Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-01-2015, 08:29   #671
 
aveArivald's Avatar
 
Reputacja: 1 aveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie coś
Wybaczcie ale chwilowo życie narzuca mi niemożliwe do ogarnięcia ograniczenia względem mojego czasu wolnego.

Pozdrawiam,
Niewolnik Ari
 
__________________
Wieża Czterech Wichrów - O tym co w puszczy piszczy.
aveArivald jest offline  
Stary 18-01-2015, 14:50   #672
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
widzę, że konwersjacja w docu zdechła...
czekam na posty do środy, później niezaleźnie od wyniku zaczynam pracować nad swoim
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 19-01-2015, 19:48   #673
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Chwila szczerości.
Od dłuższego czasu obserwuję spadek zaangażowania w sesję z Waszej strony. Jest to dla mnie bardzo demotywujące i męczące.
Można było rozwinąć wątek Kamiennego Miasta. Można było przed zakończeniem jeszcze trochę poszukać Wieży Czterech Wichrów i być może przeżyć przygodę lub dwie.
Jednak z tak znikomym zaangażowaniem graczy mocno zastanawiam się nad przejściem do finału. Na chwilę obecną wydaje mi się to najlepszym rozwiązaniem.

Jeśli również tak uważacie, to proszę o szczerą odpowiedź. Być może są inne, bardziej interesujące sesje.
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 19-01-2015, 20:39   #674
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Nie wiem, czy powinnam się wypowiadać, bo nie chcę wyjść na niewdzięczną marudę Niemniej jednak kilka uwag mogę rzucić, skoro MG się dopomina

Po pierwsze, nie cały spadek aktywności wynika z braku woli. F.leja ewidentnie zniknęła z forum z powodów osobistych, ja również mam swoje wzloty i upadki (ostatnio te drugie bardziej), a obce zasuwa w pracy. Tak więc częściowo jest to brak czasu u graczy, a nie tylko ich lenistwo.

Po drugie sesja jest bardzo długa, nawet jak na standardy PBF'ów. To nie zarzut, rzecz jasna - bardziej wskazanie na to, że przy długich kampaniach naprawdę ciężko utrzymać pełne zaangażowanie graczy na stałym, wysokim poziomie, bez dawania im cały czas nowych pomysłów czy zadań - a tu właściwie linia fabularna jest jedna i niezmienna.

No i po trzecie i najważniejsze: fabuła właśnie. Od razu zastrzegam, że mówię tu tylko i wyłącznie za siebie.

Greku, wykreowałeś piękny, spójny i bardzo "żywy", przekonywujący świat, zaludniony przez postacie z krwi i kości, mający swoją historię, legendy, bogate tło... i w tej samej chwili go nam zabrałeś.

Jak? Ano wpychając całą grupę na ścisłe tory fabularne (momentami aż za bardzo wyczuwalne), które mają zaprowadzić nas "gdzieś" do celu. Chwilami miałam wrażenie, że niezależnie od decyzji postaci i tak znajdę się tam, gdzie znaleźć się powinnam, a wszelka walka z losem jest skazana na niepowodzenie. Ja wiem, że dark fantasy, że nikt nikogo nie pieści etc. ale ogrom nieszczęść, jakie spadły na naszych BG sprawił, że ani nie mogliśmy się "pobawić" światem - pozwiedzać go, zrobić jakieś poboczne rzeczy - tylko wciąż lecieliśmy naprzód, a raczej byliśmy ciągnięci przez wydarzenia do finału.

Druga sprawa, która akurat spowodowała że podjęłam taką, a nie inną decyzję co do losów Bernarda - to właśnie presja, jaką poddano BG. Starałam się odgrywać postać jak człowieka, nie jak "maszynę do robienia fabuły" i za każdym razem znajdywanie powodów, czemu BG miałby iść dalej tą drogą, która przyniosła mu tylko nieszczęścia, było trudniejsze.

