Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-12-2014, 19:09   #1
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Materiały- Splugawieni [Earthdawn]

Gracz: Kerm
Imię: Elianar Navarim
Dyscyplina - łucznik
Punkty Legend: 675

Rasa - elf (wiek 24 lata)

Cechy
Zręczność - 20 (8) 2k6
Siła fizyczna - 13 (6) k10
Żywotność - 11 (5) k8
Percepcja - 15 (6) k10
Siła woli - 12 (5) k8
Charyzma - 10 (5) k8

Talenty:
Broń strzelecka (3):3+8=11 k10+k8
Celny strzał (1): 1+8=9 k8+k6
Mistyczny znak (1): 1+6=7 k12
Rytuał karmiczny (1): 1
Strzała kierunku (1): 1+6=7 k12
Unik (1): 1+8=9 k8+k6

Szybkość
Pełna: 110
W walce: 55

Umiejętności:
Artystyczna/wyrabianie strzał
Wiedza/historia Barsawii
Wiedza/wiedza o elfach

Inicjatywa
Kostki: 2k6

Karma
kostki: k6
Punkty: 5

Walka
Obrona fizyczna: 10
Obrona magiczna: 8
Obrona społeczna: 6
Pancerz fizyczny: 3
Pancerz duchowy: 1

Obrażenia
Próg życia: 32
Próg ran: 8
Próg przytomności: 24
Kostki zdrowienia: k8
Testy zdrowienia: 2

Udźwig
50/100

Ekwipunek:
długi łuk
kołczan
strzały
miecz krótki
sztylet
skórzana zbroja
derka
plecak
ubranie podróżne
jedzenie na 4 tyg.

pieniądze: 41 sm
================================================== ================================================== =============
Imie: Złoty Bluszcz (wystarczy Bluszcz)
Wiek: 29 i pół
Wzrost 49cm
Włosy: długie brązowe
Oczy: Zółtozielone
Skóra: Troche opalona bez tatuaży
Dyscyplina: Powietrzny Zwiadowca
Krąg: 1
Rasa: Wietrzniak
Płeć: M
Waga: 7kg
Gracz: Smirrnov
Punkty Legend: 575


Zręczność 17 (7) 1k12
Siła Fizyczna 7 (4) k6
Żywotność 12 (5) k8
Percepcja 15 (6) k10
Siła Woli 9 (4) k6
Charyzma 14 (6) k10

Talenty:
Broń biała (2) 7+2=9 (k8+k6)
Broń strzelecka (2) 8+2=9 (k8+k6)
Powietrzny taniec (1) 8+1=9 (k8+k6)
Rytuał karmiczny (1): 1 k4-2
skradanie się (1) 7+1=8 (2k6)
Unik (1): 1+7=8 (2k6)

Szybkość
Pełna: 48/24 na ziemi (pełna/w walce) i 90/45 w powietrzu

Umiejętności:
Artystyczna/malowanie ciała
Wiedza/historia Barsawii
Wiedza/wiedza o wietrzniakach

Inicjatywa
Kostki: k10

Karma
kostki: k10
Punkty: 15

Walka
Obrona fizyczna: 11
Obrona magiczna: 8
Obrona społeczna: 8
Pancerz fizyczny: 5
Pancerz duchowy: 0

Obrażenia
Próg życia: 34
Próg ran: 9
Próg przytomności: 26
Kostki zdrowienia: k8
Testy zdrowienia: 2

Udźwig
20/40

Ekwipunek:
Miecz (zdobiony)
Pochwa na miecz
Łuk wietrzniacki
Strzały do łuku (20)
Kołczan
Ubranie podróżne
Gogle
Plecak
Racje podróżne (4tyg)
Hamak
Nóż
Sakiewka na kasę
Zbroja skórzana utwardzana
Reszta 85,3
================================================== ============================
Saverock
Dyscyplina - fechmistrz

