lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   Komentarze - Ta karczma (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/14439-komentarze-ta-karczma.html)

Aramin 24-07-2014 12:01

Skoro nasze postacie znają się jak łyse ogry to chyba faktycznie nie jest to nic złego. Oto przymioty cudownego czosnkowego Jorraha:

Wada: jak pada deszcz albo jest zimno to boli go kręgosłup i niektóre stare rany. Poza tym czasem kicha i smarka w nieodpowiednim momencie (może to wina tabaki).
4 zalety:

Kopniakiem w drzwi - niby wojacy są pogardzani za brak umiejętności poza machaniem mieczem, Jorrah ma jednak smykałkę do otwierania zamków. Mówiąc prosto jest mistrzem w rozwalaniu/wyważaniu drzwi.

Wertykalna chirurgia - Mermont z łatwością posługuje się ciężkim mieczem. Jego ulubiony ruch to rozcięcie głowy przeciwnika na dwie prawie równe połowy... często razem z resztą ciała

farciarz - po prostu chłopak w życiu często ma farta zwykle akurat jak ktoś ma go zabić.

wirująca śmierć - korzystając z tak wielgachnego miecza, otoczony przez wrogów potrafi jednym atakiem ranić wszystkich. Często przechwala się, że zabicie trzech przeciwników naraz to dla niego rutyna.

Hazard 24-07-2014 12:12

Ok, to moją wadę już znacie - Jest poszukiwany za morderstwo i w każdej chwili może trafić pod topór kata.

Co do talentów:

-Akrobatyka - Potrafi daleko skakać, wspinać się, stąpać równo po cienkiej desce lub linie i nie traci równowagi... taki parkour.
-Celne rzucanie sztyletami - Zamiast łuku ma swoje sztylety, którymi może rzucać z bliskiej i średniej odległości.
-Tropienie - Potrafi odnajdywać ślady, ścieżki itp.
-Odwracanie uwagi przeciwnika - W łatwy sposób może zwrócić na siebie uwagę przeciwnika.

Saverock 24-07-2014 12:18

Świetny pomysł. Znamy się dobrze, to dobrze wiedzieć, co kto potrafi. Ułatwi to potem podejmowanie decyzji.

W takim razie, wadę już znacie. Uczulenie na magię, chyba nic więcej mówić nie trzeba.

Wielostrzał - nie ma to jak zdjąć 3 przeciwników jednym naciągnięciem cięciwy

Akrobatyka - poskaczmy sobie po dachach albo po przeciwnikach, jak kto woli.

Tropienie - jakby przypadkiem księżniczka nam uciekła w nocy i musielibyśmy jej szukać.

Walka łukiem i strzałami - nie, nie na dystans. Łuk nadaje się też do przywalenia komuś w łeb, a strzała do przebicia gardła niczym sztylet.

Z powodu ostatniej umiejętności, jeśli uda się przemycić do zamku chociaż jedną strzałę, to już mi wystarczy, by móc walczyć.

EDIT: Tropienie, akrobatyka. To chyba Ancar się nauczył tego od Wezza :D

Aramin 24-07-2014 12:29

No i jak się wszystko pięknie splata :)
Wezz uczył Ancara, Jorrah Tissel - wszystko zostaje w firmie :]
PS. To w sumei do dogrania zostały drobne detale i fabularnego nastepnego dnia możemy jechać jak wycyganimy jakiś wóz,kajdany czy klatki ne?

Erissa 24-07-2014 12:38

Cytat:

Napisał Aramin (Post 509815)
No i jak się wszystko pięknie splata :)
Wezz uczył Ancara, Jorrah Tissel - wszystko zostaje w firmie :]

Zgrana ekipa, nie ma co, dobrze nam to wróży ;)

A co do Tissel:
Talenty:
- weź garść kocimiętki... - potrafi wyleczyć każdą znaną chorobę i odczynić każdy urok... tak przynajmniej się wydaje członkom grupy :P
- no to full, panowie! - świetna z niej hazardzistka, choć może nie tyle kwestia to szczęścia, co znajomości trików i zgrabnych oszustw
- dwa cale na lewo - ma bardzo celne oko, ale jednak woli posługiwać się mieczem
- zaiste, doskonały królik, sir - doskonale zna zawiłe konwenanse, zabiegi dyplomatyczne czy niuanse związane z etykietą, więc z łatwością mogłaby udawać osobę z wyższych sfer
Wada: jest niemal fanatyczną ateistką reagującą często agresją na wszelkiego rodzaju kapłanów i przejawy kultu bogów

Saverock 24-07-2014 12:56

Wielka, szczęśliwa rodzinka najemnicza, idealnie :D

Cytat:

Napisał Erissa (Post 509817)
Wada: jest niemal fanatyczną ateistką reagującą często agresją na wszelkiego rodzaju kapłanów i przejawy kultu bogów

Ancar ma coś podobnego. Jednak on w innym sensie. Nasłuchał się w dzieciństwie bajek o czasach, gdy bogowie zstąpili na ziemię w śmiertelnych ciałach. Wielu z nich wtedy zginęło. Dlatego teraz Ancar czeka aż te czasy powrócą, aby utłuc kilku bogów. W końcu czym jest zabicie smoka, jak można ukatrupić boga? :devil:

Erissa 24-07-2014 13:01

No to chyba nasze postaci się dobrały, będą razem szaleć po panteonach i tłuc biednych bogów:nordic: To dopiero będzie Ragnarok :devil:

archiwumX 24-07-2014 13:24

Cytat:

Mamy dwóch tropicieli, więc z odnalezieniem się wewnątrz nie powinno być problemu.
Hazard trochę przeszarżował. W budynku zamierza szukać śladów?

Hazard 24-07-2014 13:34

Chodziło mi o osoby, które potrafią zachować się po cichu, szybko mogą ogarnąć drogę powrotną czy usłyszeć przeciwnika. W tym specjalizują się tropiciele.

EDIT:

Osobiście proponował bym podział na dwie grupy 3 osobowe. W każdej musiałby znajdować się jeden handlarz i dwóch niewolników, by nie było, że chodzą tak sobie samopas. Proponowałbym grupy takie - Jorrah, Ancar, Goina. I drugi skład Ja, Tissel, Kaspar. Chyba jedyny możliwość byśmy podzielili siły i umiejętności w miarę równo.

Saverock 24-07-2014 13:57

W sumie nie mam nic przeciw takiemu układowi sił. Wprawdzie lepiej działałbym bez maga w pobliżu, ale biorąc pod uwagę przyzwyczajenie do naszych magów, to dam sobie radę. Zresztą jak zauważył Hazard warto podzielić siły w miarę równo więc dwóch magów w jednej grupie jest ryzykowne.

Myślę, że MG mógłby chyba przesunąć akcję. Plan mamy ustalony, więc pozostało tylko poprosić księcia o kilka rzeczy i można działać.

A po robocie rozpoczynamy Ragnarok :devil:


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:38.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172