Krótko mówiąc: to, co jest siłą tej przygody - spójny, precyzyjny scenariusz i dokładnie rozplanowane wydarzenia - jest też jej słabością. Bez mocnej motywacji dla BG, gracze nie angażują się w fabułę - co powoduje, że trzeba ich deus ex machina wpychać na tory scenariusza. Co z kolei powoduje że ich motywacja dalej spada ("nie mam wpływu na grę"). i kółko się zamyka.

Piszę o tym, bo sama doświadczyłam tego samego w swojej pierwszej sesji - tam też gimnastykowałam się, jak wpasować graczy w scenariusza, a oni nie bardzo to rozumieli. Z drugiej strony, danie zupełnie wolnej ręki też się nie sprawdza, bo BG nie mają co robić (strach przed zbyt dużą wolnością). IMHO "Wieża" poszła w zbyt dużą kontrolę nad graczami i stąd - tylko w mojej opini, jak MG - taki mikry odzew, skoro gra zaczyna przypominać opowiadanie. I to w dodatku mocno gore.

Ze swojej strony zapewniam, że chciałabym zobaczyć końcówkę - bo strasznie ciekawi mnie rozwiązanie całej tej zagadki. Może więc lepiej pogonić graczy naprzód na ostatniej prostej i mieć satysfakcję ze skończonej gry? Bo naprawa "w biegu" i zmiana formy, do której wszyscy się już *jakoś* przyzwyczaili raczej nie przyniesie zamierzonego efektu

PS: Nie martw się, Greku. Sesja jest b.dobra, a Ty jesteś świetnym MG. PBFy jednak mają swoją wyjątkową specyfikę . Tulę - A.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 20-01-2015, 12:45   #675
 
aveArivald's Avatar
 
Reputacja: 1 aveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie cośaveArivald ma w sobie coś
Mam chwilę to czytam i coś napiszę. Jakiś czas temu (jeszcze jak nasze postacie były w Denondowym Trudzie) rozpisywałem się nt. tego jak moja postać nie ma wpływu na grę. Nie wiem czy to moc sugestii czy co ale po przeczytaniu ostatniego posta Autumm doszedłem do wniosku, że to nie niemoc postaci mi najbardziej wtedy doskwierała a właśnie to co opisała A. W sensie też niemoc ale ta inna, nie wynikająca z kości (bo i tak wszystko potoczy się tak jak ma)... Czasem nie wiadomo o co dokładnie człowiekowi chodzi, czasem ciężko ubrać myśli i uczucia w słowa (mówię tu o swoich). Rozumiecie. W każdym razie mogę się się pod tym postem z czystym sumieniem podpisać. Bo sesja fajna. Bo MG świetny. Bo gracze dają czadu. Chyba to widać we wcześniejszych moich postach (mam nadzieję)? Mimo tego jest to "ale".

Tak przy okazji jeśli można dorzucić: byłem święcie przekonany, że druga część tej "kampanii" skończy się zaraz po wydarzeniach w Denondowym Trudzie. Dla mnie osobiście tam emocje sięgnęły zenitu, akcja nabrała najszybszego możliwego tempa i zaraz wszystko jak należy się rozwikłało, opadło i uspokoiło. Idealny moment na "cięcie!". Teraz jak przeczytałem, że sesja mogła jeszcze trwać i trwać jestem trochę zdziwiony, szczególnie jeśli popatrzy się na to przez pryzmat Wilczego Pazura, który w porównaniu do Wieży Czterech Wichrów był co najwyżej dwustronicowym prologiem.
 
__________________
Wieża Czterech Wichrów - O tym co w puszczy piszczy.
aveArivald jest offline  
Stary 20-01-2015, 19:31   #676
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Pięknie nam to tutaj Autumm podsumowała. Zgadzam się z tym w ogóle i w szczególe, no i z automatu z Arivaldem.

Zatem nie pozostaje nic innego niż przejść do finału. :O)

Jeśli macie ochotę to możecie wrzucić jeszcze posta o którego prosiłem w tej kolejce. Trochę czasu mi zajmie, żeby sklecić finalnego posta, po którym jeszcze będziecie mieli możliwość się wypowiedzieć.
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 06-02-2015, 22:04   #677
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Jest post kończący. Mam nadzieję, że Wam się podoba i że warto było na niego czekać.