Rasa - człowiek
Imię: Savro
Punkty Legend: 569

Cechy
Zręczność - 18 (7) k12
Siła fizyczna - 11 (5) k8
Żywotność - 10 (5) k8
Percepcja - 12 (5) k8
Siła woli - 10 (5) k8
Charyzma - 16 (7) k12

Talenty:
broń biała -2 7+2= 9 k8+k6
manewr - 1 7+1=8 2k6
prowokacja - 1 1+7=8 2k6
rytuał karmiczny - 1
unik - 2 2+7=9 k8+k6
zachowanie równowagi - 1 1+5=6 k10

Umiejętności:
Aktorstwo - 1
Wiedza: Taktyka - 2

Języki
- ludzki
- krasnoludzki

szybkość:
85- pełna
42- w walce


Inicjatywa
Kostki: k12

Karma
kostki: k8
Punkty: 11 maks 40

Walka
Obrona fizyczna: 10
Obrona magiczna: 7
Obrona społeczna: 9
Pancerz fizyczny: 4
Pancerz duchowy: 0

Obrażenia
Próg życia: 31
Próg ran: 8
Próg przytomności: 22
Kostki zdrowienia: k8
Testy zdrowienia: 2

Udźwig
40/80

Ekwipunek:
- miecz(25) stopień obrażeń 5
- sztylet(8m) stopień obrażeń 2
- zbroja skórzana warstwowa(20)
- bogaty strój podróżny(40)
-dobre wino butelka x2(8)
- racje podróżne na tydzień (10)
- pochwa na miecz(5)
- Koc
- zostaje 43 - 8m(nie wiem ile miedzi to srebro - 10 miedzi to jedna srebrna,
10 srebra to jedna złota)
================================================== ===========================
Gracz Karmazyn
Miano: Gellad Leahner
Wiek: 86 lat
Rasa: Elf
Zdolność rasowa: Widzenie w ciemności
Punkty Legend: 565

Dyscyplina: Złodziej

Talenty:
Atak z zaskoczenia: 1 1+7=8 2k6
Broń biała: 1 1+7=8 2k6
Kradzież kieszonkowa: 1 1+7=8 2k6
Magiczny wytrych: 1 1+7=8 2k6
Rytuał Karmiczny: 1
Skradanie się: 2 2+7=9 k8+k6
Wspinaczka: 1 1+7=8 2k6

Cechy:
Zręczność: 14 (+2) = 16 (7) k12
Siła fizyczna: 12 (5) k8
Żywotność: 16 (-2) = 14 (6) k10
Percepcja: 13 (+ 1) = 14(6) k10
Siła woli: 12 (+1) = 13 (6) k10
Charyzma: 12 (+1) = 13 (6) k10


Umiejętności:
Artystyczna: Aktorstwo (1)
Wiedza: Wycena klejnotów (1)
Wiedza: Świat przestępczy (1)



Języki:
Krasnoludzki
Elfi

Inicjatywa
Kostki: k12

Karma
kostki: k6
Punkty: 6 maks 25

Walka
Obrona fizyczna: 9
Obrona magiczna: 8
Obrona społeczna: 7
Pancerz fizyczny: 4
Pancerz duchowy: 1

Obrażenia
Próg życia: 36
Próg ran: 10
Próg przytomności: 28
Kostki zdrowienia: k10
Testy zdrowienia: 3

Udźwig
45/90

Szybkość:
80 pełna
40 w walce

Ekwipunek:
- 7 sztuk srebra
- Miecz krótki x2 stopień obrażeń 4
- Sztylet do rzucania x10 stopień obrażeń 2
- Zbroja skórzana warstwowa
- Ubogi strój (zakładany w czasie kradzieży)

- Strój podróżny (noszony na co dzień)
- Wytrychy i przybory złodziejskie
- 5 racji podróżnych
-zestaw podróżny z namiotem

================================================== =============================
Dyscyplina - powietrzny łupieżca krąg 1
Gracz Raist2
Imię: Urdak

