lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [Komentarze] Góra Dwimmer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/15193-komentarze-gora-dwimmer.html)

Lord Cluttermonkey 06-05-2015 23:45

Bo zwykle to fizyczne aspekty postaci wymagają najwięcej mechaniki i arbitrażu - w starych grach wygadanie postaci, spryt i spostrzegawczość zależy od gracza (w zasadzie to w tej grze prawie zero jest poświęcone charyzmie, sprytowi i podobnym cechom bohatera, żeby nie ograniczać grającego - w końcu IQ odnosi się tylko do liczby i skomplikowania talentów i zaklęć).

Postać już ogarniam. :)

archiwumX 07-05-2015 01:29

Udało mi się zrobić mechanikę, ale teraz muszę przejrzeć fluff, bo po zmianie systemu koncepcja BG się rozwaliła. Healbot z zaplecza nagle się stał B52 z odrobiną U2.

Melee Wizard 07-05-2015 07:44

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 558528)
Sam bardziej celuję w styl gry "przygodówkowy", w którym za ugotowanie obiadu trollowi ten złoi dupsko grupie orków, a za kilka klejnotów koboldy zastawią pułapkę na jeszcze inną frakcję.

To jak w Ultima Underworld i Arx Fatalis, moje ulubione cRPG.

Lord Cluttermonkey 07-05-2015 11:36

archiwumX, możesz też korzystać z tej listy zaklęć. (Wybacz, że tak późno podlinkowałem.) Chociaż pewnie dałoby też radę zagrać na tych listach zaklęć z HOW, które widziałeś za pierwszym razem, to ustalmy, że jak nic nie znajdziesz dla siebie, to o tym pomyślimy.

e. Powitajcie Ardela, dołączy do naszej drużyny. :nordic:

e2. Ścieżka Mavorsa, pierwszy poziom Góry Dwimmer, już czeka na krew śmiałków. :)

Kerm 07-05-2015 11:42

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 558571)
e2. Ścieżka Mavorsa, pierwszy poziom Góry Dwimmer, już czeka na krew śmiałków. :)

A ja się w pierwszej chwili zdziwiłem, ze widzę same szare, puste kwadraciki ;)

Lord Cluttermonkey 07-05-2015 11:46

Dziesięć postaci później nie będzie ani jednego szarego kwadracika, zapewniam. :)

Hazard 07-05-2015 14:39

Witam nowego gracza, jak również zachęcam do wzięcia udziału w poniższej akcji. Niewiele brakuje. :P

Cytat:

Napisał Hazard (Post 558507)
KickStarter

Projekt Bombowy Goblin


Panie i Panowie przed wami niepowtarzalna szansa na wsparcie finansowo zdolnego i wszechstronnego alchemika/chemika goblina Skankexa! Goblin uważany jest za odkrycie pokolenia w swojej dziedzinie. Wesprzyj go już dziś!

Składniki na mikstury nie są tanie! Jednak wszelakie trucizny, mikstury i gazy mogą okazać się bezcenne, w ciemnych odmętach Góry Dwimmer!

Za cel stawiamy sobie 140$, które pozwolą mistrzowi alchemii na wytworzenie TRESURE-SMELLING POTION! Dzięki niej, wzbogacenie się w podziemiach jest gwarantowane!

Pieniążki ponad tą sumę, będą przeznaczone na inne mikstury, takie jak:
- Mikstura Siły (sterydy!) - poczuj się jak koks! (przez jeden dzień)
- Bombę wypełnioną usypiającą substancją - słodki sen, dla obudzonych przez nas mieszkańców podziemi!
- Bombę wypełnioną substancją, która przestraszy wrogów - stroje na halloween, już nie będą potrzebne!
- Miksturę leczenia - usiadłeś na sztylecie? oberwałeś z kamienia w łeb? a może kopniak od ukochanej? Nie obawiaj się! Wszelkie rany znikną, za sprawą tej niebiańskiej substancji (no, może że obrażenia były większe niż 1).
- Wiele wiele więcej! Propozycje mile widziane.

Nie bądź sknera, wesprzyj zielonego bohatera!


Polecamy,
ZUS (Zespół Usprawniania Szaleńców).



Lord Cluttermonkey 07-05-2015 15:03

Wiecie co, ta mechanika mi się coraz mniej podoba.

Żeby być dobrym czarodziejem bez modyfikowania mechaniki, trzeba być Pudzianowskim z Siłą 19. :mrgreen: Niby można uznać, że to wewnętrzna siła albo jakaś wytrzymałość, ale takie podejście się szybko sypie. Rozwój postaci jest za szybki. Itd. Itp. Ogólnie rzecz biorąc, na dłuższą metę nie przystaje to do tego, co chcę prowadzić, a wolny czas wolę spędzać nad erpegowymi odjazdami niż nieskończonym hałsrulowaniem. Gra jest dziurawa i leci w kąt.

Chociaż zasady walki są świetne, ale same zasady walki mi nie wystarczą.

Nie przemyślałem też formuły gry i obawiam się, że przy dziewięciu czy dziesięciu graczach formuła labiryntówki będzie zamulać. Chyba wolałbym mieć od czterech do sześciu "pewniaków".

Jeśli kogoś zauroczył świat Tellurii, wkrótce będzie nowa rekrutacja i mam pewność, że tym razem będzie git.

goorn 07-05-2015 21:47

Właśnie się zabierałem do robienia postaci od nowa. Czyli projekt do kosza definitywnie? :(


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:16.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172