Możecie wrzucić swoje posty podsumowujące. Macie na nie czas do następnej niedzieli. Później zamykam sesję.

Na koniec wrzucę jeszcze swoje podsumowanie ale już teraz dziękuję wszystkim za wytrwałość. Udało nam się skończyć kawał dobrej przygody.
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 09-02-2015, 16:07   #678
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
W sumie nie wiem, co mogłabym w swoim in game podsumowaniu napisać. Przeczytałam (z pewną obawą, co też MG nam zgotował) zakończenie przygody... i muszę powiedzieć, że szczękę zbierałam z podłogi. Szkoda, że nie starczyło energii i prędkości, by dojechać do końca tej historii, bo finał był doprawdy epicki

Bardzo dziękuję za te długie miesiące gry wszystkim bez wyjątku - ale najbardziej GreKowi, który dla mnie po raz kolejny udowodnił (bo wiedziałam już to wcześniej) że jest Mistrzem Idealnym. Skala fabuły, jej szczegółowość, wszechogarniający klimat i (może czasem zbyt precyzyjna kontrola nad tym, co dzieje się w przygodzie - ta sesja na długo pozostanie dla mnie niedoścignionym wzorem. Szczególnie że była to dla mnie jedna z pierwszych gier na tym forum - i to, jaką jestem graczką zawdzięczam w dużej mierze ćwiczeniom w "Wieży...".

Ale żeby nie było, to nie tylko MG "dał czadu" w tej grze, ale każde z Was stworzyło w tej sesji niebanalną i ciekawą postać, konsekwentnie i przekonywującą odgrywaną. Zamiast bandy bohaterów którzy ruszają na każdego smoka pełni przekonania, że nic nie jest w stanie ich ruszyć, mieliśmy grupę zwyczajnych-niezwyczjanych osób, rzuconych w meandry świata, pełnych wątpliwości, słabości i dalekich od "bohatyrowania", a jednak zdolnych do heroicznych czynów. To zupełnie inna, inspirująca perspektywa, która była dla mnie wielkim plusem tej sesji.

Mam nadzieję, że spotkamy się gdzieś znów na szlakach!

Zdrawim'

A.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 11-02-2015, 20:52   #679
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Podsumowanie!

Jak zwykle nie mogłem się doczekać na wyznaczony przez siebie termin
Poniżej obiecane podsumowanie (o połowie rzeczy o których miałem napisać - zapomniałem)


Ufff… Udało się doprowadzić historię do końca. Graliśmy w nią niespełna dwa lata!
Muszę przyznać, że była to najtrudniejsza sesja, którą zdarzyło mi się prowadzić. Przeszła przez kilka kryzysów. Część z Was zmagała się z prywatnymi problemami, które zmuszały Was do porzucenia gry na jakiś czas, niestety nie udało się to Felidae. Wiedząc, że miała kłopoty zdrowotne pozostaje mi mieć tylko nadzieję, że wróciła do zdrowia a jedynie inne obowiązki nie pozwoliły wrócić jej do pisania.

Felidae to dla Ciebie była ta sesja.

Co zakładał scenariusz?
Scenariusz był moim zdaniem najmocniejszym punktem sesji. Dotarcie do końca sesji miało wyjaśnić wszystkie niesamowite historie, które przydarzyły się bohaterom w trakcie wędrówki do Wieży Czterech Wichrów.

Mag
Mag w prologu patrzący w kulę przewidującą przyszłość jest uciekinierem z Bilauri, miasta z którego pochodzi również Nena Deacair. Miasta zamieszkanego przez lud posiadający szczególną umiejętność - wpływania na umysły innych. Zauważa on, że Nena zabija go - tak przynajmniej odczytuje wizję.
Mag więc, na odległość mąci ludziom w głowach by tylko nie dopuścić do urzeczywistnienia się przyszłości widzianej w kuli.