Rasa - ork (wiek 13 lata)
Punkty Legend: 575

Cechy
Zręczność - 14 (6) k10
Siła fizyczna - 17 (7) k12
Żywotność - 15 (6) k10
Percepcja - 12 (5) k8
Siła woli - 12 (5) k8
Charyzma - 11 (5) k8

Talenty:
Broń biała 2 (8) 2k6
ognista krew 2 (8) 2k6
okrzyk bojowy 1 (6) k10
rytuał karmiczny 1 k8
unik (7) k12
żeglarstwo powietrzne (6) k10

Szybkość
75/38

Umiejętności:
drzeworytnictwo
wiedza (legendy i bohaterowie) 2

Inicjatywa
Kostki: k10

Karma
kostki: k8
Punkty: 10

Walka
Obrona fizyczna: 8
Obrona magiczna: 7
Obrona społeczna: 7
Pancerz fizyczny: 4
Pancerz duchowy: 1

Obrażenia
Próg życia: 38
Próg ran: 10
Próg przytomności: 29
Kostki zdrowienia: k10
Testy zdrowienia: 3 (k10)

Udźwig
70/140

Broń:
miecz trollowy (13) k12+k10
Pancerz:
zbroja skórzana warstwowa 4

Ekwipunek:
ubranie podróżne
zestaw podróżny
osełka
racje podróżne x1

Pieniądze:
46sm 2mm
============================================
Gracz: Ulli
Imię: Hrug Złamany Kieł
Dyscyplina - szaman
Krąg: 1
Punkty Legend: 575

Rasa - ork (wiek 24 lata)
Właściwość rasowa- widzenie w ciemnościach

Cechy
Zręczność - 14 (6) k10
Siła fizyczna - 12 (5) k8
Żywotność - 13 (6) k10
Percepcja - 16 (7) k12
Siła woli - 14 (6) k10
Charyzma - 4 (53) k4

Talenty:
Fetysz 1
Fetysz 1
poznanie wzorca czaru 1
Rytuał karmiczny 1
Rzucanie czarów 2
stworzenie fetysza 1
Tkanie wątków (szamanizm) 1

Szybkość
Pełna: 75
W walce: 38

Umiejętności:
Artystyczna: drzeworytnictwo 1
Wiedza/historia Barsawii 1
Wiedza/wiedza o orkach 1

Inicjatywa
Kostki: k8

Karma
kostki: k8
Punkty: 10 maks 40

Walka
Obrona fizyczna: 8
Obrona magiczna: 9
Obrona społeczna: 4
Pancerz fizyczny: 7
Pancerz duchowy: 2

Obrażenia
Próg życia: 35
Próg ran: 9
Próg przytomności: 27
Kostki zdrowienia: k10
Testy zdrowienia: 2

Udźwig
45/90

Czary:
umysłowy sztylet 2k10 (w fetyszu)
taniec kości k10+k6 (w fetyszu) trudność utkania 7
światło
maskowanie
zmysł astralny
badanie aury
rozproszenie magii trudność utkania 6

Ekwipunek:
racje podróżne x8
zestaw podróżny
ubogi strój
zbroja skórzana warstwowa
Tarcza piechoty

sztylet

Pieniądze: 0s
 

Ostatnio edytowane przez Ulli : 14-03-2015 o 17:19.
Ulli jest offline  
Stary 29-12-2014, 22:14   #2
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Droga do Hanto.

 
Ulli jest offline  
Stary 13-01-2015, 13:59   #3
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Ponury Legion

Grupa znana jako Ponury Legion, po raz pierwszy pojawiła się w mrocznym okresie historii Barsawii, zwanym "Czasem Pożogi". Wtedy na obszarze, który znamy teraz jako Barsawię, znajdowały się tysiące wrogich sobie plemion i państw-miast, które zjednoczyły się, by walczyć z nagłym pojawieniem się dziwacznych, owadopodobnych stworzeń, później rozpoznanych jako zwiastuny Pogromu. W południowej części prowincji, gdzie stworów było najwięcej, bezprzykładna liczba generałów, oddziałów wojskowych oraz partyzantów zaprzestała prób pozabijania się nawzajem i stanęła do walki po tej samej stronie.

