013, 20:27   #30
 
Kata's Avatar
 
Reputacja: 1 Kata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputację
Tylko nie traf mnie tą kotwiczką w głowę ^.^

Przepraszam że końcówka posta może być już żmudna i byle jaka pisałam to po prostu za długo jednego dnia. Czuję się tak jakby miała mi eksplodować głowa. Niestety tak się złożyło że wcześniej nie mogłam.
 
__________________
In the misty morning, on the edge of time
We've lost the rising sun
Kata jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172