Wyrocznia.
Sesja miała się zacząć od spotkania z wyrocznią, gdzie bohaterowie mieli poznać swoją przyszłość. Przynajmniej migawki z niej.
Gzargh po zobaczeniu swojej przyszłości opuszcza towarzystwo i odjeżdża.

Wieś Trzódka.
We wsi bohaterowie mieli natknąć się na zarazę. Zarazę dziwną, bo zdaje się, że pół wsi na nią wymarło. Rzeczywistość jest taka, że te pół wsi poszło na wypas bydła a zaraza dotknęła tylko zwierzęta. Jedyne trupy jakie udaje im się zauważyć, to trupy zwierząt i Skiby. Ten ostatni jednak, jak się dało zauważyć przy bliższych oględzinach, nie padł ofiarą zarazy lecz zwyczajnym morderstwem. Gdyby bohaterowie zachowali milczenie i powęszyli trochę po wsi, wzbraniając dostępu do chaty (bo np. zaraza), to dowiedzieliby się kto zabił chłopa i dlaczego.

Denondowy Trud.
Tutaj Nena miała zostać oskarżona o spowodowanie zarazy, uwięziona i skazana. Podczas egzekucji miał ją uwolnić Szrama, członek Bergh Bersei, który zorientowawszy się, że cała szopka musi być spowodowana oddziaływaniami jednego z mieszkańców Bilauri postanawia za pomocą Neny do niego trafić i zgładzić.

Mamy tutaj klasyczny przykład samospełniającej się przepowiedni. Gdyby mag nie widział swojej przyszłości w szklanej kuli, nie próbowałby jej zapobiec, tym samym ściągając na siebie uwagę zabójcy z Bergh Bersei.

Wieża Czterech Wichrów.
To tutaj ukrywa się nasz bilaurijczyk. To do niego udaje się drużyna. To tutaj dopełnia się ostatnia przepowiednia.

Tyle założenia scenariusza. Co było nieplanowane? Co Was ominęło?
Wszyscy popędziliście za Gzarghiem, który miał po prostu zniknąć. Wtedy mag zaczął Wam mieszać w głowach na skutek czego Cathil zabiła Kesę. To był rewelacyjny moment w sesji moim zdaniem. Taki naturalny, prawdziwy. Szczerze - nie sądziliśmy, że to tak daleko zajdzie. Nasze najśmielsze przypuszczenia posuwały się do drobnych utarczek.
Żeby nie utknąć w tym miejscu i w taki sposób, wymyśliliśmy Stalowookiego i napad na konwój oraz deja-vu. Wyszedł majstersztyk.
Przy okazji zobaczyliście prawdziwą siłę wyroczni.
To był pierwszy kryzys w sesji. To co nam wydawało się konsekwentnym i odważnym odegraniem postaci, przez kannę zostało odebrane jako atak. Zdaje się Panie wcześniejniej były już w analogicznej sytuacji. Szkoda, że tak właśnie wyszło. Szkoda, że nie udało mi się wtedy zapobiec odejściu gracza. Dobrze, że zdecydował się wrócić później.

W Trzódce umknął Wam całkowicie wątek Skiby. Śmierć Bataara i Ellfara Ravila wynikła z ich braku motywacji do udziału w sesji.
Po wyjściu ze wsi spotkaliście Maciusia, który rzekomo zginął w zarazie. Jego ojca spotkaliście przed wejściem do wsi.
W Denondowym Trudzie dołączyli do gry Bernard Wolner i Irga. Kat doskonale się wpasował w czas i miejsce. Siadł nam do rozbudowy scenariusza. Myśleliśmy, że skupicie uwagę na zbiciu głównego oskarżenia, które padło na Nenę jednak każda postać zajęła się czymś innym i trochę ciężko nam było to wszystko ogarnąć. Szczególnie dwa wątki nam oderwały postacie od osi scenariusza a mianowicie Krucza córka i von Szant.

Mimo wszystko była to najbardziej udana część sesji i gdybym wiedział, że Felidae nie wróci, zostalibyśmy tam dłużej i może udało by nam się zamknąć wątki, które zostały urwane.