Chociaż głód, który ogarnął całą prowincję po zakończeniu czasu Pożogi, rozwiał wszelkie nadzieje na prawdziwą polityczną jedność, nie zniszczył osobistych więzi między weteranami bitwy przeciwko owadopodobnych horrorom. wielu z tych wojowników trzymało się razem, tworząc małe oddziały, a w końcu przybierało imię Dumnego Legionu. Niestety część grup zbójowała kiedy niesione przez Horrory zagrożenie osłabło. W taki oto sposób narodził się w Legionie spór między prawdziwymi herosami a zwykłymi bandytami, który po dziś dzień dręczy organizację.

Mijały wieki i wreszcie zaprzestano używać miana "Dumny Legion". Do czasu Wojen Orichalkowych istniał tylko w mitach i pieśniach o dawno umarłych bohaterach przeszłości, a także jako obelga, sarkastyczne określenie wymuszających wszystko band najemników.

Mity i pieśni przeżyły obelgi, Kiedy Horrory pojawiały się coraz częściej i liczniej, wielu pragnących je wyplenić bohaterów odnowiło tradycji Dumnego Legionu. Gdy najazd bestii przybrał na sile, nieustępliwy krasnoludzki wojownik imieniem Verwol nazwał swą bandę zabójców Horrorów Ponurym Legionem. Przekonany, że on i jego towarzysze mogą mieć nadzieję na pokonanie potworów jedynie wtedy gdy dorównają im w złośliwości i zajadłości oraz wyzbędą sie wszelkich słabości, Verwol i jego zwolennicy zaczęli nosić czarne ubrania i przybrali wzbudzający strach styl bycia. W strategii Ponurego Legionu znaczną rolę odegrało również praktykowanie ksenomancji.

Uczeni poddają w wątpliwość fakt, jakoby to Verwol wypowiedział słynne zdanie: "Jeśli masz wątpliwości, posiekaj to na kawałki".Niemniej słowa te dokładnie opisują podejście krasnoluda do walki z Horrorami. A wiele oddziałów w całej Barsawii kopiowało styl Verwola- legion powiesił spalił lub pociął mieczami gros dawców Imion, których podejrzewano o splugawienie. Każdego kto odważył się źle wypowiadać o metodach stosowanych przez Ponury Legion, uznawano za skażonego i rozpoczynano go ścigać.

Gdy lud Barsawii schronił się kaerach, Ponury Legion również trafił pod ziemię. W niektórych podziemnych społecznościach służył jako nieoficjalna straż przeciwko najsubtelniejszym próbom wtargnięcia Horrorów do schronień. W wielu przypadkach legionistom udało się zniszczyć potwory, które przedostały się przez zabezpieczenia kaerów. Jednak równie często skazywali oni nieszkodliwych ekscentryków i każdego, kto zagroził ich władzy.

Dziś tuziny band Ponurego legionu przemierza zarówno pustkowia jak i ulice miast. Członkowie organizacji zawsze są czujni i nieustannie się rozglądaja, gotowi na pojawienie się prawdziwych albo wyimaginowanych Horrorów. Kiedy legioniści maszerują, mądrze jest przejść na drugą stronę ulicy, jeśli da się to zrobić nie zwracając na siebie ich uwagi.

Legion nie posiada centralnej organizacji, hierarchii czy zarządzającej nim rady. Nikt "odgórnie" nie ustala, kto może zostać jego członkiem. Zamiast tego, ten różnorodny zlepek oddziałów identyfikuje się ze sprawą i stylem, za dowódca każdej z band nie uznaje żadnej władzy poza swoją. W samej rzeczy, historia mówi o wielu przypadkach walki pomiędzy oddziałami Ponurego Legionu - szczególnie , kiedy jedna z grup nie zastosuje się do sposobu postępowania innej.
 
Ulli jest offline  
Stary 13-01-2015, 22:00   #4
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Ghule-
ZR 5
Per 3
SF 4
SW 3
ŻYW 6
CHA 5
Inicjatywa 5
Liczba ataków 1
Ataki 7
Obrażenia 8
Liczba czarów 1
Rzucanie czarów 8
Obrona fizyczna 7
Obrona magiczna 5
Obrona społeczna 7
Pancerz fizyczny 4
Pancerz duchowy 0
Zachowanie równowagi 5
Testy zdrowienia 1
Próg życia 36
Próg ran 10
Próg przytomności odporny
Szybkość w walce 50
Pełna szybkość 100
Punkty legend 90

Komentarz:
Ghule są ożywieńcami stworzonymi przez tajemniczą magię Horrorów. Żeby przetrwać muszą się odżywiać witalnymi organami istot żywych albo świeżych trupów. Żyją przy szlakach handlowych gdzie napadają na przejeżdźających wędrowców, na cmentarzach gdzie mogą znaleźć świeże zwłoki albo w miejskich kanałach, skąd wychodzą w nocy na poszukiwanie ofiar. Ghule źle reagują na światło słoneczne - obniża ono o 2 stopnie ataku i obrażeń. Wędrują w grupach liczących od 6 do 25 osobników. Ghule wytwarzają magiczna toksynę, zwaną cacofianem, która pozostaje niegroźna do momentu, gdy nie zostanie uaktywniona testem rzucania czarów wykonanym przez ożywieńca. Ghul musi wykonać zakończony sukcesem test ataku, aby wprowadzić truciznę do organizmu ofiary, a następnie - w tej samej rundzie - test rzucania czarów. Trucizna działa przez 6 rund, albo do momentu rozproszenia lub przełamania jej działania - podczas prób rozproszenia należy ja traktować jak zaklęcie 2 kręgu. przełamanie wymaga od ofiary udanego testu Żywotności z wynikiem 10 lub większym- trzeba poświęcić na to akcję. Trucizna zadaje obrażenia, którym nie może zmniejszyć żaden pancerz- w każdej rundzie są one coraz większe. W pierwszej rundzie ofiara otrzymuje 1 obrażenie. W następnych sukcesywnie, 4, 5, 10, 15, 20. W momencie śmierci ghula cacofian przestaje działać.
 
Ulli jest offline  
Stary 08-03-2015, 17:35   #5
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Żywotrupy Ponurego Legionu.

Leucur Gewgaw, Żywotrup Ork

ZR: 6 SF: 7 Żyw: 7
Per: 5 SW: 5 Cha: 4

Inicjatywa:2 Obrona fizyczna: 5
Liczba ataków: 1 (4) Obrona magiczna: 6
Atak: 7 Obrona społeczna: 11
Obrażenia: 10 Pancerz fizyczny: 9
Pancerz duchowy: 0
Zachowanie równowagi: 8
Testy zdrowienia: 2 dziennie
Próg życia: 36
Próg ran: 9 Szybkość w walce: 25
Próg przytomności: odporny Pełna szybkość: 50

Punkty legend: 110
Ekwipunek: zbroja płytowa.

Leycur Gewgaw był wędrownym handlarzem. Został uwięziony w wiosce, kiedy przybył Ponury legion. Gzoog Zrywający okowy ciął go przez plecy, kiedy próbował uciec. Moltaa ożywiła go i odzianego w zbroję Legionu ustawiła na straży Hanto. Leycur jest doskonałym wartownikiem i stanowi dobry przykład dla mieszkańców Hanto, ile kosztuje sprzeciw wobec legionistów.