Nie mniej jednak miał tam miejsce drugi kryzys w sesji. AveArivald - szkoda, że tak wyszło, szkoda, że nie udało nam się rozwiązać problemu poza forum.

Po scenie egzekucji, do której i tak miało dojść, założyliśmy że wszyscy razem ze Szramą dacie drapaka i będziecie uciekać w kierunku Wieży Czterech Wichrów lecz tutaj znowu nam się towarzystwo rozpierzchło. Bergh Bersei tylko dlatego uciekł z Neną, że Felidae ciągle była nieobecna na forum. Nena musiała żyć aby scenariusz nie wziął w łeb a prowadzenie NPCa nie bardzo mi się uśmiechało.

Ile ja się napociłem, żeby Was wszystkich zgarnąć znowu razem!

W międzyczasie miał miejsce trzeci kryzys. Permanentny brak czasu związany z awansem i remontami w domu. Do tego doszło zniechęcenie przedłużającą się sesją.

Kamienne Miasto było sposobem na zebranie drużyny i nie było go w scenariuszu. Wyszło "przy okazji". Jednocześnie uważam, że udało nam się z obce stworzyć całkiem interesujący obraz wizji życia po życiu. Szkoda, że nie mieliśmy okazji go rozwinąć. Chociaż mam wrażenie, że może to być tylko mój zachwyt

Dlaczego nie do końca wyszło?
Człowiek całe życie się uczy a ta sesja nauczyła mnie wiele.
  • Po pierwsze.
    Pokazanie graczom przepowiedni, wydawało mi się dobrym pomysłem ale zaowocowało tym, że jak całkiem słusznie zauważyliście, gra była trochę “sterowana”. Nie mogło być inaczej. To musiało się wydarzyć. Takie było założenie scenariusza. Nigdy więcej tego błędu!
  • Po drugie.
    Ciągłe kłody pod nogi, ciągle pod górkę. Dlaczego? Wszystkiemu był wynny mag z Wieży Czterech Wichrów, który mącił ludziom w głowach. W trakcie sesji tego nie wiedzieliście, a musiało być to dla Was bardzo deprymujące.
  • Po trzecie w końcu.
    Brak motywacji. Musieliście dotrzeć do Wieży Czterech Wichrów, lecz waszym postaciom brakowało motywacji. To było dla mnie chyba najbardziej flustrujące. Nie wiem dlaczego założyłem, że po prostu tam będziecie dążyć. Bo przecież tak miało być. Wyszło trochę sztucznie i na siłę. Bo kat nie miał powodu tam iść. Irga też trochę tak bez przekonania a i reszta zdawało się zapomniała po co wogóle tam szła.
    Moja wina, moja wina… Nigdy więcej!
  • i po ostatnie
    Zauważam u siebie skłonności do sesji sand boxowych. Tak już po prostu mam. Trzeba się hamować!

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w sesji. Na swoich kartach znajdziecie moje notki.

Do zobaczenia w innej sesji!
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 11-02-2015, 21:09   #680
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Odpisze później w bardziej rozbudowanej formie, ale na początek:

Cytat:
Zauważam u siebie skłonności do sesji sand boxowych. Tak już po prostu mam. Trzeba się hamować!
Absolutnie NIE! Greku. Masz skłonność - i zdolności! - owszem, ale to bardzo dobra skłonność! Wątki poboczne, wymyślone czy "ścigane" przez graczy wyszły tej sesji świetnie (min. wszystko to, co działo się w Trudzie przed egzekucją) i pięknie się rozwijały - do momentu, kiedy musiały ustąpić przed fabułą.

Wniosek? Musisz zrobić sesję, która będzie w założeniu "półsanboxem" (ogólna fabuła + to co wymyślą graczy - coś ala gra Skyrim) - bo żal te skłonności dusić i marnować, a jednocześnie masz talent do tworzenia wciągających scenariuszy.

Sandbox to nic złego, srsly
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172