Abakule, Żywotrup Troll

Zr: 6 SF: 10 Żyw: 9
Per: 5 Sw: 6 Cha: 4


Inicjatywa 2 Obrona fizyczna: 7
Liczba ataków: 4 Obrona magiczna: 7
Atak: 8 Obrona społeczna: 7
Obrażenia: 13 Pancerz fizyczny: 9
Pancerz duchowy: 1
Zachowanie równowagi: 11
Testy zdrowienia: 4 dziennie
Próg życia: 44
Próg ran: 13 Szybkość w walce: 30
Próg przytomności: odporny Pełna szybkość: 60

Punkty Legend: 110
Ekwipunek: zbroja płytowa
Łup: brak
 
Ulli jest offline  
Stary 08-03-2015, 20:36   #6
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Oddział Ponurego Legionu Okupujący Hanto:

Moltaa- Obsydianin, ksenomanta 6 kręgu

Cechy

Zręczność: (11) 5/k8
Siła fizyczna: (21) 8/2k6
Żywotność: (15) 6/k10
Percepcja: (16) 7/k12
Siła woli: (17) 7/k12
Charyzma: (12) 5/k8

Talenty

Czytanie/pisanie (6): 13/k12+k10 (języki: ludzki, obsydiański,orkowy,sperethiel, throallski, trollowy)
Czytanie/pisanie znaków magicznych (4): 11/k10+k8
Ksenomancja (6): 13/k12+k10 [(9) 16/k20+k6]
Matryca (4)
Matryca (6)
Matryca (6)
Matryca (6)
Moc Woli (6): 13/k12+k10 [(9): 16/k20+k6]
Powstrzymanie ducha (6): 18/k20+k12
Przerażanie (3): 10/k10+k6
Rytuał karmiczny (5)
Rzucanie czarów (6): 13/k12+k10 [(9): 16/k20+k6]
Spojrzenie astralne (4): 11/k10+k8
Ulepszona matryca (4)
Wytrzymałość (6)

Umiejętności

Artystyczne/haftowanie (1): 8/2k6
Wiedza? historia Ponurego Legionu (3): 10/k10+k6
Wiedza/Horrory (4): 11/k10+k8
Wiedza/ legendy i bohaterowie (1): 8/2k6

Obrażenia

Próg życia: 60
Próg ran: 13
Próg przytomności: 47
testy zdrowienia: 3 dziennie
Kostka zdrowienia: k10

Karma

Kostka: k4
Punkty: 10

Inicjatywa:
K6

Zaklęcia
Astralny Horror (matryca)
Ból (matryca)
Doświadczenie śmierci
Duch mgły
Krąg życia.
Leczenie (matryca)
Oblicze śmierci (matryca)
Pojedynek woli
Strzaskanie kości (ulepszona matryca, 1 utkany wątek)
Stworzenie kościotrup[a
Taniec kości
Upiorny dotyk
Wykrycie ożywieńców


Walka

Obrona fizyczna: 7
Obrona magiczna: 10
Obrona społeczna: 8
Pancerz fizyczny: 8 [11]
Pancerz duchowy: 3 [6]

Szybkość

Pełna: 54
W walce; 27
=============================================

Kwamm- Ork, fechmistrz kręgu 5

Cechy

Zręczność (19): 8/2k6
Siła fizyczna (13): 6/k10
Żywotność (14): 6/k10
Percepcja (12): 5/k8
Siła woli (10): 5/k8
Charyzma (16): 7/k12

Talenty

Broń biała (5): 13/k12+k10 [(7): 15/k20+k6]
Broń miotana (4): 13/k12+k10
Broń strzelecka (5): 13/k12+k10
Druga broń (3): 11/k10+k8
Manewr (5): 13/k12+k10
Riposta (5): 16/k20+k8
Rytuał karmiczny (5)
Tkanie wątków (fechmistrz) (5): 10/k10+k6
Unik (5): 13/k12+k10
Wytrzymałość (5) [7]
Zachowanie równowagi (3): 9/k8+k6

Karma

Kostka k8
Punkty 40

Inicjatywa


Kostka akcji :k4

Obrażenia

Próg życia: 73 [87]
Próg ran: 10
Próg przytomności: 58 [70]
Testy zdrowienia: 3 dziennie
Kostka zdrowienia: k10

Umiejętności
Artystyczne/rycie run (1): 6/k10
Wiedza/historia Ponurego Legionu (3): 8/2k6
Wiedza/ horrory (3): 8/2k6
Wiedza/ procedury wojskowe (1): 6/k10

Walka

Obrona fizyczna: 10
Obrona magiczna: 7
Obrona społeczna: 9
Pancerz fizyczny: 12
Pancerz duchowy: 0 [2]
===============================================

Lo-Arr Brand, człowiek-wojownik 2 kręgu

Cechy

Zręczność (15): 6/k10
Siła fizyczna (12): 5/k8
Żywotność: (13): 6/k10
Percepcja (11): 5/k8
Siła woli (10): 5/k8
Charyzma (6): 4/k6

Talenty

Akrobatyczny atak (2): 7/k12
broń biała (3): 9/k8+k6
Ognista krew (2): 7/k12
Riposta (1): 10/k10+k6
Rytuał karmiczny (2)
Walka wręcz (2): 7/k12
Wszechstronność (2)
Wytrzymałość (2)

Karma

Kostka k8
Punkty 7

Inicjatywa

Kostka akcji: k4-2

Obrażenia

Próg życia 53
Próg ran: 9
Próg przytomności 41
Testy zdrowienia: 2 na dzień
Kostka zdrowienia: k10

Walka


Obrona fizyczna: 8
Obrona magiczna: 7
Obrona społeczna 5
pancerz fizyczny: 12
pancerz duchowy: 0

Umiejętności

Artystyczne/muzyka (róg) (1): 5/k8
Wiedza/historia Ponurego legionu (1): 6/k10
Wiedza/horrory (1): 6/k10
Wiedza/procedury wojskowe (1): 6/k10

Szybkość

Pełna: 70
W walce 35
==============================================

Gzoog Zrywający Okowy- Ork- wojownik 2 kręgu

Cechy

Zręczność (15): 6/k10
Siła fizyczna (16): 7/k12
Żywotność (14): 6/k10
Siła woli (11): 5/k8
Charyzma (9): 4/k6

Talenty

Akrobatyczny atak (2): 8/2k6
broń biała (3): 9/k8+k6
Drewniana skóra (2): 8/2k6
Powietrzny taniec (2): 8/2k6
Przewidywanie ciosu (2): 8/2k6
Rytuał karmiczny (2)
walka wręcz (2): 8/2k6
Wytrzymałość (2)

Umiejętności

Artystyczne/muzyka (fujarka) (1): 5/k8
Wiedza/hazard (4): 7/k12
wiedza/historia Ponurego Legionu (1): 7/k12
Wiedza/horrory (1): 6/k10
Wiedza/procedury wojskowe (1): 7/k12

Inicjatywa

Kostka akcji: k4-2

Szybkość

Pełna: 70
W walce: 35

Karma

kostka k8
Punkty: 6

Obrażenia

próg życia: 54
Próg ran: 10
Próg przytomności: 42
testy zdrowienia: 3 dziennie
Kostka zdrowienia: k10

Walka

Obrona fizyczna: 8
Obrona magiczna: 7
Obrona społeczna: 6
pancerz fizyczny: 12
Pancerz duchowy 1
=============================================

Sork Sorjinka- Orczyca- Kawalerzysta 5 kręgu

Cechy

Zręczność (16): 7/k12
Siła fizyczna (15): 6/k10
Żywotność (12): 5/k8
Percepcja (7): 4/k6
Siła woli (8): 4/k6
Charyzma (12); 5/k8

Obrażenia

Próg życia: 62
Próg ran: 9
Próg przytomności: 56
Testy zdrowienia: dwa dziennie
Kostka zdrowienia: k8

Karma

Kostka: k8
Punkty: 26

Walka

Obrona fizyczna: 9
Obrona magiczna: 5 [7]
Obrona społeczna: 7
Pancerz fizyczny: 12
Pancerz duchowy: 0 [2]

Inicjatywa

Kostka akcji: 1k4-1

Talenty

Broń biała (4): 11/k10+k8
Przywołanie rumaka (4): 8/2k6
Rytuał karmiczny (3)
Szarża (4): 10/k10+k6
Tkanie wątków (Kawalerzysta) (2): 6/k10
Unik (4): 11/k10+k8
Więź ze zwierzęciem (4): 9/k8+k6
Wytrzymałość (4)

==============================================

Dalia Czerwona Róża- elfka- Władczyni Zwierząt 5 kręgu

Cechy

Zreczność (15): 6/k10
Siła fizyczna (11): 5/k8
Żywotność (14): 6/k10
Percepcja (14): 6/k10
Siła woli (9): 4/k6
Charyzma (15): 6/k10

Karma

Kostka: k6
Punkty: 18

Inicjatywa

Kostka akcji k4-1

Talenty

Pazury (4): 12/2k10
Poznanie stworzenia (4): 10/k10+k6
Rytuał karmiczny (4)
Tkanie wątków (Władca Zwierząt) (2): 8/2k6
Tropienie (4): 10/k10+k6
Walka wręcz (5): 11/k10+k8
Więź ze zwierzęciem (4): 10/k10+k6
Wytrzymałość (4)
Zapożyczenie zmysłu (4): 8/2k6

Obrażenia

Próg życia: 64
Próg ran: 10
Testy zdrowienia: 3 dziennie
Kostka zdrowienia: k10

Walka

Obrona fizyczna: 8 [10]
Obrona magiczna: 8
Obrona społeczna: 8
Pancerz fizyczny: 12
pancerz duchowy: 0 [2]

=============================================


Maloniel- kobieta- złodziejka 3 kręgu

Cechy

Zręczność (17): 7/k12
Siła fizyczna (12): 5/k8
Żywotność (10): 5/k8
Percepcja (14): 6/k10
Siła woli (13): 6/k10
Charyzma (11): 5/k8

Talenty

Atak z zaskoczenia (3): 10/k10+k6
Broń biała (3): 10/k10+k6
magiczny wytrych (3): 10/k10+k6
Rytuał karmiczny (3)
Skradanie się (3): 10/k10+k6
Unik (2): 9/k8+k6
Wspinaczka (3): 10/k10+k6
Wytrzymałość (3)

Obrażenia

Próg zycia: 46
Próg ran: 8
Próg przytomności: 36
Testy zdrowienia: 2 dziennie
Kostka zdrowienia: k8

Walka

Obrona fizyczna: 9
Obrona magiczna: 8
Obrona społeczna: 7
Pancerz fizyczny: 4
pancerz duchowy: 1

Szybkość

pełna: 80
w walce: 40

Inicjatywa

Kostka akcji: k12

Karma

Kostka: k6
Punkty: 25

=============================================

Arrkhard Gahh- troll- powietrzny łupieżca 2 kręgu

Cechy

Zręczność (17): 7/k12
Siła fizyczna (21): 8/2k6
Żywotność (16): 7/k12
Percepcja (13): 6/k10
Siła woli (11): 5/k8
Charyzma (10): 5/k8

Karma

Kostka: k4
Punkty: 15

Inicjatywa

Kostka akcji: k4-1

Talenty


Broń biała (4): 11/k10+k8
Okrzyk bojowy (2): 7/k12
Ognista krew (2): 9/k8+k6
Rytuał karmiczny (2)
Unik (2): 9/k8+k6
Wytrzymałość (3)
Żeglarstwo powietrzne (1): 6/k10

Obrażenia

Próg zycia: 63
Próg ran: 11
Próg przytomności: 49
Testy zdrowienia: 3 dziennie
Kostka zdrowienia: k12

Walka

Obrona fizyczna: 9
Obrona magiczna: 7
Obrona społeczna: 6
Pancerz fizyczny: 12
Pancerz duchowy: 1

Szybkość


Pełna: 80
W walce: 40
 
Ulli jest offline  
Stary 14-03-2015, 16:55   #7
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Listy Charboyyi:







 
Ulli jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172